fijn nieuwsquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Coronatest van Symph was negatief, dus we mogen weer naar buiten
En het is nog mooi weer ookquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier regent het alleen maarquote:
Het ziet er hier uit alsof het elk moment kan gaan sneeuwenquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hopelijk bij Symph en DDM niet.
Goed om te horenquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Een loopneus op zich geen symptoom van coronaquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is nooit verkouden en werd donderdag niezend wakker. De hele dag niezen en een loopneus, dat was verdacht.
Oei, da’s wel een beetje eng dan jaquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een loopneus op zich geen symptoom van coronaMaar altijd beter om toch maar even te testen. M'n broer werkt bij een vrij klein bedrijf, waar zes collega's zijn besmet. Gelukkig was zijn eigen test negatief.
Ja, wel volledig in lijn met de voorspellingen van mijn zoon. Die zei dat het aantal besmettingen gedaald was vanwege de herfstvakantie en de daaropvolgende toetsweken. Hij zei dat als de scholen weer gewoon les gingen geven de besmettingen zeker weer zouden oplopen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:32 schreef DJ11 het volgende:
Wel vervelend dat het dagelijkse aantal besmettingen weer oploopt.
Ja, ik ben ook geen fan van het feit dat scholen open blijven. En trouwens ook niet van mensen die in kerken, synagoges en moskeeën mogen zitten zonder mondkapje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel volledig in lijn met de voorspellingen van mijn zoon. Die zei dat het aantal besmettingen gedaald was vanwege de herfstvakantie en de daaropvolgende toetsweken. Hij zei dat als de scholen weer gewoon les gingen geven de besmettingen zeker weer zouden oplopen.
Geen idee of hij gelijk heeft met zijn theorie, maar het oplopen van de besmettingen had hij dus wel voorspeld.
Ja kak dat is wel heel luxe. Ik moest 20-30 minuten fietsen enkele ritquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben een grote teststraat zowat om de hoek en er zijn er nog een paar redelijk in de buurt, de eerste optie donderdagavond online was meteen vrijdagmorgen hier om de hoek en het verliep daar ook heel vlot, hij is nog geen tien minuten weggeweest
Geen idee. Ik denk dat Melting om 21:00 uur gewoon draait? Ik was zelf van plan om maandag verder te gaan met m'n Top 250. En mogelijk ook woensdag, als daarvoor ruimte is (zo niet, dan de week erop).quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:02 schreef Rafeiro het volgende:
Staan er voor vandaag nog shows op de planning? Ik zou eventueel wellicht wel wat kunnen doen later vandaag
Zo mijn teen nog weer even zalven en nog even naar de winkel. Maar verder geen plannen. "stom" gedoe zeg dat zalf smeren op een wondje waar je geen last van hebt. Maar ik probeer maar braaf te doen
Ow, vervelend...quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is nooit verkouden en werd donderdag niezend wakker. De hele dag niezen en een loopneus, dat was verdacht.
Hmmm, op basis daarvan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het rivm stelt dat je je bij neusverkoudheid laat testen, dus dat doen we dan braaf. Zie hier https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |