Misschien met je luie reet van de bank af komen en gaan leven?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik val nu wel in een gat, die Key Races zijn al 4 dagen een soort van behang op mijn tv... wat nu
Was wel even een lekkere ontsnapping van al het Covid nieuws ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik val nu wel in een gat, die Key Races zijn al 4 dagen een soort van behang op mijn tv... wat nu
Ja, is standaard. Op dit moment wordt de secret service bemanning van Biden opgeschaald naar gelijkwaardig aan Trump, om de toekomstige president te beschermenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:15 schreef Predator40 het volgende:
luchtruim dicht boven Biden zijn huis trouwens, ik weet niet of dat standaard procedure is ?
Dan kun je alsnog respectvol en begripvol reageren. Dat doe ik met jullie ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En wat als hij zich als een kind gedraagd?
Het advies is juist om thuis te blijven en op de bank te hangenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Misschien met je luie reet van de bank af komen en gaan leven?
Sorry hoor. Maar als je baas in het ravijn springt. Doe jij dat dan ook?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gewoon professioneel blijven. Het is je president verdorie.
Deze shitshow is nog lang niet voorbij verwacht ik. Trump gaat nog heel wat stennis proberen te schoppen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Nee, in de Senaat zijn de Republikeinen nog altijd in de meerderheid (alhoewel het daar ook spant momenteel). Aan Biden is het vooral om de internationale verhoudingen wat te herstellen en om de rust binnen de landsgrenzen te doen wederkeren (na al dat BLM gedoe etc.). Vooral dat laatste wordt lastig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Best mogelijke scenario in die zin ja. Ze zijn Trump kwijt, maar de komende jaren kunnen de Democraten niet alles naar hun hand zetten.
Heerlijk ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was wel even een lekkere ontsnapping van al het Covid nieuws ja.
Jij zou hem nog respectvol benaderen als ie in je bek zit te schijten, wat een gelul zeg. De man heeft een regelrechte aanval op de democratie gepleegd en zou opgesloten moeten worden. Hij verdient geen greintje respect van wie dan ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog respectvol en begripvol reageren.
Intussen 116.000 cases in de VS gister. Nog meer dan Fauci voorspelt had.quote:
Echt? Ik kan me niet voorstellen dat je dat echt doet bij je kind.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog respectvol en begripvol reageren. Dat doe ik met jullie ook.
Biden gaat het alvast beter doen door iedereen op het hart te drukken rekening te houden met corona, aanwijzingen van lokale overheden op te volgen, voorzichtig te zijn, afstand te houden waar mogelijk. Verder lijkt me coronabestrijding in de VS sowieso meer een staatsaangelegenheid, maar dan moet je het niet gaan ondermijnen zoals Trump deed natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Intussen 116.000 cases in de VS gister. Nog meer dan Fauci voorspelt had.
Wordt trouwens nog wel een taak voor Biden...
Voorspeld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Intussen 116.000 cases in de VS gister. Nog meer dan Fauci voorspelt had.
Wordt trouwens nog wel een taak voor Biden...
Daarom gaat het dan ook met veel mensen mis, omdat ze vroeger zo zijn behandeld zoals jij nu voorstelt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me niet voorstellen dat je dat echt doet bij je kind.
Hij zal ook zeggen dat bleek injecteren geen goed idee isquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Biden gaat het alvast beter doen door iedereen op het hart te drukken rekening te houden met corona, aanwijzingen van lokale overheden op te volgen, voorzichtig te zijn, afstand te houden waar mogelijk. Verder lijkt me coronabestrijding in de VS sowieso meer een staatsaangelegenheid, maar dan moet je het niet gaan ondermijnen zoals Trump deed natuurlijk.
Nee hij zei dat voor het eten van een spelt brood.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:32 schreef Peunage het volgende:
Decisicon Desk heeft PA voor Biden gecalld. Wel een beetje voorbarig zo, met maar 5500 stemmen verschil?
Hij is zeker niet kwaadaardig. Dat wordt zover ik weet ook niet beweerd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daarom gaat het dan ook met veel mensen mis, omdat ze vroeger zo zijn behandeld zoals jij nu voorstelt.
Donald heeft ook geen gemakkelijke jeugd gehad. En daar heeft hij wel wat ruwe kantjes aan overgehouden maar het is alles behalve een kwaadaardig iemand; dat geloof ik iig niet.
Waarom is dit?quote:9 minuten geleden
CNN meldt dat de Secret Service, de veiligheidsafdeling die belast is met de bescherming van onder meer Amerikaanse presidenten, agenten stuurt naar het huis van Joe Biden in Delaware. Het ministerie van Defensie schermen het luchtruim boven het huis van Biden af.
Het hangt ervan af of die resterende stemmen uit dezelfde batch komen als eerder. Dus random. Want dan weet je min of meer dat het percentage biden-trump hetzelfde blijft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:32 schreef Peunage het volgende:
Decisicon Desk heeft PA voor Biden gecalld. Wel een beetje voorbarig zo, met maar 5500 stemmen verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |