Had je mazzel dat er geen ruis in de intro zat.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik verklap denk ik niet een heel groot geheim als ik meld dat dit nummer laat in mijn laatste uitzending van de Top 250 voorbijkomt...
Het mooiste intro aller tijden, vind ik. Komt tevens terug als outro.
Ja, dat zou een soort heiligschennis zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had je mazzel dat er geen ruis in de intro zat.
Weer terug uit het Sprookjesbos?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu dan Raf draait. Toch maar ingetuned.
Ja, er is genoeg leuke, vergeten muziek. Dit is Celine Dion, toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Wel gaaf trouwens dit. Ga ik gewoon afmaken een keer. en er zijn uiteraard mee jaren dan de 90;s![]()
En nee niet alles staat op de planning
Yupquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, er is genoeg leuke, vergeten muziek. Dit is Celine Dion, toch?
Ik zag op foto's dat het druk was? Of viel het in het park zelf uiteindelijk wel mee?quote:
Ja, op zich wel, maar het was te druk naar mijn zin.quote:
Nee, was echt te druk, vond ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag op foto's dat het druk was? Of viel het in het park zelf uiteindelijk wel mee?
Het hoeft niet hoor. Ik geniet van de door jou uitgekozen muziek.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, nu zie ik iets niet zo snel als ik wil
Foei Lili!
Spel die naam nog eensquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor. Ik geniet van de door jou uitgekozen muziek.
Je zou toch denken dat die naam niet zo moeilijk is.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik qua tijd heel goed uitkom, En anders geeft Melting me wel een rotschop, haha.
Het kan ook zijn dat Melting nog met de tijd in de war is. Dat -ie denkt dat -ie pas over een uur moet beginnen...quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik qua tijd heel goed uitkom, En anders geeft Melting me wel een rotschop, haha.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Melting nog met de tijd in de war is. Dat -ie denkt dat -ie pas over een uur moet beginnen...
Verder ook best eentonig, maar toch heeft het iets. Je raakt in een soort trance.quote:
Ik ook niet. En daar ben ik niet rouwig om.quote:
Je hebt nog 20 seconden...quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te snel klaar, sorry. Mik er dus maar 1 nummer in.
Dank je wel Rafeiro voor je show! Was lekker.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben te snel klaar, sorry. Mik er dus maar 1 nummer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |