SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb ze op Lowlands gezien van een afstandje. Het dak ging van de tent af.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb just me meegenomen naar een concert van dit gezelschap, Gogol Bordello in de Melkweg.
Volgens mij vond ze het wel wat...
Ze golfde lekker mee met het publiek?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb just me meegenomen naar een concert van dit gezelschap, Gogol Bordello in de Melkweg.
Volgens mij vond ze het wel wat...
Daar ging ze...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze golfde lekker mee met het publiek?
Je hoort het geluid wat zweven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:32 schreef brother52 het volgende:
Ik denk al, ik ken dit maar heb hem vorige week nog gedraaid.
Al klinkt dit wel wat indrukwekkender.
Oh, dat is recenter dan ik dacht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de reünie tour in 2007.
Op 14 september, om precies te zijn...
Dat klinkt wel heel interessant.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou dit jaar naar een concert van drummer Stewart Copeland in het Concertgebouw zijn gegaan met nieuwe arrangementen op de bekende Police songs, met strijkorkest.
Is verplaatst naar volgend jaar...
https://www.concertgebouw(...)le-orkest/15-07-2021quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel interessant.
Heb je misschien talking heads live?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nog artiesten die jullie live (via de stream) willen horen?
Was je ook bij the Black Crowes in 2011 in Paradiso en heb je daar opnames van?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nog artiesten die jullie live (via de stream) willen horen?
Uiteraard, die hebben hun eigen live album uitgebracht...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je misschien talking heads live?
Wel van 23 maart 2006 in Paradiso én 11 april 2008 in de Heineken Music Hall.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was je ook bij the Black Crowes in 2011 in Paradiso en heb je daar opnames van?
Ik heb nog een opname van hen uit 1977, die is een beetje onluisterbaar helaas...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
De enige vrouw die dit nummer kan zingen
Oh, zie dat ze in 2006 daar ook 2 avonden achter elkaar stonden. Kan zijn dat ik ze toen gezien heb.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel van 23 maart 2006 in Paradiso én 11 april 2008 in de Heineken Music Hall.
Beide eigen opnames...
ja skat, alles appie kim hieroquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joehoe!![]()
Alles nog kits op de Wadden?
Klopt, ik was er beide avonden en heb er mijn eerste opnames ooit gemaakt (op een proef bij de Osdorp Posse na)...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, zie dat ze in 2006 daar ook 2 avonden achter elkaar stonden. Kan zijn dat ik ze toen gezien heb.
Toen ik ze in Paradiso gezien heb weet ik dat ze 2 avonden op rij speelden, weet dus alleen niet meer welk jaar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, ik was er beide avonden en heb er mijn eerste opnames ooit gemaakt (op een proef bij de Osdorp Posse na)...
Ik was er samen met die Amerikaan, waar ik het laatst over had.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen ik ze in Paradiso gezien heb weet ik dat ze 2 avonden op rij speelden, weet dus alleen niet meer welk jaar.
Mooi!quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Deze heeft iemand anders voor mijn opname in de HMH gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent ook wel gek als je door dit nummer heen gaat kleppen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze opname is extreem bijzonder, omdat iedereen z'n kop dicht hield en je dus echt alles goed hoort.
Ik zat op de tribune achter in de zaal, achter het mengpaneel...
Je moet ze normaal gesproken de kost geven....quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent ook wel gek als je door dit nummer heen gaat kleppen.
Daar was ik ook!quote:
Keane, het wil maar niet in mijn hoofd blijven. Iedere keer als ik een nummer van hen hoor, herken ik het. Maar Keane zelf blijft gewoon niet hangen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was al hun 2e of 3e tour toen.
Under The Iron Sea was net uitgekomen...
Zoek hun playlists in Spotify op en speel het een middagje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Keane, het wil maar niet in mijn hoofd blijven. Iedere keer als ik een nummer van hen hoor, herken ik het. Maar Keane zelf blijft gewoon niet hangen.
nah!quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent wel raar gaan praten...
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef sacha het volgende:
[..]
nah!
https://www.encyclo.nl/begrip/appiekim
Dan heb ik mijn backup mooi op tijd weer aan de gang gekregen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog één band van Nederlandse bodem ter afsluiting...
Gelukkig is hier alles 6-voudig geback-upt, er mag er 1 of 2 crashen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn backup mooi op tijd weer aan de gang gekregen.
Wat een gekloot...
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
@:Madmaster, ben je bekand met Millstone Dutch Whisky? Op aanraden van de slijter hier een keer meegenomen (Special #20 Peated Oloroso cask, distilled in 2016.Vond dat ik wel een keer een fles mocht halen. Staat nu nog mooi dicht te staan. Maar dan heb ik weer wat in huis.
Dan gok ik dat het een goede tip wasquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een eigen vat gehad, dat al gebotteld is...
Ja, prima.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan gok ik dat het een goede tip was
Het werkte al een hele tijd niet meer en dat was op zich niet zo'n probleem want de belangrijke bestanden sloeg ik toch al dubbel op en de rest is wel opnieuw te vinden maar mijn macbook wordt niet ondersteund door de nieuwste versie van macos maar er zijn manieren om dat te patchen, dan is eerst een goede backup wel zo handig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is hier alles 6-voudig geback-upt, er mag er 1 of 2 crashen.
Maar ik begrijp je reactie, dat spul moet het gewoon doen...
Vroeg om een leuke niet al te rokerige van rond de ¤40. Hij kwam met of deze, of een Japanse of een Ierse, maar neeg wel beetje erg naar deze, haha. Volgende keer ga ik voor de Japanse denk ik. Maar dat gaat volgend jaar ergens een keer zijn. Zijn voor mij echt de verwensels heel af en toe.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, prima.
Zeker voor whisky van buiten Schortland.
Maar wel prijzig...
Ben je wel eens bij een optreden geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Liters bier door de zaal nu, niet voor consumptie...
Meerdere keren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij een optreden geweest?
Geweldig! Was je shirt nog heel?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meerdere keren.
Wat je nu hoort zijn mijn eigen opnames...
Zeker!quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geweldig! Was je shirt nog heel?
Ook daar ben ik bij geweest.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Bekenden van mij zijn wel bij optredens van Normaal en Jovink en de Voederbietels geweest, die verhalen zijn ook wel wat minder netjes, maar wel gaaf.
Aan de ene kant zo ontzettend niks voor mij, maar zou het heel stiekem wel een keer willen meemaken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook daar ben ik bij geweest.
Bij Jovink en Mooi Wark wordt het concert geopend met een partijtje modder smijten...![]()
Hahaha ik snap t!quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker!
Ik sta niet in de massa met een digitale recorder, een accu pack en 2 microfoons...
Ik ook niet, maar bij bepaalde concerten weet je dat het gaat gebeuren...quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:00 schreef livelink het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die biergooi-concerten echt vreselijk. Ben een aantal keer naar dat soort tentfeesten geweest en ik kan er de lol niet van inzien om met bier overgooid te worden.
Ik zie de lol er ook niet van in.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:00 schreef livelink het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die biergooi-concerten echt vreselijk. Ben een aantal keer naar dat soort tentfeesten geweest en ik kan er de lol niet van inzien om met bier overgooid te worden.
Ja, maar daar ben ik ook snel mee gestopt. Een vriendin van mij hield juist van dat soort concerten. In het begin ging ik braaf mee, tot ik me op een gegeven moment afvroeg wat ik daar in vredesnaam stond te doen. Het concert zelf ging volledig aan me voorbij op deze manier en van genieten was al helemaal geen sprake.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bij bepaalde concerten weet je dat het gaat gebeuren...
Ik vind het altijd zo zonde van het bier. Geniet gewoon lekker met je biertje, je hebt er voor betaald nota benequote:Op vrijdag 20 november 2020 23:00 schreef livelink het volgende:
Ook bij voetbal had je dat soort situaties, reden voor mij om er mee te kappen...quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik ook snel mee gestopt. Een vriendin van mij hield juist van dat soort concerten. In het begin ging ik braaf mee, tot ik me op een gegeven moment afvroeg wat ik daar in vredesnaam stond te doen. Het concert zelf ging volledig aan me voorbij op deze manier en van genieten was al helemaal geen sprake.
Hebben we ongemerkt toch nog bijna 3 uur gevuld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:04 schreef livelink het volgende:
Nou, dat was nou weer eens een heel goed idee voor deze vrijdagavond, MadMaster. Dank je wel!!!!
Ik denk dat het ook helemaal niks voor mij is, maar wil het ergens nog wel een keertje meemaken. Gewoon voor het absurdistische aspect van mij bij zoiets. Zo'n 1x maar nooit weer dingetje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik ook snel mee gestopt. Een vriendin van mij hield juist van dat soort concerten. In het begin ging ik braaf mee, tot ik me op een gegeven moment afvroeg wat ik daar in vredesnaam stond te doen. Het concert zelf ging volledig aan me voorbij op deze manier en van genieten was al helemaal geen sprake.
Ik weet niet hoe het nu is, maar vroeger was het in de tentfeesten altijd garantie voor succes.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
En dan ook gewoon in een oud pak gaan, dan ben je ook 100% de lul denk ik. Echt 1x maar nooit weer insteek.
In mijn ogen maak je dan ook wel heel erg duidelijk dat je een keer de sjaak wil zijn. Niks voor mij dus ergens, maar ook weer wel. Want ik geloof wel dat ze daar verder juist netjes blijven. Je wordt overgoten, maar dat is ingecalculeerd. Zie het me voorlopig niet doen hoor trouwens. Maar mocht ik er ooit aan gaan dan ook maar een keer goed de sjaak zijn. Weet ik gelijk dat ik dat nooit meer moet willen doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, maar vroeger was het in de tentfeesten altijd garantie voor succes.
Zeker in de boerendorpen.
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Ja maar dat wil niet zeggen dat ik vrij ben.quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
Jullie weten dat het zaterdag is?
Nou, dus eigenlijk niet. Ik had mijn wekker gezet en stond om 06.00 op. Pas toen ik op was gestaan realiseerde ik me dat het zaterdag was. Stom!quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
Jullie weten dat het zaterdag is?
Dat is een goede reden inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat ik vrij ben.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dus eigenlijk niet. Ik had mijn wekker gezet en stond om 06.00 op. Pas toen ik op was gestaan realiseerde ik me dat het zaterdag was. Stom!
Dat valt wel mee. Ik heb alleen de katten eten gegeven en verder zit ik hier gewoon lekker.quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet slim inderdaad. En nu van de nood een deugd gemaakt en alweer druk in de weer zeker?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik heb alleen de katten eten gegeven en verder zit ik hier gewoon lekker.
Jij bent toch hopelijk ook nog niet aan het strijken?quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Lekker genieten van de rust, nu het nog kan.
Nee, dat doe ik op zondag.quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent toch hopelijk ook nog niet aan het strijken?
Leuk! Veel plezier straks.quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik op zondag.
Ik ben ook even aan het ontspannen.
Zo meteen foto's maken in de Efteling. Zin in.
Deel er maar een paar, hebben wij een vrtueel uitjequote:Op zaterdag 21 november 2020 07:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik op zondag.
Ik ben ook even aan het ontspannen.
Zo meteen foto's maken in de Efteling. Zin in.
fijn nieuwsquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Coronatest van Symph was negatief, dus we mogen weer naar buiten
En het is nog mooi weer ookquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier regent het alleen maarquote:
Het ziet er hier uit alsof het elk moment kan gaan sneeuwenquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hopelijk bij Symph en DDM niet.
Goed om te horenquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Een loopneus op zich geen symptoom van coronaquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is nooit verkouden en werd donderdag niezend wakker. De hele dag niezen en een loopneus, dat was verdacht.
Oei, da’s wel een beetje eng dan jaquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een loopneus op zich geen symptoom van coronaMaar altijd beter om toch maar even te testen. M'n broer werkt bij een vrij klein bedrijf, waar zes collega's zijn besmet. Gelukkig was zijn eigen test negatief.
Ja, wel volledig in lijn met de voorspellingen van mijn zoon. Die zei dat het aantal besmettingen gedaald was vanwege de herfstvakantie en de daaropvolgende toetsweken. Hij zei dat als de scholen weer gewoon les gingen geven de besmettingen zeker weer zouden oplopen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:32 schreef DJ11 het volgende:
Wel vervelend dat het dagelijkse aantal besmettingen weer oploopt.
Ja, ik ben ook geen fan van het feit dat scholen open blijven. En trouwens ook niet van mensen die in kerken, synagoges en moskeeën mogen zitten zonder mondkapje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel volledig in lijn met de voorspellingen van mijn zoon. Die zei dat het aantal besmettingen gedaald was vanwege de herfstvakantie en de daaropvolgende toetsweken. Hij zei dat als de scholen weer gewoon les gingen geven de besmettingen zeker weer zouden oplopen.
Geen idee of hij gelijk heeft met zijn theorie, maar het oplopen van de besmettingen had hij dus wel voorspeld.
Ja kak dat is wel heel luxe. Ik moest 20-30 minuten fietsen enkele ritquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben een grote teststraat zowat om de hoek en er zijn er nog een paar redelijk in de buurt, de eerste optie donderdagavond online was meteen vrijdagmorgen hier om de hoek en het verliep daar ook heel vlot, hij is nog geen tien minuten weggeweest
Geen idee. Ik denk dat Melting om 21:00 uur gewoon draait? Ik was zelf van plan om maandag verder te gaan met m'n Top 250. En mogelijk ook woensdag, als daarvoor ruimte is (zo niet, dan de week erop).quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:02 schreef Rafeiro het volgende:
Staan er voor vandaag nog shows op de planning? Ik zou eventueel wellicht wel wat kunnen doen later vandaag
Zo mijn teen nog weer even zalven en nog even naar de winkel. Maar verder geen plannen. "stom" gedoe zeg dat zalf smeren op een wondje waar je geen last van hebt. Maar ik probeer maar braaf te doen
Ow, vervelend...quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is nooit verkouden en werd donderdag niezend wakker. De hele dag niezen en een loopneus, dat was verdacht.
Hmmm, op basis daarvan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het rivm stelt dat je je bij neusverkoudheid laat testen, dus dat doen we dan braaf. Zie hier https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19
Yup, als iemand met wie je nauw contact hebt gehad positief test, dan kun je je vanaf 1 december na 5 dagen ook zonder klachten laten testen (ipv de tien dagen quarantaine)quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, op basis daarvan heb je gelijk.
Ik dacht dat het een combinatie van zaken moest zijn.
Of is dat geweest tijdens de begintijd met beperkte testcapaciteit?
Whatever, ik begrijp nu wel waarom tienduizenden zich laten testen.
Ik wacht wel op koorts en zo. Dat heb ik nooit, dus dat zou een prima graadmeter zijn..
En, zo lees ik op de rijksoverheid website:
Nieuw testbeleid vanaf 1 december
Vanaf 1 december 2020 kunt u ook getest worden als u geen klachten heeft. Maar wel nauw contact heeft gehad met iemand met corona. Lees meer over testen zonder klachten en het testbeleid.
Als je dan positief getest wordt, mag je alsnog in quarantaine, neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, als iemand met wie je nauw contact hebt gehad positief test, dan kun je je vanaf 1 december na 5 dagen ook zonder klachten laten testen (ipv de tien dagen quarantaine)
Wij ook niet, we komen kort in de supermarkt op een rustig moment en ik ga elke 2 weken naar de fysio, dat is het wel. Jeu de boules van Symph is inmiddels ook klaar, die gingen van ‘ het mag alleen nog maar buiten’ naar ‘ het mag juist alleen nog maar binnen’. Ja daag, tot ergens volgend jaar dan maarquote:
Ik spreek af en toe nog wel met vrienden af en eet bij mn familie. Maar ik hou het gewoon beperkt en gespreid, als ik het mocht oplopen dan steek ik in ieder geval geen anderen ermee aan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij ook niet, we komen kort in de supermarkt op een rustig moment en ik ga elke 2 weken naar de fysio, dat is het wel. Jeu de boules van Symph is inmiddels ook klaar, die gingen van ‘ het mag alleen nog maar buiten’ naar ‘ het mag juist alleen nog maar binnen’. Ja daag, tot ergens volgend jaar dan maar
Ik kreeg het advies om me te laten testen toen ik de afspraak met de POH omzette naar een telefonisch consult. Tijdens het bellen was ik aan het hoesten, wat snotterig en ik gaf toe ook wel over te geven (heb ik dat wel bijna standaard bij spanning). En toen vond de assistente het wel slim. En ik luisterde zowaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, op basis daarvan heb je gelijk.
Ik dacht dat het een combinatie van zaken moest zijn.
Of is dat geweest tijdens de begintijd met beperkte testcapaciteit?
Whatever, ik begrijp nu wel waarom tienduizenden zich laten testen.
Ik wacht wel op koorts en zo. Dat heb ik nooit, dus dat zou een prima graadmeter zijn..
En, zo lees ik op de rijksoverheid website:
Nieuw testbeleid vanaf 1 december
Vanaf 1 december 2020 kunt u ook getest worden als u geen klachten heeft. Maar wel nauw contact heeft gehad met iemand met corona. Lees meer over testen zonder klachten en het testbeleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Net de foto's van Melting ontvangen.
De horeca blijft wel nog wat langer dicht...Is dat echt? Zijn mensen zo debiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja, dat is echt. De Winter Efteling is weer begonnen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is dat echt? Zijn mensen zo debiel?
Le moi.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Wie is er aan het draaien?
Prima hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik ga gewoon alfanumeriek door de 90's 3 getallen paar keer "a" en we zien wel waar ik uitkom. Even wat opvulling tot melting er is
Klinkt als een ingewikkeld algoritme. Kun je er nog een kerstliedje doorheen frotten?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik ga gewoon alfanumeriek door de 90's 3 getallen paar keer "a" en we zien wel waar ik uitkom. Even wat opvulling tot melting er is
Het klinkt nu bijna als een gerecht.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
Aerosmith heb ik ook altijd wel zin in
Ja kak dan moet ik nog echt gaan zoeken. Heb je anders een verzoekje laag in het alfabet. Dacht het makkelijk te houden, haha.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als een ingewikkeld algoritme. Kun je er nog een kerstliedje doorheen frotten?
Heb ik ineens zin in.
A voor artiest dus? Ik ga nadenken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja kak dan moet ik nog echt gaan zoeken. Heb je anders een verzoekje laag in het alfabet. Dacht het makkelijk te houden, haha.
B en C lunnen ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
A voor artiest dus? Ik ga nadenken.
En nineties ook dus? Hoewel je nu ook heel lekker bezig bent.quote:
Mijn zusje vond dat ook, dat was niet leuk.....quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Nu vind ik het stiekem wel leuk, trouwens.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn zusje vond dat ook, dat was niet leuk.....
Bad Englishquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Ben vergeten welke band dit ook alweer is.
Had je mazzel dat er geen ruis in de intro zat.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik verklap denk ik niet een heel groot geheim als ik meld dat dit nummer laat in mijn laatste uitzending van de Top 250 voorbijkomt...
Het mooiste intro aller tijden, vind ik. Komt tevens terug als outro.
Ja, dat zou een soort heiligschennis zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had je mazzel dat er geen ruis in de intro zat.
Weer terug uit het Sprookjesbos?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu dan Raf draait. Toch maar ingetuned.
Ja, er is genoeg leuke, vergeten muziek. Dit is Celine Dion, toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Wel gaaf trouwens dit. Ga ik gewoon afmaken een keer. en er zijn uiteraard mee jaren dan de 90;s![]()
En nee niet alles staat op de planning
Yupquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, er is genoeg leuke, vergeten muziek. Dit is Celine Dion, toch?
Ik zag op foto's dat het druk was? Of viel het in het park zelf uiteindelijk wel mee?quote:
Ja, op zich wel, maar het was te druk naar mijn zin.quote:
Nee, was echt te druk, vond ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag op foto's dat het druk was? Of viel het in het park zelf uiteindelijk wel mee?
Het hoeft niet hoor. Ik geniet van de door jou uitgekozen muziek.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, nu zie ik iets niet zo snel als ik wil
Foei Lili!
Spel die naam nog eensquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor. Ik geniet van de door jou uitgekozen muziek.
Je zou toch denken dat die naam niet zo moeilijk is.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik qua tijd heel goed uitkom, En anders geeft Melting me wel een rotschop, haha.
Het kan ook zijn dat Melting nog met de tijd in de war is. Dat -ie denkt dat -ie pas over een uur moet beginnen...quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik qua tijd heel goed uitkom, En anders geeft Melting me wel een rotschop, haha.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Melting nog met de tijd in de war is. Dat -ie denkt dat -ie pas over een uur moet beginnen...
Verder ook best eentonig, maar toch heeft het iets. Je raakt in een soort trance.quote:
Ik ook niet. En daar ben ik niet rouwig om.quote:
Je hebt nog 20 seconden...quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te snel klaar, sorry. Mik er dus maar 1 nummer in.
Dank je wel Rafeiro voor je show! Was lekker.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te snel klaar, sorry. Mik er dus maar 1 nummer in.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Billy Ocean - Red Light Spells Danger
Zeker niet zijn slechtste (van de nummers die ik ken).quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Heb deze pas nog gedraaid, omdat je dit nooit meer hoort.
Terwijl het m.i. een van z'n beste songs is...
Lijkt wel wat op Don't You Want Me van The Human Leaguequote:Op zaterdag 21 november 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Het ritme met die monotone sequencer hiervan is in een loop ideaal als achtergrond tijdens een mix...
Ja, daar zit ook zo'n pingel in.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op Don't You Want Me van The Human League
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Lionel Richie... titel weet ik niet meer.
Deal!quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel voor dat Livelink en ik de 0 punten delen
Ja, ik ken hun oeuvre ook niet uit mijn hoofd.quote:
Ik heb het nooit wat gevonden, heb alleen wat remixen van Smells Like Teen Spirit...quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken hun oeuvre ook niet uit mijn hoofd.
Ik ook niet. Alleen Lithium vind ik goed te pruimen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het nooit wat gevonden, heb alleen wat remixen van Smells Like Teen Spirit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |