Yup, als iemand met wie je nauw contact hebt gehad positief test, dan kun je je vanaf 1 december na 5 dagen ook zonder klachten laten testen (ipv de tien dagen quarantaine)quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, op basis daarvan heb je gelijk.
Ik dacht dat het een combinatie van zaken moest zijn.
Of is dat geweest tijdens de begintijd met beperkte testcapaciteit?
Whatever, ik begrijp nu wel waarom tienduizenden zich laten testen.
Ik wacht wel op koorts en zo. Dat heb ik nooit, dus dat zou een prima graadmeter zijn..
En, zo lees ik op de rijksoverheid website:
Nieuw testbeleid vanaf 1 december
Vanaf 1 december 2020 kunt u ook getest worden als u geen klachten heeft. Maar wel nauw contact heeft gehad met iemand met corona. Lees meer over testen zonder klachten en het testbeleid.
Als je dan positief getest wordt, mag je alsnog in quarantaine, neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, als iemand met wie je nauw contact hebt gehad positief test, dan kun je je vanaf 1 december na 5 dagen ook zonder klachten laten testen (ipv de tien dagen quarantaine)
Wij ook niet, we komen kort in de supermarkt op een rustig moment en ik ga elke 2 weken naar de fysio, dat is het wel. Jeu de boules van Symph is inmiddels ook klaar, die gingen van ‘ het mag alleen nog maar buiten’ naar ‘ het mag juist alleen nog maar binnen’. Ja daag, tot ergens volgend jaar dan maarquote:
Ik spreek af en toe nog wel met vrienden af en eet bij mn familie. Maar ik hou het gewoon beperkt en gespreid, als ik het mocht oplopen dan steek ik in ieder geval geen anderen ermee aan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij ook niet, we komen kort in de supermarkt op een rustig moment en ik ga elke 2 weken naar de fysio, dat is het wel. Jeu de boules van Symph is inmiddels ook klaar, die gingen van ‘ het mag alleen nog maar buiten’ naar ‘ het mag juist alleen nog maar binnen’. Ja daag, tot ergens volgend jaar dan maar
Ik kreeg het advies om me te laten testen toen ik de afspraak met de POH omzette naar een telefonisch consult. Tijdens het bellen was ik aan het hoesten, wat snotterig en ik gaf toe ook wel over te geven (heb ik dat wel bijna standaard bij spanning). En toen vond de assistente het wel slim. En ik luisterde zowaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, op basis daarvan heb je gelijk.
Ik dacht dat het een combinatie van zaken moest zijn.
Of is dat geweest tijdens de begintijd met beperkte testcapaciteit?
Whatever, ik begrijp nu wel waarom tienduizenden zich laten testen.
Ik wacht wel op koorts en zo. Dat heb ik nooit, dus dat zou een prima graadmeter zijn..
En, zo lees ik op de rijksoverheid website:
Nieuw testbeleid vanaf 1 december
Vanaf 1 december 2020 kunt u ook getest worden als u geen klachten heeft. Maar wel nauw contact heeft gehad met iemand met corona. Lees meer over testen zonder klachten en het testbeleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Net de foto's van Melting ontvangen.
De horeca blijft wel nog wat langer dicht...Is dat echt? Zijn mensen zo debiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja, dat is echt. De Winter Efteling is weer begonnen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is dat echt? Zijn mensen zo debiel?
Le moi.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Wie is er aan het draaien?
Prima hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik ga gewoon alfanumeriek door de 90's 3 getallen paar keer "a" en we zien wel waar ik uitkom. Even wat opvulling tot melting er is
Klinkt als een ingewikkeld algoritme. Kun je er nog een kerstliedje doorheen frotten?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik ga gewoon alfanumeriek door de 90's 3 getallen paar keer "a" en we zien wel waar ik uitkom. Even wat opvulling tot melting er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |