Slaap lekker voor zoquote:Op woensdag 11 november 2020 21:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo naar bed moet nog een dagje werkenhave a good evening muziek vriendjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aanquote:Op woensdag 11 november 2020 23:55 schreef heracles het volgende:
OOoo ik trek dit niet. De nostalgie. Niet normaal. Wooo![]()
![]()
![]()
Rustig. Noooo. Ckers niequote:
quote:
Oooooh die Luciferquote:Op woensdag 11 november 2020 23:38 schreef Stray_cat het volgende:
Wanneer is dat seizoen nou eens compleet? Potvolblomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karina!quote:
ik zit op andere plekken dan jij denk ikquote:Op donderdag 12 november 2020 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Karina!![]()
lang niet meer gezien
Ik know...quote:Op donderdag 12 november 2020 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ik zit op andere plekken dan jij denk ik
Clip bekeken , maar wat is er speciaal aan ?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar eigenlijk meer voor de clip dan voor het liedje.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Twee geweldige powerblazers, begeleid door drie leden van het Modern Jazz Quartet![]()
Wat een mooie serie was/is het.quote:
zit er nog midden inquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat een mooie serie was/is het.
Oh het ging hier in een dagdeel!quote:
Stereoquote:
Dat is echt een goed nummer, GVDquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is echt een goed nummer, GVD
Lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]En dit is de kippenvel versie
quote:
Sorry maat, het ijskonijn wint deze rondequote:Op zaterdag 14 november 2020 01:11 schreef cosmosis het volgende:
Kom maar op met de brede pijpen en borstrokken, we gaan Boogien!! [ link | afbeelding ]
Wat jonge! Dansen zal je! We zullen niet lachen, iedereen los gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Sorry maat, het ijskonijn wint deze ronde
quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat jonge! Dansen zal je! We zullen niet lachen, iedereen los gaan. [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat jonge! Dansen zal je! We zullen niet lachen, iedereen los gaan. [ link | afbeelding ]
Elke rondequote:Op zaterdag 14 november 2020 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Sorry maat, het ijskonijn wint deze ronde
Alleen hele domme of hele speelse catten rennen rondjes achter hun staartquote:
Dat zijn hondenquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen hele domme of hele speelse catten rennen rondjes achter hun staart
Zo kruimel ik.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat einde, briljant !
Jaaa Duits de Wereldtaal! Ik ben het steeds meer gaan waarderen!quote:
Uiteindelijk is ieder taal een aanwinst, goed bezig ~!quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaaa Duits de Wereldtaal! Ik ben het steeds meer gaan waarderen! [ link | afbeelding ]
Naja Nederlands is wel redelijk kut als buitenlander als ik het goed heb begrepenquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uiteindelijk is ieder taal een aanwinst, goed bezig ~!
Onzin, je moet gewoon als buitenlander vaker naar de kroeg en feestjes, wat drankjes...... en plots werkt het.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja Nederlands is wel redelijk kut als buitenlander als ik het goed heb begrepen
Ik ken het telefoonnummer uit mijn hoofdquote:
Haha ja maar in de kroeg wordt de internationale wereldtaal gesproken, maakt niet uit waar ter wereld je bentquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, je moet gewoon als buitenlander vaker naar de kroeg en feestjes, wat drankjes...... en plots werkt het.
And so it beginsquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha ja maar in de kroeg wordt de internationale wereldtaal gesproken, maakt niet uit waar ter wereld je bent
32168quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken het telefoonnummer uit mijn hoofd
Wel 049 er voor he!quote:
Was voor mij vrij snelquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Groeinummer "Y
Lukt niet altijd..
Killem?quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Inderdaad altijd wennen met Anouk.
Geen idee, ik hoop dat je mij dat niet kunt vertellen?quote:
Hij denkt dat ik Nouk ben oid, nopequote:Op zaterdag 14 november 2020 01:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop dat je mij dat niet kunt vertellen?
Dat mag, Neerlands trots sinds Vader Abraham!quote:
Dat laat ik aan de mannen over, maar het nummer isquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:58 schreef cosmosis het volgende:
Ben ik de enige die Birgit lekkerder vind dan Katja Schuurman?
Zullen we een zeilboot ritselen en vertrekken?quote:Op zaterdag 14 november 2020 02:02 schreef Stray_cat het volgende:
hair parody
Verdwenen van YT. Parody op Jezus Christus
Wow, doet me aan de film denken ook, die maakte indruk!quote:
I aim to pleasequote:Op zaterdag 14 november 2020 02:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow, doet me aan de film denken ook, die maakte indruk!
Voorspelbaarquote:Op zaterdag 14 november 2020 02:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aiming.. I like that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |