quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je al aan zijn lichaamstaal en bewegingen nog zonder dat hij één noot heeft gezongen.
Nee af en toe kon je het er doorheen horen, toen ik de naam eenmaal had gelezenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee idd. En ik herkende de stem nog steeds niet
Neejohquote:
Nouja okee hij kan best prima zingen en is de enige niet-zanger, misschien heb je een puntquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
NeejohDie mag er van mij wel als volgende uit
Yupquote:
Ik denk dat het publiek hem de gun-factor geeft.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
NeejohDie mag er van mij wel als volgende uit
Zou kunnenquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek hem de gun-factor geeft.
Dat zei ik hier ook al. Ik J, jij ook Jquote:
Hij is wel populair bij het publiek denkquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja okee hij kan best prima zingen en is de enige niet-zanger, misschien heb je een punt
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:12 schreef H_T het volgende:
DaveWe missen je in de SC
En goeie theorie
Heb je nou je zin?quote:
Ja! Lief dat je het vraagtquote:
Nou viel me net ook tegenquote:
Wat een verrassingquote:
Je hoeft maar 3 insta video’s van dr te bekijken en je hoort het met zo’n gemak. Was makkelijkste van de hele show.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee idd. En ik herkende de stem nog steeds niet
Behalve bij Buddyquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:16 schreef Cee het volgende:
Wekenlang wordt ie amper genoemd. Nu brandt bij zowat iedereen ineens het licht.
Voor de spanning natuurlijk! Staan ze nu niet gelijk bij de teamsquote:
Is gewoon afgesproken. Precies wat ze elke week ‘gokken’. Anders is r niks meer aan voor de thuiskijkers natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:16 schreef Cee het volgende:
Wekenlang wordt ie amper genoemd. Nu brandt bij zowat iedereen ineens het licht.
Ja dat zal dan welquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor de spanning natuurlijk! Staan ze nu niet gelijk bij de teams
Yup.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is gewoon afgesproken. Precies wat ze elke week ‘gokken’. Anders is r niks meer aan voor de thuiskijkers natuurlijk.
De dag dat Nicolette Kluijver in Koffetijd wasquote:
Dat wilden ze natuurlijk ook, dus denk dat de productie iets geholpen heeft bij het publieksstemmen.quote:
Naar die bagger kijk ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 insta video’s van dr te bekijken en je hoort het met zo’n gemak. Was makkelijkste van de hele show.
Met nog een half uur zendtijd na het laatste optreden viel dat te verwachtenquote:
Nou nou zo kan die wel weer. Gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:32 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan moet je echt naar een audicien..
Nouja de onthulling plus hints weten ze altijd sowieso wel te rekkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Met nog een half uur zendtijd na het laatste optreden viel dat te verwachten
Nee hoor. Gewoon Noortje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:37 schreef Djeez het volgende:
Vos is Merlijn Weerdenburg. Die heeft grotere tieten dan Noortje
Dat ook wel, maar dit is hét moment waar je weken naartoe werkt. Dat wil iedereen wel zien, dus lekker veel reclame vlak voor die tijdquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja de onthulling plus hints weten ze altijd sowieso wel te rekken
Of er zit wat vulling in. Zoals bij de kont en benen van de zebraquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:37 schreef Djeez het volgende:
Nee dat is ook het minst belangrijkquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:40 schreef H_T het volgende:
Nou dat bekendmaken van de winnaar duurde niet zo heel lang
Ik denk dat het Femke Merel van Kooten Arissen is. Die heeft ook flinke jopenquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:37 schreef Djeez het volgende:
Wat denk je dat een zwangerschap met je voorgevel doet.😛quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:37 schreef Djeez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |