Nou viel me net ook tegenquote:
Wat een verrassingquote:
Je hoeft maar 3 insta video’s van dr te bekijken en je hoort het met zo’n gemak. Was makkelijkste van de hele show.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee idd. En ik herkende de stem nog steeds niet
Behalve bij Buddyquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:16 schreef Cee het volgende:
Wekenlang wordt ie amper genoemd. Nu brandt bij zowat iedereen ineens het licht.
Voor de spanning natuurlijk! Staan ze nu niet gelijk bij de teamsquote:
Is gewoon afgesproken. Precies wat ze elke week ‘gokken’. Anders is r niks meer aan voor de thuiskijkers natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:16 schreef Cee het volgende:
Wekenlang wordt ie amper genoemd. Nu brandt bij zowat iedereen ineens het licht.
Ja dat zal dan welquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor de spanning natuurlijk! Staan ze nu niet gelijk bij de teams
Yup.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is gewoon afgesproken. Precies wat ze elke week ‘gokken’. Anders is r niks meer aan voor de thuiskijkers natuurlijk.
De dag dat Nicolette Kluijver in Koffetijd wasquote:
Dat wilden ze natuurlijk ook, dus denk dat de productie iets geholpen heeft bij het publieksstemmen.quote:
Naar die bagger kijk ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 insta video’s van dr te bekijken en je hoort het met zo’n gemak. Was makkelijkste van de hele show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |