quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Het Verenigd Koninkrijk heeft een vaccin goedgekeurd dat nog nauwelijks is getest.
40.000 mensen gezien op de wereldbevolking is een klein aantal denk ik dat TS bedoeld, hij zou het liefste 10% getest hebben gezien denk ikquote:
oh ja ik vergeet even dat de ekte kenners en wetenschappers op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:38 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
40.000 mensen gezien op de wereldbevolking is een klein aantal denk ik dat TS bedoeld, hij zou het liefste 10% getest hebben gezien denk ik
Je bedoelt zeker stadhouder Willem III en niet koning Willem III.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Het Verenigd Koninkrijk heeft een vaccin goedgekeurd dat nog nauwelijks is getest.
Ook gaan ze uit de EU waardoor ze niet langer genoeg voedsel kunnen importeren om de bevolking te voeden.
Het is duidelijk dat het Britse volk in 2021 ten dode opgeschreven is en uit zal sterven.
Op grond van het koningschap van Willem III zal de Nederlandse regering Groot-Brittannië terugclaimen waarna ons land het zal gebruiken als wingewest.
Ik claim hierbij vast dit optrekje:
[ afbeelding ]
Dat afzichtelijke marmeren beeld gaat wel nog dezelfde dag op Marktplaats. Gratis af te halen.
Onze stadhouder Willem III was koning van Engeland en Schotland.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:28 schreef stokj het volgende:
Je bedoelt zeker stadhouder Willem III en niet koning Willem III.
Aha, ja, ik had even de gedachte dat je het vanuit de Nederlandse invalshoek benaderde met jouw tekst. Vandaar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Onze stadhouder Willem III was koning van Engeland en Schotland.
Wel even bij de les blijven
Zijn stadhouderschap geeft geen rechten op de macht over Groot-Brittannië na het uitsterven van de Britten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, ja, ik had even de gedachte dat je het vanuit de Nederlandse invalshoek benaderde met jouw tekst. Vandaar.
Hij trouwde met de dochter van de Engelse koning en toen die stierf werd zijn dochter koningin en Willem dus koning.
Wist je dat als iets van (ik dacht) 300 leden van het huidige Brits koningshuis niet beschikbaar zijn om de kroon te dragen dat Beatrix de eerstvolgende is en dan de lijn van Alexander.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zijn stadhouderschap geeft geen rechten op de macht over Groot-Brittannië na het uitsterven van de Britten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |