Dat is wel karma jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Heerlijk dat zijn keuze om stemmen via post af te raden hem misschien wel de overwinning kost.
Nog steeds lage opkomst procentueel maar dat is standaard in de USA.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat er zoveel meer mensen hebben gestemd in totaal
Het is sowieso een rare tactiek om mensen af te raden om te stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Heerlijk dat zijn keuze om stemmen via post af te raden hem misschien wel de overwinning kost.
karma is a bitchquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Trump welquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef ETA het volgende:
Biden: Wanna hear a joke?
Trump: Sure
Biden: "270"
Trump: I don't get it.
Biden: Exactly![]()
![]()
Was volgens mij gewoon zijn strategie. Hij wist dat hij dan op 1 dag op voorsprong stond.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:05 schreef Kyran het volgende:
Die hebben Dewey nog staan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:07 schreef ETA het volgende:
Al een grote nieuwsoutlet al de winnaar gecalled?
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef beantherio het volgende:
Bij nader inzien zie ik Bidden toch winnen. Ik voorspel dat ie Pennsylvania toch gaat pakken.
juist, ook fijn de pandemie misbruiken. en de USPS slopen net voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Was volgens mij gewoon zijn strategie. Hij wist dat hij dan op 1 dag op voorsprong stond.
Als hij dan zegt: STOP THE CUNT! en ze hadden dat van hem gepikt had hij gewonnen.
Het was te proberen. Donald doet hij nou altijd een beetje op zijn manier.
Ja precies, dat is m'n puntquote:
Best knap dat, ondanks de sabotage, Biden gaat winnenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist, ook fijn de pandemie misbruiken. en de USPS slopen net voor de verkiezingen.
voter suppression op zijn best,
Jazeker.. staat in de geschiedenisboekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is de Amerikaanse burgeroorlog nu al echt begonnen?
het is geen blue wave geworden maar een blue tsunami....het water trok zich eerst terugquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Best knap dat, ondanks de sabotage, Biden gaat winnen
Daarvoor hebben ze FOX.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Tengano het volgende:
CNN: "Whether or not Donald Trump acts like an adult....."
Ze halen hem helemaal open. Komt op mij weinig onpartijdig of neutraal over.
Kan best werken hoor, als de afname in aantal stemmers in de achterban van andere partijen maar groter is dan in je eigen partij: https://www.opendemocracy.net/en/dark-money-investigations/they-were-planning-on-stealing-election-explosive-new-tapes-reveal-cambridg/quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is sowieso een rare tactiek om mensen af te raden om te stemmen.
De waarheid is weinig onpartijdig?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef Tengano het volgende:
CNN: "Whether or not Donald Trump acts like an adult....."
Ze halen hem helemaal open. Komt op mij weinig onpartijdig of neutraal over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |