Oh, over prangend (quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
Alle vragend worden natuurlijk beoordeeld op hoe prangend ze zijn.
Grapje.
Dat is best een goede vraag. Vrij prangend ook.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, over prangend () en omdat @:Cyan9 het zelf waarschijnlijk niet durft vragen. Heeft @:SietseBakker nog een jongere broer?
Hahaha!quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, over prangend () en omdat @:Cyan9 het zelf waarschijnlijk niet durft vragen. Heeft @:SietseBakker nog een jongere broer?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
Oeehh wat leuk dit en wat tof dat ze dit voor ons willen doen!![]()
![]()
Ik ga zeker nadenken over vragen en heb er ook al een paar; even goed gaan formuleren
Dan ook namens @Strani maar het telefoonnummer van Astrid, als dat van Babette niet toch alsnog kanquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Overdag, waarschijnlijk een vrijdagmiddag, horen we snel!quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan ook namens @:Strani maar het telefoonnummer van Astrid, als dat van Babette niet toch alsnog kan
En natuurlijk weer supervettoffantastisch geweldig dit![]()
![]()
Ik ga even nadenken over toffe vragen en of ik die zelf zou willen stellenDenken jullie aan overdag of 's avonds en wordt het sowieso opgenomen en integraal gedeeld?
Ohhh even voor de zekerheid: we gaan, net als vorige keer. alle vragen verzamelen en hopen er zo veel mogelijk af te kunnen vuren! Dus ook als je niet een van de Zoomerts bent, dan gaan we alsnog ons best doen om je prangende vraag beantwoord te krijgen!quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:10 schreef molloot200 het volgende:
Een paar vragen (ondanks dat ik er niet bij kan zijn - wie weet heeft iemand anders zin/tijd om ze nog te stellen, en is het niet zo, dan niet)
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh even voor de zekerheid: we gaan, net als vorige keer. alle vragen verzamelen en hopen er zo veel mogelijk af te kunnen vuren! Dus ook als je niet een van de Zoomerts bent, dan gaan we alsnog ons best doen om je prangende vraag beantwoord te krijgen!
quote:
WHAT HAVE YOU NOW ON YOUR MUIL 🎶quote:Is er tijdens het ESF ruimte voor een Nederlandse/Rotterdamse kwinkslag (een gastrolletje voor Lee Towers ofzo)
Als aanvulling hierop:quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
4. Voor de landen die niet naar Rotterdam mogen afreizen: Is er een tijdslimiet voor het opbouwen van de act op het podium in eigen land? Als ze niet reizen, blijft er het nodige budget over, wat er voor kan zorgen dat landen helemaal losgaan met een clipwaardige inrichting als ze weinig beperkingen wordt opgelegd.
Zin in!quote:Op zondag 6 december 2020 20:08 schreef Greys het volgende:
@:Aoibhin,@:ijs_beer en @:Momo gaan met @:Cee en moi meezoomen!
Jaaaaa thanks dat je me nog even hier roept lieverd, ik had dit topic nog niet gezienquote:Op zondag 6 december 2020 20:12 schreef Greys het volgende:
@:MMF93 ik zag je net elders langskomen, heb jij nog vragen? Je kunt ze tot donderdag hier indienen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En:
- hoelang van te voren moet de knoop uiterlijk doorgehakt worden wat betreft de 4 scenario's die bedacht zijn? Is daar een deadline voor bedacht?
- wat is het grootste verschil in de plannen voor de 2020 editie en de 2021 editie? En door welk nieuw idee voor de 2021 editie zijn jullie stiekem ook een beetje blij dat er een jaar langer de tijd was om het songfestival te organiseren?
Heeeel veel plezier met het stellen van de vragen!!
Ik ook. Komt vooral ook door de kwaliteit van de vragenquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:15 schreef Em31 het volgende:
Veel plezier![]()
nu al zin om te antwoorden te lezen.
Nee hoor, je bent op Zoom ook een goede mod!quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:49 schreef Greys het volgende:
Bekaf!
Maar het was zo leuk!
Bedankt voor het meedoen @:Momo, @:ijs_beer en @:Aoibhin! Ik hoop dat ik niet een te strenge gespreksmoderator was en geen opgestoken handen heb gemist.
Verslag volgt spoedig!
Maar eerst een teaser, nog spoediger.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:38 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Als je twitter hebt graag even delen en/of liken!
IJsberenvachtquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:02 schreef ijs_beer het volgende:
Babette had trouwens een soort van dezelfde trui aan als ik. Derhalve een bevestiging dat ze een goede smaak en gevoel voor mode heeft.
Veel te benieuwd van welk land ze het liedje al hebben gehoordquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |