quote:
Altijd link die Duitsers. Dus ja, blijven kijken!quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: Nederland staat 3-1 voor tegen tien man van Duitsland in de WK-finale met nog 2 minuten te spelen.
Zou het niet kunnen dat het aantal estimated votes omlaag is gegaan omdat ze geteld zijn (en de results er nog niet bij staan)?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:59 schreef ETA het volgende:
[..]
correctie van resterende estimated votes van minus 64k, flinke hap dus.
Het is apart dat er opeens zoveel minder resterende stemmen zijn. Ik bedoel, een paar honderd oke maar 60.000.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat het aantal estimated votes omlaag is gegaan omdat ze geteld zijn (en de results er nog niet bij staan)?
Alles kan, het is niet enorm transparant hoe ze bij de cijfers zijn gekomen. Ik zou alleen de gerapporteerde stemmen serieus nemen, de rest van de data met een korrel zout. Dus daarom is het belangrijk zsm Biden voorbij Trump te zien, want stel dat er toch maar 50k stemmen over zijn, wie weet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat het aantal estimated votes omlaag is gegaan omdat ze geteld zijn (en de results er nog niet bij staan)?
Waarom? Mike Pence wordt gewoon VP.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
In de op staan de fotos verkeerd...
Nee hoor, altijd eerst de heren voor de dames. Is Amerika, dus we houden verouderde tradities in stand.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
In de op staan de fotos verkeerd...
60.000 is toch alleen wat betreft Philadelphia?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is apart dat er opeens zoveel minder resterende stemmen zijn. Ik bedoel, een paar honderd oke maar 60.000.
Of liggen die stemmen nu op de bodem van de rivier.
Draai dan Biden en Trump even om, voor de OCD'ers onder onsquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:06 schreef ETA het volgende:
[..]
Nee hoor, altijd eerst de heren voor de dames. Is Amerika, dus we houden verouderde tradities in stand.
Klopt, de vps of de presidentkandidaten staan verkeerd om.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom? Mike Pence wordt gewoon VP.
Nee, het moet van groot naar klein (formaat handen).quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:07 schreef Raveler het volgende:
[..]
Draai dan Biden en Trump even om, voor de OCD'ers onder ons
Zegt niets. Het is maar een schatting en eigenlijk is die site bovenal vooral onbetrouwbaar gebleken tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, flinke daling in votes remaining.
En? Hebben ze opnieuw tot oorlog opgeroepen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:09 schreef VoMy het volgende:
Beide zonen van Trump zijn ondertussen wakker en dingen aan het twitteren.
Ah top. Even de schuimbekjes lekker opfokken. Daar zijn ze goed in. Nu wachten op het vuurwerk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:09 schreef VoMy het volgende:
Beide zonen van Trump zijn ondertussen wakker en dingen aan het twitteren.
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zal die in Maine wel zijn?
Interessant. De enige van twee staten waarbij "the winner takes it all" niet geldt.quote:
Veel woorden, weinig wol tot nu toe. Junior is vooral druk met het retweeten van suggestieve filmpjes en het klagen over het gebrek aan ondersteuning vanuit de media en de rest van de partij. Maar als Pennsyvlania straks omslaat gaat het waarschijnlijk pas echt leuk wordenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:09 schreef ETA het volgende:
[..]
En? Hebben ze opnieuw tot oorlog opgeroepen?
Hermanquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:11 schreef Joosie200 het volgende:
In plaats van Florida/Keys ben ik in San Marino geweest. Mooie stad en dan de vergezichten richting Italië is prachtig.![]()
Ik vind deze aftermath na de verkiezingen mooi om te volgen. Zit zelf op een stembureau bij verkiezingen maar deze heisa zie je in Nederland nou gelukkig niet. Wel denk ik dat Herman de schermman of Dionne wie heeft er gewonnen graag zo'n screen estate had willen hebben als ze bij CNN hebben
Veel Amerikanen hebben het idee dat Nederland onderdeel uitmaakt van Scandinaviëquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een keer In Ohio, tijdens het inchecken bij een Best Western hotel, bekeek een wat oudere, vriendelijke dame bij de receptie onze paspoorten, en zei: “Oh, Rotterdam ... that’s in Sweden, right?”
Amerikanen zijn echt leuk. Ik ben zó verknocht aan dat land.
Daar heb je het al. Echt nog maar de vraag of Biden het daar wint.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:18 schreef ETA het volgende:
Weer correctie, nog maar 176k votes remaining, geen verandering in verschil.
Ze verbranden votes in de verkeerde staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:18 schreef ETA het volgende:
Gaat hard ineens..quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:18 schreef ETA het volgende:
Easy. Gaat niet eens close worden. Minstens 50k verschil straks.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Echt nog maar de vraag of Biden het daar wint.
Biden needs 54%... Makkelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de extra zakken met D-votes terug hebben gebracht naar de kelder, bleken toch niet nodig te zijn. Bewaren voor 2024.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze verbranden votes in de verkeerde staat
Wel vaag toch.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:21 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de extra zakken met D-votes terug hebben gebracht naar de kelder, bleken toch niet nodig te zijn. Bewaren voor 2024.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Biden loopt uit in Georgia.
Wel maar met 1 maar goed.
Of ze zijn al verwerkt in de uitslag en hebben het nu gecorrigeerd. Of we krijgen dadelijk een massive update van de getelde stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel vaag toch.
Hele nacht geteld en dan als update alleen maar een verschil in remaining votes. Die opmerking eerder over dat het misschien toch getelde stemmen zijn waarvan het resultaat nog niet is bekend gemaakt lijkt me het meest logisch.
FRAUD!!quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:18 schreef ETA het volgende:
Of dat ook gaat gebeuren is een tweede.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:27 schreef theunderdog het volgende:
Biden heeft gewonnen (zo goed als zeker), maar dit gaat nog een lange naspeel hebben.
Al meerdere rechtszaken aangevraagd voor hertellingen.
Met een blocktrend van 70% zijn er maar 26K remaining votes nodig. Die 150K extra is voor het uitbouwen van de voorsprong.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er zijn 1.700 achtergebleven stembiljetten gevonden in Pennsylvania.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of dat ook gaat gebeuren is een tweede.
Duitsland heeft vast nog wel wat Tigers in de schuur staan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn 1.700 achtergebleven stembiljetten gevonden in Pennsylvania.
Ik vind dat op zijn minst de EU een interventie in de VS moet plegen, om daar democratie te brengen.
Met een Tiger King waren de verkiezingen heel anders gelopenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Duitsland heeft vast nog wel wat Tigers in de schuur staan.
Gisteren las ik dat je ook geen waarde moest hechten aan die 8%quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:24 schreef Kyran het volgende:
Philadelphia heeft nog steeds ruim 8% te gaan, alleen daar gaat Biden al het verschil maken.
Die updates kloppen niet. Daar moet je niet naar kijken. Het is niet een officiële website he.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel vaag toch.
Hele nacht geteld en dan als update alleen maar een verschil in remaining votes. Die opmerking eerder over dat het misschien toch getelde stemmen zijn waarvan het resultaat nog niet is bekend gemaakt lijkt me het meest logisch.
Ik hoop dat die ene stem van Jimmy Carter wasquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Biden loopt uit in Georgia.
Wel maar met 1 maar goed.
Wel knap dat ze beide even debiel zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:44 schreef TLC het volgende:
Debiele zoontjes van Trump die aandacht krijgen
Philly gaf eerder vandaag aan dat ze nog ongeveer 50K stemmen moeten tellen. Er wordt de komende minuten een uitslag van zo'n 20K stemmen verwacht daar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Gisteren las ik dat je ook geen waarde moest hechten aan die 8%
Oorlog...quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:35 schreef Draak31 het volgende:
Het wachten is op Trump om weer wat moois te zeggen op twitter. Wat zou vandaag gaan brengen? Niemand weet het.
Aha, verhelderend filmpje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
Veel Amerikanen hebben het idee dat Nederland onderdeel uitmaakt van Scandinavië
Zie:
Het spel zit op de wagenquote:
Dit gaat om geldige stemmen die (waarschijnlijk) op tijd zijn uitgebracht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn 1.700 achtergebleven stembiljetten gevonden in Pennsylvania.
Ik vind dat op zijn minst de EU een interventie in de VS moet plegen, om daar democratie te brengen.
Popcorn en bier. 👍quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:35 schreef Draak31 het volgende:
Het wachten is op Trump om weer wat moois te zeggen op twitter. Wat zou vandaag gaan brengen? Niemand weet het.
Zomaar ineens verdwenen die voorsprongquote:
Dat weten we toch pas volgend jaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:54 schreef Kyran het volgende:
Als NC nu naar Trump gaat dan alles goed gecalled
NC red hij nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:54 schreef Kyran het volgende:
Als NC nu naar Trump gaat dan alles goed gecalled
Trump niet?quote:
Ervan uitgaan dat ze 's nachts niet geteld hebben, zullen ze dat zo wel weer opstarten. Maar Nevada ging sowieso tot het weekend duren, zeiden ze gister.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Oke, maar doen die wieksers in Nevada en Arizona ook niks meer of wat
oh sorry, jawelquote:
Trump heb ik het over:) had van de battlegrounds alles behalve NC voor Bidenquote:
Hoe dan, die anderhalve paardenkop die er woont. Dat moet toch zo gedaan zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat ze 's nachts niet geteld hebben, zullen ze dat zo wel weer opstarten. Maar Nevada ging sowieso tot het weekend duren, zeiden ze gister.
Nee dit zit nu weer op zijn democraten account.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is sinds 3 november van de aardbodem verdwenen.
Als er maar anderhalve paardenkop woont heb je maar een halve paardenkop die aan het tellen is. Zo moet je het zienquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoe dan, die anderhalve paardenkop die er woont. Dat moet toch zo gedaan zijn lijkt me.
Ja dat klopt ook wel weer. Maar toch, dit duurt allemaal veel te lang. Dit is zó belangrijk voor een land, dan mag je toch wel verwachten dat er flink doorgeteld gaat worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als er maar anderhalve paardenkop woont heb je maar een halve paardenkop die aan het tellen is. Zo moet je het zien
kan niet wachten......en dan de reactie van Trump erop !!!quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:59 schreef Kyran het volgende:
Vanavond / vannacht wel een claim van Biden denk ik.
Verdomme, nou gaat Biden alsnog verliezen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:00 schreef NaturalScience het volgende:
Ok.
Voor mij is het nu definitief voorbij. Biden heeft gewonnen.![]()
Ik wou het niet jynxen.... maar nu kan er niets meer mis gaan.
Heeft een bannetje gekregen van een paar dagen. Inmiddels weer op vrije voeten maar ik ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren voor we die weer zien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is sinds 3 november van de aardbodem verdwenen.
Lol, die heeft nu wel een banquote:
Vraag is natuurlijk of Trump zich uiteindelijk terug trekt op de golfbaan (na januari) of dat hij zijn fans blijft opfokken voor jaren tegen Biden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kan niet wachten......en dan de reactie van Trump erop !!!
word een top show
Zal wel ergens rond het punt dat het duidelijk werd dat het niet de goede kant op gaat extreem woest geworden zijn.quote:
Hij ging steeds verder into the BNW rabbit hole gisteren. En bleef doorgaan ondanks waarschuwingen en modbreaks.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal wel ergens rond het punt dat het duidelijk werd dat het niet de goede kant op gaat extreem woest geworden zijn.
Dat is wel karma jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Heerlijk dat zijn keuze om stemmen via post af te raden hem misschien wel de overwinning kost.
Nog steeds lage opkomst procentueel maar dat is standaard in de USA.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat er zoveel meer mensen hebben gestemd in totaal
Het is sowieso een rare tactiek om mensen af te raden om te stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Heerlijk dat zijn keuze om stemmen via post af te raden hem misschien wel de overwinning kost.
karma is a bitchquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Trump welquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef ETA het volgende:
Biden: Wanna hear a joke?
Trump: Sure
Biden: "270"
Trump: I don't get it.
Biden: Exactly![]()
![]()
Was volgens mij gewoon zijn strategie. Hij wist dat hij dan op 1 dag op voorsprong stond.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Die hebben Dewey nog staan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:07 schreef ETA het volgende:
Al een grote nieuwsoutlet al de winnaar gecalled?
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef beantherio het volgende:
Bij nader inzien zie ik Bidden toch winnen. Ik voorspel dat ie Pennsylvania toch gaat pakken.
juist, ook fijn de pandemie misbruiken. en de USPS slopen net voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Was volgens mij gewoon zijn strategie. Hij wist dat hij dan op 1 dag op voorsprong stond.
Als hij dan zegt: STOP THE CUNT! en ze hadden dat van hem gepikt had hij gewonnen.
Het was te proberen. Donald doet hij nou altijd een beetje op zijn manier.
Ja precies, dat is m'n puntquote:
Best knap dat, ondanks de sabotage, Biden gaat winnenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist, ook fijn de pandemie misbruiken. en de USPS slopen net voor de verkiezingen.
voter suppression op zijn best,
Jazeker.. staat in de geschiedenisboekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is de Amerikaanse burgeroorlog nu al echt begonnen?
het is geen blue wave geworden maar een blue tsunami....het water trok zich eerst terugquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Best knap dat, ondanks de sabotage, Biden gaat winnen
Daarvoor hebben ze FOX.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Tengano het volgende:
CNN: "Whether or not Donald Trump acts like an adult....."
Ze halen hem helemaal open. Komt op mij weinig onpartijdig of neutraal over.
Kan best werken hoor, als de afname in aantal stemmers in de achterban van andere partijen maar groter is dan in je eigen partij: https://www.opendemocracy.net/en/dark-money-investigations/they-were-planning-on-stealing-election-explosive-new-tapes-reveal-cambridg/quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is sowieso een rare tactiek om mensen af te raden om te stemmen.
De waarheid is weinig onpartijdig?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Tengano het volgende:
Nee is al een tijdje klaar sinds Lee zich bij Appomattox overgaf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is de Amerikaanse burgeroorlog nu al echt begonnen?
CNN is blauw net zoals Fox rood is hequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Tengano het volgende:
Trump wappies zijn tot alles in staat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:15 schreef Predator40 het volgende:
hoor net op CNN dat trump gewoon fysiek uit het witte huis word gehaald als hij echt niet weg wil
luchtruim dicht boven Biden zijn huis trouwens, ik weet niet of dat standaard procedure is ?
Als je je eigen president als een kind behandelt is dat ook weinig presidentieel of professioneel vind ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De waarheid is weinig onpartijdig?
Kijk eens naar het gedrag van Trump. Dat is niet presidentieel (de enige die dat zou moeten zijn) en ook niet professioneel. Hij is een kleuter. Er is niets mis mee om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je je eigen president als een kind behandelt vindt is dat ook weinig presidentieel of professioneel.
Mag hij niet meer twitteren?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:07 schreef Tengano het volgende:
Jammer dat Donald niet meer mag twitteren.
Ben best wel bezorgd hoe het nu met Hem is.
[ twitter ]
In elk ander geval zou ik je gelijk geven, maar kom op...we hebben het over Trump hè?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je je eigen president als een kind behandelt vindt is dat ook weinig presidentieel of professioneel.
Ok, dat wist ik niet, maar heb geen Fox op mijn kabel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
CNN is blauw net zoals Fox rood is he
CNN, dat mensen die zender nog serieus nemenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Tengano het volgende:
Gisteren gemist hoe Trump zichzelf en zijn land totaal ongeloofwaardig maakte?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je je eigen president als een kind behandelt is dat ook weinig presidentieel of professioneel vind ik.
Is gewoon een feit benoemen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je je eigen president als een kind behandelt is dat ook weinig presidentieel of professioneel vind ik.
Er zijn heel wat boeken over hem geschreven, en heel wat mensen die met hem moesten samen werken zijn met hem in de haren gevlogen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kijk eens naar het gedrag van Trump. Dat is niet presidentieel (de enige die dat zou moeten zijn) en ook niet professioneel. Hij is een kleuter. Er is niets mis mee om dat te zeggen.
Zet het voor de grap maar eens 10 minuten op (online kan ook)quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet, maar heb geen Fox op mijn kabel.
Nu een monoloog hierover op CNNquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Bijzonder trouwens dat niemand het heeft over Harris. Dit is voor het eerst in de geschiedenis dat Amerika een vrouwelijke vice-president heeft.
Wordt letterlijk nu besproken op CNNquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
Bijzonder trouwens dat niemand het heeft over Harris. Dit is voor het eerst in de geschiedenis dat Amerika een vrouwelijke vice-president heeft.
Heb weinig raars gehoord tijdens deze verslaggeving van de verkiezingen in tegenstelling tot wat er bij Fox allemaal aan ongefundeerde bagger uitkwam. Die ene dude is wel erg hard naar Trump, maar dat verdient hij ook gewoon, als je bullshit uitkraamt mag dat best gezegd worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:19 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
CNN, dat mensen die zender nog serieus nemen
En wat als hij zich als een kind gedraagd?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die hebben 'm net als de Republikeinse bobo's 4 jaar getolereerd, maar nu hij officieel valt weten ze niet hoe snel ze zich van 'm moeten distantiëren denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk dat Fox ook gewoon Trump-moe is
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind dat je dat op zo;n professionele zender niet kunt zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kijk eens naar het gedrag van Trump. Dat is niet presidentieel (de enige die dat zou moeten zijn) en ook niet professioneel. Hij is een kleuter. Er is niets mis mee om dat te zeggen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:19 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
CNN, dat mensen die zender nog serieus nemen
Ik denk dat een groot deel van de Republikeinse partij stiekem ook opgelucht is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben 'm net als de Republikeinse bobo's 4 jaar getolereerd, maar nu hij officieel valt weten ze niet hoe snel ze zich van 'm moeten distantiëren denk ik
... met z'n welverdiende pensioen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gespeeld. Wij feliciteren President Trump.
De meeste tweets worden door de mods verwijderd. Hij heeft een soort ban opgelopen bij twitter.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mag hij niet meer twitteren?
Yup, het is opvallend stil uit die hoek, op de innercircle van Trump na. McConnell zit zijn zegeningen te tellen dat ie de Senaat nog heeft boven alle verwachtingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van de Republikeinse partij stiekem ook opgelucht is.
Wij wensen hem veel sterkte in de rechtbank.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gespeeld. Wij feliciteren President Trump.
Heeft hij nu echt zoveel goede dingen gedaan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind dat je dat op zo;n professionele zender niet kunt zeggen.
Het blijft wel de president; je eigen president waar je als volk wordt verwacht achter te staan, zo
wordt dat altijd geroepen als er dan een president wordt uitgeroepen. Dan support je hem.
Krijg nu de indruk dat ondanks alle goeie dingen die hij voor de USA heeft gedaan dat hij gewoon bij het grof vuil wordt gezet. Ik vind dat niet zo netjes van professionals.
Again, helemaal eens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind dat je dat op zo;n professionele zender niet kunt zeggen.
Het blijft wel de president; je eigen president waar je als volk wordt verwacht achter te staan, zo
wordt dat altijd geroepen als er dan een president wordt uitgeroepen. Dan support je hem.
Krijg nu de indruk dat ondanks alle goeie dingen die hij voor de USA heeft gedaan dat hij gewoon bij het grof vuil wordt gezet. Ik vind dat niet zo netjes van professionals.
Wat een triestheid zeg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
De meeste tweets worden door de mods verwijderd. Hij heeft een soort ban opgelopen bij twitter.
Gewoon professioneel blijven. Het is je president verdorie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gisteren gemist hoe Trump zichzelf en zijn land totaal ongeloofwaardig maakte?
Wat moet een nieuwszender dan doen?
yep, + gratis verblijf en eten, inclusief oranje pak.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
... met z'n welverdiende pensioen.
Dat gebeurt vaker bij mensen die zich niet gedragen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het blijft wel de president; je eigen president waar je als volk wordt verwacht achter te staan,
Nee, totaal niet. Je steunt de verkiezingsuitslag, je onderschrijft die, maar je steunt niet de president. Als dat een jankende labiele peuter is, dan mag je dat gewoon uitspreken.quote:zo
Welke goede dingen?quote:Krijg nu de indruk dat ondanks alle goeie dingen die hij voor de USA heeft gedaan dat hij gewoon bij het grof vuil wordt gezet. Ik vind dat niet zo netjes van professionals.
Serieus?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gewoon professioneel blijven. Het is je president verdorie.
Hoe kan je professioneel blijven tegen een clown die alleen maar onzin uitkraamt, en steevast reageert met 'fake news' wanneer iets hem niet zint?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Best mogelijke scenario in die zin ja. Ze zijn Trump kwijt, maar de komende jaren kunnen de Democraten niet alles naar hun hand zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, het is opvallend stil uit die hoek, op de innercircle van Trump na. McConnell zit zijn zegeningen te tellen dat ie de Senaat nog heeft boven alle verwachtingen.
Nu weer verder met coronaquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik val nu wel in een gat, die Key Races zijn al 4 dagen een soort van behang op mijn tv... wat nu
Die zich 4 jaar amper presidentieel heeft gedragen. Daar mag iets van gezegd worden. Fluwelen handschoenen zijn nergens voor nodig. De man gebruikt zelf ook alleen maar bokshandschoenen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze worden niet verwijderd, je moet alleen eerst langs een disclaimer klikken en daarna kun je de tweet gewoon zien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
De meeste tweets worden door de mods verwijderd. Hij heeft een soort ban opgelopen bij twitter.
Misschien met je luie reet van de bank af komen en gaan leven?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik val nu wel in een gat, die Key Races zijn al 4 dagen een soort van behang op mijn tv... wat nu
Was wel even een lekkere ontsnapping van al het Covid nieuws ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ja, is standaard. Op dit moment wordt de secret service bemanning van Biden opgeschaald naar gelijkwaardig aan Trump, om de toekomstige president te beschermenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:15 schreef Predator40 het volgende:
luchtruim dicht boven Biden zijn huis trouwens, ik weet niet of dat standaard procedure is ?
Dan kun je alsnog respectvol en begripvol reageren. Dat doe ik met jullie ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En wat als hij zich als een kind gedraagd?
Het advies is juist om thuis te blijven en op de bank te hangenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Misschien met je luie reet van de bank af komen en gaan leven?
Sorry hoor. Maar als je baas in het ravijn springt. Doe jij dat dan ook?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze shitshow is nog lang niet voorbij verwacht ik. Trump gaat nog heel wat stennis proberen te schoppen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Nee, in de Senaat zijn de Republikeinen nog altijd in de meerderheid (alhoewel het daar ook spant momenteel). Aan Biden is het vooral om de internationale verhoudingen wat te herstellen en om de rust binnen de landsgrenzen te doen wederkeren (na al dat BLM gedoe etc.). Vooral dat laatste wordt lastig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Best mogelijke scenario in die zin ja. Ze zijn Trump kwijt, maar de komende jaren kunnen de Democraten niet alles naar hun hand zetten.
Heerlijk ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was wel even een lekkere ontsnapping van al het Covid nieuws ja.
Jij zou hem nog respectvol benaderen als ie in je bek zit te schijten, wat een gelul zeg. De man heeft een regelrechte aanval op de democratie gepleegd en zou opgesloten moeten worden. Hij verdient geen greintje respect van wie dan ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog respectvol en begripvol reageren.
Intussen 116.000 cases in de VS gister. Nog meer dan Fauci voorspelt had.quote:
Echt? Ik kan me niet voorstellen dat je dat echt doet bij je kind.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog respectvol en begripvol reageren. Dat doe ik met jullie ook.
Biden gaat het alvast beter doen door iedereen op het hart te drukken rekening te houden met corona, aanwijzingen van lokale overheden op te volgen, voorzichtig te zijn, afstand te houden waar mogelijk. Verder lijkt me coronabestrijding in de VS sowieso meer een staatsaangelegenheid, maar dan moet je het niet gaan ondermijnen zoals Trump deed natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Intussen 116.000 cases in de VS gister. Nog meer dan Fauci voorspelt had.
Wordt trouwens nog wel een taak voor Biden...
Voorspeld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Intussen 116.000 cases in de VS gister. Nog meer dan Fauci voorspelt had.
Wordt trouwens nog wel een taak voor Biden...
Daarom gaat het dan ook met veel mensen mis, omdat ze vroeger zo zijn behandeld zoals jij nu voorstelt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me niet voorstellen dat je dat echt doet bij je kind.
Hij zal ook zeggen dat bleek injecteren geen goed idee isquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Biden gaat het alvast beter doen door iedereen op het hart te drukken rekening te houden met corona, aanwijzingen van lokale overheden op te volgen, voorzichtig te zijn, afstand te houden waar mogelijk. Verder lijkt me coronabestrijding in de VS sowieso meer een staatsaangelegenheid, maar dan moet je het niet gaan ondermijnen zoals Trump deed natuurlijk.
Nee hij zei dat voor het eten van een spelt brood.quote:
Dat ze jullie hier af zitten te zeiken.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:32 schreef Peunage het volgende:
Decisicon Desk heeft PA voor Biden gecalld. Wel een beetje voorbarig zo, met maar 5500 stemmen verschil?
Hij is zeker niet kwaadaardig. Dat wordt zover ik weet ook niet beweerd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daarom gaat het dan ook met veel mensen mis, omdat ze vroeger zo zijn behandeld zoals jij nu voorstelt.
Donald heeft ook geen gemakkelijke jeugd gehad. En daar heeft hij wel wat ruwe kantjes aan overgehouden maar het is alles behalve een kwaadaardig iemand; dat geloof ik iig niet.
Waarom is dit?quote:9 minuten geleden
CNN meldt dat de Secret Service, de veiligheidsafdeling die belast is met de bescherming van onder meer Amerikaanse presidenten, agenten stuurt naar het huis van Joe Biden in Delaware. Het ministerie van Defensie schermen het luchtruim boven het huis van Biden af.
Het hangt ervan af of die resterende stemmen uit dezelfde batch komen als eerder. Dus random. Want dan weet je min of meer dat het percentage biden-trump hetzelfde blijft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:32 schreef Peunage het volgende:
Decisicon Desk heeft PA voor Biden gecalld. Wel een beetje voorbarig zo, met maar 5500 stemmen verschil?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daarom gaat het dan ook met veel mensen mis, omdat ze vroeger zo zijn behandeld zoals jij nu voorstelt.
Donald heeft ook geen gemakkelijke jeugd gehad. En daar heeft hij wel wat ruwe kantjes aan overgehouden maar het is alles behalve een kwaadaardig iemand; dat geloof ik iig niet.
wowquote:Biden gained 27,396 votes in the latest update from Philadelphia, and Trump 3,760, putting Biden in the lead. There are still roughly 20,000 ballots to count in the city.
Hahah ja. Heb zelfs de afgelopen 2 dagen de besmettingscijfers om 14:15 gemist 😜quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nu weer verder met coronajammer, was een prima afleidingsmanoeuvre wat betreft nieuws.
Snel gekeken maar volgens mij komt er weinig meer uit de rode gebieden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het hangt ervan af of die resterende stemmen uit dezelfde batch komen als eerder. Dus random. Want dan weet je min of meer dat het percentage biden-trump hetzelfde blijft.
Maar ik weet niet of dat zo is, of dat er per gebied gaat (en er dus opeens weer een rood gebied geteld zou kunnen worden)
Dat maakt het feest compleet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:34 schreef Simmertje het volgende:
Overigens ook een ramp voor Boris Johnson dit, Trump was toch wel zijn uitweg in een no deal Brexit.
quote:
En omdat er letterlijk opgeroepen wordt tot oorlog door z'n zoonquote:
Nee. Ze kijken niet alleen naar cijfers. Ze kijken ook welk type stemmen er nog missen en in welke regio's. Zo kunnen ze accurate voorspellingen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:32 schreef Peunage het volgende:
Decision Desk heeft PA voor Biden gecalld. Wel een beetje voorbarig zo, met maar 5500 stemmen verschil?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef D_A het volgende:
Eens kijken hoe deze tweet vier jaar geleden tot uiting komt straks
[ twitter ]
Omdat burgers daar wapens hebben.quote:
Misschien om z’n huis te beschermen. De mensen die daar verder aanwezig zijn?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk protocol bij een verkiezing...
Het brexit feest is al legendarisch, nu is het epischquote:
Snap ik, maar het zijn allemaal verwachtingen. Er kan zomaar een batch komen waar Trump meer stemmen pakt en ze weer gelijk lopen. Unlikely, maar het kan nog.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef wpor het volgende:
[..]
Nee. Ze kijken niet alleen naar cijfers. Ze kijken ook welk type stemmen er nog missen en in welke regio's. Zo kunnen ze accurate voorspellingen doen.
Ze zeiden ook niet voor niks dat PA nog spannend ging worden toen Trump 700.000 stemmen voor stond (!).
https://edition.cnn.com/p(...)af0899e4c98bacad22e9quote:In conversations with allies in recent days, President Trump has said he has no intention to concede the election to Joe Biden, even if his path to a second term in office is effectively blocked by losses in places like Georgia and Pennsylvania.
Aides, including his chief of staff Mark Meadows, have not attempted to bring Trump to terms of what’s happening and have instead fed his baseless claim that the election is being stolen from him.
Trump’s allies have grown concerned that someone is going to have to reckon with the President that his time in office is potentially coming to an end, though they have not decided who should be the one to do it. There has been talk of potentially Jared Kushner or Ivanka Trump doing so, sources said.
Omdat niet iedereen het leuk vindt dat hij aan het winnen is.quote:
Nou de stemmen die nog open staan zijn met name mail-in votes. En met name uit democratische gebieden. De trend voor beide is dat er een grote meerderheid stemt voor Biden. Dus de kans is miniem dat Trump nog wint. Maar het is inderdaad niet voor niks dat bijna niemand PA al gecalled heeft, het is nog net iets te onzeker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Snap ik, maar het zijn allemaal verwachtingen. Er kan zomaar een batch komen waar Trump meer stemmen pakt en ze weer gelijk lopen. Unlikely, maar het kan nog.
Mooi dat ze tenminste weer gewoon republikeins zijn, niet dat alt rechtse gedoe. Gewone republikeinen geven net zoveel om een eerlijke stemming en de rechtsstaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef Queryn het volgende:
Prachtig, zelfs op FOX news wordt duidelijk gezegd dat er geen reden is om te denken aan fraude. Een nieuwszender die volledig op de hand van Trump is zegt zelfs dat het onzin is.
Klopt ja. Trump zit te schuimbekken voor de TV waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef Queryn het volgende:
Prachtig, zelfs op FOX news wordt duidelijk gezegd dat er geen reden is om te denken aan fraude. Een nieuwszender die volledig op de hand van Trump is zegt zelfs dat het onzin is.
Komisch, bizar en verontrustend tegelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/p(...)af0899e4c98bacad22e9
Best ernstig. Alsof je een dement iemand moet vertellen dat een naaste is overleden.
Ja dit dus, ik kan niet kiezen welk gevoel overheerst...quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Komisch, bizar en verontrustend tegelijk.
Is protocol inderdaad. Hij wordt al door de secret service beschermd, maar de omvang van de bemanning wordt nu opgeschaald naar de omvang van die van Trump. De toekomstige president verdient immers dezelfde bescherming als de zittende president.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk protocol bij een verkiezing...
https://www.politifact.co(...)nds-mysteriously-su/quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb overigens dat gedoe over die 138k stemmen even gemist, is er iemand die dat even wat unbiased uit kan leggen?
Dat gaat niet over het simpele feit dat poststemmen achteraf gewoon meer voor Biden zijn lijkt me?
Er was een typo gemaakt, is snel hersteld. Screenshot is gaan circuleren en aluhoedjes zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb overigens dat gedoe over die 138k stemmen even gemist, is er iemand die dat even wat unbiased uit kan leggen?
Dat gaat niet over het simpele feit dat poststemmen achteraf gewoon meer voor Biden zijn lijkt me?
Pennsylvania is de laatste 30 jaar een staat die (met uitzondering van 2016) voor Democratische kandidaten heeft gestemd. En volgens mij wezen de peilingen dit jaar ook naar Biden. In 2016 was de winst van Trump er een kleine en ik geloof niet dat de voorkeur voor die staat er in de 4 jaar erna zoveel beter is geworden. Als er nog ergens een Trump-batch zou liggen dan moet je je afvragen waar die in vredesnaam vandaan zijn gekomen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Snap ik, maar het zijn allemaal verwachtingen. Er kan zomaar een batch komen waar Trump meer stemmen pakt en ze weer gelijk lopen. Unlikely, maar het kan nog.
Dat is helemaal niet de beste optie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat je het sterke vermoeden hebt te verlizen (Trump) en dat je beste optie is om onrust en het vermoeden van fraude te creeeren. Je weet dat democraten meer per post sturen en je weet dat die stemmen laat geteld worden. Dus het zou goed kunnen dat je vroeg in de tellingen voorstaat, maar dan later voorbijgestreefd wordt. Hoe kun je dat het beste uitbuiten?
Vertellen en blijven herhalen dat stemmen per post fraudegevoelig is, je achterban ook ontraden per post te stemmen (waardoor je initiele voorsprong groter, en de inhaalrace van Biden opvallender wordt). Dat verhaal blijven herhalen, en je team prepareren om in staten waar dit scenario zich afspeelt rechtszaken aan te spannen en onrust te gaaan stoken.
Alleen het laatste zie ik nog niet heel veel gebeuren.
Het is zelfs zijn geboortestaat... Die stemmen meestal op de presidentskandidaat die daar vandaan komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Pennsylvania is de laatste 30 jaar een staat die (met uitzondering van 2016) voor Democratische kandidaten heeft gestemd. En volgens mij wezen de peilingen dit jaar ook naar Biden. In 2016 was de winst van Trump er een kleine en ik geloof niet dat de voorkeur voor die staat er in de 4 jaar erna zoveel beter is geworden. Als er nog ergens een Trump-batch zou liggen dan moet je je afvragen waar die in vredesnaam vandaan zijn gekomen.
Ah, duidelijk. Een foutje dus, kan gebeuren en is volkomen logisch, maar zie dat een bepaald slag mensen maar eens te vertellen zonder als reactie "uhuh, een foutje...héél toevallig hoor!" te krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://www.politifact.co(...)nds-mysteriously-su/
Bron: https://edition.cnn.com/p(...)-11-06-20/index.htmlquote:Trump campaign says it will challenge Biden’s victory
The Trump campaign released a statement Friday morning making clear they will contest the election, calling any projections of Joe Biden as the winner "false" and the race "far from final."
"This election is not over. The false projection of Joe Biden as the winner is based on results in four states that are far from final," Trump campaign general counsel Matt Morgan said in a statement.
Morgan's statement continued:
"Georgia is headed for a recount, where we are confident we will find ballots improperly harvested, and where President Trump will ultimately prevail. There were many irregularities in Pennsylvania, including having election officials prevent our volunteer legal observers from having meaningful access to vote counting locations. We prevailed in court on our challenge, but were deprived of valuable time and denied the transparency we are entitled to under state law. In Nevada, there appear to be thousands of individuals who improperly cast mail ballots. Finally, the President is on course to win Arizona outright, despite the irresponsible and erroneous 'calling' of the state for Biden by Fox News and the Associated Press."
The statement makes clear, as CNN has reported, the President has no intention of conceding as of now.
"Biden is relying on these states for his phony claim on the White House, but once the election is final, President Trump will be re-elected," Morgan concluded.
Het is ook nog eens een foutje bij een niet-officiële partij, die buiten de verkiezingen staat. Er valt niets te ontlenen aan alle trackers en overzichtskaarten die hier voorbij komen, het zijn allemaal vooral indicaties.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Een foutje dus, kan gebeuren en is volkomen logisch, maar zie dat een bepaald slag mensen maar eens te vertellen zonder als reactie "uhuh, een foutje...héél toevallig hoor!" te krijgen
Van Biden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is zelfs zijn geboortestaat... Die stemmen meestal op de presidentskandidaat die daar vandaan komt.
Het staat de Trump campagne vrij om alle stemmen te gaan hertellen daar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Een foutje dus, kan gebeuren en is volkomen logisch, maar zie dat een bepaald slag mensen maar eens te vertellen zonder als reactie "uhuh, een foutje...héél toevallig hoor!" te krijgen
Echte payout:quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Ik ga 100 euro inzetten op Trump:
Potential payout:
¤1500.00
Je kan het beter verbranden, dan heb je de warmte er nog van.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
Maak maar naar mij over. Als Trump wint krijg je 1600.00.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
Of aan mij overmaken, dan geef ik wel een like aan zijn post, das ook wat waardquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan het beter verbranden, dan heb je de warmte er nog van.
Ik zeg alvastquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus een willekeurig twitterberichtje gaat de verkiezingen stil leggen of hoe moet ik dit zien?
quote:
In de episodes van Hannity en Inghram van gisteren zat nog heel veel meer, het cumulatieve publiek van hen is vrij aanzienlijk en er belde ook meerdere zittende gouverneurs in. Als er mogelijke electorale ongeregeldheden plaatsvinden in een democratie en rechtstaat mag en moet dat serieus worden onderzocht door het rechtssysteem, of moet dat principe nu aan de kant worden geschoven?quote:
BNW.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
In de episodes van Hannity en Inghram van gisteren zat nog heel veel meer, het cumulatieve publiek van hen is vrij aanzienlijk en er belde ook meerdere zittende gouverneurs in. Als er mogelijke electorale ongeregeldheden plaatsvinden in een democratie en rechtstaat mag en moet dat serieus worden onderzocht door het rechtssysteem, of moet dat principe nu aan de kant worden geschoven?
Of in een rivier gooien, ziet-ie het tenminste nog even drijven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan het beter verbranden, dan heb je de warmte er nog van.
Is dat wel zo? In Michigan is de marge vrij groot, met die marge zou in Georgia en Wisconsin bijvoorbeeld niet herteld kunnen worden dacht ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het staat de Trump campagne vrij om alle stemmen te gaan hertellen daar.
En anders krijg je ¤104 terug toch? Of is het weer gewijzigd?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
Het zou ookmooi zijn als ik morgen miljonair wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:53 schreef manny het volgende:
hoe je het ook went of keert het is ongeveer 50-50 dus wie er ook wint: het zou prettig zijn als de gematigde republikeinen en de gematigde democraten (die beide democratie en rechtstaat respecteren) een pact sluiten en de komende 4 jaar gaan samenwerken, en de schreeuwers aan de beide flanken gewoon negeren.
Zou niet weten hoe Trump dit nog moet omdraaien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
Ja Trump heeft nogal lange tenen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:58 schreef verita het volgende:
Er wordt nu op CNN gemeld dat Fox News bij het bereiken van 270 kiesmannen voor Biden, dat ze hem geen president-elect mogen noemen, volgens 2 interne meme's die CNN heeft gezien. Dit ivm met komende rechtszaken doro Trump, dat zou hem kunnen schaden...
Fox roept hun staff nu actief op om geen termen als 'president-elect' te gebruiken als Biden de 270 grens haalt. Professionaliteit is aan die kant dus ook ver te zoekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat wel zo? In Michigan is de marge vrij groot, met die marge zou in Georgia en Wisconsin bijvoorbeeld niet herteld kunnen worden dacht ik.
Ik had het idee dat het in Michigan wel kan (de staat waar het hier om ging)quote:Recount rules: Automatic for a margin of fewer than 2,000 votes. Candidates can also request a recount.
Wens is vader van de gedachte, maar er is een vrij grote stroming onder de republikeinen die helemaal klaar is met het populisme, en reken maar dat er meer zich gaan uitspreken als Trump weg is. Onder de democraten zijn er voldoende die klaar zijn met het verdedigen van bijv de wetteloosheid rondom de uitwassen van van de BLM beweging en het eindeloze gejammer over noodzaak van genderneutrale invalide toiletten in het International Space Station.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het zou ookmooi zijn als ik morgen miljonair wordt.
Beiden hebben dezelfde kans
Van 5,587 naar 5,618quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:57 schreef NaturalScience het volgende:
Biden loopt een beetje uit in Penn.
Hij ging toch naar het buitenland, als Biden wint?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel rechtszaken wachten er nog op Trump als hij zijn immuniteit straks kwijt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |