Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjesquote:Op maandag 9 november 2020 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je ff de DTS bewoners in de OP zetten
Heeja ik zie het. Ik bedoelde eigenlijk deze quote:quote:Op maandag 9 november 2020 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik aangepast in vorig topic. Ik was verbaasd dat je er nog niet stond.
Ohquote:Op maandag 9 november 2020 17:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeja ik zie het. Ik bedoelde eigenlijk deze quote:
ONZ / [FB ONZ ] Nu met reeksenstop en ruggengraatloze mods.
Geen probleemquote:Op maandag 9 november 2020 17:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik wou tnx zeggen voor het sticky zetten maar dat ging niet.
Tnx.
Zet hier maar neer in feedback hebben we er in dts er geen last van.quote:Op maandag 9 november 2020 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
Kan je ff de DTS bewoners in de OP zetten
Onnodig ditquote:Op dinsdag 10 november 2020 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Spel mijn naam een keer normaal debiel en ja en lees en huiver KLB / Het is helaas voorbij.
quote:
Sukkelquote:
Goed bezig flip ga zo door.quote:
Altijd dezelfde K*t user. Kapen, kloten met de OP, andere users een ban aansmeren etc etc...quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Er was dus weer geklooid in de OP van dts, door MikeyTT
Maar heb het alweer gemaakt, ik dacht dat men daar niet mee moest kappen, om aan de OP te komen
Wordt wel heel erg irritant dit..quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd dezelfde K*t user. Kapen, kloten met de OP, andere users een ban aansmeren etc etc...
Nope, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt wel heel erg irritant dit..
Snap de meerwaarde er ook niet van
Ik heb hem niet verwijderd vriendquote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef devzero het volgende:
Kan @:nattekat eens met zijn vingers van Topicreeks: Het Dodetopicspel afblijven?
Ik geloof je nietequote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verwijderd vriend
waar is #8683 gebleven dan?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verwijderd vriend
En geen van 2 zijn mods in ONZquote:Op woensdag 18 november 2020 19:34 schreef Maanvis het volgende:
Waar 2 crewleden vechten om een been, gaat heel fok naar de tering heen
Ze zijn niet lang meer mod als ik het zo mag gokkenquote:
Gokken is niet goed voor de geestelijke gezondheid en de portemonnee.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze zijn niet lang meer mod als ik het zo mag gokken
FOK!quote:Op woensdag 18 november 2020 19:34 schreef Maanvis het volgende:
Waar 2 crewleden vechten om een been, gaat heel fok naar de tering heen
Zie je, ik ben zo ZIEDEND ik kan Fok niet meer goed schrijven!quote:
Justin_case heeft een topique verwijderd omdat ie de titel niet meer in haagsgod kon wijzigen ofzoquote:
Man man manquote:Op woensdag 18 november 2020 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Justin_case heeft een topique verwijderd omdat ie de titel niet meer in haagsgod kon wijzigen ofzo
Haagsgodquote:Op woensdag 18 november 2020 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Justin_case heeft een topique verwijderd omdat ie de titel niet meer in haagsgod kon wijzigen ofzo
Stond niks TR-waardigs in, alleen als diegene het serieus neemt wat er staat.quote:Op zondag 22 november 2020 22:18 schreef Paul het volgende:
18 TR's = opruim/afkoel/overdenkslotje voor iedereen hoe we weer normaal met elkaar hier kunnen doen. Tot later.
Ik vind doodsverwensingen niet normaal.quote:Op zondag 22 november 2020 22:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stond niks TR-waardigs in, alleen als diegene het serieus neemt wat er staat.
PS: Paul als je het topique weer open doet kun je dan je eigen post verwijderen zodat ik veel punten krijg?
Ah gossiequote:Op zondag 22 november 2020 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind doodsverwensingen niet normaal.
Da's figure of speechquote:Op zondag 22 november 2020 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind doodsverwensingen niet normaal.
Jij wel dan?quote:
Hou maar weer op.quote:Op zondag 22 november 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Als dat zo is zegt dat veel over jou als mens, bah
Ik neem jou niet serieus nee, ik heb altijd het idee dat jij niet helemaal 100 punten bent, zo kom je over.quote:Op zondag 22 november 2020 22:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou maar weer op.
Ik lees net dat je niks serieus neemt en overal om lacht.
BOLKquote:Op zondag 22 november 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus nee, ik heb altijd het idee dat jij niet helemaal 100 punten bent, zo kom je over.
Ik hoop nog altijd dat ik ernaast zit.
Waarvan aktequote:Op zondag 22 november 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus nee, ik heb altijd het idee dat jij niet helemaal 100 punten bent, zo kom je over.
Ik hoop nog altijd dat ik ernaast zit.
Mods, kunnen jullie ervoor zorgen dat Haags morgen verplicht uitslaapt?quote:Op maandag 23 november 2020 14:35 schreef Haags het volgende:
Ik wil morgen even uitslapen. Mag dat van jullie?
Zoek jij es op google en de fok search, ik zie hem nietquote:Op woensdag 25 november 2020 10:20 schreef Maanvis het volgende:
waar is het els_rechts fantopique van @:paul heen?
ONZ / Els_rechts fantopicquote:Op woensdag 25 november 2020 10:20 schreef Maanvis het volgende:
waar is het els_rechts fantopique van @:paul heen?
ontverwijderdquote:
Was niet verwijderd, maar de fok search snapte het blijkbaar nietquote:
De search snapt wel meer nietquote:Op woensdag 25 november 2020 11:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Was niet verwijderd, maar de fok search snapte het blijkbaar niet
Wie is vaanquote:Op zaterdag 28 november 2020 05:09 schreef Maanvis het volgende:
Hoi Modjes ik hoop dat het goed met jullie gaat groetjes en ik mis mijn Vaan
Vaanmis mijn alter egoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Zeg beste mods, dat grapje van Kluun is nu wel een beetje afgezaagd, niet? Kan die shit niet in 1 centraal topic, en verder klaar?
No non nein nej ne ta nie nu ndaquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:26 schreef iamredleader het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
En nu serieus?
Ook Kluun mag ONZ-topics openen. Vind je er niets aan? Klik er dan gewoon niet op.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:26 schreef iamredleader het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
En nu serieus?
Mijn mening doet er niet toe. Wenselijk is het zeker. Hij post immers onzin in ONZ.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef iamredleader het volgende:
Lekkere dooddoener. Jazeker, het mag. Maar of het wenselijk is? Je kan toch als moderator ook aanvoelen dat bepaald (post)gedrag op een gegeven moment niet meer lollig is, maar treurig? Of zijn die voelsprieten na zoveel jaar afgestompt?
Dit is een directe aanval op mijn FOK reputatie en mijn LAT-relatie met de lekkerste man ter wereld.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:56 schreef Scheepskok het volgende:
@:kluun1985
Ik vind jouw gedrag niet normaal meer. Die fixatie. Dit is psychiatrie-stuff.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:44 schreef Kluun1985 het volgende:
Graag zou ik een officiële klacht willen indienen tegen Scheepskok nav volgende post:
[..]
Dit is een directe aanval op mijn FOK reputatie en mijn LAT-relatie met de lekkerste man ter wereld.
Wie zocht er het eerst contact? Niet ik hoor. Abid kwam zelf bij mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewijs in overvloed van hoe Abid en zijn 3 bloedmooie broertjes en AL zijn bandleden smeekte om foto's van mooie ik. Bedelde om mijn whatsapp nummer. En nu telkens videochatten met mij. Zelfs als ik aan het werk ben. Zijn die ook psychisch gestoord?
Is Abid zijn oudste broer ook gestoord??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag zou ik zien dat Scheepskok zijn verontschuldigingen aanbiedt in een topic genaamd ' Het Spijt Me, Kluun'
Bij voorbaat dank!
Ja, joh. Is een grap dat ik tegen zijn bandleden ook over mijn tanden praat en dat die de hele nacht met mij doorpraten. Is allemaal bedoeld on iamredleather te vermaken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef iamredleader het volgende:
Jezus Kluun, zie je niet zelf dat jouw gedrag debiel is? Die absurde fixatie op een volledig onmogelijk haalbare droom.... en die achtelijk herhalende grap over je kiezen / tanden? Het was de eerste 450 keer al niet zo fantastisch, maar inmiddels is het gewoon te lachwekkend
Jij dimwitquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef iamredleader het volgende:
Wie is leather?
Is dat Heath Leather?
Of bedoel je Klueather?
Ik snap het niet.
Ja, is allemaal een act en grap:quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Hoe lang mag deze achterlijke Kluun act nog doorgaan?
Nu kotst hij zelfs FB onder met zijn teringact.
Als je niet wil modden, stop dan gewoon, maar nu helpen jullie gewoon het hele forum naar de vaantjes.
Jij moet gewoon je waffel houden als de grote mensen aan het woord zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:48 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, is allemaal een act en grap:
[ afbeelding ]
Maar dat ben ik allemaal zelf hoor.
Hoe komt het aan je telefoonnummer ? Dat doe je toch zelfquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
^ Ik bel zelfs naar mezelf.
Eigenlijk krijg ik dus de schuld van wat anderen doen?
Zij bellen en chatten met mij, en ik ben ziek/achterlijk/act.
Apart.
Kluun, dit hoort niet thuis in ONZ-FB. Ga lekker dm'en of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef Kluun1985 het volgende:
^ Ik bel zelfs naar mezelf.
Eigenlijk krijg ik dus de schuld van wat anderen doen?
Zij bellen en chatten met mij, en ik ben ziek/achterlijk/act.
Apart.
Over wie heb je het dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:43 schreef Catkiller het volgende:
1 van je mede probleemusers ging weer eens tekeer.
Minder alcohol misbruiken en dan mag het weer open.
Ik zie ze tebbie nou op je muil quoten.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:43 schreef Catkiller het volgende:
1 van je mede probleemusers ging weer eens tekeer.
Minder alcohol misbruiken en dan mag het weer open.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Hoeveel topics mag die bosmongool blijven openen met zijn kutact?
Het is te zielig voor woorden. Grijp verdorie eens in.
En ik hoef hopelijk niet uit te leggen dat om dit teringtopics van Kluun gaat.
Sorry, ik kan het zo langzamerhand niet meer aardiger brengen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook Kluun mag ONZ-topics openen. Vind je er niets aan? Klik er dan gewoon niet op.
Dat mag gewoon op FOK!. Zinloos om je er dood aan te ergeren, want dat moet blijkbaar kunnen op FOK!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Hoeveel topics mag die bosmongool blijven openen met zijn kutact?
Het is te zielig voor woorden. Grijp verdorie eens in.
En ik hoef hopelijk niet uit te leggen dat om dit teringtopics van Kluun gaat.
Sorry, ik kan het zo langzamerhand niet meer aardiger brengen.
En zo gaat FOK kapoet...quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat mag gewoon op FOK!. Zinloos om je er dood aan te ergeren, want dat moet blijkbaar kunnen op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |