Ik denk dat-ie idd terecht komt onder aan de lijst van presidenten nu. Daarvoor gaf ik hem nog een kans om net boven Pierce en Buchanan uit te komen. Maar die kans is nu wel verkeken, zeker wmb.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Objectief de grootste minkukel van alle presidenten.
Hij kon nog 2 - 3 plaatsen zakken, dat zal nu vast wel lukken. Hij staat al bij de minkukels overigens.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie idd terecht komt onder aan de lijst van presidenten nu. Daarvoor gaf ik hem nog een kans om net boven Pierce en Buchanan uit te komen. Maar die kans is nu wel verkeken, zeker wmb.
Dit idee heb ik ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:40 schreef speknek het volgende:
Deze poll stemt ook wel weer hoopvol. Ja de helft van de Republikeinen leeft in lalaland, maar de helft van minder dan de helft is nog altijd geen overtuigend aantal.
[ afbeelding ]
Wat niet wil zeggen dat er geen couppoging zal komen, maar ik denk dat de verhuiswagen die we zagen, de chaos, het niet toelaten van de Democraten bij de inlichtingendiensten, het instellen van Nunes knuppels vlak voor het einde, vooral bedoeld is om nog even snel grote hoeveelheden bewijs te vernietigen.
Volgens mij bestaat de top 5 van slechtse presidenten vrijwel altijd uit: Buchanan, Pierce, Andrew Johnson, Harding, Hoover. Niet altijd in dezelfde rangschikking, maar altijd wel deze presidenten. Daar komt nu verandering in, schat ik in: Trump, hele tijd niets, Buchanan, Pierce, Harding. The "bestest worst president".quote:Op woensdag 11 november 2020 13:37 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hij kon nog 2 - 3 plaatsen zakken, dat zal nu vast wel lukken. Hij staat al bij de minkukels overigens.
Of Trump Buchanan gaat inhalen als absolute topper valt nog te bezien. Misschien lukt het hem nog om een tweede burgeroorlog te ontketenen. Dan gaat hij zeker winnen.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de top 5 van slechtse presidenten vrijwel altijd uit: Buchanan, Pierce, Andrew Johnson, Harding, Hoover. Niet altijd in dezelfde rangschikking, maar altijd wel deze presidenten. Daar komt nu verandering in, schat ik in: Trump, hele tijd niets, Buchanan, Pierce, Harding. The "bestest worst president".
Toegegeven, Trump heeft vooral z'n eigen land verneukt.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
Bush was in elk geval nog altijd een stuk erger dan Trump als je kijkt naar de gevolgen van hun beleid voor de rest van de wereld.
Of je dat zo makkelijk kunt stellen? wat als 9/11 niet gebeurd was?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
Bush was in elk geval nog altijd een stuk erger dan Trump als je kijkt naar de gevolgen van hun beleid voor de rest van de wereld.
Precies. Voor ons toch een beetje een ver van mijn bed show.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toegegeven, Trump heeft vooral z'n eigen land verneukt.
Indirect zou het effect van Trump erger kunnen zijn. Hij heeft een verschrikkelijke antidemocratische retoriek en tactiek populair gemaakt onder populisten over de hele wereld. Nu moet ieder land met Trump fanboys dealenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
Meer dan tien procent van de bevolking woont dan ook in Californië: 40/325 miljoen.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef DrParsifal het volgende:
Ik zag net een staatje waaruit bleek dat als je California wegdenkt de popular vote in de VS ongeveer 50-50 is. Natuurlijk kun je de grootste staat niet even negeren, maar het geeft wel aan dat over 49 van de 50 staten Trump best wel veel steun heeft.
Als ze newyork en nog een paar staten waar het echte geld gemaakt wordt maar een grote democratische overmacht is wegdenken komt hij misschien wel aan 60%. Maar zo werkt hun systeem niet en zijn daarom mijns inziens zulke vergelijkingen onzin om onder de ontevreden opgejutte republikeinen nog meer onrust te zaaien.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef DrParsifal het volgende:
Ik zag net een staatje waaruit bleek dat als je California wegdenkt de popular vote in de VS ongeveer 50-50 is. Natuurlijk kun je de grootste staat niet even negeren, maar het geeft wel aan dat over 49 van de 50 staten Trump best wel veel steun heeft.
Wat deze twitteraar vergeet is dat het alternatief, een tweede termijn voor Trump, juist zeer positief zou zijn voor die populairiteit van extreemrechts. Dan is de nederlaag dus automatisch een "blow".quote:Op woensdag 11 november 2020 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
De invloed van de nederlaag van Trump heeft verstrekkende gevolgen (hopelijk) op de populariteit van extreemrechts / populisme elders in de wereld aldus artikel in The Telegraph. Of niet?
[ twitter ]
End of Trump era deals heavy blow to rightwing populist leaders worldwide
Ik vind vooral NC frappant waar er per dag maar een stuk of 100 stemmen geteld wordenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:57 schreef zalkc het volgende:
Trump loopt nog wel verder uit in Alaska, ik denk niet dat Biden die nog kan inhalen. Waarom callen ze die staat nu niet dan?
(was eigenlijk verbaasd dat de lokale telmiep weer terug was van het jachttripje en er weer geteld word daar)
Het ZIJN en BLIJVEN de Verenigde staten , met de nadruk op verenigdquote:Op woensdag 11 november 2020 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer dan tien procent van de bevolking woont dan ook in Californië: 40/325 miljoen.
Ik kan je zeggen dat Rupert Murdoch zijn graaiende klauwen van Trump afgetrokken.quote:Op woensdag 11 november 2020 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
De invloed van de nederlaag van Trump heeft verstrekkende gevolgen (hopelijk) op de populariteit van extreemrechts / populisme elders in de wereld aldus artikel in The Telegraph. Of niet?
[ twitter ]
End of Trump era deals heavy blow to rightwing populist leaders worldwide
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:33 schreef DrParsifal het volgende:
quote:Biden-voting counties equal 70% of America’s economy.
https://www.brookings.edu(...)cal-economic-divide/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |