Dat is onzin. Je hebt geen contact met haar familie en weet nu niet waar ze is en wat ze doet.quote:
Jaloezie gespot.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:23 schreef Kluun1985 het volgende:
Dat is onzin. Je hebt geen contact met haar familie en weet nu niet waar ze is en wat ze doet.
Er ontbreekt iets bij jouw zoon en dat is de buik van Abid. Wanneer gaat jouw zoon net zo een buikje kweken als zijn pa en jouw man?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:16 schreef Kluun1985 het volgende:
Voor mensen die denken dat het makkelijk is om een fantasiewereld te creëren waarin je met onze lekkerste man ter wereld getrouwd bent:
Kluun besluit even wat nieuwe foto's te zoeken van onze leven. Hij stuit op het facebook account van onze man zijn kleine opdondertje (die blijkbaar sneller groeit dan Barron Trump en dus niet meer zo klein is) op deze foto, genomen zondag 6 december:
[ afbeelding ]
Jezus! Die opdonder begint net zo lekker als zijn buitengewoon aantrekkelijke vader te worden 😍
Maar goed, paniek alom! Hoe kan het dat mijn man ergens was en ik niet wist waar. Ik zoek me kapot en vind uiteindelijk nog een foto van die opdonder op het account van de neef van Abid:
[ afbeelding ]
Jezus, de meiden zullen in de rij staan. Hij wordt 16 in januari. Wat een lekker ding begint die zoontje te worden! Schoonheid zit overduidelijk in de familie. Maar goed dit blijkt in Faisalabad te zijn. Maar wat is er aan de hand?!!! Een bruiloft? Nog meer onkruid geboren. Ik stuit op meer foto's op het account van een mattie waar onze man inmiddels naast de cateringpannen zit gehuld in deken:
[ afbeelding ]
Lekkertje 😍
Maar goed op die mattie ga ik in mijn beste Urdu af! Ik mag niet laten blijken dat ik Abid ken. Ik moet alleen weten wat voor evenement dit was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc
Tering zeg, heeft me 1,5 uur gekost om te achterhalen dat onze man zondag naar het verjaardagsfeestje van een uk van 3 jaar was.
En mensen denken dat het makkelijk is om van Abid te houden 😶
Blablablaquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:56 schreef Scheepskok het volgende:
@:kluun1985
Ik vind jouw gedrag niet normaal meer. Die fixatie. Dit is psychiatrie-stuff.
Ik denk serieus dat je geholpen moet worden. Wees eens eerlijk tegen jezelf. Kijk eens in de spiegel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:16 schreef Kluun1985 het volgende:
Voor mensen die denken dat het makkelijk is om een fantasiewereld te creëren waarin je met onze lekkerste man ter wereld getrouwd bent:
Kluun besluit even wat nieuwe foto's te zoeken van onze leven. Hij stuit op het facebook account van onze man zijn kleine opdondertje (die blijkbaar sneller groeit dan Barron Trump en dus niet meer zo klein is) op deze foto, genomen zondag 6 december:
[ afbeelding ]
Jezus! Die opdonder begint net zo lekker als zijn buitengewoon aantrekkelijke vader te worden 😍
Maar goed, paniek alom! Hoe kan het dat mijn man ergens was en ik niet wist waar. Ik zoek me kapot en vind uiteindelijk nog een foto van die opdonder op het account van de neef van Abid:
[ afbeelding ]
Jezus, de meiden zullen in de rij staan. Hij wordt 16 in januari. Wat een lekker ding begint die zoontje te worden! Schoonheid zit overduidelijk in de familie. Maar goed dit blijkt in Faisalabad te zijn. Maar wat is er aan de hand?!!! Een bruiloft? Nog meer onkruid geboren. Ik stuit op meer foto's op het account van een mattie waar onze man inmiddels naast de cateringpannen zit gehuld in deken:
[ afbeelding ]
Lekkertje 😍
Maar goed op die mattie ga ik in mijn beste Urdu af! Ik mag niet laten blijken dat ik Abid ken. Ik moet alleen weten wat voor evenement dit was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc
Tering zeg, heeft me 1,5 uur gekost om te achterhalen dat onze man zondag naar het verjaardagsfeestje van een uk van 3 jaar was.
En mensen denken dat het makkelijk is om van Abid te houden 😶
quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:01 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je geholpen moet worden. Wees eens eerlijk tegen jezelf. Kijk eens in de spiegel.
Dit gaat niet goed.
Ik maak geen geintje. Wat je hier laat zien is gewoon extreem, ongezond.
Wat die labiele Scheepskok ook niet weet is dat ABID zelf eerst contact met mij zocht. Hij voegde mij toe op Facebook, HIJ begon te chatten op Messenger met me, HIJ bedelde om foto's van mij. Alle bewijs heb ik gelukkig...quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]Pot verwijt de ketel, alleen heeft kluun nog gewoon wat humor. Wel humor om te zien hoe sommige mensen die geestelijk niet normaal zijn juist extra luid tegen anderen zeggen dat ze hulp moeten zoeken
![]()
want?quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]Pot verwijt de ketel, alleen heeft kluun nog gewoon wat humor. Wel humor om te zien hoe sommige mensen die geestelijk niet normaal zijn juist extra luid tegen anderen zeggen dat ze hulp moeten zoeken
![]()
Oh ik weet het niet. Afgunst? Je zal wel bloeden van jaloezie dat Abid's broer naar mij belt:quote:
Zeker shit. Maar ik ga even berichtje sturen naar Abid. Effe vragen of die vanavond ook optreedtquote:
Dus zij benaderen mij, en ik ben ziek?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Solotovski het volgende:
Je bent ziek in je hoofd, laat je nakijken.
Mafklapper
Ben hetero hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Oh ik weet het niet. Afgunst? Je zal wel bloeden van jaloezie dat Abid's broer naar mij belt:
[ afbeelding ]
Dat die hele berichten naar moi stuurt
[ afbeelding ]
Dat die voice messages met mij uitwisselt
[ afbeelding ]
Maar die is niet ongezond gefixeerd?
ICMI: Ik ben maar Kluun. Ongehuwd, woon bij mijn ouders. Al die mannen zijn getrouwd en hebben koters. Dat ze om 03:00 's nachts naar Kluun bellen is een stuk ongezonder, dan vrijgezelle Kluun die kan doen wat die wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |