Is een keuze, weet niet waaromquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
In alle andere versies die ik wel eens voorbij zie komen bestaat de jury niet uit twee teams maar spelen ze ieder voor zichzelf waarom is dit in Nederland anders?
Ik kan niet zwanger al geen spagaat doenquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan niet zwanger al geen spagaat doen![]()
Dacht ik ook aanquote:
Ja en Geer elke week hetzelfde grapje over de tafel die omhoog komtquote:
Wat een nummerquote:
Dit kan niet meer misgaan!quote:
Haha nee ik ken ook nog wel een leuk Engels liedje van hemquote:
Bijna goed, zebra is natuurlijk Najib.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Panter Nicolette van Dam, Vos Noortje Herlaar, Neptunus Jan Dulles en Zebra Roué Verveer
Ik dacht de vos Simone Kleinsma en de zebra Najib Amhali.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Panter Nicolette van Dam, Vos Noortje Herlaar, Neptunus Jan Dulles en Zebra Roué Verveer
Zebra is najib komop zegquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat zie je al aan zijn lichaamstaal en bewegingen nog zonder dat hij één noot heeft gezongen.quote:
Nee idd. En ik herkende de stem nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
Ik had trouwens écht niet verwachten dat zij zo kon zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |