SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb ze op Lowlands gezien van een afstandje. Het dak ging van de tent af.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb just me meegenomen naar een concert van dit gezelschap, Gogol Bordello in de Melkweg.
Volgens mij vond ze het wel wat...
Ze golfde lekker mee met het publiek?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb just me meegenomen naar een concert van dit gezelschap, Gogol Bordello in de Melkweg.
Volgens mij vond ze het wel wat...
Daar ging ze...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze golfde lekker mee met het publiek?
Je hoort het geluid wat zweven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:32 schreef brother52 het volgende:
Ik denk al, ik ken dit maar heb hem vorige week nog gedraaid.
Al klinkt dit wel wat indrukwekkender.
Oh, dat is recenter dan ik dacht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de reünie tour in 2007.
Op 14 september, om precies te zijn...
Dat klinkt wel heel interessant.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou dit jaar naar een concert van drummer Stewart Copeland in het Concertgebouw zijn gegaan met nieuwe arrangementen op de bekende Police songs, met strijkorkest.
Is verplaatst naar volgend jaar...
https://www.concertgebouw(...)le-orkest/15-07-2021quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel interessant.
Heb je misschien talking heads live?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nog artiesten die jullie live (via de stream) willen horen?
Was je ook bij the Black Crowes in 2011 in Paradiso en heb je daar opnames van?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nog artiesten die jullie live (via de stream) willen horen?
Uiteraard, die hebben hun eigen live album uitgebracht...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je misschien talking heads live?
Wel van 23 maart 2006 in Paradiso én 11 april 2008 in de Heineken Music Hall.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was je ook bij the Black Crowes in 2011 in Paradiso en heb je daar opnames van?
Ik heb nog een opname van hen uit 1977, die is een beetje onluisterbaar helaas...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
De enige vrouw die dit nummer kan zingen
Oh, zie dat ze in 2006 daar ook 2 avonden achter elkaar stonden. Kan zijn dat ik ze toen gezien heb.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel van 23 maart 2006 in Paradiso én 11 april 2008 in de Heineken Music Hall.
Beide eigen opnames...
ja skat, alles appie kim hieroquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joehoe!![]()
Alles nog kits op de Wadden?
Klopt, ik was er beide avonden en heb er mijn eerste opnames ooit gemaakt (op een proef bij de Osdorp Posse na)...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, zie dat ze in 2006 daar ook 2 avonden achter elkaar stonden. Kan zijn dat ik ze toen gezien heb.
Toen ik ze in Paradiso gezien heb weet ik dat ze 2 avonden op rij speelden, weet dus alleen niet meer welk jaar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, ik was er beide avonden en heb er mijn eerste opnames ooit gemaakt (op een proef bij de Osdorp Posse na)...
Ik was er samen met die Amerikaan, waar ik het laatst over had.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen ik ze in Paradiso gezien heb weet ik dat ze 2 avonden op rij speelden, weet dus alleen niet meer welk jaar.
Mooi!quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Deze heeft iemand anders voor mijn opname in de HMH gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent ook wel gek als je door dit nummer heen gaat kleppen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Deze opname is extreem bijzonder, omdat iedereen z'n kop dicht hield en je dus echt alles goed hoort.
Ik zat op de tribune achter in de zaal, achter het mengpaneel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |