Deze poll dan weer niet. Republikeinen helemaal knettergek, zie draadje:quote:Op woensdag 11 november 2020 13:40 schreef speknek het volgende:
Deze poll stemt ook wel weer hoopvol. Ja de helft van de Republikeinen leeft in lalaland, maar de helft van minder dan de helft is nog altijd geen overtuigend aantal.
[ afbeelding ]
Wat niet wil zeggen dat er geen couppoging zal komen, maar ik denk dat de verhuiswagen die we zagen, de chaos, het niet toelaten van de Democraten bij de inlichtingendiensten, het instellen van Nunes knuppels vlak voor het einde, vooral bedoeld is om nog even snel grote hoeveelheden bewijs te vernietigen.
Bij de NR zijn ze dan ook weer geen groot fan van Trump.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:02 schreef Mike het volgende:
Het rechtse National Review heeft de rechtszaken rondom de verkiezingen even op een rijtje gezet. Tot nu toe is het Trump-kamp met uitermate zwakke argumenten gekomen voor fraude: https://www.nationalrevie(...)tion-lawsuits-stand/
Uiteraard kan er nog van alles komen, maar tot nu toe is het dus nog niet veel, concludeert men ook aan de conservatieve kant.
Het is niet de frustatie voor een aantal dagen he? Hij is echt gevaarlijk bezig.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:08 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
De VK maakt melding van Bijltjesdag. Ernstige ontwikkeling. De hele veiligheidstak onthoofd.
quote:CNN Projection: President Trump wins Alaska
President Trump will win Alaska, CNN projects. Trump carried the state in 2016.
There are three electoral votes at stake in Alaska.
Remember: CNN projected on Saturday that Joe Biden will be the 46th president of the United States. While the votes from Alaska add to Trump's total, Biden already has the more than 270 electoral votes to win the race.
Inderdaad interessant, al is natuurlijk wel deels de vraag of het GDP per county op basis van de vestiging van bedrijven is of op basis van de mensen/stemmers die er wonen. (Ik woon zelf niet in de gemeente waar ik werk en ik heb genoeg collegas die zelfs in andere provincie wonen).quote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.brookings.edu(...)cal-economic-divide/
Deze is ook wel aardig, maar van hier boven steek je meer op.
Keith Olbermann over het stoppen van de geldstroom van blauwe staten naar de Dumfuckistans.
OMG RIGGGEEEEDDDDquote:Op woensdag 11 november 2020 16:19 schreef STING het volgende:
Niet verrassend, maar iig er weer een projection erbij:
[..]
Ik heb verhalen gehoord dat Biden daar vet aan fmde leiding was. En nu ineens wint Trump daar? De Youtube filmpjes waren duidelijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:19 schreef STING het volgende:
Niet verrassend, maar iig er weer een projection erbij:
[..]
Net als er in Florida gebeurde in Bush vs Gore. Daar is niet veel mis mee. Het maakt waarschijnlijk ook weinig uit als Biden de rest van de staten inderdaad met genoeg afstand binnen heeft.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, een recount zou daar sowieso komen omdat het verschil kleiner is dan 0,5%
Maar ze gaan het handmatig tellen ipv door de scanmachine.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, een recount zou daar sowieso komen omdat het verschil kleiner is dan 0,5%
Gebeurt dat niet bij elke recount?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar ze gaan het handmatig tellen ipv door de scanmachine.
Wow, 5,8 miljoen votes met de hand hertellen?quote:
quote:Harris' husband, Doug Emhoff, poised to break stereotypes
The husband of Vice President-elect Kamala Harris, Doug Emhoff, plans to leave his private law practice by Inauguration Day to focus on White House duties
Mm, valt me tegen dat ik die Qanons op Twitter nog niet zie reageren hierop. Kun je naadloos inpassen in hun theorie dat Trump de noodtoestand uit gaat roepen en het leger alle Democratische kopstukken laat op pakken. The gathering storm.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:08 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
De VK maakt melding van Bijltjesdag. Ernstige ontwikkeling. De hele veiligheidstak onthoofd.
Met 2 seconden per stembiljet kom je uit op ongeveer 3000 manuren.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:22 schreef hhh38 het volgende:
In Nederland worden toch ook alle stemmen met de hand geteld? Als je maar genoeg tellers hebt is dat geen probleem
Jij denkt dat het leger dat gaat doen. Haha.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, valt me tegen dat ik die Qanons op Twitter nog niet zie reageren hierop. Kun je naadloos inpassen in hun theorie dat Trump de noodtoestand uit gaat roepen en het leger alle Democratische kopstukken laat op pakken. The gathering storm.
Nee, ik denk dat niet, dat denken de Qanons van begin af aan, en dat gebeurde uiteraard niet, maar deze ontwikkelingen zou je weer in die theorie kunnen passen, met niet ineens zoveel fantasie. En dus verbaast het me dat ik die lieden hier niet op zie reageren.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het leger dat gaat doen. Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |