abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196348360
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Coronatest van Symph was negatief, dus we mogen weer naar buiten *O*
fijn nieuws ^O^
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:53:02 #127
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_196348614
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Coronatest van Symph was negatief, dus we mogen weer naar buiten *O*
En het is nog mooi weer ook *O* *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_196348640
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:53 schreef livelink het volgende:

[..]

En het is nog mooi weer ook *O* *O*
Hier regent het alleen maar :{
  zaterdag 21 november 2020 @ 13:56:29 #129
37150 livelink
pi_196348656
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:55 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Hier regent het alleen maar :{
-O-
Hopelijk bij Symph en DDM niet.
pi_196348700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 13:56 schreef livelink het volgende:

[..]

-O-
Hopelijk bij Symph en DDM niet.
Het ziet er hier uit alsof het elk moment kan gaan sneeuwen
pi_196349303
Hij is nooit verkouden en werd donderdag niezend wakker. De hele dag niezen en een loopneus, dat was verdacht.
pi_196349321
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is nooit verkouden en werd donderdag niezend wakker. De hele dag niezen en een loopneus, dat was verdacht.
Een loopneus op zich geen symptoom van corona :) Maar altijd beter om toch maar even te testen. M'n broer werkt bij een vrij klein bedrijf, waar zes collega's zijn besmet. Gelukkig was zijn eigen test negatief.
pi_196349352
alleen snotteren is bijna altijd geen corona van wat ik meegekregen heb. Maar idd, je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. deed mn huisgenoot ook.
pi_196349354
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:13 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Een loopneus op zich geen symptoom van corona :) Maar altijd beter om toch maar even te testen. M'n broer werkt bij een vrij klein bedrijf, waar zes collega's zijn besmet. Gelukkig was zijn eigen test negatief.
Oei, da’s wel een beetje eng dan ja
  zaterdag 21 november 2020 @ 15:30:41 #136
37150 livelink
pi_196349479
Testen is nu echt een stuk makkelijker en sneller geworden. Als ik zie hoe lang het duurde voordat mijn dochter zich kon laten testen een paar weken geleden. Ze probeerde toen vanaf woensdag zich te laten testen en er was pas plek op zondag. Als je dan alleen een loopneus had werd je niet eens getest. Je moest wel minstens verklaren dat je koorts had en dat je in aanraking was geweest met anderen die positief getest waren.

Wat dat betreft zijn er wel positieve ontwikkelingen hoor.
pi_196349660
Ik kon de dag na aanvraag getest worden en kreeg de dag zelf de uitslag al, oke ik las het de dag erop pas, maar dat was wel fijn. Snel, Simpel en Save, was dat niet het motto van PIN in het verleden? :D
Maar ik was wel erg blij dat het so snel ging.
En props voor Symph uiteraard.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zaterdag 21 november 2020 @ 15:50:23 #139
37150 livelink
pi_196349676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:32 schreef DJ11 het volgende:
Wel vervelend dat het dagelijkse aantal besmettingen weer oploopt. -O-
Ja, wel volledig in lijn met de voorspellingen van mijn zoon. Die zei dat het aantal besmettingen gedaald was vanwege de herfstvakantie en de daaropvolgende toetsweken. Hij zei dat als de scholen weer gewoon les gingen geven de besmettingen zeker weer zouden oplopen.

Geen idee of hij gelijk heeft met zijn theorie, maar het oplopen van de besmettingen had hij dus wel voorspeld.
pi_196349692
Eerste keer dat ik keek, zou ik de volgende dag om 08:30 al terecht kunnen toen heb ik wel even gewacht en darna was het 13:13u :D
pi_196349696
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, wel volledig in lijn met de voorspellingen van mijn zoon. Die zei dat het aantal besmettingen gedaald was vanwege de herfstvakantie en de daaropvolgende toetsweken. Hij zei dat als de scholen weer gewoon les gingen geven de besmettingen zeker weer zouden oplopen.

Geen idee of hij gelijk heeft met zijn theorie, maar het oplopen van de besmettingen had hij dus wel voorspeld.
Ja, ik ben ook geen fan van het feit dat scholen open blijven. En trouwens ook niet van mensen die in kerken, synagoges en moskeeën mogen zitten zonder mondkapje.
pi_196349785
We hebben een grote teststraat zowat om de hoek en er zijn er nog een paar redelijk in de buurt, de eerste optie donderdagavond online was meteen vrijdagmorgen hier om de hoek en het verliep daar ook heel vlot, hij is nog geen tien minuten weggeweest
pi_196349791
Staan er voor vandaag nog shows op de planning? Ik zou eventueel wellicht wel wat kunnen doen later vandaag :D
Zo mijn teen nog weer even zalven en nog even naar de winkel. Maar verder geen plannen. "stom" gedoe zeg dat zalf smeren op een wondje waar je geen last van hebt. Maar ik probeer maar braaf te doen :D
pi_196349817
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben een grote teststraat zowat om de hoek en er zijn er nog een paar redelijk in de buurt, de eerste optie donderdagavond online was meteen vrijdagmorgen hier om de hoek en het verliep daar ook heel vlot, hij is nog geen tien minuten weggeweest
Ja kak dat is wel heel luxe. Ik moest 20-30 minuten fietsen enkele rit :D
Wel grappig op de fiets tussen de auto's in de wachtrij staan :D Wel midden op de weg uiteraard, ze halen me niet in :D
pi_196349847
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 november 2020 16:02 schreef Rafeiro het volgende:
Staan er voor vandaag nog shows op de planning? Ik zou eventueel wellicht wel wat kunnen doen later vandaag :D
Zo mijn teen nog weer even zalven en nog even naar de winkel. Maar verder geen plannen. "stom" gedoe zeg dat zalf smeren op een wondje waar je geen last van hebt. Maar ik probeer maar braaf te doen :D
Geen idee. Ik denk dat Melting om 21:00 uur gewoon draait? Ik was zelf van plan om maandag verder te gaan met m'n Top 250. En mogelijk ook woensdag, als daarvoor ruimte is (zo niet, dan de week erop).
pi_196349873
oh maar dan is 5-7 of 7-9 of iets daartussen wel een optie. Ik ga er eens over nadenken.
  zaterdag 21 november 2020 @ 16:31:36 #147
37150 livelink
pi_196350067
Ik was vanochtend dus heel vroeg op en besloot optimistisch om de kledinghoezen van stoelen en banken eens te gaan wassen. Dat was nu eenmaal het grote voordeel van Ikea-spullen :')

Nou, ik weet nu weer waarom je beter nieuwe stoelen kunt kopen. Alles is gewassen, min of meer droog en zit weer op de meubels. Zichtbaar verschil; nul. Het ruikt wel wat lekkerder, dat wel.

En echt bij elke hoes liep de rits vast. Dit doen we maar niet meer.
  Moderator zaterdag 21 november 2020 @ 17:23:49 #148
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_196350592
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ow, vervelend...
Maar had hij ook andere symphonicstomen van Corona?

Ik veroordeel niet, iedereen gaat anders met deze rare materie om.
Maar waarom laten velen zich bij het minste of geringste testen? Dat is toch zonde van de testcapaciteit en de daarmee gepaard gaande kosten?

Ik hoest ook wel eens, nies soms, heb wel eens stijve/stramme spieren in mijn schouders en word zelfs wel eens met een loopneus wakker. Dat gebeurt normaal gesproken ook wel eens.
En als het morgen gebeurt, ga ik me niet laten testen.

Pas als ik koorts krijg of mindere smaak/reuk, dan wordt het tijd om eens de mannen in witte pakken te gaan bezoeken. Denk ik. En anders komen ze me op een gegeven moment wel ophalen van huis. Denk ik...
pi_196350640
Het rivm stelt dat je je bij neusverkoudheid laat testen, dus dat doen we dan braaf. Zie hier https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19
  Moderator zaterdag 21 november 2020 @ 17:34:56 #150
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_196350757
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het rivm stelt dat je je bij neusverkoudheid laat testen, dus dat doen we dan braaf. Zie hier https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19
Hmmm, op basis daarvan heb je gelijk.
Ik dacht dat het een combinatie van zaken moest zijn.
Of is dat geweest tijdens de begintijd met beperkte testcapaciteit?

Whatever, ik begrijp nu wel waarom tienduizenden zich laten testen.
Ik wacht wel op koorts en zo. Dat heb ik nooit, dus dat zou een prima graadmeter zijn.. :P

En, zo lees ik op de rijksoverheid website:

Nieuw testbeleid vanaf 1 december
Vanaf 1 december 2020 kunt u ook getest worden als u geen klachten heeft. Maar wel nauw contact heeft gehad met iemand met corona. Lees meer over testen zonder klachten en het testbeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')