abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196621053
Voor mensen die denken dat het makkelijk is om een fantasiewereld te creëren waarin je met onze lekkerste man ter wereld getrouwd bent:

Kluun besluit even wat nieuwe foto's te zoeken van onze leven. Hij stuit op het facebook account van onze man zijn kleine opdondertje (die blijkbaar sneller groeit dan Barron Trump en dus niet meer zo klein is) op deze foto, genomen zondag 6 december:

Jezus! Die opdonder begint net zo lekker als zijn buitengewoon aantrekkelijke vader te worden 😍

Maar goed, paniek alom! Hoe kan het dat mijn man ergens was en ik niet wist waar. Ik zoek me kapot en vind uiteindelijk nog een foto van die opdonder op het account van de neef van Abid:

Jezus, de meiden zullen in de rij staan. Hij wordt 16 in januari. Wat een lekker ding begint die zoontje te worden! Schoonheid zit overduidelijk in de familie. Maar goed dit blijkt in Faisalabad te zijn. Maar wat is er aan de hand?!!! Een bruiloft? Nog meer onkruid geboren. Ik stuit op meer foto's op het account van een mattie waar onze man inmiddels naast de cateringpannen zit gehuld in deken:

Lekkertje 😍

Maar goed op die mattie ga ik in mijn beste Urdu af! Ik mag niet laten blijken dat ik Abid ken. Ik moet alleen weten wat voor evenement dit was...

Etc

Tering zeg, heeft me 1,5 uur gekost om te achterhalen dat onze man zondag naar het verjaardagsfeestje van een uk van 3 jaar was.

En mensen denken dat het makkelijk is om van Abid te houden 😶
Niet doen
pi_196621069
Echt :')
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 17:17:44 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_196621071
GTWV
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_196621088
Pedo gespot
pi_196621136
lol
pi_196621169
quote:
Dat is onzin. Je hebt geen contact met haar familie en weet nu niet waar ze is en wat ze doet.
Niet doen
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:24:01 #7
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196621185
Dit is ook Pakistan. En die handen zullen wel niet jouw volgevreten vette vriend zijn.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196621202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:23 schreef Kluun1985 het volgende:
Dat is onzin. Je hebt geen contact met haar familie en weet nu niet waar ze is en wat ze doet.
Jaloezie gespot.
pi_196621390
Oke, Canal Road FSD....

Maar ja, daar zijn fokking 100 zalen. Welke het was is mij raadsel.
Niet doen
pi_196621452
Niet doen
pi_196621752
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:16 schreef Kluun1985 het volgende:
Voor mensen die denken dat het makkelijk is om een fantasiewereld te creëren waarin je met onze lekkerste man ter wereld getrouwd bent:

Kluun besluit even wat nieuwe foto's te zoeken van onze leven. Hij stuit op het facebook account van onze man zijn kleine opdondertje (die blijkbaar sneller groeit dan Barron Trump en dus niet meer zo klein is) op deze foto, genomen zondag 6 december:

[ afbeelding ]

Jezus! Die opdonder begint net zo lekker als zijn buitengewoon aantrekkelijke vader te worden 😍

Maar goed, paniek alom! Hoe kan het dat mijn man ergens was en ik niet wist waar. Ik zoek me kapot en vind uiteindelijk nog een foto van die opdonder op het account van de neef van Abid:

[ afbeelding ]

Jezus, de meiden zullen in de rij staan. Hij wordt 16 in januari. Wat een lekker ding begint die zoontje te worden! Schoonheid zit overduidelijk in de familie. Maar goed dit blijkt in Faisalabad te zijn. Maar wat is er aan de hand?!!! Een bruiloft? Nog meer onkruid geboren. Ik stuit op meer foto's op het account van een mattie waar onze man inmiddels naast de cateringpannen zit gehuld in deken:

[ afbeelding ]

Lekkertje 😍

Maar goed op die mattie ga ik in mijn beste Urdu af! Ik mag niet laten blijken dat ik Abid ken. Ik moet alleen weten wat voor evenement dit was...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Etc

Tering zeg, heeft me 1,5 uur gekost om te achterhalen dat onze man zondag naar het verjaardagsfeestje van een uk van 3 jaar was.

Er ontbreekt iets bij jouw zoon en dat is de buik van Abid. Wanneer gaat jouw zoon net zo een buikje kweken als zijn pa en jouw man?
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:56:24 #12
491050 Scheepskok
pi_196621803
@Kluun1985
Ik vind jouw gedrag niet normaal meer. Die fixatie. Dit is psychiatrie-stuff.
pi_196621883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:56 schreef Scheepskok het volgende:
@:kluun1985
Ik vind jouw gedrag niet normaal meer. Die fixatie. Dit is psychiatrie-stuff.
Blablabla

Ik heb het druk. Ik probeer de namen van Abid's dochters te achterhalen.
Niet doen
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:01:33 #14
491050 Scheepskok
pi_196621912
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:16 schreef Kluun1985 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lekkertje 😍

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Etc

Ik denk serieus dat je geholpen moet worden. Wees eens eerlijk tegen jezelf. Kijk eens in de spiegel.
Dit gaat niet goed.

Ik maak geen geintje. Wat je hier laat zien is gewoon extreem, ongezond.
pi_196621987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:01 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat je geholpen moet worden. Wees eens eerlijk tegen jezelf. Kijk eens in de spiegel.
Dit gaat niet goed.

Ik maak geen geintje. Wat je hier laat zien is gewoon extreem, ongezond.
:') Pot verwijt de ketel, alleen heeft kluun nog gewoon wat humor. Wel humor om te zien hoe sommige mensen die geestelijk niet normaal zijn juist extra luid tegen anderen zeggen dat ze hulp moeten zoeken :D :')
pi_196622125
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

:') Pot verwijt de ketel, alleen heeft kluun nog gewoon wat humor. Wel humor om te zien hoe sommige mensen die geestelijk niet normaal zijn juist extra luid tegen anderen zeggen dat ze hulp moeten zoeken :D :')
Wat die labiele Scheepskok ook niet weet is dat ABID zelf eerst contact met mij zocht. Hij voegde mij toe op Facebook, HIJ begon te chatten op Messenger met me, HIJ bedelde om foto's van mij. Alle bewijs heb ik gelukkig...

Ik heb al meer dan een jaar contact met de beste man. Eerst via Facebook (hij begon) nu via whatsapp.
Niet doen
pi_196622785
Pure shit dit. Gewoon pure shit.
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:58:02 #18
491050 Scheepskok
pi_196622877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

want?
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:02:59 #19
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_196623016
TVP
pi_196623428
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:58 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

want?
Oh ik weet het niet. Afgunst? Je zal wel bloeden van jaloezie dat Abid's broer naar mij belt:

Dat die hele berichten naar moi stuurt

Dat die voice messages met mij uitwisselt

Maar die is niet ongezond gefixeerd?

ICMI: Ik ben maar Kluun. Ongehuwd, woon bij mijn ouders. Al die mannen zijn getrouwd en hebben koters. Dat ze om 03:00 's nachts naar Kluun bellen is een stuk ongezonder, dan vrijgezelle Kluun die kan doen wat die wil.
Niet doen
pi_196623532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:02 schreef BasEnAad het volgende:
TVP
Te Veel Pakistanen ?
pi_196623668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:53 schreef iamredleader het volgende:
Pure shit dit. Gewoon pure shit.
Zeker shit. Maar ik ga even berichtje sturen naar Abid. Effe vragen of die vanavond ook optreedt

Jaloers Leathertje?
Niet doen
pi_196623693
Je bent ziek in je hoofd, laat je nakijken.

Mafklapper
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_196623874
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:20 schreef Solotovski het volgende:
Je bent ziek in je hoofd, laat je nakijken.

Mafklapper
Dus zij benaderen mij, en ik ben ziek?

Leg uit?

Moet ik ze blokkeren? Moet ik ze negeren? Ik reageer en zij blijven terug reageren. Moet ik ze melden bij Facebook?
Niet doen
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:26:51 #25
491050 Scheepskok
pi_196623961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:13 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Oh ik weet het niet. Afgunst? Je zal wel bloeden van jaloezie dat Abid's broer naar mij belt:

[ afbeelding ]

Dat die hele berichten naar moi stuurt

[ afbeelding ]

Dat die voice messages met mij uitwisselt

[ afbeelding ]

Maar die is niet ongezond gefixeerd?

ICMI: Ik ben maar Kluun. Ongehuwd, woon bij mijn ouders. Al die mannen zijn getrouwd en hebben koters. Dat ze om 03:00 's nachts naar Kluun bellen is een stuk ongezonder, dan vrijgezelle Kluun die kan doen wat die wil.
Ben hetero hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')