Nou de stemmen die nog open staan zijn met name mail-in votes. En met name uit democratische gebieden. De trend voor beide is dat er een grote meerderheid stemt voor Biden. Dus de kans is miniem dat Trump nog wint. Maar het is inderdaad niet voor niks dat bijna niemand PA al gecalled heeft, het is nog net iets te onzeker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Snap ik, maar het zijn allemaal verwachtingen. Er kan zomaar een batch komen waar Trump meer stemmen pakt en ze weer gelijk lopen. Unlikely, maar het kan nog.
Mooi dat ze tenminste weer gewoon republikeins zijn, niet dat alt rechtse gedoe. Gewone republikeinen geven net zoveel om een eerlijke stemming en de rechtsstaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef Queryn het volgende:
Prachtig, zelfs op FOX news wordt duidelijk gezegd dat er geen reden is om te denken aan fraude. Een nieuwszender die volledig op de hand van Trump is zegt zelfs dat het onzin is.
Klopt ja. Trump zit te schuimbekken voor de TV waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef Queryn het volgende:
Prachtig, zelfs op FOX news wordt duidelijk gezegd dat er geen reden is om te denken aan fraude. Een nieuwszender die volledig op de hand van Trump is zegt zelfs dat het onzin is.
Komisch, bizar en verontrustend tegelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/p(...)af0899e4c98bacad22e9
Best ernstig. Alsof je een dement iemand moet vertellen dat een naaste is overleden.
Ja dit dus, ik kan niet kiezen welk gevoel overheerst...quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Komisch, bizar en verontrustend tegelijk.
Is protocol inderdaad. Hij wordt al door de secret service beschermd, maar de omvang van de bemanning wordt nu opgeschaald naar de omvang van die van Trump. De toekomstige president verdient immers dezelfde bescherming als de zittende president.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk protocol bij een verkiezing...
https://www.politifact.co(...)nds-mysteriously-su/quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb overigens dat gedoe over die 138k stemmen even gemist, is er iemand die dat even wat unbiased uit kan leggen?
Dat gaat niet over het simpele feit dat poststemmen achteraf gewoon meer voor Biden zijn lijkt me?
Er was een typo gemaakt, is snel hersteld. Screenshot is gaan circuleren en aluhoedjes zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb overigens dat gedoe over die 138k stemmen even gemist, is er iemand die dat even wat unbiased uit kan leggen?
Dat gaat niet over het simpele feit dat poststemmen achteraf gewoon meer voor Biden zijn lijkt me?
Pennsylvania is de laatste 30 jaar een staat die (met uitzondering van 2016) voor Democratische kandidaten heeft gestemd. En volgens mij wezen de peilingen dit jaar ook naar Biden. In 2016 was de winst van Trump er een kleine en ik geloof niet dat de voorkeur voor die staat er in de 4 jaar erna zoveel beter is geworden. Als er nog ergens een Trump-batch zou liggen dan moet je je afvragen waar die in vredesnaam vandaan zijn gekomen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Snap ik, maar het zijn allemaal verwachtingen. Er kan zomaar een batch komen waar Trump meer stemmen pakt en ze weer gelijk lopen. Unlikely, maar het kan nog.
Dat is helemaal niet de beste optie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat je het sterke vermoeden hebt te verlizen (Trump) en dat je beste optie is om onrust en het vermoeden van fraude te creeeren. Je weet dat democraten meer per post sturen en je weet dat die stemmen laat geteld worden. Dus het zou goed kunnen dat je vroeg in de tellingen voorstaat, maar dan later voorbijgestreefd wordt. Hoe kun je dat het beste uitbuiten?
Vertellen en blijven herhalen dat stemmen per post fraudegevoelig is, je achterban ook ontraden per post te stemmen (waardoor je initiele voorsprong groter, en de inhaalrace van Biden opvallender wordt). Dat verhaal blijven herhalen, en je team prepareren om in staten waar dit scenario zich afspeelt rechtszaken aan te spannen en onrust te gaaan stoken.
Alleen het laatste zie ik nog niet heel veel gebeuren.
Het is zelfs zijn geboortestaat... Die stemmen meestal op de presidentskandidaat die daar vandaan komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Pennsylvania is de laatste 30 jaar een staat die (met uitzondering van 2016) voor Democratische kandidaten heeft gestemd. En volgens mij wezen de peilingen dit jaar ook naar Biden. In 2016 was de winst van Trump er een kleine en ik geloof niet dat de voorkeur voor die staat er in de 4 jaar erna zoveel beter is geworden. Als er nog ergens een Trump-batch zou liggen dan moet je je afvragen waar die in vredesnaam vandaan zijn gekomen.
Ah, duidelijk. Een foutje dus, kan gebeuren en is volkomen logisch, maar zie dat een bepaald slag mensen maar eens te vertellen zonder als reactie "uhuh, een foutje...héél toevallig hoor!" te krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://www.politifact.co(...)nds-mysteriously-su/
Bron: https://edition.cnn.com/p(...)-11-06-20/index.htmlquote:Trump campaign says it will challenge Biden’s victory
The Trump campaign released a statement Friday morning making clear they will contest the election, calling any projections of Joe Biden as the winner "false" and the race "far from final."
"This election is not over. The false projection of Joe Biden as the winner is based on results in four states that are far from final," Trump campaign general counsel Matt Morgan said in a statement.
Morgan's statement continued:
"Georgia is headed for a recount, where we are confident we will find ballots improperly harvested, and where President Trump will ultimately prevail. There were many irregularities in Pennsylvania, including having election officials prevent our volunteer legal observers from having meaningful access to vote counting locations. We prevailed in court on our challenge, but were deprived of valuable time and denied the transparency we are entitled to under state law. In Nevada, there appear to be thousands of individuals who improperly cast mail ballots. Finally, the President is on course to win Arizona outright, despite the irresponsible and erroneous 'calling' of the state for Biden by Fox News and the Associated Press."
The statement makes clear, as CNN has reported, the President has no intention of conceding as of now.
"Biden is relying on these states for his phony claim on the White House, but once the election is final, President Trump will be re-elected," Morgan concluded.
Het is ook nog eens een foutje bij een niet-officiële partij, die buiten de verkiezingen staat. Er valt niets te ontlenen aan alle trackers en overzichtskaarten die hier voorbij komen, het zijn allemaal vooral indicaties.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Een foutje dus, kan gebeuren en is volkomen logisch, maar zie dat een bepaald slag mensen maar eens te vertellen zonder als reactie "uhuh, een foutje...héél toevallig hoor!" te krijgen
Van Biden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is zelfs zijn geboortestaat... Die stemmen meestal op de presidentskandidaat die daar vandaan komt.
Het staat de Trump campagne vrij om alle stemmen te gaan hertellen daar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Een foutje dus, kan gebeuren en is volkomen logisch, maar zie dat een bepaald slag mensen maar eens te vertellen zonder als reactie "uhuh, een foutje...héél toevallig hoor!" te krijgen
Echte payout:quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Ik ga 100 euro inzetten op Trump:
Potential payout:
¤1500.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |