SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS Wordt mede mogelijk gemaakt door:
Maanvis, voor al uw DTS-OP-creaties
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt je moeder in d'r reet
't is een modje zeker
dat een ban geeft zeker
zal eens even vragen hoe ie heet
sint bolkenklaas sint bolkenklaas breng ons in DTS een bezoek
en strooi dan wat punten
in d'een of d'andere hoek
KOEKOEK![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
2Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
12Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooie kaap, ik wist even geen TT.
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.![]()
![]()
Bedankt voor deze steun.quote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.
Volgende keer beter!![]()
Deze post krijgt een like.quote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatiequote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.![]()
![]()
En vingers in de mandquote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatie100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
waar mensen zich druk om kunnen maken zeg. Kolere hey.quote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatieZonder wrijving geen glans![]()
Lol maakt mij niet veel uit, het is maar een TT.quote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bedankt voor deze steun.
Volgende keer beter!quote:![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatie![]()
![]()
Ik dacht serieus dat je mij quotequote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi lieffie, of hebben we inmiddels weer onenigheid?
Zonder wrijving geen glans![]()
Schijnen mensen te zijn die hele topics verwijderen om een TT.quote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
waar mensen zich druk om kunnen maken zeg. Kolere hey.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik snap het ook niet, vind het zelfs een ultieme bolkquote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
waar mensen zich druk om kunnen maken zeg. Kolere hey.![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi lieffie, of hebben we inmiddels weer onenigheid?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uitslovers.quote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnen mensen te zijn die hele topics verwijderen om een TT.![]()
![]()
Ja ook dat.quote:Op maandag 23 november 2020 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, vind het zelfs een ultieme bolk![]()
![]()
Jij begonquote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnen mensen te zijn die hele topics verwijderen om een TT.
Nee maar komt omdat ik haags, Haags lasquote:Op maandag 23 november 2020 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had gekund, liggen wij ook weer overhoop dan
Top dit!quote:Op maandag 23 november 2020 13:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar komt omdat ik haags, Haags lasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Houden deze naam nuquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De bel gaat. Een pakketje. Maar ik heb niets besteld wat dan/.
Een boek met een leuk kaartje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 23 november 2020 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Een boek met een leuk kaartje,afzender is afgeplaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey daar hebben we ons telraampje weerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk het niet.quote:Op maandag 23 november 2020 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
TT is gewijzigd.
Hebben we een mod fittie?Zonder wrijving geen glans![]()
Dit is de originelequote:Op maandag 23 november 2020 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
TT is gewijzigd.
Hebben we een mod fittie?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een boek met een leuk kaartje,Dat is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Noem het gewoon zaad.quote:Op maandag 23 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
Dinnetje heeft vogelvoer aan het raam gehangen en nu moet ik heletijd kijkenZonder wrijving geen glans![]()
Ik ben moequote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi zie je graag vrolijk
Heb straks een presentatie
Daarna grote opdracht deadline halen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Oh ik dacht daarstraks goedemiddag te lezen in de TT.quote:
Ik moet maar even langs Hans geloof ik, het is niet Anders.![]()
wil je oefenen voor ons?quote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben moe
Daarna grote opdracht deadline halen![]()
Ja dat blijft prive he heb ik voor de foto gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, die heb ik aangepastquote:Op maandag 23 november 2020 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht daarstraks goedemiddag te lezen in de TT.
Ik moet maar even langs Hans geloof ik, het is niet Anders.![]()
Goedemiddag was namelijk ook de vorige.![]()
Oke, bel hem in!quote:Op maandag 23 november 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want ik moet bijna inbellen.![]()
Een boek met een leuk kaartje,Wat leuk Dot en hoe waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk toch al die vogeltjesquote:Op maandag 23 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
Dinnetje heeft vogelvoer aan het raam gehangen en nu moet ik heletijd kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het te bont gemaakt het weekend?quote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben moe
Daarna grote opdracht deadline halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zo.quote:Op maandag 23 november 2020 14:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
klopt, die heb ik aangepast![]()
Goedemiddag was namelijk ook de vorige.
Gelukkig, dan kan ik Anders voorbijlopen straks.![]()
![]()
Laters.quote:Op maandag 23 november 2020 14:00 schreef Leonos het volgende:
Mijn gele envelop in mijn blauwe icoontje shined ook weer, laterrrrr![]()
![]()
Kom maar schatje, dat hoort bij het volwassen wordenquote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben moe
Daarna grote opdracht deadline halen![]()
![]()
Ik vond hem wel heel toepasselijk. Ik moest lachen toen ik het openmaaktequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom maar schatje, dat hoort bij het volwassen worden
[ afbeelding ]![]()
Ik moest ook lachen toen ik het zag.quote:Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heel toepasselijk. Ik moest lachen toen ik het openmaakte![]()
![]()
Laters Giz, gr aan Punkquote:Op maandag 23 november 2020 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo weer even wat anders doen.
Laters.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Niet geklikt.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ook haags leeft volgens omertaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Eigenlijk zijn wij grote vriendjes.quote:Op maandag 23 november 2020 14:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat stelt mij niet helemaal gerust
Tot laters, leuk dat ik je trofquote:Op maandag 23 november 2020 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo weer even wat anders doen.
Laters.
![]()
![]()
omerta is een mafiacredo dat je nooit met de politie praat.quote:
als je klikt word je vermoord of je familieTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Stiekem weghalen als ze weg isquote:Op maandag 23 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
Dinnetje heeft vogelvoer aan het raam gehangen en nu moet ik heletijd kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 november 2020 14:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij grote vriendjes.![]()
![]()
maar niet voodat ie haags in zijn reet neukte met zijn lange slurfquote:Op maandag 23 november 2020 14:05 schreef Haags het volgende:
En toen blies het olifantje zo het verhaaltje uit.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is toch leuk allemaal vogeltjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hele ritme naar de klote geholpenquote:Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het te bont gemaakt het weekend?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is een bandquote:
Ik heb zin om 2021 vol energie in te gaan. Dat jaar gaat zoveel beter worden, ik weet het zeker!Zonder wrijving geen glans![]()
Dat was niet de eerste en ook zeker niet de laatste keer denk ikquote:Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hele ritme naar de klote geholpen
Ik twijfel tussen koffie en niet moe, of lekker kalm beginnen aan presentatie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat ben je toch ook een homootje he met je moe.quote:Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel tussen koffie en niet moe, of lekker kalm beginnen aan presentatie.Zonder wrijving geen glans![]()
Je kan ook met een lekker bak koffie rustig aan je presentatie beginnenquote:Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel tussen koffie en niet moe, of lekker kalm beginnen aan presentatie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik ooit live gezien in groningen of sappemeer, 1 van die 2.. was keiveel ruzie met groningse studenten toenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Klinkt bekendquote:Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hele ritme naar de klote geholpen![]()
![]()
Jeetje wat spannend. Vertel ons meer!!!quote:Op maandag 23 november 2020 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die heb ik ooit live gezien in groningen of sappemeer, 1 van die 2.. was keiveel ruzie met groningse studenten toenZonder wrijving geen glans![]()
Nattekat heeft tenminste nog dezelfde naam dus dat maakt hem meer hetero dan anderen die wel hun naam veranderenquote:Op maandag 23 november 2020 14:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een homootje he met je moe.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
uh oke, goeie.....quote:Op maandag 23 november 2020 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nattekat heeft tenminste nog dezelfde naam dus dat maakt hem meer hetero dan anderen die wel hun naam veranderenZonder wrijving geen glans![]()
Nee, rustig is het dan zeker nietquote:Op maandag 23 november 2020 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook met een lekker bak koffie rustig aan je presentatie beginnen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan ook haast niet andersquote:Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef Haags het volgende:
Ik heb zin om 2021 vol energie in te gaan. Dat jaar gaat zoveel beter worden, ik weet het zeker!![]()
![]()
Is al 20 jaar geleden, veel weet ik er niet meer vanquote:Op maandag 23 november 2020 14:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Jeetje wat spannend. Vertel ons meer!!!
Een gedicht over Maanvis
Lichtelijk teleurgesteld nuquote:Op maandag 23 november 2020 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is al 20 jaar geleden, veel weet ik er niet meer van
ik ga even zoethoutthee drinkenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Neem koffie verkeerd!quote:Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel tussen koffie en niet moe, of lekker kalm beginnen aan presentatie.![]()
Vind het wel een toffe band, droogkloten zijn hetquote:Op maandag 23 november 2020 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die heb ik ooit live gezien in groningen of sappemeer, 1 van die 2.. was keiveel ruzie met groningse studenten toen
De ruzie is dan weer minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt je superactief van koffie dan?quote:Op maandag 23 november 2020 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, rustig is het dan zeker niet
Dan neem je een bak theeook goed
Liever cappuccino danquote:Op maandag 23 november 2020 14:13 schreef Jippie het volgende:
[..]Heerlijk, vooral in de vroege ochtend
Sterrenmix vond ik ook altijd wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is nou beter nieuws dan, het oxford vaccin dat een minder % heeft qua werking maar geen bijwerkingen vertoond of die andere 2 die boven de 90% zitten...
Lijkt me toch een dilemma jongens.Zonder wrijving geen glans![]()
Nou vindt het ook wel getuigen van een zekere durf om te switchen van nick, niet vasthouden aan het oude vertrouwde.quote:Op maandag 23 november 2020 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nattekat heeft tenminste nog dezelfde naam dus dat maakt hem meer hetero dan anderen die wel hun naam veranderen![]()
gewoon samen nemen dan zit je zeker boven de 100% effectiviteitquote:Op maandag 23 november 2020 14:14 schreef Haags het volgende:
Wat is nou beter nieuws dan, het oxford vaccin dat een minder % heeft qua werking maar geen bijwerkingen vertoond of die andere 2 die boven de 90% zitten...
Lijkt me toch een dilemma jongens.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op maandag 23 november 2020 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon samen nemen dan zit je zeker boven de 100% effectiviteit
caramel lattequote:
ik vind het wispelturig, komt een beetje over als iemand die steeds plastische chirurgie neemt om zichzelf te veranderenquote:Op maandag 23 november 2020 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou vindt het ook wel getuigen van een zekere durf om te switchen van nick, niet vasthouden aan het oude vertrouwde.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op maandag 23 november 2020 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu zeggen ze weer 90 %
AstraZeneca, dat samen met de University of Oxford een vaccin heeft ontwikkeld, voegde zich maandag bij de concurrenten. Het 'Oxford-vaccin' blijkt voor 90 procent effectief, mits mensen eerst een halve dosis krijgen en met een tweede prik op een later moment een volledige dosis. Zowel Moderna als Pfizer/BioNTech heeft een effectiviteit van rond de 95 procent gerapporteerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel cool dat je nu simpelweg door justin_case te registreren zijn punten over kan nemenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nog even dat van Janssen afwachtenquote:Op maandag 23 november 2020 14:14 schreef Haags het volgende:
Lijkt me toch een dilemma jongens.![]()
![]()
JIj hebt overal een oplossing voorquote:Op maandag 23 november 2020 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wanneer is dat?quote:Op maandag 23 november 2020 14:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nog even dat van Janssen afwachtenZonder wrijving geen glans![]()
Krijgen we straks als kerstcadeau dat vaccin in onze schoot geworpen. Dat zou toch wel een lekkere afsluiter zijn van dit bijzondere kutjaar zeg
Komt misschien als laatste en blijkt de bestequote:Op maandag 23 november 2020 14:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nog even dat van Janssen afwachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 23 november 2020 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt overal een oplossing voorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee dan hecht je teveel waarde aan een nick. Liefhebbers van plastische chirurgie zouden juist nooit de nick veranderen die ze in hun jongere jaren genomen hebben.quote:Op maandag 23 november 2020 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind het wispelturig, komt een beetje over als iemand die steeds plastische chirurgie neemt om zichzelf te veranderen![]()
man3.quote:Op maandag 23 november 2020 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht bedachtZonder wrijving geen glans![]()
Ze delen ze nu maar alvast uit want 31 dec hebben ze het te druk terwijl ze dan juist zouden moeten handhaven.quote:Op maandag 23 november 2020 14:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)663-coronaboetes-uit kassaZonder wrijving geen glans![]()
Moet nog geleverd worden, zullen ook vast weer vanuit privéklinieken worden aangeboden.quote:Op maandag 23 november 2020 14:19 schreef Haags het volgende:
Krijgen we straks als kerstcadeau dat vaccin in onze schoot geworpen. Dat zou toch wel een lekkere afsluiter zijn van dit bijzondere kutjaar zeg![]()
quote:Op maandag 23 november 2020 14:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet nog geleverd worden, zullen ook vast weer vanuit privéklinieken worden aangeboden.Denk ik ook.
Exactquote:Op maandag 23 november 2020 14:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze delen ze nu maar alvast uit want 31 dec hebben ze het te druk terwijl ze dan juist zouden moeten handhaven.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 23 november 2020 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht bedachtgeweldig
en dat droge klootgezicht erbij van die man
Afgelopen zaterdagavond 20.00 leek het wel oorlog in Den Haag, de teringquote:
Denk je, er is niet voldoende voor iedereen. ZUllen ze het dan aan de prive kliniek gaan verkopen?quote:Op maandag 23 november 2020 14:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet nog geleverd worden, zullen ook vast weer vanuit privéklinieken worden aangeboden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier paar knallen maar wel flinkequote:Op maandag 23 november 2020 14:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdagavond 20.00 leek het wel oorlog in Den Haag, de teringFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Las dat Carbid niet is toegestaan in Den Haag, maar denk ook niet dat daar behoefte aan is daarquote:Op maandag 23 november 2020 14:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdagavond 20.00 leek het wel oorlog in Den Haag, de tering![]()
![]()
Dat is wel volledig terecht dat verbod. Daar is gewoon totaal geen ruimte voor hierquote:Op maandag 23 november 2020 14:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Las dat Carbid niet is toegestaan in Den Haag, maar denk ook niet dat daar behoefte aan is daar
Maar er was wel grote vraag naar in Den Haag e.o. ja.Zonder wrijving geen glans![]()
Tuurlijk Dot, geld is geld. Altijd wel ergens een corrupte medewerker die wat extra geld kan gebruiken.quote:Op maandag 23 november 2020 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, er is niet voldoende voor iedereen. ZUllen ze het dan aan de prive kliniek gaan verkopen?![]()
Dat moeten ze overal verbiedenquote:Op maandag 23 november 2020 14:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Las dat Carbid niet is toegestaan in Den Haag, maar denk ook niet dat daar behoefte aan is daar
Maar het is wel raak met vuurwerk, gisteren avond ook weer hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die tokkies die het hier in handen krijgen gaan het midden in een woonwijk doen. Wachten tot de ramen eruit knallenZonder wrijving geen glans![]()
Ja, zo werkt dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2020 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tuurlijk Dot, geld is geld. Altijd wel ergens een corrupte medewerker die wat extra geld kan gebruiken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch wel? Boven Den Haag ligt ook wat landelijke gebied, daar zou het wel kunnen. Kan even niet op de naam komen.quote:Op maandag 23 november 2020 14:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is wel volledig terecht dat verbod. Daar is gewoon totaal geen ruimte voor hier
Maar er was wel grote vraag naar in Den Haag e.o. ja.![]()
Ergens vind ik het wel mooi, hier verbieden ze vuurwerk en ondertussen draaien ze in Duitsland en Belgie ruim 400% omzet meer op vuurwerk en rijden de busjes en vrachtwagens vol illegale zooi zo Nederland binnen. KOEKOEK HOI HOI
Dan is zo'n verbod ook wel terecht.quote:Op maandag 23 november 2020 14:26 schreef Haags het volgende:
Die tokkies die het hier in handen krijgen gaan het midden in een woonwijk doen. Wachten tot de ramen eruit knallen
Zouden die gasten wel naar een aangewezen stuk buiten de stad gaan of hebben ze daar ook maling aan?![]()
Nee hebben ze maling aan.quote:Op maandag 23 november 2020 14:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan is zo'n verbod ook wel terecht.
Zouden die gasten wel naar een aangewezen stuk buiten de stad gaan of hebben ze daar ook maling aan?Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-11-2020 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 992 / +129 / +57 / 10727 / 11380
2. FreshFruit / 777 / +42 / +60 / 4446 / 4854
3. Schakeltopia / 489 / +0 / +0 / 6653 / 6993
4. mario390 / 391 / +17 / +20 / 2255 / 2601
5. DJMO / 370 / +8 / +24 / 4906 / 5200
6. PlymouthFury / 271 / +36 / +15 / 1877 / 2003
7. Haags / 263 / +0 / +52 / 5447 / 5564
8. Dr.Mikey / 192 / +19 / +18 / 2105 / 2228
9. m1st1g / 190 / +7 / +33 / 2430 / 2539
10. Jippie / 173 / +14 / +12 / 2354 / 2479
11. kree / 160 / +0 / +0 / 1938 / 2147
12. devzero / 159 / +0 / +9 / 1202 / 1291
13. aloa / 148 / +15 / +0 / 3979 / 4085
14. ToT / 142 / +11 / +0 / 3349 / 3472
15. maily / 132 / +3 / +1 / 3717 / 3797
16. DerRabbit / 129 / +2 / +0 / 1265 / 1367
17. HiDiHo / 128 / +31 / +0 / 1120 / 1207
18. Jacquelinehasselbaink / 126 / +2 / +6 / 2458 / 2598
19. Superbadeendje / 125 / +18 / +0 / 1880 / 2028
20. engine / 119 / +8 / +20 / 1202 / 1283SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op maandag 23 november 2020 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-11-2020 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 992 / +129 / +57 / 10727 / 11380
2. FreshFruit / 777 / +42 / +60 / 4446 / 4854
3. Schakeltopia / 489 / +0 / +0 / 6653 / 6993
4. mario390 / 391 / +17 / +20 / 2255 / 2601
5. DJMO / 370 / +8 / +24 / 4906 / 5200
6. PlymouthFury / 271 / +36 / +15 / 1877 / 2003
7. Haags / 263 / +0 / +52 / 5447 / 5564
8. Dr.Mikey / 192 / +19 / +18 / 2105 / 2228
9. m1st1g / 190 / +7 / +33 / 2430 / 2539
10. Jippie / 173 / +14 / +12 / 2354 / 2479
11. kree / 160 / +0 / +0 / 1938 / 2147
12. devzero / 159 / +0 / +9 / 1202 / 1291
13. aloa / 148 / +15 / +0 / 3979 / 4085
14. ToT / 142 / +11 / +0 / 3349 / 3472
15. maily / 132 / +3 / +1 / 3717 / 3797
16. DerRabbit / 129 / +2 / +0 / 1265 / 1367
17. HiDiHo / 128 / +31 / +0 / 1120 / 1207
18. Jacquelinehasselbaink / 126 / +2 / +6 / 2458 / 2598
19. Superbadeendje / 125 / +18 / +0 / 1880 / 2028
20. engine / 119 / +8 / +20 / 1202 / 1283Bedankt monitof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Er wordt wel wat tegengehouden maar had ook niet de indruk dat ze alles pakten.quote:Op maandag 23 november 2020 14:29 schreef Haags het volgende:
Ergens vind ik het wel mooi, hier verbieden ze vuurwerk en ondertussen draaien ze in Duitsland en Belgie ruim 400% omzet meer op vuurwerk en rijden de busjes en vrachtwagens vol illegale zooi zo Nederland binnen. KOEKOEK HOI HOI![]()
Nee, bij lange na niet. Merendeel wordt ook vlak voor en midden in de zomer verhandeld.quote:Op maandag 23 november 2020 14:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er wordt wel wat tegengehouden maar had ook niet de indruk dat ze alles pakten.Zonder wrijving geen glans![]()
Hey mailyquote:Op maandag 23 november 2020 14:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi! Ook aan al mijn andere vriendjes en vriendinnetjes
Dat bepaal je toch lekker zelf?quote:Op maandag 23 november 2020 14:35 schreef Haags het volgende:
Ik wil morgen even uitslapen. Mag dat van jullie?![]()
De DTS Bolkqueen is hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vannochtend kon ik niet meer slapen om 4 uur, maar lag er ook al om half 10 in. Dat ga ik vanavond even anders doen.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
6,5 uur is niet verkeerd voor jouw doen toch? Ik kan mij herinneren dat je een tijd op 4 a 5 uur slaap zat per nacht? Of ben ik nu in de war net @dud0r?quote:Op maandag 23 november 2020 14:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Vannochtend kon ik niet meer slapen om 4 uur, maar lag er ook al om half 10 in. Dat ga ik vanavond even anders doen.![]()
Nee was ik. Maar tegenwoordig pak ik wel meer slaap als het even kan ja.quote:Op maandag 23 november 2020 14:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
6,5 uur is niet verkeerd voor jouw doen toch? Ik kan mij herinneren dat je een tijd op 4 a 5 uur slaap zat per nacht? Of ben ik nu in de war net @:dud0r?Zonder wrijving geen glans![]()
Niet te serieus nemen hequote:
Zo even pauze na 20 km. Nog een km of 2 a 3 te gaanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik red het niet 6,5 uurquote:Op maandag 23 november 2020 14:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
6,5 uur is niet verkeerd voor jouw doen toch? Ik kan mij herinneren dat je een tijd op 4 a 5 uur slaap zat per nacht? Of ben ik nu in de war net @:dud0r?
ALhoewel de laatste twee dagen redelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wandelende takquote:Op maandag 23 november 2020 14:45 schreef DJMO het volgende:
Zo even pauze na 20 km. Nog een km of 2 a 3 te gaan
Hey DJMOquote:Op maandag 23 november 2020 14:45 schreef DJMO het volgende:
Zo even pauze na 20 km. Nog een km of 2 a 3 te gaanwat goed heb je het er weer bijna opzitten?
Tegenwoordig welquote:Ook niet zoveel meer. Heeft maar 2,5 jaar geduurd voordat dat ritme er uit wasquote:Op maandag 23 november 2020 14:43 schreef Haags het volgende:
Maar die is weer meer tussendoor wakker.
En ja je mag morgen uitslapenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wel knap dat je enig ritme terug hebt in je slaap. Lukt niet zomaar. Ook belangrijk trouwens.quote:Op maandag 23 november 2020 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel
[..]
Ook niet zoveel meer. Heeft maar 2,5 jaar geduurd voordat dat ritme er uit was
En ja je mag morgen uitslapenZonder wrijving geen glans![]()
Beter, langdurig slaaptekort is niet goed voor een mensquote:Op maandag 23 november 2020 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee was ik. Maar tegenwoordig pak ik wel meer slaap als het even kan ja.![]()
Je doet net alsof je blij bent me te zien.quote:Ja en vandaag zowaar geen baggerpoten opgelopenquote:Op maandag 23 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DJMOwat goed heb je het er weer bijna opzitten?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Klopt. Leuk als je jong bent maar op gegeven moment dan moet je toch echt naar een normaal slaap ritme.quote:Op maandag 23 november 2020 14:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter, langdurig slaaptekort is niet goed voor een mensZonder wrijving geen glans![]()
Gelukkig maar want dat was niets zaterdag?quote:Op maandag 23 november 2020 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je doet net alsof je blij bent me te zien.
[..]
Ja en vandaag zowaar geen baggerpoten opgelopen
Komt Rob je zo ophalen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is aan het werk. Eindig bovendien bij een treinstation.quote:Op maandag 23 november 2020 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar want dat was niets zaterdag?
Komt Rob je zo ophalen?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 23 november 2020 14:45 schreef DJMO het volgende:
Zo even pauze na 20 km. Nog een km of 2 a 3 te gaan![]()
![]()
Ik zou liegen als...quote:Op maandag 23 november 2020 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je doet net alsof je blij bent me te zien.
[..]
Ja en vandaag zowaar geen baggerpoten opgelopenZonder wrijving geen glans![]()
Goede meeting gehad?quote:Op maandag 23 november 2020 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel
[..]
Ook niet zoveel meer. Heeft maar 2,5 jaar geduurd voordat dat ritme er uit was
En ja je mag morgen uitslapen![]()
Dat is dan net zo handig. Nog even een stukje lopen en je bent erquote:Op maandag 23 november 2020 14:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die is aan het werk. Eindig bovendien bij een treinstation.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drie presentaties, ik ben nummer 3, de tweede is echt verschrikkelijk irritant lang bezigquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan je Katbot niet iets laten fixenquote:Op maandag 23 november 2020 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie presentaties, ik ben nummer 3, de tweede is echt verschrikkelijk irritant lang bezig![]()
![]()
boljTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Succes voor zo Nattequote:Op maandag 23 november 2020 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie presentaties, ik ben nummer 3, de tweede is echt verschrikkelijk irritant lang bezig
hmmquote:Op maandag 23 november 2020 14:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan je Katbot niet iets laten fixen
Ik weet wel dat deze tweede presentatie twee keer zo lang is al de presentatie die ik doe, kut
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Mensen hebben liever bondige presentaties dan die eeuwigdurendequote:Op maandag 23 november 2020 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hmm
Ik weet wel dat deze tweede presentatie twee keer zo lang is al de presentatie die ik doe, kut![]()
![]()
Of deze presentatie is gewoon uitstekend, en die van mij nietquote:Op maandag 23 november 2020 14:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mensen hebben liever bondige presentaties dan die eeuwigdurende
Weet wel dat ik zo lang wachten irritant vind.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, bij te lange presentaties verslapt de aandacht. Mensen slapen straks als jij aan de beurt bentquote:Op maandag 23 november 2020 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of deze presentatie is gewoon uitstekend, en die van mij niet
Weet wel dat ik zo lang wachten irritant vind.![]()
![]()
Wachten is altijd irritantquote:Op maandag 23 november 2020 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of deze presentatie is gewoon uitstekend, en die van mij niet
Weet wel dat ik zo lang wachten irritant vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij was wel een beetje langdradig.quote:Op maandag 23 november 2020 14:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, bij te lange presentaties verslapt de aandacht. Mensen slapen straks als jij aan de beurt bent100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jij krijgt straks als dank voor je korte presentatie een staande ovatiequote:Op maandag 23 november 2020 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje langdradig.![]()
![]()
Ja, de zenuwen krijgen te lang tijd om op te spelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet hier ook aan de bak, was even gezellig zo
Tot laters!
@Nattekat succes met je presentatie, gaat helemaal goed komen![]()
![]()
Werkse Jippie, tot latersssquote:Op maandag 23 november 2020 15:05 schreef Jippie het volgende:
Ik moet hier ook aan de bak, was even gezellig zo
Tot laters!
@:Nattekat succes met je presentatie, gaat helemaal goed komen![]()
Ook namens mij zo succes NatteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
boljjTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mij niet bojlenquote:zou Paul zeggen
Ik was trainenquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)van-vorige-week.html
Het RIVM meldt maandag 5.214 nieuwe positieve coronatests. Dat is een lichte daling ten opzichte van het gemiddelde dagelijks aantal besmettingen van vorige week (5.288).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@paul heeft gisteren 20 punten gehaald door het topique te sluiten en op te ruimenquote:
Een gedicht over Maanvis
Daar was er een ook behoorlijk aan het schelden gisteren. Zag dat Paul tikte 18 trs dus ff slotje en schoonmaken.quote:Op maandag 23 november 2020 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:paul heeft gisteren 20 punten gehaald door het topique te sluiten en op te ruimen
Das het voordeel van mod zijn op zo momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat het afgesproken werk isquote:Op maandag 23 november 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was er een ook behoorlijk aan het schelden gisteren. Zag dat Paul tikte 18 trs dus ff slotje en schoonmaken.
Das het voordeel van mod zijn op zo momentTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja denk je, jij schelden ik punkten?quote:Op maandag 23 november 2020 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat het afgesproken werk isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet aan de beurtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en een get out of ban free card van paul voor superbadeendjequote:Op maandag 23 november 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk je, jij schelden ik punkten?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zakt niet heel snel.quote:Op maandag 23 november 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)van-vorige-week.html
Het RIVM meldt maandag 5.214 nieuwe positieve coronatests. Dat is een lichte daling ten opzichte van het gemiddelde dagelijks aantal besmettingen van vorige week (5.288).![]()
Zo dat was wel een heule korte dan. Krijg je gelijk uitslag?quote:Op maandag 23 november 2020 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al geweest, mijn partner is aan het woord nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey X23, nee maar altijd beter dan een stijging denk ik danquote:
Morgen zal het wel meer zijn dan komen er altijd van het weekend nog een paar bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ppfff het zal je maar overkomen.
Wedde geschokt na woningbrand: 12-jarig meisje overlijdt
WEDDE - Bij de woningbrand in Wedde (Groningen) in de nacht van zaterdag op zondag, is een meisje van 12 overleden. Haar vader ligt met zeer ernstige brandwonden in het ziekenhuis. „Dit is een drama.”
https://www.telegraaf.nl/(...)rig-meisje-overlijdtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, het is deel van een project.quote:Op maandag 23 november 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat was wel een heule korte dan. Krijg je gelijk uitslag?
En mijn partner zorgt er wel voor tijd we onze tijd vol krijgen, hij praat rustiger dan ik
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ben jij zo ratel dan.quote:Op maandag 23 november 2020 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het is deel van een project.
En mijn partner zorgt er wel voor tijd we onze tijd vol krijgen, hij praat rustiger dan ik
hoe is het moppie?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou dan heb je ook grote billen
DÜSSELDORF - Twee vrouwen die op zoek waren naar een maatje meer, zijn in Duitsland overleden na plastische chirurgie voor een billenvergroting. De behandelend arts werd maandag aangeklaagd.
https://www.telegraaf.nl/(...)jke-billenvergrotingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon recht door zee. Mijn partner is best langdradig en het is lastig om hem te volgen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja maar ik vind het nu wel best.quote:Op maandag 23 november 2020 15:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Haags!!!! Je oude naam bijna terugZonder wrijving geen glans![]()
zeer goed ook schatjequote:Op maandag 23 november 2020 15:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja wel goed en met jou dan lieverdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mooizoquote:Op maandag 23 november 2020 15:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeer goed ook schatje![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: