abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196163940
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 23:43 schreef speknek het volgende:
Alle nieuwszenders en kranten: Biden heeft de verkiezingen gewonnen. 60% van de Trumpstemmers: ik denk dat Trump gaat winnen. Echt gewoon hoe?!
Dat is allemaal fake media daar kijken de echt gelovers niet meer naar, die weten zogenaamd wel beter, het enige wat telt is trump zijn woorden. _O-
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:26:03 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_196164019
Hoe ver is team-Trump inmiddels met de voorbereidingen voor een staatsgreep? Is het DoJ al in stelling gebracht? Gauw gauw, nu het nog kan.

Evil republicans hebben natuurlijk gelijk: it ain't over yet. Maar dat is geen roep om gerechtigheid. Het is een waarschuwing, dat dit spel gaat net zo lang gespeeld gaat worden totdat alle poppetjes omver liggen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:27:47 #153
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196164028
Misschien goed idee als Biden in een hamsterbal het witte huis gaat betreden.
Genoeg gekkies die een Oswaldje zouden willen plegen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:32:21 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_196164047
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2020 07:27 schreef Harvest89 het volgende:
Misschien goed idee als Biden in een hamsterbal het witte huis gaat betreden.
Genoeg gekkies die een Oswaldje zouden willen plegen.
Ik zou de boel eerst drie keer laten ontsmetten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:33:01 #155
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196164052
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 07:32 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik zou de boel eerst drie keer laten ontsmetten
Je UI en onderschrift. _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_196164274
-nee-+
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2020 04:32 schreef Kijkertje het volgende:
Ook geen voter fraud in Georgia :N

[ twitter ]
Dit is nochtans evenmin een bewijs dat er géén fraude zou zijn gepleegd als al die beschuldigingen van Trump dat wel zijn. Het is één mening tegen een andere. En gek genoeg worden bepaalde users hier razend over de één maar geloven de ander zonder enig bewijs. Trouwens, daar zijn twee kampen van. Opmerkelijk hoe sterk die confirmation bias toch kan zijn. Je leest wat je wil lezen en neemt het direct voor de waarheid aan.

[ Bericht 9% gewijzigd door capricia op 10-11-2020 08:44:27 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:01:47 #157
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196164283
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 07:26 schreef Ringo het volgende:
Hoe ver is team-Trump inmiddels met de voorbereidingen voor een staatsgreep? Is het DoJ al in stelling gebracht? Gauw gauw, nu het nog kan.

Evil republicans hebben natuurlijk gelijk: it ain't over yet. Maar dat is geen roep om gerechtigheid. Het is een waarschuwing, dat dit spel gaat net zo lang gespeeld gaat worden totdat alle poppetjes omver liggen.
Ja dus. AVK / Wat nu als er tóch fraude aan het licht komt?
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:03:53 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_196164305
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 07:26 schreef Ringo het volgende:

Inmiddels al vrij ver. Bizar om te zien. Je hebt slechte verliezer zijn en je hebt maar gelijk de langstlopende democratie afschaffen als je verliest.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:10:08 #159
403588 mcmlxiv
pi_196164347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Inmiddels al vrij ver. Bizar om te zien. Je hebt slechte verliezer zijn en je hebt maar gelijk de langstlopende democratie afschaffen als je verliest.
De grote vraag is nu, hoeveel Republikeinen gaan hierin mee? Gaan de strijdkrachten hierin mee? Als het antwoord veel/ja is dan zijn de vervolgstappen volkomen duidelijk.

• Er worden "bewijzen" van malversaties gevonden
• Tijdens het onderzoek vindt een grote aanslag plaats
• Als gevolg van de aanslag wordt de noodtoestand uitgeroepen
• Het Amerikaanse leger krijgt speciale bevoegdheden
• Er wordt "een schuldige" in BLM/Antifa hoek gevonden
• Wetten en regels worden opgeschort/opgerekt om "de situatie" "op te lossen"

We hebben het eerder gezien, we hebben er niet van geleerd. We kunnen er ook niet van leren, de helft van de bevolking is te stom om te leren.
pi_196164375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De grote vraag is nu, hoeveel Republikeinen gaan hierin mee? Gaan de strijdkrachten hierin mee? Als het antwoord veel/ja is dan zijn de vervolgstappen volkomen duidelijk.

• Er worden "bewijzen" van malversaties gevonden
• Tijdens het onderzoek vindt een grote aanslag plaats
• Als gevolg van de aanslag wordt de noodtoestand uitgeroepen
• Het Amerikaanse leger krijgt speciale bevoegdheden
• Er wordt "een schuldige" in BLM/Antifa hoek gevonden
• Wetten en regels worden opgeschort/opgerekt om "de situatie" "op te lossen"

We hebben het eerder gezien, we hebben er niet van geleerd. We kunnen er ook niet van leren, de helft van de bevolking is te stom om te leren.
Dit is meer iets voor BNW. Dit gaat oprecht nog een paar stappen verder dan al die mensen die nu concreet beweren, zonder bewijs, dat er fraude zou zijn.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:16:35 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196164405
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]

Dit is nochtans evenmin een bewijs dat er géén fraude zou zijn gepleegd als al die beschuldigingen van Trump dat wel zijn. Het is één mening tegen een andere. En gek genoeg worden bepaalde users hier razend over de één maar geloven de ander zonder enig bewijs. Trouwens, daar zijn twee kampen van. Opmerkelijk hoe sterk die confirmation bias toch kan zijn. Je leest wat je wil lezen en neemt het direct voor de waarheid aan.
Er is ook geen bewijs dat jij geen negerkindjes plat stampt

[ Bericht 11% gewijzigd door capricia op 10-11-2020 08:45:04 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:17:22 #162
403588 mcmlxiv
pi_196164412
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:13 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is meer iets voor BNW. Dit gaat oprecht nog een paar stappen verder dan al die mensen die nu concreet beweren, zonder bewijs, dat er fraude zou zijn.
Ooit was dit voor BNW. Nu niet meer. Dat jouw plaat te groot is om overheen te kijken en te zien dat het per direct opstappen van de baas van het verkiezingenonderzoek nogal een dingetje is daar kan ik niets aan doen. Wordt wakker knul en zie wat er gebeurt. Dit is history in the making.

En let op he, gisteren is de minister van Defensie ontslagen. Ook dat is een teken.
pi_196164444
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is dit voor een uiterst vreemde reactie? Bovendien nog racistisch ook om dit soort termen te gebruiken over donkere mensen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:17 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ooit was dit voor BNW. Nu niet meer. Dat jouw plaat te groot is om overheen te kijken en te zien dat het per direct opstappen van de baas van het verkiezingenonderzoek nogal een dingetje is daar kan ik niets aan doen. Wordt wakker knul en zie wat er gebeurt. Dit is history in the making.
Ik zou iets minder linksgeoriënteerde media raadplegen. Wellicht dat het enige nuances kan aanbrengen. Je bent nu geen haar beter dan al die Breibart-figuren, alleen sta jij aan de compleet andere kant van het politieke spectrum. Het is complottheorie vs. complottheorie. Brrr.
pi_196164454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In een kelder onder een pizzaria waar obama ook wel eens komt. Daar waar ook de hunter bidens laptop stond. 8-)
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:25:40 #165
403588 mcmlxiv
pi_196164469
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat is dit voor een uiterst vreemde reactie? Bovendien nog racistisch ook om dit soort termen te gebruiken over donkere mensen.
[..]

Ik zou iets minder linksgeoriënteerde media raadplegen. Wellicht dat het enige nuances kan aanbrengen. Je bent nu geen haar beter dan al die Breibart-figuren, alleen sta jij aan de compleet andere kant van het politieke spectrum. Het is complottheorie vs. complottheorie. Brrr.
Mark Esper is gisteren niet ontslagen?
Richard Pilger heeft geen ontslag genomen?

WTF jongen, feiten! Kale rauwe feiten! De mensen met een geweten springen uit het schip!
pi_196164472
quote:

[..]

Ik denk dat hij probeert te zeggen dat 'proving a negative' (geen flauw idee hoe je dat in het Nederlands zegt :@ ) onmogelijk is.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:29:02 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_196164502
quote:
Ah, Kijkertje is weer de hele nacht opgebleven en heeft een nachtelijke Twitterdiareesessie gehad op FOK!. Eventjes lezen hoor :D.
Rare manier van dank uiten heb jij.
quote:
Dit is nochtans evenmin een bewijs dat er géén fraude zou zijn gepleegd als al die beschuldigingen van Trump dat wel zijn. Het is één mening tegen een andere.
Ah fraude is een mening in de post-truth wereld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:29:23 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196164505
quote:

[..]

Dit is om aan te geven dat de bewijslast ligt bij degene die loopt te beschuldigen. Dus als ik jou beschuldig van het platstampen van negerkindjes dan hoef jij niet te bewijzen dat dat niet zo is.
pi_196164524
Ik denk dat het leger zich afzijdig gaat houden als het echt chaos wordt. Het zullen gewoon de politiekorpsen, met militaire uitrusting, die Trump in gaat zetten, aangevuld met wat militia's.
Maar ik hoop en denk dat het niet zover gaat komen. Wel interessant om er over na te denken.
Цой жив
pi_196164525
quote:

Dat gejank over de media begint ook wat flauw te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:34:13 #171
403588 mcmlxiv
pi_196164547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar heeft die directeur geen ontslag genomen.
pi_196164548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Mark Esper is gisteren niet ontslagen?
Richard Pilger heeft geen ontslag genomen?

WTF jongen, feiten! Kale rauwe feiten! De mensen met een geweten springen uit het schip!
Dit klopt geheel, maar dit was het punt toch niet? Ik heb het over het lijstje met bullet points wat je post ;). Jij bent daar volop aan het fantaseren over "bewijzen" van malversaties, aanslagen en een noodtoestanden. Dát is BNW.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind oprecht dat de media aan beide zijden het vuur enkel doet aanwakkeren. En je ziet dat ook wel aan bepaalde users hier die oprecht álles geloven wat deze "kampen" schrijven. Een zorgwekkende ontwikkeling naar mijn mening. Mensen kunnen geen afstand meer nemen en dingen in twijfel trekken.
pi_196164558
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:34 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit klopt geheel, maar dit was het punt toch niet? Ik heb het over het lijstje met bullet points wat je post ;). Jij bent daar volop aan het fantaseren over "bewijzen" van malversaties, aanslagen en een noodtoestanden. Dát is BNW.
[..]

Ik vind oprecht dat de media aan beide zijden het vuur enkel doet aanwakkeren. En je ziet dat ook wel aan bepaalde users hier die oprecht álles geloven wat deze "kampen" schrijven. Een zorgwekkende ontwikkeling naar mijn mening. Mensen kunnen geen afstand meer nemen en dingen in twijfel trekken.
Oh ja? Hoe wakkert een CNN of ABC precies het vuur aan dan?
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:35:50 #174
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196164562
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef Puddington het volgende:

[..]

Niet Szura, McCuntell :P

Szura mag ik graag hoor. Kusje voor hem.
Ik dacht al. Dit kan niet kloppen. Dat kun je beter bewaren voor users die hier zomaar komen opduiken met steunbetuigingen voor Trump. Het valt me al tijden op dat ze allemaal pakweg een usercount van 600 hebben, geen usericon en elk topic verstoren. Misschien is dit een kunstmatige user, gefabriceerd om clicks te genereren. Verwerpelijk dit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:38:30 #175
384435 klappernootopreis
pi_196164586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:35 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

En kom eens met concrete voorbeelden . Geen Alex Jones crap dus.
pi_196164593
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:35 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ook deze media (ABC in mindere mate trouwens) zijn al jarenlang bezig olie op het vuur te gooien en Trump in extreme mate demoniseren. Dit helpt niet en verergert de polarisatie. Ik moest tijdens de verkiezingsuitslag zelfs naar één of andere hysterisch huilende man kijken.
pi_196164604
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:39 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ook deze media (ABC in mindere mate trouwens) zijn al jarenlang bezig olie op het vuur te gooien en Trump in extreme mate demoniseren. Dit helpt niet en verergert de polarisatie. Ik moest tijdens de verkiezingsuitslag zelfs naar één of andere hysterisch huilende man kijken.
Ze rapporteren gewoon wat hij doet en zegt, dat dat allemaal vreselijke zaken kunnen zij toch niks aan doen? Of moeten ze er maar gewoon over liegen puur en alleen om het 'vuur niet aan te wakkeren'?
pi_196164610
Pfffffff, dat vermoeiende gejank over dE mEdIa weer. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:57 #179
384435 klappernootopreis
pi_196164616
quote:

[..]

Was Trump snikkend aan het golfen dan? :?
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:43:40 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_196164633
De media hebben Trump juist veel te lang niet goed "gedemoniseerd". 3.5 jaar lang hebben ze hem de meest baarlijke maatschappijontwrichtende nonsens laten spuien voor de kijkcijfers. Pas toen hij wat minder populair werd durfde ze er een mening over te hebben.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:44:33 #181
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196164642
quote:

[..]

Bekritiseren is niet demoniseren.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196164655
Verloren of niet, Trump zet de ziekelijk gestoorde oorlog tegen feiten nog even door.

Trump removes head of climate science report
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:46:55 #183
403588 mcmlxiv
pi_196164668
quote:

[..]

Hey als het niet uitkomt valt het mee he? Dan zijn er twee uitkomsten mogelijk:

• Er worden daadwerkelijk overtuigende bewijzen gevonden voor grootschalige fraude. Let wel fraude in minimaal vier staten waarbij minimaal enkele honderdduizenden stemmen onterecht op de democraten zijn uitgebracht. En waarbij ook overduidelijk echte schuldigen zijn aan te wijzen. Een echt complot dus.

• Biden wordt eind januari keurig ingezworen zoals de procedure voorschrijft.

Elke andere uitkomst is een variant op mijn scenario. Simpel zat.
pi_196164715
Goedemorgen namens Jonathan Pie!

quote:
Not so much going out with a bang, but with an untrustworthy liquid fart.
pi_196164719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:43 schreef speknek het volgende:
De media hebben Trump juist veel te lang niet goed "gedemoniseerd". 3.5 jaar lang hebben ze hem de meest baarlijke maatschappijontwrichtende nonsens laten spuien voor de kijkcijfers. Pas toen hij wat minder populair werd durfde ze er een mening over te hebben.
Ja dat hele gejammer over 'de media' in de nationaalpopulistische hoek is ook lachwekkend onnozel. De media zijn juist verantwoordelijk voor het succes van politici in die hoek. In Nederland kwamen we daar met deze nieuwe golf al vrij snel achter. Politici als Fortuyn en Wilders hadden al snel door dat wat controversieels roepen leidde tot enorme media-aandacht. Niet per se 'positieve aandacht', maar aandacht is aandacht. De media is daarmee ook een katalysator geweest van die hele stroming. Het succes van Trump is in mijn ogen ook voor een groot deel te danken aan sociale media (met name Twitter) en het versterkende effect van de media. De tweets van Trump genereren een hoeveelheid media-aandacht die miljarden dollars waard is. Trump zit daar dankzij (sociale) media, niet ondanks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:55:42 #186
384435 klappernootopreis
pi_196164756
Ik zat net in mijn download map te kijken en daar dook ineens een 135 pagina's tellend pdf document van Kamala Harris over haar belastingen over 2017. Zijn de Russen weer bezig?
pi_196164771
quote:

Je doet alsof 'de media' een homogene entiteit is, en daar gaan je dan vervolgens om in zitten hakken.

Je scheert toch ook niet alle voetbalclubs over een kam? Of alle schilderbedrijven? Of alle restaurants?

Oh excuus, je bakent het af met 'links-georiënteerd'. Alsof dat enig verschil maakt.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:08:28 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196164886
Fox is nu ook al "links georiënteerd"? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:13:30 #189
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_196164947
nevermind, reeds gepost
are we infinite or am I alone
pi_196165134
quote:
-nee-+
Nee dat is het niet. Er zijn geen aanwijzingen dat er fraude is gepleegd, dus ga je ook geen onderzoek doen om mogelijk iets te vinden omdat de president dat graag wil.
De politie gaat ook mijn buurman controleren omdat ik denk dat er weed wordt gekweekt maar dat ik er geen enkel bewijs voor heb.

éérst vind je aanwijzingen. Dán pas ga je onderzoeken. En die aanwijzingen zijn er nu eenmaal niet; er is nog geen enkel concreet iets benoemd dat tot duizenden illegale stemmen kan leiden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:29:45 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196165209
Dejannn trapt negerkindjes dood in Afrika

Er is geen bewijs dat het niet zo is!
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:30:50 #192
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196165220
Barr gaat nu dus in het wilde weg vissen naar fraude. Weer een geweldig precedent dat wordt gezet. Dat opent de weg naar veel meer politiek georienteerde onderzoeken.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 09:36:07 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196165303
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:29 schreef Hexagon het volgende:
Dejannn trapt negerkindjes dood in Afrika

Er is geen bewijs dat het niet zo is!
De middeleeuwen zijn weer terug.
pi_196165351
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De middeleeuwen zijn weer terug.
Die waren al terug vanaf het moment dat trump dogmatisch fake media begon te schreeuwen, wetenschap selectief ontkent en het gepeupel dat narratief heeft overgenomen.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:11 #195
403588 mcmlxiv
pi_196165522
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die waren al terug vanaf het moment dat trump dogmatisch fake media begon te schreeuwen, wetenschap selectief ontkent en het gepeupel dat narratief heeft overgenomen.
We hoeven niet zover terug. De jaren dertig zijn terug met de VS in de rol van Duitsland. Simpel zat.
pi_196165541
quote:

[..]

"hysterisch huilende man"? Wie?

Ik ken dit fragment:

Bedoel je dit?
Jij mag aangeven waar deze emotionele man hysterisch wordt. Volgens mij kan hij precies uit zijn woorden komen en zijn argumenten. Die hoeven niet de jouwe te zijn. Ook niet de mijne. Maar ik vind dergelijke emotionele mensen die ook aan de Trump-kant prima zijn en die mogen er aan beide kanten zijn. Prima.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:55:26 #197
403588 mcmlxiv
pi_196165569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik ken dit fragment:

Bedoel je dit?
Jij mag aangeven waar deze emotionele man hysterisch wordt. Volgens mij kan hij precies uit zijn woorden komen en zijn argumenten. Die hoeven niet de jouwe te zijn. Ook niet de mijne. Maar ik vind dergelijke emotionele mensen die ook aan de Trump-kant zijn en die mogen er ook zijn. Prima.
Ja maar, dit is een huilende zwarte man. En Dejannnnn begrijpt de theorieën daaromtrent en weet dat die niet deugen. Er bestaat geen racisme in de VS en dus is die man een jankerd. Dat is zijn logica.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:06 #198
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196165592
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik ken dit fragment:

Bedoel je dit?
Jij mag aangeven waar deze emotionele man hysterisch wordt. Volgens mij kan hij precies uit zijn woorden komen en zijn argumenten. Die hoeven niet de jouwe te zijn. Ook niet de mijne. Maar ik vind dergelijke emotionele mensen die ook aan de Trump-kant zijn en die mogen er ook zijn. Prima.
Ook ik "moest" er naar kijken. Nee, gelukkig zijn er meerdere grote nieuwszenders in de VS. Die overigens de uitslag terecht al gecalled hebben. Bijzonder dat die blijkbaar ook allemaal in het complot zitten, inclusief FOX
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:00:23 #199
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196165624
quote:

[..]

Net als van 'projectie' en 'rancune' moet je ook van 'hysterisch' maar eens de betekenis opzoeken.
Antifa
pi_196165700
Dat een hoop prominente Republikeinen meegaan in het fraudegelul van Trump, daar kan ik met m'n verstand niet bij. Hebben ze enig idee welke gevaren daarin schuilen?

Een functionerende democratie is voor een groot deel gebouwd op vertrouwen. Niemand is in staat om te na te gaan of alle stemmen correct worden geteld. Er zijn controlemechanismen, maar die zijn niet onfeilbaar. Daarom vertrouwen we erop dat verkiezingen netjes en eerlijk verlopen.

Maar wat gebeurt er als dat vertrouwen wegvalt? De Republikeinen planten nu een zaadje in de hoofden van hun achterban, dat het vertrouwen in eerlijke verkiezingen ondergraaft. De gevolgen daarvan kunnen verstrekkend zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')