Je kan het beter verbranden, dan heb je de warmte er nog van.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Ik ga 100 euro inzetten op Trump:
Potential payout:
¤1500.00
Maak maar naar mij over. Als Trump wint krijg je 1600.00.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
Of aan mij overmaken, dan geef ik wel een like aan zijn post, das ook wat waardquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan het beter verbranden, dan heb je de warmte er nog van.
Ik zeg alvastquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus een willekeurig twitterberichtje gaat de verkiezingen stil leggen of hoe moet ik dit zien?
quote:
In de episodes van Hannity en Inghram van gisteren zat nog heel veel meer, het cumulatieve publiek van hen is vrij aanzienlijk en er belde ook meerdere zittende gouverneurs in. Als er mogelijke electorale ongeregeldheden plaatsvinden in een democratie en rechtstaat mag en moet dat serieus worden onderzocht door het rechtssysteem, of moet dat principe nu aan de kant worden geschoven?quote:
BNW.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
In de episodes van Hannity en Inghram van gisteren zat nog heel veel meer, het cumulatieve publiek van hen is vrij aanzienlijk en er belde ook meerdere zittende gouverneurs in. Als er mogelijke electorale ongeregeldheden plaatsvinden in een democratie en rechtstaat mag en moet dat serieus worden onderzocht door het rechtssysteem, of moet dat principe nu aan de kant worden geschoven?
Of in een rivier gooien, ziet-ie het tenminste nog even drijven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan het beter verbranden, dan heb je de warmte er nog van.
Is dat wel zo? In Michigan is de marge vrij groot, met die marge zou in Georgia en Wisconsin bijvoorbeeld niet herteld kunnen worden dacht ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het staat de Trump campagne vrij om alle stemmen te gaan hertellen daar.
En anders krijg je ¤104 terug toch? Of is het weer gewijzigd?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
Het zou ookmooi zijn als ik morgen miljonair wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:53 schreef manny het volgende:
hoe je het ook went of keert het is ongeveer 50-50 dus wie er ook wint: het zou prettig zijn als de gematigde republikeinen en de gematigde democraten (die beide democratie en rechtstaat respecteren) een pact sluiten en de komende 4 jaar gaan samenwerken, en de schreeuwers aan de beide flanken gewoon negeren.
Zou niet weten hoe Trump dit nog moet omdraaien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef BeriBeri het volgende:
Potential payout:
¤1500.00
Ja Trump heeft nogal lange tenen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:58 schreef verita het volgende:
Er wordt nu op CNN gemeld dat Fox News bij het bereiken van 270 kiesmannen voor Biden, dat ze hem geen president-elect mogen noemen, volgens 2 interne meme's die CNN heeft gezien. Dit ivm met komende rechtszaken doro Trump, dat zou hem kunnen schaden...
Fox roept hun staff nu actief op om geen termen als 'president-elect' te gebruiken als Biden de 270 grens haalt. Professionaliteit is aan die kant dus ook ver te zoekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het blijft wel de president; je eigen president waar je als volk wordt verwacht achter te staan, zo
wordt dat altijd geroepen als er dan een president wordt uitgeroepen. Dan support je hem.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat wel zo? In Michigan is de marge vrij groot, met die marge zou in Georgia en Wisconsin bijvoorbeeld niet herteld kunnen worden dacht ik.
Ik had het idee dat het in Michigan wel kan (de staat waar het hier om ging)quote:Recount rules: Automatic for a margin of fewer than 2,000 votes. Candidates can also request a recount.
Wens is vader van de gedachte, maar er is een vrij grote stroming onder de republikeinen die helemaal klaar is met het populisme, en reken maar dat er meer zich gaan uitspreken als Trump weg is. Onder de democraten zijn er voldoende die klaar zijn met het verdedigen van bijv de wetteloosheid rondom de uitwassen van van de BLM beweging en het eindeloze gejammer over noodzaak van genderneutrale invalide toiletten in het International Space Station.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het zou ookmooi zijn als ik morgen miljonair wordt.
Beiden hebben dezelfde kans
Van 5,587 naar 5,618quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:57 schreef NaturalScience het volgende:
Biden loopt een beetje uit in Penn.
Hij ging toch naar het buitenland, als Biden wint?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel rechtszaken wachten er nog op Trump als hij zijn immuniteit straks kwijt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |