Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjesquote:Op maandag 9 november 2020 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je ff de DTS bewoners in de OP zetten
Heeja ik zie het. Ik bedoelde eigenlijk deze quote:quote:Op maandag 9 november 2020 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik aangepast in vorig topic. Ik was verbaasd dat je er nog niet stond.
Ohquote:Op maandag 9 november 2020 17:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeja ik zie het. Ik bedoelde eigenlijk deze quote:
ONZ / [FB ONZ ] Nu met reeksenstop en ruggengraatloze mods.
Geen probleemquote:Op maandag 9 november 2020 17:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik wou tnx zeggen voor het sticky zetten maar dat ging niet.
Tnx.
Zet hier maar neer in feedback hebben we er in dts er geen last van.quote:Op maandag 9 november 2020 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je ff de DTS bewoners in de OP zetten
Onnodig ditquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Spel mijn naam een keer normaal debiel en ja en lees en huiver KLB / Het is helaas voorbij.
quote:
Sukkelquote:
Goed bezig flip ga zo door.quote:
Altijd dezelfde K*t user. Kapen, kloten met de OP, andere users een ban aansmeren etc etc...quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Er was dus weer geklooid in de OP van dts, door MikeyTT
Maar heb het alweer gemaakt, ik dacht dat men daar niet mee moest kappen, om aan de OP te komen
Wordt wel heel erg irritant dit..quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd dezelfde K*t user. Kapen, kloten met de OP, andere users een ban aansmeren etc etc...
Nope, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt wel heel erg irritant dit..
Snap de meerwaarde er ook niet van
Ik heb hem niet verwijderd vriendquote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef devzero het volgende:
Kan @:nattekat eens met zijn vingers van Topicreeks: Het Dodetopicspel afblijven?
Ik geloof je nietequote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verwijderd vriend
waar is #8683 gebleven dan?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verwijderd vriend
En geen van 2 zijn mods in ONZquote:Op woensdag 18 november 2020 19:34 schreef Maanvis het volgende:
Waar 2 crewleden vechten om een been, gaat heel fok naar de tering heen
Ze zijn niet lang meer mod als ik het zo mag gokkenquote:
Gokken is niet goed voor de geestelijke gezondheid en de portemonnee.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zijn niet lang meer mod als ik het zo mag gokken
FOK!quote:Op woensdag 18 november 2020 19:34 schreef Maanvis het volgende:
Waar 2 crewleden vechten om een been, gaat heel fok naar de tering heen
Zie je, ik ben zo ZIEDEND ik kan Fok niet meer goed schrijven!quote:
Justin_case heeft een topique verwijderd omdat ie de titel niet meer in haagsgod kon wijzigen ofzoquote:
Man man manquote:Op woensdag 18 november 2020 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Justin_case heeft een topique verwijderd omdat ie de titel niet meer in haagsgod kon wijzigen ofzo
Haagsgodquote:Op woensdag 18 november 2020 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Justin_case heeft een topique verwijderd omdat ie de titel niet meer in haagsgod kon wijzigen ofzo
Stond niks TR-waardigs in, alleen als diegene het serieus neemt wat er staat.quote:Op zondag 22 november 2020 22:18 schreef Paul het volgende:
18 TR's = opruim/afkoel/overdenkslotje voor iedereen hoe we weer normaal met elkaar hier kunnen doen. Tot later.
Ik vind doodsverwensingen niet normaal.quote:Op zondag 22 november 2020 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stond niks TR-waardigs in, alleen als diegene het serieus neemt wat er staat.
PS: Paul als je het topique weer open doet kun je dan je eigen post verwijderen zodat ik veel punten krijg?
Ah gossiequote:Op zondag 22 november 2020 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind doodsverwensingen niet normaal.
Da's figure of speechquote:Op zondag 22 november 2020 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind doodsverwensingen niet normaal.
Jij wel dan?quote:
Hou maar weer op.quote:Op zondag 22 november 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Als dat zo is zegt dat veel over jou als mens, bah
Ik neem jou niet serieus nee, ik heb altijd het idee dat jij niet helemaal 100 punten bent, zo kom je over.quote:Op zondag 22 november 2020 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou maar weer op.
Ik lees net dat je niks serieus neemt en overal om lacht.
BOLKquote:Op zondag 22 november 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus nee, ik heb altijd het idee dat jij niet helemaal 100 punten bent, zo kom je over.
Ik hoop nog altijd dat ik ernaast zit.
Waarvan aktequote:Op zondag 22 november 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus nee, ik heb altijd het idee dat jij niet helemaal 100 punten bent, zo kom je over.
Ik hoop nog altijd dat ik ernaast zit.
Mods, kunnen jullie ervoor zorgen dat Haags morgen verplicht uitslaapt?quote:Op maandag 23 november 2020 14:35 schreef Haags het volgende:
Ik wil morgen even uitslapen. Mag dat van jullie?
Zoek jij es op google en de fok search, ik zie hem nietquote:Op woensdag 25 november 2020 10:20 schreef Maanvis het volgende:
waar is het els_rechts fantopique van @:paul heen?
ONZ / Els_rechts fantopicquote:Op woensdag 25 november 2020 10:20 schreef Maanvis het volgende:
waar is het els_rechts fantopique van @:paul heen?
ontverwijderdquote:
Was niet verwijderd, maar de fok search snapte het blijkbaar nietquote:
De search snapt wel meer nietquote:Op woensdag 25 november 2020 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Was niet verwijderd, maar de fok search snapte het blijkbaar niet
Wie is vaanquote:Op zaterdag 28 november 2020 05:09 schreef Maanvis het volgende:
Hoi Modjes ik hoop dat het goed met jullie gaat groetjes en ik mis mijn Vaan
Vaanmis mijn alter egoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Zeg beste mods, dat grapje van Kluun is nu wel een beetje afgezaagd, niet? Kan die shit niet in 1 centraal topic, en verder klaar?
No non nein nej ne ta nie nu ndaquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:26 schreef iamredleader het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
En nu serieus?
Ook Kluun mag ONZ-topics openen. Vind je er niets aan? Klik er dan gewoon niet op.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:26 schreef iamredleader het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
En nu serieus?
Mijn mening doet er niet toe. Wenselijk is het zeker. Hij post immers onzin in ONZ.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef iamredleader het volgende:
Lekkere dooddoener. Jazeker, het mag. Maar of het wenselijk is? Je kan toch als moderator ook aanvoelen dat bepaald (post)gedrag op een gegeven moment niet meer lollig is, maar treurig? Of zijn die voelsprieten na zoveel jaar afgestompt?
Dit is een directe aanval op mijn FOK reputatie en mijn LAT-relatie met de lekkerste man ter wereld.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:56 schreef Scheepskok het volgende:
@:kluun1985
Ik vind jouw gedrag niet normaal meer. Die fixatie. Dit is psychiatrie-stuff.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:44 schreef Kluun1985 het volgende:
Graag zou ik een officiële klacht willen indienen tegen Scheepskok nav volgende post:
[..]
Dit is een directe aanval op mijn FOK reputatie en mijn LAT-relatie met de lekkerste man ter wereld.
Wie zocht er het eerst contact? Niet ik hoor. Abid kwam zelf bij mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewijs in overvloed van hoe Abid en zijn 3 bloedmooie broertjes en AL zijn bandleden smeekte om foto's van mooie ik. Bedelde om mijn whatsapp nummer. En nu telkens videochatten met mij. Zelfs als ik aan het werk ben. Zijn die ook psychisch gestoord?
Is Abid zijn oudste broer ook gestoord??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag zou ik zien dat Scheepskok zijn verontschuldigingen aanbiedt in een topic genaamd ' Het Spijt Me, Kluun'
Bij voorbaat dank!
Ja, joh. Is een grap dat ik tegen zijn bandleden ook over mijn tanden praat en dat die de hele nacht met mij doorpraten. Is allemaal bedoeld on iamredleather te vermaken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef iamredleader het volgende:
Jezus Kluun, zie je niet zelf dat jouw gedrag debiel is? Die absurde fixatie op een volledig onmogelijk haalbare droom.... en die achtelijk herhalende grap over je kiezen / tanden? Het was de eerste 450 keer al niet zo fantastisch, maar inmiddels is het gewoon te lachwekkend
Jij dimwitquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef iamredleader het volgende:
Wie is leather?
Is dat Heath Leather?
Of bedoel je Klueather?
Ik snap het niet.
Ja, is allemaal een act en grap:quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoe lang mag deze achterlijke Kluun act nog doorgaan?
Nu kotst hij zelfs FB onder met zijn teringact.
Als je niet wil modden, stop dan gewoon, maar nu helpen jullie gewoon het hele forum naar de vaantjes.
Jij moet gewoon je waffel houden als de grote mensen aan het woord zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:48 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, is allemaal een act en grap:
[ afbeelding ]
Maar dat ben ik allemaal zelf hoor.
Hoe komt het aan je telefoonnummer ? Dat doe je toch zelfquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
^ Ik bel zelfs naar mezelf.
Eigenlijk krijg ik dus de schuld van wat anderen doen?
Zij bellen en chatten met mij, en ik ben ziek/achterlijk/act.
Apart.
Kluun, dit hoort niet thuis in ONZ-FB. Ga lekker dm'en of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
^ Ik bel zelfs naar mezelf.
Eigenlijk krijg ik dus de schuld van wat anderen doen?
Zij bellen en chatten met mij, en ik ben ziek/achterlijk/act.
Apart.
Over wie heb je het dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:43 schreef Catkiller het volgende:
1 van je mede probleemusers ging weer eens tekeer.
Minder alcohol misbruiken en dan mag het weer open.
Ik zie ze tebbie nou op je muil quoten.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:43 schreef Catkiller het volgende:
1 van je mede probleemusers ging weer eens tekeer.
Minder alcohol misbruiken en dan mag het weer open.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Hoeveel topics mag die bosmongool blijven openen met zijn kutact?
Het is te zielig voor woorden. Grijp verdorie eens in.
En ik hoef hopelijk niet uit te leggen dat om dit teringtopics van Kluun gaat.
Sorry, ik kan het zo langzamerhand niet meer aardiger brengen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook Kluun mag ONZ-topics openen. Vind je er niets aan? Klik er dan gewoon niet op.
Dat mag gewoon op FOK!. Zinloos om je er dood aan te ergeren, want dat moet blijkbaar kunnen op FOK!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Hoeveel topics mag die bosmongool blijven openen met zijn kutact?
Het is te zielig voor woorden. Grijp verdorie eens in.
En ik hoef hopelijk niet uit te leggen dat om dit teringtopics van Kluun gaat.
Sorry, ik kan het zo langzamerhand niet meer aardiger brengen.
En zo gaat FOK kapoet...quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat mag gewoon op FOK!. Zinloos om je er dood aan te ergeren, want dat moet blijkbaar kunnen op FOK!
Wel vaker melsing gemaakt over ziekelijke topics van kinderen, moet allemaal maar kunnen schijnbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / Mooiste baby ter wereld Mag dit creep topic wel dicht?
Ik neem het plaatje even mee naar de klbfb, kan geen kwaadquote:
Je kan enkel je wens kenbaar maken.quote:Op zondag 13 december 2020 09:13 schreef Amee het volgende:
Ik vind dat er moet worden geluisterd naar wat het grootste deel van de users vindt van de topics van Kluun. De tip om niet te klikken is te makkelijk gezegd. Men post er nog in, maar niemand is blij.
Het is onzin in ONZ, maar is het nog humor als iedereen er zich vreselijk aan ergert? Is het niet de bedoeling van dit forum om zich met elkaar te vermaken en waarom mag één persoon zovelen "gek" maken van irritatie?
Zoals het nu is lijkt het erop dat de mods niet durven op te treden omdat het van achteren niet mag misschien (?)
@:Danny
Kun je hier misschien naar kijken? Er is een voorstel gedaan om his/her/their (blijkbaar is ie soms man, soms vrouw, maar misschien ook beide) topics in een centrale te zetten, maar de mods willen het niet. Jammer, want dat zou de oplossing zijn geweest en iedereen weer blij.
Exactly my point.quote:
Er zijn toch niet voor niks speciale centrale topics voor Pakistanenterreur en tandklachten aangemaakt? In de praktijk veranderde er niets.quote:
Nou, nee. Het is te gek voor woorden om te denken dat een groep users gaat bepalen wie wel topics mag openen en welke topics niet geopend mogen worden. Daar is de policy voor.quote:Op zondag 13 december 2020 09:13 schreef Amee het volgende:
Ik vind dat er moet worden geluisterd naar wat het grootste deel van de users vindt van de topics van Kluun.
Waarom is dat té makkelijk? Je ziet een topic van Kluun, je weet dat je die topics niet leuk vindt, dus besluit je er niet op te klikken. Waarom er dan toch op klikken? Om je alleen maar te ergeren? Is het vorm van sado-masochisme? Of is het toch van 'ik vind dat er alleen topics geopend mogen worden die ik leuk vind en dat zal ik ze laten weten ook'?quote:De tip om niet te klikken is te makkelijk gezegd. Men post er nog in, maar niemand is blij.
Niet 'iedereen', dat zeker niet. En als je er niet op klikt, hoef je je ook niet te ergeren. En kom nu niet aan met 'dat is te makkelijk', want zo eenvoudig is het namelijk wel.quote:Het is onzin in ONZ, maar is het nog humor als iedereen er zich vreselijk aan ergert? Is het niet de bedoeling van dit forum om zich met elkaar te vermaken en waarom mag één persoon zovelen "gek" maken van irritatie?
Dit heeft niets met 'durven' te maken, maar met het feit dat ONZ is er voor iedereen is. Het is niet aan ons om te bepalen welke onzin leuk genoeg is om te posten. Ook Kluun mag hier posten.quote:Zoals het nu is lijkt het erop dat de mods niet durven op te treden omdat het van achteren niet mag misschien (?)
Geniet dan gewoon van de topics die je wel leuk vindt.quote:Op zondag 13 december 2020 09:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat de acts lekker hun gang gaan en laat de rest van de users lekker de tering genieten en barsten.
Ik zie het niet als voorkeuren afwijzen, maar een eigen plek geven omdat het blijkbaar de meeste ONZinners itriteert.quote:Op zondag 13 december 2020 09:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan enkel je wens kenbaar maken.
Je rekent met een user af als je zijn voorkeuren afwijst, dat gaat mi veel te ver.
Ook al is het walgelijk dan nog zie ik graag dit soort acts gecontinueerd worden, gewoon omdat diversiteit een fantastisch goed is.
Volgens mij heeft niemand gezegd dat ie geen topics mag openen, maar alleen de Abid topics in een centrale zetten.quote:Op zondag 13 december 2020 10:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, nee. Het is te gek voor woorden om te denken dat een groep users gaat bepalen wie wel topics mag openen en welke topics niet geopend mogen worden. Daar is de policy voor.
[..]
Waarom is dat té makkelijk? Je ziet een topic van Kluun, je weet dat je die topics niet leuk vindt, dus besluit je er niet op te klikken. Waarom er dan toch op klikken? Om je alleen maar te ergeren? Is het vorm van sado-masochisme? Of is het toch van 'ik vind dat er alleen topics geopend mogen worden die ik leuk vind en dat zal ik ze laten weten ook'?
[..]
Niet 'iedereen', dat zeker niet. En als je er niet op klikt, hoef je je ook niet te ergeren. En kom nu niet aan met 'dat is te makkelijk', want zo eenvoudig is het namelijk wel.
[..]
Dit heeft niets met 'durven' te maken, maar met het feit dat ONZ is er voor iedereen is. Het is niet aan ons om te bepalen welke onzin leuk genoeg is om te posten. Ook Kluun mag hier posten.
[..]
En daar is geen enkele reden toe.quote:Op zondag 13 december 2020 11:01 schreef Amee het volgende:
Volgens mij heeft niemand gezegd dat ie geen topics mag openen, maar alleen de Abid topics in een centrale zetten.
Rustig, je niet zo opwindenquote:Op zondag 13 december 2020 11:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daar is geen enkele reden toe.
Nogmaals: als je een hekel hebt aan Kluun-topics en je ziet een Kluun-topic, klik er dan niet op. Nee, het is geen dooddoener, het is gewoon echt zo ontzettend eenvoudig.
Ik begrijp oprecht niet hoe iemand zich überhaupt kan ergeren aan een of ander topic over een Pakistaan dat iemand ergens op internet post. Daarnaast is het voor mij volstrekt onbegrijpelijk dat wanneer je die topics niet leuk vindt, je er toch op zou klikken.
Alsof je een hekel hebt aan spruitjes, naar een restaurant gaat, ziet dat ze ook spruitjes op de kaart hebben staan, ze toch bestelt en vervolgens gaat klagen bij de kok dat ze spruitjes op de kaart hebben staan. En dat keer op keer op keer. Om vervolgens bij de manager te gaan klagen dat de kok nog steeds spruitjes aanbiedt! Wat belachelijk! Genoeg mensen eten geen spruitjes, veel mensen vinden ze vies. Hoe durft die manager z'n kok dan spruitjes te laten maken. ZO MAAK JE GODDOMME EEN HEEL RESTAURANT KAPOT MET DIE SMERIGE SPRUITJES!!! LUISTERT ER DAN NIEMAND MEER????? IK HB EEN HEKEL AAN SPRUITJES, NET ALS VELE ANDEREN DUS EISEN WIJ DAT ZE NIET MEER AANGEBODEN WORDEN11!!111![]()
![]()
![]()
![]()
Of je kiest gewoon iets anders van de kaart.
WAT!!!HOE DURF DAT JE TE ZEGGEN!! DAT IS TE MAKKELIJK!!!! WE WILLEN MOEILIJK DOEN, LUISTER DAN GEWOON!11! GRRRRR
![]()
![]()
![]()
Daarbij als ik in een restaurant kom en ze hebben 10 gerechten en 6 zijn met spruitjes dan vraag ik ook waarom er niet meer keuze is. Het is niet heel moeilijk om ervoor te zorgen dat mensen ONZ leuk blijven vinden.quote:Op zondag 13 december 2020 11:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daar is geen enkele reden toe.
Nogmaals: als je een hekel hebt aan Kluun-topics en je ziet een Kluun-topic, klik er dan niet op. Nee, het is geen dooddoener, het is gewoon echt zo ontzettend eenvoudig.
Ik begrijp oprecht niet hoe iemand zich überhaupt kan ergeren aan een of ander topic over een Pakistaan dat iemand ergens op internet post. Daarnaast is het voor mij volstrekt onbegrijpelijk dat wanneer je die topics niet leuk vindt, je er toch op zou klikken.
Alsof je een hekel hebt aan spruitjes, naar een restaurant gaat, ziet dat ze ook spruitjes op de kaart hebben staan, ze toch bestelt en vervolgens gaat klagen bij de kok dat ze spruitjes op de kaart hebben staan. En dat keer op keer op keer. Om vervolgens bij de manager te gaan klagen dat de kok nog steeds spruitjes aanbiedt! Wat belachelijk! Genoeg mensen eten geen spruitjes, veel mensen vinden ze vies. Hoe durft die manager z'n kok dan spruitjes te laten maken. ZO MAAK JE GODDOMME EEN HEEL RESTAURANT KAPOT MET DIE SMERIGE SPRUITJES!!! LUISTERT ER DAN NIEMAND MEER????? IK HB EEN HEKEL AAN SPRUITJES, NET ALS VELE ANDEREN DUS EISEN WIJ DAT ZE NIET MEER AANGEBODEN WORDEN11!!111![]()
![]()
![]()
![]()
Of je kiest gewoon iets anders van de kaart.
WAT!!!HOE DURF DAT JE TE ZEGGEN!! DAT IS TE MAKKELIJK!!!! WE WILLEN MOEILIJK DOEN, LUISTER DAN GEWOON!11! GRRRRR
![]()
![]()
![]()
Er was een centraal topic trouwens, geopend zelfs door SWJ maar omdat Kluun na een tijdje weer topics ging openen is dat op slot gegooid.quote:Op zondag 13 december 2020 11:41 schreef spinazieruiker het volgende:
Blijft jammer dat een redelijk compromis (centraal topic en daar op handhaven) elders op het forum wel kan maar hier ineens niet.
Zit je nog steeds in je proeftijd of zo?quote:Op zondag 13 december 2020 12:53 schreef Paul het volgende:
Kan me zelf niet storen aan Kluuntopics, gewoon niet op klikken.
Hoe kan ik het negeren als ik bijv. gisteren ONZ open en er staan 4 topics van Kluun onder elkaar? Met allemaal hetzelfde onderwerp ook nog eens. Kan je wel zeggen klik dan niet maar je kan er moeilijk omheen kijken.quote:Op zondag 13 december 2020 12:53 schreef Paul het volgende:
Kan me zelf niet storen aan Kluuntopics, gewoon niet op klikken.
Klopt ik buig mee met SWJ en Flippieequote:Op zondag 13 december 2020 12:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in je proeftijd of zo?
Mij maakt het niet uit, als hij centraal moet met 1 topic vind ik het ook bestquote:Op zondag 13 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kan ik het negeren als ik bijv. gisteren ONZ open en er staan 4 topics van Kluun onder elkaar? Met allemaal hetzelfde onderwerp ook nog eens. Kan je wel zeggen klik dan niet maar je kan er moeilijk omheen kijken.
Please je mag gewoon je eigen mening hebben hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 12:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, als hij centraal moet met 1 topic vind ik het ook bestMaar ik laat dit verder maar over aan Flippie en SWJ
Mijn mening: het maakt mij niet uit, want ik heb me er nooit aan gestoordquote:Op zondag 13 december 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Please je mag gewoon je eigen mening hebben hoor.
Ja en die was er en is weer op slot gegooid omdat Kluun zelf ging bepalen dat hij weer een shitload aan topics mocht openen. Ik heb het ook al ergens anders gezegd maar mensen kunnen prima lachen om Kluun topics als het maar onderwerpen zijn die we niet 1000x al hebben gezien van hem. Als een ander dit had gedaan zouden mensen het ook irritant vinden.quote:Op zondag 13 december 2020 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn mening: het maakt mij niet uit, want ik heb me er nooit aan gestoordMaar als veel mensen het zo erg vinden dan mag het van mij centraal worden bijv dat hij in 1 topic zijn dingetje doet
Günter Schabowski momentje dit?quote:Op zondag 13 december 2020 12:57 schreef Paul het volgende:
als veel mensen het zo erg vinden dan mag het van mij centraal worden bijv dat hij in 1 topic zijn dingetje doet
Die centrale topics zie je ook amper. Wat in dit geval niet erg zal zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 10:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Er zijn toch niet voor niks speciale centrale topics voor Pakistanenterreur en tandklachten aangemaakt? In de praktijk veranderde er niets.
BLM-klachten werden bijvoorbeeld wél netjes gebundeld in een centraal topic. Hoe is dit anders?
rtquote:
Waarom betrek je het alleen op ons? Er zijn een heleboel users die het ook kut vinden.quote:Op zondag 13 december 2020 13:11 schreef Paul het volgende:
OK @:fugue en @:amarantha willen het anders in ONZ! Dan wil ik afspreken dat jullie Haags wat meer in KLB houden. Lijkt mij een goede deal![]()
@Haags we ruilen je voor Abid. Sorryquote:Op zondag 13 december 2020 13:11 schreef Paul het volgende:
OK @:fugue en @:amarantha willen het anders in ONZ! Dan wil ik afspreken dat jullie Haags wat meer in KLB houden. Lijkt mij een goede deal![]()
Echt? 4 topics en 'daar kun je moeilijk omheen kijken'? Probeer het eens. Er gaat een wereld voor je open.quote:Op zondag 13 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kan ik het negeren als ik bijv. gisteren ONZ open en er staan 4 topics van Kluun onder elkaar? Met allemaal hetzelfde onderwerp ook nog eens. Kan je wel zeggen klik dan niet maar je kan er moeilijk omheen kijken.
Misschien moet je ook de berichten van andere mensen even lezen en niet steeds doen alsof het iets is waar ik mij alleen aan erger.quote:Op zondag 13 december 2020 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Echt? 4 topics en 'daar kun je moeilijk omheen kijken'? Probeer het eens. Er gaat een wereld voor je open.
Nee echt, probeer me eens uit te leggen waarom je je ergert aan de Kluun-topics.
Maar WAAR erger je je dan aan?quote:Op zondag 13 december 2020 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet je ook de berichten van andere mensen even lezen en niet steeds doen alsof het iets is waar ik mij alleen aan erger.
Ik hoop niet dat je dit doet om de rest dwars te zitten. Zou niet best zijn!quote:Op zondag 13 december 2020 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar WAAR erger je je dan aan?
Volgens mij heb ik dat inmiddels al 10x aan je uitgelegd. Dat jij het niet begrijpt oke maar de rest wel.quote:Op zondag 13 december 2020 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo vervelend?quote:Op zondag 13 december 2020 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mwah het is niet eens zo zeer Kluun als user, het is de enorme stroom aan topics over 2 onderwerpen. Iets waar andere mensen gewoon voor op de vingers worden getikt.quote:
En dat mag niet? Wat is het maximum? Dan heb ik een leidraad.quote:Op zondag 13 december 2020 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik tel zeker 30 topics op 1 pagina. Volgens mij meer want scrollde iets te snel.
Dunnoquote:Op zondag 13 december 2020 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat mag niet? Wat is het maximum? Dan heb ik een leidraad.
Weet je echt niet dat het meer is dan alleen aantal topics of doe je echt vervelend omdat je de macht hebt?quote:Op zondag 13 december 2020 13:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zie geen probleem: 17 geen-Kluun-topics. Naar beneden scrollen en er zijn er nog veel meer.
[ afbeelding ]
Ok, het is dus niet het aantal topics. Wat is het dan wel?quote:Op zondag 13 december 2020 13:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Weet je echt niet dat het meer is dan alleen aantal topics of doe je echt vervelend omdat je de macht hebt?
Stel het voor in FB, zou ik zeggen. Mods gaan niet over het openen van (sub)fora.quote:Ik zeg: Maak gewoon een leuke subforum voor je users en we gaan je duimpjes geven omdat je een mod bent waar we zaken mee kunnen doen.
Ik heb het niet over een nieuwe subforum openen. Probeer eens te onderhandelen, ook met Kluun. Het gaat niet om wat jij vindt (want kennelijk stoor jij je er niet aan en dat is ook prima) maar om de meerdere stemmen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok, het is dus niet het aantal topics. Wat is het dan wel?
[..]
Stel het voor in FB, zou ik zeggen. Mods gaan niet over het openen van (sub)fora.
Ongeveer één centraal topic voor de Pakistaan en één centraal topic voor tandklachten zou mooi zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dat mag niet? Wat is het maximum? Dan heb ik een leidraad.
Er wordt met Kluun gesproken, dat krijg jij alleen niet mee.quote:Op zondag 13 december 2020 14:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een nieuwe subforum openen. Probeer eens te onderhandelen, ook met Kluun. Het gaat niet om wat jij vindt (want kennelijk stoor jij je er niet aan en dat is ook prima) maar om de meerdere stemmen.
Misschien is dit ook niet iets waar je het alleen moet doen maar het ook met de andere ONZ mods over moet hebben. Niet eerlijk om het aan jou alleen over te laten. Zij zijn tenslotte ook verantwoordelijk voor ONZ en probeer gewoon als EEN TEAM te werken.
Dus iedere user die meerdere topics over hetzelfde onderwerp opent, moet maar zn eigen centrale topic krijgen? Ik zal het voorstellen in klb, dan kan iedere notoire klager daar zn eigen centrale klachtentopic openen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ongeveer één centraal topic voor de Pakistaan en één centraal topic voor tandklachten zou mooi zijn.
Oh wacht die bestonden al, komt dat even goed uit
In KLB gaan topics dicht ja als mensen steeds zelfde openen, meestal een slotje met een linkje naar een ander topic van TS met dat onderwerp.quote:Op zondag 13 december 2020 14:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus iedere user die meerdere topics over hetzelfde onderwerp opent, moet maar zn eigen centrale topic krijgen? Ik zal het voorstellen in klb, dan kan iedere notoire klager daar zn eigen centrale klachtentopic openen.
Ik ook. Ik ben braddie zn grootste fanquote:Op zondag 13 december 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
SJW staat er wel beetje om bekend om de gekkies ongelimiteerd te laten posten. Als Braddie in 2021 weer een centraal obese-topic wil om te aandachtsgeilen laat hij het voor de 40-45ste keer weer toe hoor.
Jij bent vooral een totaaldebiel.quote:Op zondag 13 december 2020 15:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben braddie zn grootste fan
In dat geval kom in terug op alles wat ik gezegd hebquote:Op zondag 13 december 2020 15:11 schreef FlippingCoin het volgende:
nou dan cancel ik hierbij ONZ gewoon
basta
Nee, want lijken jullie users niet belangrijk genoeg te vinden om het mee te delen. Zoveel geklaag, zoveel erover gesproken, allemaal voor niets dus want het is jullie blijkbaar te min om users op de hoogte te stellen. Voelen jullie te superieur om de rest uitleg te geven ofzo.quote:Op zondag 13 december 2020 14:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er wordt met Kluun gesproken, dat krijg jij alleen niet mee.
We hebben het er als ONZ mods ook over, dat krijg jij alleen niet mee.
Wat een onzin.quote:Op zondag 13 december 2020 15:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, want lijken jullie users niet belangrijk genoeg te vinden om het mee te delen. Zoveel geklaag, zoveel erover gesproken, allemaal voor niets dus want het is jullie blijkbaar te min om users op de hoogte te stellen. Voelen jullie te superieur om de rest uitleg te geven ofzo.
Goeie vraag. Geen idee. Wellicht dat een FA je deze vraag kan beantwoorden.quote:Op zondag 13 december 2020 15:29 schreef aloa het volgende:
Waarom staan die centrale topics eigenlijk helemaal onderaan? Ik heb ze in onzin zelfs nog nooit zien staan. Er wordt ook amper meer in gepost.
En als ze hun zin krijgen is er twee weken later wel weer een andere user die zo ontzettend storend aanwezig is. En dan begint het weer van voor af aanquote:Op zondag 13 december 2020 15:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ze vinden juist alle users belangrijk, jammer dat het kliekje met hun betere moraal hun zin niet krijgt.
De uitleg heb je al tig keer gehad.
Ik hoop niet dat je mij indeelt bij een kliekje, ik ben een eenling.quote:Op zondag 13 december 2020 15:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ze vinden juist alle users belangrijk, jammer dat het kliekje met hun betere moraal hun zin niet krijgt.
De uitleg heb je al tig keer gehad.
Het meer is nooit vol.quote:Op zondag 13 december 2020 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als ze hun zin krijgen is er twee weken later wel weer een andere user die zo ontzettend storend aanwezig is. En dan begint het weer van voor af aan
Zoals de DTS-users over een topic-kaap bedoel je, of iemand die meepost wat ze niet zint. Lolquote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen niet gewoon een nee kunnen accepteren en verder gaan maar er pagina's lang over door moeten zaniken.
Ik denk dat de pagina's discussie hier een kers op de taart is.quote:Op zondag 13 december 2020 15:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij indeelt bij een kliekje, ik ben een eenling.
Ik heb geen uitleg gezien en als er al met Kluun is gesproken en alle users even belangrijk, waarom is er geen verandering?
Want deze klachten zie ik elke keer terug keren en wat ik dan zie is: Klik niet.
8 van de 10 keren klik ik ook niet en als ik erop klik ga ik weer gelijk weg. Maar kennelijk is het zo gemakkelijk niet voor iedereen en het blijft een irritatie en Kluun lachend weer een nieuw topic openen, zie ik![]()
Waar weer mensen aan het reageren zijn. Ik heb eens voorgesteld dat als niemand meer erin gaat posten dat ie vanzelf wel zou stoppen. Ook dat is blijkbaar niet zo gemakkelijk als ik zeg.
Ik snap dat vrijheid jouw drijfveer is, maar als er keer op keer klachten komen dan vind ik dat er iets aan gedaan moet worden.
Omdat het niet om kluun maar om de discussie met de mods gaat. Dat is leukquote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het meer is nooit vol.![]()
Ik snap niet dat mensen niet gewoon een nee kunnen accepteren en verder gaan maar er pagina's lang over door moeten zaniken.
Snap ik ook niet, ze kapen maar een eind weg.quote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals de DTS-users over een topic-kaap bedoel je, of iemand die meepost wat ze niet zint. Lol
Daar schijnen sommigen wel een kick van te krijgen idd.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het niet om kluun maar om de discussie met de mods gaat. Dat is leuk
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 13 december 2020 15:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij indeelt bij een kliekje, ik ben een eenling.
Ik heb geen uitleg gezien en als er al met Kluun is gesproken en alle users even belangrijk, waarom is er geen verandering?
Want deze klachten zie ik elke keer terug keren en wat ik dan zie is: Klik niet.
8 van de 10 keren klik ik ook niet en als ik erop klik ga ik weer gelijk weg. Maar kennelijk is het zo gemakkelijk niet voor iedereen en het blijft een irritatie en Kluun lachend weer een nieuw topic openen, zie ik![]()
Waar weer mensen aan het reageren zijn. Ik heb eens voorgesteld dat als niemand meer erin gaat posten dat ie vanzelf wel zou stoppen. Ook dat is blijkbaar niet zo gemakkelijk als ik zeg.
Ik snap dat vrijheid jouw drijfveer is, maar als er keer op keer klachten komen dan vind ik dat er iets aan gedaan moet worden.
Mijn enige voorstel is om te luisteren naar elkaar. Lees maar terug. Vind het sneu voor degenen die klagen maar niet naar wordt geluisterd of enige redelijke uitleg wordt gegeven.quote:Op zondag 13 december 2020 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik vind dat je niet zo door moet drammen als er geen gehoor wordt gegeven aan jouw voorstellen.
Het is toch heel makkelijk te begrijpen dat mods niet zomaar hele topics dicht kunnen gooien omdat het en paar users niet aanstaat, iedereen heeft het recht om topics te openen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Mijn enige voorstel is om te luisteren naar elkaar. Lees maar terug. Vind het sneu voor degenen die klagen maar niet naar wordt geluisterd of enige redelijke uitleg wordt gegeven.
Kluuns topics kunnen mij niet zoveel schelen. Maar de klachten doen wel iets met mij. Maar okay, ik ben ook moe van deze discussie die de hele dag al duurt zonder enige beweging
Er is geen enkele reden waarom die posts niet in één topic kunnen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is toch heel makkelijk te begrijpen dat mods niet zomaar hele topics dicht kunnen gooien omdat het en paar users niet aanstaat, iedereen heeft het recht om topics te openen.
Ik vind de uitleg van SWJ heel duidelijk, als de mods hier gehoor aan geven dan gaan mensen om elk onderwerp dat ze niet aanstaan lopen zeuren dat een topic dicht moet en is het einde zoek.
Als een topic te ver gaat dan is het aan de mod om het te sluiten of niet en ben je het er niet mee eens dan kan je een FA gaan vragen.
SWJ heeft gewoon antwoord gegeven, dat het niet het antwoord is dat een aantal wil horen dat is heel wat anders.
quote:Op zondag 13 december 2020 13:48 schreef Kluun1985 het volgende:
Wat een open boek is deze bloedmooie man 😍
[ afbeelding ]
Nooit gezegd dat dat niet mag.quote:Op zondag 13 december 2020 17:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Waarom mogen foto's met kinderen hier ineens wel weer?
[..]
Ok.quote:Op zondag 13 december 2020 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat dat niet mag.
quote:Op zondag 13 december 2020 08:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg Kluun,
Dat je een Pakistaan adoreert, prima. Dat he zn kinderen mooi vindt, ook goed. Maar om nou een topic gaan vullen met foto's van die kleintjes, is wel op het randje.
Zoek een hobby: ga schilderen op nummer, schrijf een boek over schaamhaarvlechten of ga smegmakoekjes bakken. Dat wordt meer geaccepteerd dan dit soort obsessies.
Eén foto waar ook kinderen op staan is wat anders dan een heel topic vullen met foto's van kinderen. En zelfs dat laatste is hoogstens op het randje/discutabel.quote:
Blijft inconsequent.quote:Op zondag 13 december 2020 17:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eén foto waar ook kinderen op staan is wat anders dan een heel topic vullen met foto's van kinderen. En zelfs dat laatste is hoogstens op het randje/discutabel.
Er is een verschil tussen inconsequentie en nuance. Niet erg als je dat niet ziet, ooit komt dat wel.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 14:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus iedere user die meerdere topics over hetzelfde onderwerp opent, moet maar zn eigen centrale topic krijgen? Ik zal het voorstellen in klb, dan kan iedere notoire klager daar zn eigen centrale klachtentopic openen.
Ik zie niet in waarom het perse wel moet.quote:Op zondag 13 december 2020 17:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden waarom die posts niet in één topic kunnen.
Maak er een mooie reeks van, kunnen Abid's andere Nederlandse fans () deze posts ook makkelijker vinden.
quote:Op zondag 13 december 2020 17:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Ja, Kluun mag topics openen.
Ja, ook daar zitten grenzen aan.
Als een topic policy-overschrijdend is, plaats je een tr.
Vind je z'n topics niet leuk, dan klik je er niet op.
Ben je een sadomasochist en je vindt z'n topics niet leuk dan klik je er wel op, maar kom je hier niet miepen.
En nu ga ik genieten van m'n zondagrust.
Ok.quote:Op zondag 13 december 2020 17:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Ja, Kluun mag topics openen.
Ja, ook daar zitten grenzen aan.
Als een topic policy-overschrijdend is, plaats je een tr.
Vind je z'n topics niet leuk, dan klik je er niet op.
Ben je een sadomasochist en je vindt z'n topics niet leuk dan klik je er wel op, maar kom je hier niet miepen.
En nu ga ik genieten van m'n zondagrust.
Doe eens niet zo onaardig johquote:Op zondag 13 december 2020 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, het herkennen van sarcasme is je ook vreemd. Geeft niet, knul.
Plaats gerust een tr als je een topic over de schreef vindt gaan. Wij zullen dan na beoordeling al dan niet op actie overgaan.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:27 schreef Scheepskok het volgende:
Kan er alsjeblieft wat meer geschoond worden? Ik heb het over Mikeytt en Jameshond.
Laat maar. Dit is hopeloos.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Plaats gerust een tr als je een topic over de schreef vindt gaan. Wij zullen dan na beoordeling al dan niet op actie overgaan.
Waar is de tijd dat Vork mod op ONZ wasquote:
Tijd dat jij modje wordtquote:
Dan wordt het gelijk zo intiem... Bovendien denk ik dat ze niet in het volgende fibonacci getal past.quote:
Geen idee hoe dik ze isquote:Op donderdag 17 december 2020 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wordt het gelijk zo intiem... Bovendien denk ik dat ze niet in het volgende fibonacci getal past.
2 keer de helftquote:
Wat nu als jij je eigen 'goedemorgen/goedemiddag/goedenavond topic' aanmaakt? Dan kun je ons modjes alles toewensen wat binnen policy toegestaan is.quote:
Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat nu als jij je eigen 'goedemorgen/goedemiddag/goedenavond topic' aanmaakt? Dan kun je ons modjes alles toewensen wat binnen policy toegestaan is.
Hou es op met deze FB-vervuilingquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na.
Goedemiddag modjes by the way
Zijn jullie al goed voorbereid op de terugkomst van @:tong80?
Doe es nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:25 schreef Maanvis het volgende:
Sorry @:paul ik zal vanaf nu alleen belangrijke vragen stellen!
Friet of Patat?
Heb je geen sociaal levenquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:25 schreef Maanvis het volgende:
Sorry @:paul ik zal vanaf nu alleen belangrijke vragen stellen!
Friet of Patat?
GEDAANquote:Op zondag 20 december 2020 09:36 schreef praadje het volgende:
Mod, mag dit topic gereekst worden? @:Paul
ONZ / Beterschap voor Kree
quote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef Maanvis het volgende:
In KLB zijn haagsgod topiques verboden maar in ONZ mogen ze gewoon dagelijks geopend worden.
Waarom?
quote:
Vervelendquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 20 december 2020 20:09 schreef spinazieruiker het volgende:
Haagsgod, BoneThugs, Kluun1985
Als je bagger toelaat moet je natuurlijk wel consequent zijn
Daarom mag jij nog posten.quote:Op zondag 20 december 2020 21:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je bent juist goed bezig wat betreft het toestaan van bagger van de puurste soort
Die weet wat echte onzin is, he.quote:Op zondag 20 december 2020 21:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je bent juist goed bezig wat betreft het toestaan van bagger van de puurste soort
Je mist de nuance.quote:Op maandag 21 december 2020 04:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bluh.
Kafferen op mods en oprotten met mod, kutmods etc, behalve wanneer jullie ze zelf nodig hebben, dan moeten de mods per direct opspringen en aan jullie eisen voldoen.![]()
![]()
![]()
BLM acties hiero.![]()
![]()
Het is in principe nooit goed genoeg voor iedereen.quote:
Eens dat dit een ondergewaardeerd topic isquote:Op maandag 21 december 2020 10:58 schreef Flippiee het volgende:
Bijv: ONZ / Waar ga jij volgend jaar wonen? had best potentie.
Wie ben jij ook alweer? Stel je eens netjes voorquote:Op maandag 21 december 2020 10:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is in principe nooit goed genoeg voor iedereen.
Daarnaast hebben we sinds 2019 dit beleid ter aanvulling van beleid in 2015:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Mods sluiten alleen wanneer het noodzakelijk is.
Kluun's topics zijn nu eenmaal niet tegen het beleid.
Het zou zo leuk zijn, als jullie zelf dan met topics komen hoe het dan wel kan/moet in ONZ
Laat dan zien hoe het ook anders kan.
Bijv: ONZ / Waar ga jij volgend jaar wonen? had best potentie.
Je zou het zelfs kunnen herhalen voor andere Nederland gerelateerde gebieden, landen.
Wat als we land X zouden krijgen, waar zou je dan willen wonen. En er een wekelijks of maandelijks terugkerende reeks van maken.
Een betere (sub)forum begint nu eenmaal ook bij jezelf
Wat is er met je moeder?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo komt geen mod??
dit gaat te ver wat ze over mijn moeder zeggen
@:Paul
@:Nattekat
@:Superwormjim
Ze noemen je moeder toch geen Eva Braun he?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo komt geen mod??
Omdat we ook een leven hebben naast FOK!.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo komt geen mod??
ja oke,maar schijnbar mag het wat ze zegtenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat we ook een leven hebben naast FOK!.
Van wie mag wat?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja oke,maar schijnbar mag het wat ze zegten
tot was hetquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van wie mag wat?
Wie zegt iets?
Wst zegt ie dan?
En van wie mag het?
Iets duidelijker mag wel.
als de voll is de topic kann je toch niks meer doen of ?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van wie mag wat?
Wie zegt iets?
Wst zegt ie dan?
En van wie mag het?
Iets duidelijker mag wel.
Post 90, ervan uitgaande dat je dts bedoelt:quote:
Dus je klaagt dat jij vraagt waar een mod is en hoort? En je vindt het raar dar dat mag?quote:
nee hij zei mijn moeder is vor neuken,en en transquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik kan hier geen chocola van maken, ik ga weer terug aan het bier.
ONZ / yGoede(Morgen/Middag/Avond/Nacht) Modjes Topique!quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat nu als jij je eigen 'goedemorgen/goedemiddag/goedenavond topic' aanmaakt? Dan kun je ons modjes alles toewensen wat binnen policy toegestaan is.
ze hebben dus dingen over zijn moeder gepost wat hij niet fijn vind. en probeerde dit duidelijk te maken aan mods enzquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik kan hier geen chocola van maken, ik ga weer terug aan het bier.
nur jij begonn over mijn moeder sonst niemandquote:Op woensdag 23 december 2020 11:26 schreef ToT het volgende:
Sjezus man, beetje context graag en kijk naar wat er vooraf gegaan is.
Veel lui lopen loopt daar dingen over elkaars moeder te zeggen en jij komt vaak vloekend en scheldend het topic binnen maar bent als enige super gevoelig voor zulke grapjes.
9 van de 10 keer komt die boosheid als een act over, met name de laatste tijd. Het komt vaak onecht en grappend over.
Maar prima ; ik zet je wel op m'n blocklist zodat ik niet meer op je kan reageren en zal je verder ook niet meer benoemen.
Van mij zul je dan geen last meer hebben.
Het is allemaal wat hoor poeh poeh.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze hebben dus dingen over zijn moeder gepost wat hij niet fijn vind. en probeerde dit duidelijk te maken aan mods enz
Mario als er dingen zijn kan je een report geven of dat uitleggen. Graag in het Nederlands of Duits (dan haal ik het wel door google translate). Ik kan je nu bijna nooit verstaan namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur jij begonn over mijn moeder sonst niemandje bent
niet zoveel om sorry te zeggen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ONZ / yGoede(Morgen/Middag/Avond/Nacht) Modjes Topique!
Graag weer open. Er stond niets policyoverschrijdends in
Ik heb je al een aantal keren gevraagd mij in ieder geval niet meer te taggen hiervoor, maar je blijft er mee doorgaan, daarom op slotquote:
Leuke kerstgedachte als je al een slotje krijgt omdat je iemand goedemorgen goedemiddag en goedenavond wenst....quote:Op woensdag 23 december 2020 17:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb je al een aantal keren gevraagd mij in ieder geval niet meer te taggen hiervoor, maar je blijft er mee doorgaan, daarom op slot
Oh okequote:Op woensdag 23 december 2020 17:11 schreef Maanvis het volgende:
Iig fijne kerst voor @:superwormjim @:hean82 en @:flippie.
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 17:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en voor @:fugue @:amarantha @:leonos @:erasmus @:haags
Et moi, poisson-lune?!quote:Op woensdag 23 december 2020 17:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en voor @:fugue @:amarantha @:leonos @:erasmus @:haags
Dat zijn de echte problemen in het levenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:31 schreef mazaru het volgende:
Paul zit weer te kloten met de TT kan een echte mod hem naar bed sturen? @:superwormjim?
me dunkt!quote:Op woensdag 23 december 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn de echte problemen in het leven
Nee, 1 van de betere topics vandaag.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:49 schreef Amee het volgende:
@:opa.bakkebaard
Beter verwijder je toch dat hele topic?
Haaahaha!quote:Op donderdag 24 december 2020 18:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, 1 van de betere topics vandaag.
Het is kerst Henk. Maak je druk om andere dingen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:59 schreef engine het volgende:
Heeuy paul heb je weer genoeg aandacht gehad mega kneus...
Waar slaat dit op dat onz mods alleen nog op zichzelf mogen geilen?
@:Flippiee ja dat kan ik dan nog wel begrijpen
@:Faux Top mod....waar is die gebleven?
aight klaasquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is kerst Henk. Maak je druk om andere dingen.
Jij post hier ook. Ook jij vind die kansloosheid irrirant!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is kerst Henk. Maak je druk om andere dingen.
Ik vind jullie hele DTS reeks kansloos irritant en ik durf mijn geld erom te verwedden dat de helft van de users die daar posten oprecht gehandicapt is maar het is kerst dus zelfs ik ben lief.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Jij post hier ook. Ook jij vind die kansloosheid irrirant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |