SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS Wordt mede mogelijk gemaakt door:
Maanvis, voor al uw DTS-OP-creaties
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt daar kindren
hoor wie bolkt je moeder in d'r reet
't is een modje zeker
dat een ban geeft zeker
zal eens even vragen hoe ie heet
sint bolkenklaas sint bolkenklaas breng ons in DTS een bezoek
en strooi dan wat punten
in d'een of d'andere hoek
KOEKOEK![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
2Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
12Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooie kaap, ik wist even geen TT.
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.![]()
![]()
Bedankt voor deze steun.quote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.
Volgende keer beter!![]()
Deze post krijgt een like.quote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatiequote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Niet verwacht dat ik de lapo zou krijgen, dat gebeurd normaal per ongeluk.![]()
![]()
En vingers in de mandquote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatie100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
waar mensen zich druk om kunnen maken zeg. Kolere hey.quote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatieZonder wrijving geen glans![]()
Lol maakt mij niet veel uit, het is maar een TT.quote:Op maandag 23 november 2020 13:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bedankt voor deze steun.
Volgende keer beter!quote:![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier gaat dat hier vaak onverwacht, kaap is prima. Brengt vaak weer een beetje reuring in de conversatie![]()
![]()
Ik dacht serieus dat je mij quotequote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi lieffie, of hebben we inmiddels weer onenigheid?
Zonder wrijving geen glans![]()
Schijnen mensen te zijn die hele topics verwijderen om een TT.quote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
waar mensen zich druk om kunnen maken zeg. Kolere hey.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik snap het ook niet, vind het zelfs een ultieme bolkquote:Op maandag 23 november 2020 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
waar mensen zich druk om kunnen maken zeg. Kolere hey.![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi lieffie, of hebben we inmiddels weer onenigheid?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uitslovers.quote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnen mensen te zijn die hele topics verwijderen om een TT.![]()
![]()
Ja ook dat.quote:Op maandag 23 november 2020 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, vind het zelfs een ultieme bolk![]()
![]()
Jij begonquote:Op maandag 23 november 2020 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnen mensen te zijn die hele topics verwijderen om een TT.
Nee maar komt omdat ik haags, Haags lasquote:Op maandag 23 november 2020 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had gekund, liggen wij ook weer overhoop dan
Top dit!quote:Op maandag 23 november 2020 13:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar komt omdat ik haags, Haags lasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Houden deze naam nuquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De bel gaat. Een pakketje. Maar ik heb niets besteld wat dan/.
Een boek met een leuk kaartje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 23 november 2020 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Een boek met een leuk kaartje,afzender is afgeplaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey daar hebben we ons telraampje weerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk het niet.quote:Op maandag 23 november 2020 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
TT is gewijzigd.
Hebben we een mod fittie?Zonder wrijving geen glans![]()
Dit is de originelequote:Op maandag 23 november 2020 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
TT is gewijzigd.
Hebben we een mod fittie?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een boek met een leuk kaartje,Dat is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Noem het gewoon zaad.quote:Op maandag 23 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
Dinnetje heeft vogelvoer aan het raam gehangen en nu moet ik heletijd kijkenZonder wrijving geen glans![]()
Ik ben moequote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi zie je graag vrolijk
Heb straks een presentatie
Daarna grote opdracht deadline halen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Oh ik dacht daarstraks goedemiddag te lezen in de TT.quote:
Ik moet maar even langs Hans geloof ik, het is niet Anders.![]()
wil je oefenen voor ons?quote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben moe
Daarna grote opdracht deadline halen![]()
Ja dat blijft prive he heb ik voor de foto gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, die heb ik aangepastquote:Op maandag 23 november 2020 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht daarstraks goedemiddag te lezen in de TT.
Ik moet maar even langs Hans geloof ik, het is niet Anders.![]()
Goedemiddag was namelijk ook de vorige.![]()
Oke, bel hem in!quote:Op maandag 23 november 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want ik moet bijna inbellen.![]()
Een boek met een leuk kaartje,Wat leuk Dot en hoe waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk toch al die vogeltjesquote:Op maandag 23 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
Dinnetje heeft vogelvoer aan het raam gehangen en nu moet ik heletijd kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het te bont gemaakt het weekend?quote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben moe
Daarna grote opdracht deadline halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zo.quote:Op maandag 23 november 2020 14:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
klopt, die heb ik aangepast![]()
Goedemiddag was namelijk ook de vorige.
Gelukkig, dan kan ik Anders voorbijlopen straks.![]()
![]()
Laters.quote:Op maandag 23 november 2020 14:00 schreef Leonos het volgende:
Mijn gele envelop in mijn blauwe icoontje shined ook weer, laterrrrr![]()
![]()
Kom maar schatje, dat hoort bij het volwassen wordenquote:Op maandag 23 november 2020 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben moe
Daarna grote opdracht deadline halen![]()
![]()
Ik vond hem wel heel toepasselijk. Ik moest lachen toen ik het openmaaktequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom maar schatje, dat hoort bij het volwassen worden
[ afbeelding ]![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: