abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 november 2020 @ 19:29:52 #1
163650 Greys
pi_196396099


Na ons bezoek aan de Hilversumse Eurovisie Headquarters op 4 februari dit jaar (little did we know..) volgde het uitgebreide verslag ervan:
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!

Maar...
*O* DE HEADQUARTERS GAAN OPNIEUW VOOR ONS #OPENUPPEN! *O*

Vrijdag 11 december om 16.00 uur zullen wij een Zoom-meet hebben met Sietse en Astrid, de twee Executive Producers van het Eurovisie Songfestival 2021.

Wij zullen hiervoor ook enkele fans van het Songfestivalforum uitnodigen om deel te nemen aan dit gesprek. Als er veel mensen willen en kunnen dan loten we dat eerlijk. w/

Help ons met leuke en goede vragen in dit topic! Wat wil jij van Sietse en Astrid weten?
Laat daarbij k even weten of jij eventueel die vragen zelf via Zoom aan ze zou willen stellen in de sessie met ons, of dat je je vragen liever door een ander laat stellen.

We zullen wederom een uitgeschreven verslag maken van de meet en wellicht wat beeld tonen uit het gesprek!




Sietse Bakker
Executive Producer Event Eurovision Song Contest 2020
Sietse heeft hier na al die tijd echt geen introductie meer nodig lijkt ons! :D


Astrid Dutrnit
Executive Producer Event Eurovision Song Contest 2020
Astrid Dutrnit, sinds 2003 werkzaam bij de NOS, zal samen met Sietse de rol van Executive Producer op zich nemen. Astrid is afgestudeerd aan de School voor Journalistiek in Bordeaux en het Institut Francais de Presse in Parijs. In Nederland volgde zij een Master Film & Television aan de UVA in Amsterdam.
Als Senior Producer was zij de afgelopen jaren productioneel verantwoordelijk voor grote evenementen, waaronder tien jaar voor de programma's rondom de Tour de France, het EK Atletiek (2016) en het Sportgala (2011 - 2018). Daarnaast heeft ze in haar werk bij de NOS veelvuldig samengewerkt met de EBU, het Europese samenwerkingsverband van publieke omroepen dat oa toezicht houdt op de organisatie van het Eurovisie Songfestival. Het afgelopen jaar was ze in een andere functie al werkzaam in de Nederlandse projectorganisatie van het Eurovisie Songfestival.

w/ w/ w/ w/ w/

Dus nu onze vraag aan jullie:
Welke prangende vragen heb jij voor hen?

#OpenUp! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 06-12-2020 20:09:59 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196396149
Leuk leuk leuk *O*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 19:56:45 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196396485
Vragen van ijs_beer aan Sietse en Astrid:

De vorige keer dat het songfestivalforum jullie mocht interviewen zaten jullie nog volop in de voorbereiding voor het ESF. Enige tijd later verspreidde corona zich over de wereld (en ook Europa) en werd het duidelijk dat het songfestival niet kon doorgaan (begrijpelijk en terecht imo!). Uiteindelijk hebben jullie nog een alternatief programma gemaakt met Europe Shine a light. Hoe was het voor jullie om alle bestaande plannen te moeten laten varen, en zo te moeten schakelen?

Daarna, opnieuw het traject in om het songfestival voor te bereiden. Dit keer dan met situatie rondom corona erbij, waarbij het heel onzeker is/was of het door kan gaan. Hoe hebben jullie dat aangepakt?Was het lastig om je er weer voor op te laden?

Over de show van komend jaar (het gaat gewoon door, vind ik ;) :P ) Zijn jullie van plan veel te veranderen t.o.v. vorig jaar?Gaan jullie dit bizarre afgelopen jaar ook erin verwerken?

Dit zijn wel zo'n beetje de vragen die ik op dit moment heb, geloof ik. Alvast heel erg bedankt, Sietse en Astrid, dat jullie onze vragen weer willen beantwoorden! *O*

@Greys , als het zou kunnen zou ik ze graag wel zelf willen stellen!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 19:57:03 #4
375570 crew  Cyan9
pi_196396491
Alle vragend worden natuurlijk wel beoordeeld op hoe prangend ze zijn.

Grapje. :@
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 19:58:14 #5
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196396509
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
Alle vragend worden natuurlijk beoordeeld op hoe prangend ze zijn.

Grapje. :@
Oh, over prangend ( :P ) en omdat @Cyan9 het zelf waarschijnlijk niet durft vragen. Heeft @SietseBakker nog een jongere broer?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 20:02:09 #6
375570 crew  Cyan9
pi_196396579
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh, over prangend ( :P ) en omdat @:Cyan9 het zelf waarschijnlijk niet durft vragen. Heeft @:SietseBakker nog een jongere broer?
Dat is best een goede vraag. Vrij prangend ook.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_196396848
Oeehh wat leuk dit en wat tof dat ze dit voor ons willen doen! O+ *O*

Ik ga zeker nadenken over vragen en heb er ook al een paar; even goed gaan formuleren :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 november 2020 @ 20:23:16 #8
163650 Greys
pi_196396941
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh, over prangend ( :P ) en omdat @:Cyan9 het zelf waarschijnlijk niet durft vragen. Heeft @:SietseBakker nog een jongere broer?
Hahaha! _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 november 2020 @ 20:23:56 #9
163650 Greys
pi_196396956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
Oeehh wat leuk dit en wat tof dat ze dit voor ons willen doen! O+ *O*

Ik ga zeker nadenken over vragen en heb er ook al een paar; even goed gaan formuleren :P
*O*

Je mag ze later altijd nog wat aanpassen hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:55:40 #10
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196398418
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oh, over prangend ( :P ) en omdat @:Cyan9 het zelf waarschijnlijk niet durft vragen. Heeft @:SietseBakker nog een jongere broer?
Dan ook namens @Strani maar het telefoonnummer van Astrid, als dat van Babette niet toch alsnog kan :D

En natuurlijk weer supervettoffantastisch geweldig dit *O* *G*

Ik ga even nadenken over toffe vragen en of ik die zelf zou willen stellen :) Denken jullie aan overdag of 's avonds en wordt het sowieso opgenomen en integraal gedeeld? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_196398637
Kan de Eurovision movie - en in het bijzonder Ja Ja Ding Dong - alsje-alsjeblieft een rol krijgen aankomende editie :7 ?

En/of stond dit op het programma voor dit jaar?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 november 2020 @ 22:15:33 #12
163650 Greys
pi_196398712
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:55 schreef Meke het volgende:

[..]

Dan ook namens @:Strani maar het telefoonnummer van Astrid, als dat van Babette niet toch alsnog kan :D

En natuurlijk weer supervettoffantastisch geweldig dit *O* *G*

Ik ga even nadenken over toffe vragen en of ik die zelf zou willen stellen :) Denken jullie aan overdag of 's avonds en wordt het sowieso opgenomen en integraal gedeeld? :D
Overdag, waarschijnlijk een vrijdagmiddag, horen we snel!

Het wordt opgenomen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 november 2020 @ 22:55:43 #13
163650 Greys
pi_196399337
Alvast wat vragen. Er komen er meerrrr maar anders vergeet ik deze. 't Is de leeftijd.

Nu kan je het wel zeggen: wie denk je dat het ESF had gewonnen als het dit jaar door was gegaan en waarom is het Fai Rumore?
Nee grapje, wie denk je?

Hebben jullie stiekem zitten duimen dat Dai Freyr toch weer terug zou komen omdat hij (volgens mij) voor nieuwe kijkers zorgt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196399714
Ten eerste: Sietse en Astrid, heel erg bedankt hiervoor ^O^ _O_

In hoeverre hebben jullie bepaalde leuke plannen van vorig jaar (pre-corona) echt al moeten laten varen omdat het risico te groot is dat het niet door kan gaan? Of staat alles nu echt nog open?

Hoe kijken jullie terug op het programma Europe Shine a Light? En heeft het last-minute maken van een alternatief programma jullie nu nog scherper gemaakt in het nadenken over alternatieve scenario’s?

Dit jaar gaan veel artiesten terugkomen die eigenlijk afgelopen jaar hadden deelgenomen in de competitie, weliswaar nu met een ander nummer. Voor het eerst in de Songfestival geschiedenis zal de line-up van artiesten voor een groot deel hetzelfde zijn, ondanks andere nummers. Zijn jullie niet bang dat het ESF 2021 gezien zal worden als een 2.0 van wat het ESF 2020 zou zijn geweest? Hoe denken jullie dat het ESF 2021 echt uniek gaat zijn qua editie?

Jullie waren na de winst van Duncan al gauw heel betrokken met het betrekken van de meningen en ideen van fans(ites) voor het Songfestival in Nederland (nu ook weer; bedankt daarvoor! O+ _O_ ). Hier zaten ook heel veel toffe ideen bij voor de Eurovision Village en andere manieren voor fans in Rotterdam om met elkaar samen te komen. Zijn jullie ook bezig nu voor eventuele online-alternatieven voor het geval het in mei nog steeds niet mogelijk is om spontaan met elkaar samen te komen?
Ook internationaal voor fans die niet naar Rotterdam kunnen komen in het geval dat dit niet mogelijk gaat zijn?


Komen er officile customized mondkapjes? :M

Ik snap dat jullie niet echt veel kunnen verklappen over de inhoud, maar in hoeverre is het waarschijnlijk dat het oude postcard-concept door kan gaan? En wat gebeurt er met de postcards die al waren opgenomen?

Nu nog wollig beschreven, maar later gaat de tondeuse er nog even over ^O^

@Greys @Cee ik zou ook vragen graag willen stellen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Aoibhin op 24-11-2020 23:33:15 ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196403104
Wat een geweldig toffe kans. Succes eenieder die de Zoommeeting bij gaat wonen. Ik lees het verslag graag terug.

Ik ben zelf het meest benieuwd naar de postcards. Het concept van vorig jaar was zo tof. Wat we hebben gezien van de al opgenomen postcards zag er zo mooi uit. Is er een kans dat er nog wordt geprobeerd om soortgelijke postcards als vorig jaar op te nemen? En wat doen jullie met de al opgenomen postcards als er nieuwe bedacht moeten worden? Zeker van die van de artiesten die terugkeren, zou dat zonde zijn om die weg te gooien!

Ik denk overigens ook dat jullie van dag tot dag met spanning het nieuws van de corona, en dan met name met betrekking tot evenementen en vaccins volgen. Ik zie jullie ook vaak dingen delen op Twitter. Ik kan me voorstellen dat elk positief stapje vooruit jullie energie geeft. Zeker nu vorig jaar zo'n domper moet zijn geweest. Waar werden jullie nu het meest blij van toen je het hoorde en waar zien jullie het meeste perspectief in met betrekking tot het ESF?

In het geval het ESF plaats moet vinden met de filmpjes opgenomen in de eigen landen, hoe gaan jullie het voor elkaar krijgen alsnog als n geheel te laten voelen en niet als een reel videoclips achter elkaar?

En tot slot: in hoeverre is er al nagedacht over hoe de delegaties hier te krijgen? Het lijkt me dat dit belangrijker is dan de buitenlandse fans. Is er al nagedacht over een soort letterlijke delegation bubble, zoals je die ook veel in de sport ziet (bijvoorbeeld F1)?

Ik kan er zelf helaas niet bijzijn op een vrijdagmiddag. Kijk maar of jullie hier iets uit willen pikken. Het wordt vast een vruchtbaar gesprek ^O^
pi_196403582
Zeker een mooi initiatief. Geef wat mij betreft in elk geval aan dat wij alle vertrouwen hebben in het Nederlandse organisatieteam en dat we ze op elke wijze (in elk geval mentaal) zullen steunen :)

Een paar vragen die me nu te binnen zijn geschoten:

1. Het jaar 2020 is een zeer zwaar jaar geweest voor onder meer de horeca-, toerisme- en evenementensector in Nederland. Het ESF is met 5 miljoen binnenlandse en 200 miljoen internationale kijkers het ideale uithangbord om deze sectoren te promoten. Zijn er plannen om iets te doen, bijvoorbeeld in de introductiefilmpjes of intervalacts?

2. Enigszins in het verlengde van de eerste vraag: De stad Rotterdam heeft zich een zeer betrouwbare en sportieve partner getoond, door ondanks de financieel lastige situatie toch met ruime meerderheid weer flink te investeren in het ESF, terwijl ze eigenlijk maar n ESF voor de prijs van twee krijgen. Mocht het nu weer met beperkt of geen publiek en zonder promotie-evenementen in de stad zijn, wordt er dan nagedacht over een soort van compensatie, bijvoorbeeld een jubileumshow later in het jaar, zodra het weer kan met publiek? Ze kunnen in elk geval dan terugvallen op een ingewerkt organisatieteam :P

3. Het zou kunnen dat bepaalde landen niet kunnen afreizen naar Rotterdam en een video moeten sturen. Gaan we in dat geval al beelden van hun optredens zien voor de show? Nu is het vaak zo dat tijdens de repetities bepaalde acts komen bovendrijven en daarmee veel aandacht van de pers naar zich toetrekken, stijgen bij de bookmakers en er zelfs een flinke hype kan ontstaan (bijv. Common Linnets). Als van sommige acts niets bekend is en ze niet fysiek aanwezig zijn, hebben ze dan dan geen nadeel tegenover de repeterende landen waar in de media wel over gesproken gaat worden?

4. (Indien dit onderwerp onwenselijk is, kan deze achterwege gelaten worden).
Normaal gaat Duncan Laurence als regerende titelhouder veel aandacht krijgen. Hij zit momenteel niet zo lekker in zijn vel, vanwege faalangst. Tot nu toe leidde dat niet tot grote problemen. Maar als hij bijv. optreedt tijdens de opening van de show met de vlaggenparade, kan je moeilijk meer dan 100 mensen terug de coulissen insturen, omdat de man achter de piano zich niet lekker voelt. Gaan jullie hier op enige wijze rekening mee houden? In elk geval hoop ik dat Duncan na zijn prestatie alle eer krijgt die hij verdient.

5. Vooral nieuwsgierigheid van mijn kant: hebben jullie al gesproken met Duncan en Jeangu en hoe kijken zij er naar uit om op te treden in zo’n grote show in eigen land?

Ik heb er alle vertrouwen in dat het FOK-team de vragen goed kan stellen. Tenzij er te weinig vragenstellers zijn, dan kan ik altijd assisteren w/
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 november 2020 @ 13:09:52 #17
163650 Greys
pi_196405810
Toffe vragen al! Meer meer meer *O*

Oh ik wil nog graag weten of de interval-acts en opening die ze bedacht hadden voor dit jaar hetzelfde blijven of dat er interval-artiesten niet meer wilden of kunnen, of dat ze ivm de bijzondere situatie zelf iets anders wilden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196415516
Yes, leuk weer! *O*

Ik ben vooral benieuwd hoe intensief Sietse de nationale finales volgt. Volgt hij ze live op de bank? En kijkt hij ook tot 2 uur ‘s nachts San Remo? :D
leven zoals het leven is
pi_196457808
Fantastisch dat dit weer gedaan wordt! Ik kijk uit naar het verslag!

Er zijn in september 4 verschillende scenario's aangekondigd, die best wel veel van elkaar verschillen. Hoe veel extra werk betekent dit voor jullie? Zijn jullie nu effectief 4 verschillende complete songfestivals aan het voorbereiden, of zit er genoeg overlap tussen de scenario's om het behapbaar te houden?
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 18:32:00 #20
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196487154
1. Is het mogelijk dat de vaccinatie uitrol een belangrijke rol gaat spelen in welk van de 4 scenario's het esf door kan gaan? En ligt er daarbij een plan dat vaccinatie verplicht wordt/aangeboden wordt bij esf voor publiek en de artiesten en hun delegatie?
2. Ligt er een nieuw plan en concept voor de postcards? Zien we nog steeds al die verenigingen in Nederland?
3. Zijn jullie nog af en toe op het NOS kantoor te vinden of werken jullie nu ook nog steeds bijna alleen maar thuis? Maakt dat het organiseren lastiger?
4. Wat vonden jullie van de oplossing die het JESF heeft bedacht voor het aangepaste songfestival met hetzelfde podium in elk land? Zijn hologrammen ook niet iets voor de toekomst?
5. Hebben jullie een favoriet nummer uit de 2020 selectie?

Ik zou ze ook wel zelf willen stellen, ik kan meestal een week van de voren wel schuiven met overleggen van het werk :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 december 2020 @ 15:25:22 #21
163650 Greys
pi_196500169
De zoommeet vindt plaats op vrijdag 11 december tussen 16.00 en 17.00 uur!

Dus roep begin volgende week even hier of je daarbij wilt EN KUNT zijn, dan gaan we even overleggen hoeveel er bij kunnen! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 15:38:48 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196500345
Ik ben dan beschikbaar eventueel :)
pi_196500670
Ja dan kan ik dus net niet. Hopelijk komt er een mooi verslag :) Ik ben benieuwd!
pi_196501792
Een paar vragen (ondanks dat ik er niet bij kan zijn - wie weet heeft iemand anders zin/tijd om ze nog te stellen, en is het niet zo, dan niet) naar aanleiding van de postcard bekendmaking:

-Wordt echt elk tiny house buiten opgebouwd, of kan het ook binnen? Zo mis je een paar locaties waar het denk ik wel past, en ook onmisbaar zijn. Denk aan Markthal in Rotterdam, de zaal van de Nachtwacht in het Rijksmuseum, het grottenstelsel in Limburg, er zijn ontzettend veel mooie CS'en in Nederland (ik ben zelf heel erg fan van die in Arnhem), etc.
-Komen de Waddeneilanden nog voorbij? Of zelfs Nederlands overzees gebied?
-Mogen jullie bijvoorbeeld ook in de Efteling filmen? Vind ik zelf wel een iconische Nederlandse locatie. Maar mag dit wel, omdat jullie in dienst staan van de NPO, waarbij er geen reclame mag worden gemaakt in een programma?
-Weten jullie al iets over de overgang van postcard naar de titelkaarten + zaal in de studio?
-Bewaren jullie alsjeblieft het idee van de postcards van 2020 voor als Nederland nog een keer weet te winnen? Het was zo tof, en jammer dat het niet doorgaat. Gaan we nog iets zien van de postcards die vorig jaar al geschoten waren?
-Weten jullie al welke mega toffe plek jullie Neerlands trots Jeangu gaan introduceren?

En in het algemeen, maar kan natuurlijk ook bij de postcards gebruikgemaakt van worden:
-Gaan jullie iets met vlaggen of zo doen met de lichten van de Erasmusbrug?
  ESF Reporter dinsdag 1 december 2020 @ 17:12:24 #25
87554 Cee
Welluk?
pi_196501820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:10 schreef molloot200 het volgende:
Een paar vragen (ondanks dat ik er niet bij kan zijn - wie weet heeft iemand anders zin/tijd om ze nog te stellen, en is het niet zo, dan niet)
Ohhh even voor de zekerheid: we gaan, net als vorige keer. alle vragen verzamelen en hopen er zo veel mogelijk af te kunnen vuren! Dus ook als je niet een van de Zoomerts bent, dan gaan we alsnog ons best doen om je prangende vraag beantwoord te krijgen!
pi_196501838
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:12 schreef Cee het volgende:

[..]

Ohhh even voor de zekerheid: we gaan, net als vorige keer. alle vragen verzamelen en hopen er zo veel mogelijk af te kunnen vuren! Dus ook als je niet een van de Zoomerts bent, dan gaan we alsnog ons best doen om je prangende vraag beantwoord te krijgen!
Goed om te weten ^O^ Succes met de Zoommeeting :)
pi_196507021
Ik kan er vrijdag de 11e niet bij zijn, maar ik twijfel niet aan onze razende reporters. :)

Nog wat vraagjes indien er een tekort dreigt:

1. Dit jaar zou het ESF samenvallen met 65 jaar bevrijding. Die relatie is volgend jaar wat minder direct, maar gaat er nog iets gedaan worden met dit thema?
2. Corona is nog niet klaar met ons, maar wij zijn wel klaar met Corona. Ondanks de grote impact van Corona op ons allemaal en het ESF in het bijzonder, heeft iedereen het er wel mee gehad. Bent u met mij eens Mevrouw de Voorzitter dat het voldoende is om er aan het begin van de show even aan te refereren, en verder er een vrolijke avond van te maken die juist als afleiding kan dienen?
3. Wij genieten momenteel van het Sinterklaasjournaal, en n van de sterke punten ervan is dat er meerdere verhaallijnen door elkaar lopen, met name voor zowel kinderen als voor volwassenen, bijv. met BN'ers die meespelen. Is er tijdens het ESF ruimte voor een Nederlandse/Rotterdamse kwinkslag (een gastrolletje voor Lee Towers ofzo), die de Nederlandse kijker op vergelijkbare wijze zal aanspreken?
4. Voor de landen die niet naar Rotterdam mogen afreizen: Is er een tijdslimiet voor het opbouwen van de act op het podium in eigen land? Als ze niet reizen, blijft er het nodige budget over, wat er voor kan zorgen dat landen helemaal losgaan met een clipwaardige inrichting als ze weinig beperkingen wordt opgelegd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2020 @ 10:53:21 #28
163650 Greys
pi_196512874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
Mevrouw de Voorzitter
_O-

quote:
Is er tijdens het ESF ruimte voor een Nederlandse/Rotterdamse kwinkslag (een gastrolletje voor Lee Towers ofzo)
WHAT HAVE YOU NOW ON YOUR MUIL 🎶

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196513237
Wanneer komen er ESF-mondkapjes beschikbaar?
dag
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 december 2020 @ 10:02:18 #30
163650 Greys
pi_196545486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
4. Voor de landen die niet naar Rotterdam mogen afreizen: Is er een tijdslimiet voor het opbouwen van de act op het podium in eigen land? Als ze niet reizen, blijft er het nodige budget over, wat er voor kan zorgen dat landen helemaal losgaan met een clipwaardige inrichting als ze weinig beperkingen wordt opgelegd.
Als aanvulling hierop:

Stel alle artiesten kunnen gewoon reizen, maar eentje test vrij last minute vlak voor afreizen positief. Dan zal waarschijnlijk voor dat land waarschijnlijk de vooraf opgenomen video worden gebruikt.
Zijn er nog controles (en zo ja, hoe?) op hoeveel pogingen een artiest doet voor deze opname? En of de live zang niet na het opnemen nog even een beetje digitaal opgepoetst wordt zeg maar, voor ze het insturen? Of is dat een kwestie van 'het zijn moeilijke onzekere tijden dus daar moeten we gewoon op vertrouwen dat dat niet gebeurt'. Wat ik me ook wel weer kan voorstellen hoor. Gewoon benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196555420
Is er al zicht op publiek bij het ESF?
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 december 2020 @ 20:02:43 #32
163650 Greys
pi_196588732
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 december 2020 @ 20:08:55 #33
163650 Greys
pi_196588853
@Aoibhin,@ijs_beer en @Momo gaan met @Cee en moi meezoomen! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196588869
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2020 20:08 schreef Greys het volgende:
@:Aoibhin,@:ijs_beer en @:Momo gaan met @:Cee en moi meezoomen! *O*
Zin in! *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 december 2020 @ 20:12:15 #35
163650 Greys
pi_196588914
@MMF93 ik zag je net elders langskomen, heb jij nog vragen? Je kunt ze tot donderdag hier indienen! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196592068
Er zijn al wat goede vragen gesteld! Ik voeg de mijne nog even toe.

In 2020 zou de tweede halve finale precies tachtig jaar sinds het bombardement op Rotterdam zijn. Omdat dat nu niet meer door gaat, vraag ik me af: kunnen jullie verklappen wat jullie voor die gelegenheid hadden gepland?

Hoe zit het eigenlijk met de kaartjes? Als er komend jaar minder publiek aanwezig kan zijn, zullen mensen die al kaartjes hebben, die dan inleveren? En als het scenario A wordt, worden dan de nog beschikbare kaartjes alsnog verkocht?

Oh, en hebben jullie het nummer van Jeangu al gehoord? O-)
  maandag 7 december 2020 @ 07:35:00 #37
483619 MMF93
Just for today.
pi_196593672
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 20:12 schreef Greys het volgende:
@:MMF93 ik zag je net elders langskomen, heb jij nog vragen? Je kunt ze tot donderdag hier indienen! w/
Jaaaaa thanks dat je me nog even hier roept lieverd, ik had dit topic nog niet gezien O+ .

Ik ga nog nadenken over meer vragen maar deze heb ik al een tijdje (weet niet of hij al gesteld is hoor):
- in de week van het grote songfestivalfeest in de ziggodome zijn er allemaal leuke opnames (zie spoiler) geweest met de artiesten die daar optraden, wordt dat materiaal nog steeds gebruikt in mei?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En:
- hoelang van te voren moet de knoop uiterlijk doorgehakt worden wat betreft de 4 scenario's die bedacht zijn? Is daar een deadline voor bedacht?
- wat is het grootste verschil in de plannen voor de 2020 editie en de 2021 editie? En door welk nieuw idee voor de 2021 editie zijn jullie stiekem ook een beetje blij dat er een jaar langer de tijd was om het songfestival te organiseren?

Heeeel veel plezier met het stellen van de vragen w/ !!
pi_196667469
Vraag:

Hebben jullie nagedacht over bubbles zoals in de F1?

Ik snap de de vlaggenvolgorde in de nieuwe logo niet. Kunnen jullie dat uitleggen? (2020 logo is mooier ;) )
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:45:53 #39
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196667766
Ohhh mense veel plezier vandaag O+ *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2020 @ 09:56:45 #40
163650 Greys
pi_196668510
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196668757
Veel plezier *O* O+ nu al zin om te antwoorden te lezen.
pi_196671040
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:15 schreef Em31 het volgende:
Veel plezier *O* O+ nu al zin om te antwoorden te lezen.
Ik ook. Komt vooral ook door de kwaliteit van de vragen _O_
Veel plezier zometeen!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196671366
Ik ben vooral ook benieuwd hoeveel ze jullie mogen beantwoorden en of ze niet heel vaak hoeven te beroepen op "dit mogen we helaas (nog) niet beantwoorden".

Veel plezier gelukkigen *G* En bedank het team nog maar een keertje namens mij voor de puzzel die als het goed is onderweg is :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2020 @ 15:35:33 #44
163650 Greys
pi_196673558
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196673791
Ik heb alvast maar op de link geklikt, veel te bang dat ik dan op het moment suprme toch iets verkeerd doe _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196674817
Nou dat was leuk en interessant _O_ Wat een tof team _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 17:02:14 #47
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196674832
Nou, dat was leuk! Echt heel veel vragen zijn gesteld (en beantwoord :P ) Dus dat wordt sowieso weer een tof verslag denk ik zomaar!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_196674917
Kanniewachten *O*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 17:10:08 #49
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196674928
Het was leuk! Ben benieuwd naar het uiteindelijke verslag!

Tof, dat ze dit zo doen voor de fans :)
pi_196675001
Ik ben heel nieuwsgierig :D
pi_196675041
Ik neem aan dat we integraal de zoomsessie te zien krijgen? :7
Koel en donker bewaren
pi_196675050
Ik ben ook heel benieuwd naar het verslag *O* @Greys @Cee succes met het uittypen! O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2020 @ 17:49:14 #53
163650 Greys
pi_196675461
Bekaf! _O-

Maar het was zo leuk! *O*

Bedankt voor het meedoen @Momo, @ijs_beer en @Aoibhin! Ik hoop dat ik niet een te strenge gespreksmoderator was en geen opgestoken handen heb gemist. :D

Verslag volgt spoedig!
Maar eerst een teaser, nog spoediger. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196675560
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:49 schreef Greys het volgende:
Bekaf! _O-

Maar het was zo leuk! *O*

Bedankt voor het meedoen @:Momo, @:ijs_beer en @:Aoibhin! Ik hoop dat ik niet een te strenge gespreksmoderator was en geen opgestoken handen heb gemist. :D

Verslag volgt spoedig!
Maar eerst een teaser, nog spoediger. :+
Nee hoor, je bent op Zoom ook een goede mod! O+ *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196675979
Die teaser was wel een beetje zoiets _O-

Sietse: "hier, een kruimel"

Wij: "ah toe, mogen we misschien toch niet een heeeeeel dun plakje cake?"

Sietse: "nee, ik kan jullie nu niet meer geven dan deze kruimel"

En het is nog effectief gebleken ook, want nu kan ik niet rusten voordat ik weet wat het nou is _O- :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 11 december 2020 @ 18:20:49 #56
2681 Dave
Aardig op drave
pi_196675991
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:49 schreef Greys het volgende:
Maar eerst een teaser, nog spoediger.
Dit is dus eigenlijk een teaser-teaser.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2020 @ 18:38:33 #57
163650 Greys
pi_196676319
twitter


Als je twitter hebt graag even delen en/of liken! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2020 @ 18:42:33 #58
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196676398
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:38 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]

Als je twitter hebt graag even delen en/of liken! *O*
*O* *G* *O*

Supertof :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2020 @ 18:48:18 #59
163650 Greys
pi_196676511
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2020 @ 18:50:29 #60
163650 Greys
pi_196676548
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_196676562
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 19:02:32 #62
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196676758
Babette had trouwens een soort van dezelfde trui aan als ik. Derhalve een bevestiging dat ze een goede smaak en gevoel voor mode heeft. :7
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 19:49:32 #63
375570 crew  Cyan9
pi_196677681
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:02 schreef ijs_beer het volgende:
Babette had trouwens een soort van dezelfde trui aan als ik. Derhalve een bevestiging dat ze een goede smaak en gevoel voor mode heeft. :7
IJsberenvacht
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_196680879
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:48 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Veel te benieuwd van welk land ze het liedje al hebben gehoord :o Of het is natuurlijk weer een hele flauwe teaser die heel ergens anders over gaat :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')