SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:Live data voor uitslagenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Nouja, er is ook wel vrij fundamentele kritiek vanuit de wiskunde/statistiek zelf, bijvoorbeeld van Taleb.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar toch kan een poll helemaal niet "altijd spot on" zijn. Een peiling is een statistische uitkomst, ook al wordt die voor het lekenpubliek platgeslagen tot één cijfertje.![]()
Yep, het geeft vooral aan hoe tot op het bot dat land verdeeld is geraakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, wat moet precies doordringen? Trump heeft het op een-na-hoogste aantal stemmen ooit. Natuurlijk zijn zijn opmerkingen van de afgelopen dagen erg, maar het wil er bij mij niet in dat voor een groot deel van de stemmers nu net dat de druppel is.. Zelfs als alle 'spannende' staten van nu uiteindelijk voor Biden gaan kun je dit niet echt een 'afrekening met Trump' noemen. Trumps 'enablers' in de senaat zijn allemaal herkozen, en ze geven ook al aan welke kant het op gaat: McConnel wil de 'radicale agenda' tegenhouden, Graham heeft $500k gedoneerd aan 'komende juridische zaken'... Ik zie de GOP nog niet afstappen van 'Trumpism' met deze uitslagen.
Dat dan een 1000(0) stemmen het verschil moet gaan maken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Denken jullie dat Trump nu zit te janken?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Overigens lees ik dat in Georgia de stemmen van de militairen ook nog geteld moeten worden. Is dus nog geen gelopen zaak.![]()
Ik had het verder niet over de vraag of de peilingen per se erg accuraat waren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, er is ook wel vrij fundamentele kritiek vanuit de wiskunde/statistiek zelf, bijvoorbeeld van Taleb.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat geldt volgens mij voor meerdere staten, enkel luistert het bij andere staten niet zo nauw, dat die stemmen een rol kunnen gaan geven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Overigens lees ik dat in Georgia de stemmen van de militairen ook nog geteld moeten worden. Is dus nog geen gelopen zaak.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Zeker niet, het is een gladiator die tot het laatst zijn gelijk zal houden en bij onverhoopt ongelijk, zal volhouden dat de ander oneerlijk is. Dat heeft zijn (laatste ?) speech wel duidelijk gemaakt. All-in.quote:
Daarbij lijkt het maar is het niet zeker dat de race over is. Kans 70-30% dat Trump verliest en dan help ik die dwarse repu's die uit het doosje springen, hopen dat zij een veilig haventje hebben."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
En expats, 60/40 verdeling was de verwachting.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Overigens lees ik dat in Georgia de stemmen van de militairen ook nog geteld moeten worden. Is dus nog geen gelopen zaak.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Dat is dacht ik inaccuraat. Er zijn nog zo'n 8000 stembiljetten aangevraagd/uitgestuurd voor militairen / expats die niet terug zijn gestuurd. Dat zou nog binnen kunnen komen is mijn begrip van de situatie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Overigens lees ik dat in Georgia de stemmen van de militairen ook nog geteld moeten worden. Is dus nog geen gelopen zaak.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Alle troepen zaten toch gewoon weer braaf in de VS?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:56 schreef Monolith het volgende:
Alle troepen zaten toch gewoon weer braaf in de VS?
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Overzees, niet per se militair. Polls laten ook militair een edge naar Biden zien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Overigens lees ik dat in Georgia de stemmen van de militairen ook nog geteld moeten worden. Is dus nog geen gelopen zaak.![]()
John King zal ook zo wel weer komen
In zn onberispelijke maatpak
Vingers netjes tegen elkaar voor zn buik
En geen enkele keer 'euuhh'Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ah, Phil is vervangen door opperbaas John King.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Ik denk dat hij vastgebonden en gedrogeerd in een kamer met kussens aan de muren ligt.quote:Spoilers!![]()
Haha, King die zich afvraagt waarom mensen überhaupt gaan slapen
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
King is uiteraard een koning maar ik vond Phil ook wel heel fijn. Gevarieerder dan King. Ik mis Cuomo wel. Hoewel Wolf de tofste naam ter wereld heeft, vind ik hem niet heel prettig om naar te kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Phil is vervangen door opperbaas John King.Spoilers!![]()
Ze zijn ook al bijna 100 uur verslag aan het doen vanaf het openen van de stemlokalen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:01 schreef BlackLining het volgende:
Haha, King die zich afvraagt wawaar mensen überhaupt gaan slapenJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Phil Mattingly had ruzie met de Magic Wall afgelopen uur, denk dat ze op dat moment John King maar uit bed hebben geschreeuwd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Phil is vervangen door opperbaas John King.![]()
![]()
Moet je een Amerikaanse vlag ophangen en zie hoe snel ze opstaan.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
King is natuurlijk vooral een cultheld, met z'n monotone woordenstroom.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
King is uiteraard een koning maar ik vond Phil ook wel heel fijn. Gevarieerder dan King. Ik mis Cuomo wel. Hoewel Wolf de tofste naam ter wereld heeft, vind ik hem niet heel prettig om naar te kijken.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Biden, het is de welbekende som "Je rijd met snelheid X naar Y en je moet nog Z afleggen, hoe laat kom je aan?"quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
PA naar Biden of blijft het voor Trump?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
De trend ziet er bijzonder slecht uit voor de 'president'quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
PA naar Biden of blijft het voor Trump?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Biden bij een landslidequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
De nog te tellen stemmen komen vooral uit Philadelphia en Pittsburgh.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
Geen twijfel dat Pennsylvania naar Biden gaat. Het wordt ook niet spannend.My friends all drive horses![]()
Niet meer dan resident binnenkort.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De trend ziet er bijzonder slecht uit voor de 'president'![]()
Uiteraard, de meester mag de cijfers van PA aankondigen zodat hij de eer krijgt om Joe uit te roepen tot winnaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Phil is vervangen door opperbaas John King.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben Bannon permanent van twitter gegooid. De hoofden van dr. Fauci en directeur FBI moesten op een stok op de hoeken van het WH gezet worden, als waarschuwing naar andere ambtenaren.https://www.theguardian.c(...)-for-fauci-beheadingquote:“Second term kicks off with firing Wray, firing Fauci … no I actually want to go a step farther but the president is a kind-hearted man and a good man,” Bannon said.
“I’d actually like to go back to the old times of Tudor England. I’d put their heads on pikes, right, I’d put them at the two corners of the White House as a warning to federal bureaucrats, you either get with the programme or you’re gone.”are we infinite or am I alone![]()
Mag ook wel een onderzoekje naar komen van de FBI.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
https://www.theguardian.c(...)-for-fauci-beheadingDon't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Nee, de raw data komt van NYT, de berekening maken zij zelf (is opensource, dus je kan zelf kijken).quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die site autoscrapet de NYT, dus de NYT ligt te maffen.
Probleem is dat bij een flip alsnog aan de hand van het vorige percentage (dat dus nu niet meer van de trailing candidate is) wordt gebruikt voor het uitrekenen van het nieuwe percentage. Daar had in de code die de sheet genereert een 1-percentage moeten staan in geval van een flip."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
For the sake of our Lord...quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:04 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Moet je een Amerikaanse vlag ophangen en zie hoe snel ze opstaan.
Let Donald "Grap'm by the pussy" Trump win!Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Hey hey, zit Herman de Schermman niet te dissen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Ik denk dat Trump echt heilig is overtuigd van z'n eigen fantasiewereld, waarin Biden fraude heeft gepleegd en hij de echte winnaar is. Ookal laat de GOP hem massaal vallen en wordt hij zelfs op Fox uitgelachen.quote:Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Biden wint, maar kan ook nog met een landslide winnen.
Wordt mogelijk het beste verlies dat Trump ooit heeft gezien.![]()
Ligt eraan wat je defineert aan een landslide. Volgens mij hield Fivethirtyeight 10 procent meer van de popular vote aan, en daar zit Biden nog wel ver van af.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef Beathoven het volgende:
Biden wint, maar kan ook nog met een landslide winnen.
Wordt mogelijk het beste verlies dat Trump ooit heeft gezien.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Doe mij maar zoals het hier gaat. Voor spektakel heb ik andere dingen. Niet goed voor je gezondheid dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Trump krijgt ook steun hoor van talloze 'top' republikeinenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump echt heilig is overtuigd van z'n eigen fantasiewereld, waarin Biden fraude heeft gepleegd en hij de echte winnaar is. Ookal laat de GOP hem massaal vallen en wordt hij zelfs op Fox uitgelachen.
https://edition.cnn.com/2(...)ion-fraud/index.html![]()
Zo slecht vind ik Herman het niet doen, maar volgens mij was hij er de laatste keer al niet meer, toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
zonde van m'n tijd om er achter te komen dat die makke schapen in nederland Rutte weer aan 40+ zetels helpen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.
hard pass.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Zou W. Bush zich nog uitspreken?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trump krijgt ook steun hoor van talloze 'top' republikeinen
https://edition.cnn.com/2(...)ion-fraud/index.html“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, het is zeker geen spelletje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump echt heilig is overtuigd van z'n eigen fantasiewereld, waarin Biden fraude heeft gepleegd en hij de echte winnaar is. Ookal laat de GOP hem massaal vallen en wordt hij zelfs op Fox uitgelachen.![]()
Nee, vorige keer was het Dionne Stax, maar die is nu ook weg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Herman het niet doen, maar volgens mij was hij er de laatste keer al niet meer, toch?![]()
Wat bedoelde je dan precies?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had het verder niet over de vraag of de peilingen per se erg accuraat waren.![]()
Wat is het alternatief?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
zonde van m'n tijd om er achter te komen dat die makke schapen in nederland Rutte weer aan 40+ zetels helpen.
hard pass.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Na vier jaar demockery is het nu tijd voor democraty.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De trend ziet er bijzonder slecht uit voor de 'president'Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die doet het toch niet meer?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Talloze? Barrosso, McCarthy en Graham. Allenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)ion-fraud/index.html-waardig.
Deed Dionne Stax dat niet de laatste keer?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laatste verkiezingen VVD gestemd. Maar gezien de peilingen, ga ik dit keer waarschijnlijk voor een andere partij. Misschien D66 of wellicht zelfs de PvdA.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Goede analyse nu op CNN. Biden heeft voornamelijk gewonnen doordat er relatief meer democraten zijn komen opdagen dan vorige verkiezingen.![]()
Afdeling open deuren…. goedenmiddag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:21 schreef Zelva het volgende:
Goede analyse nu op CNN. Biden heeft voornamelijk gewonnen doordat er meer democraten zijn komen opdagen.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
nou idd. dat zou m'n schoonmoeder zelfs kunnen concluderen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Afdeling open deuren…. goedenmiddag.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Hot take.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:21 schreef Zelva het volgende:
Goede analyse nu op CNN. Biden heeft voornamelijk gewonnen doordat er relatief meer democraten zijn komen opdagen dan vorige verkiezingen.![]()
Wel bizar dat na 4 jaar Trump toch nog 6 miljoen Amerikanen éxtra denken dat Trump een prima president is om nog 4 jaar te hebben.Fuck the EBU.![]()
Het is wel complexer als de dooddoener "hij heeft meer stemmen". Het liet ook zien dat er vrijwel niks veranderd is in PA sinds 2016, slechts 4 counties waren naar links of rechts opgeschoven, geen rare groeipercentages. Simpelweg meer turnout.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
nou idd. dat zou m'n schoonmoeder zelfs kunnen concluderen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Vond het dit keer wel een erg uitgekookt plan hoor. Maandenlang stemmen per post verdacht maken en impliciete oproepen naar zijn achterban om fysiek te stemmen. Je weet dan dat het stemmen per post leidt tot een hoog percentage Democraten. Dit combineren met het bezuinigen / tegenhouden van investeringen in US Postal. Het proberen om stemmen tellen te laten stoppen na election day, wetende dat dit voor stemmen per post zijn. Dit alles zorgde voor een goede voorsprong van Trump in de eerste resultaten. Op dat moment jezelf uitroepen tot winnaar en zeggen dat ze moeten stoppen met tellen. Nog even voorspellen dat ze overal tassen met stemmen voor Biden gaan vinden (ja duh! Maar zijn achterban denkt: zie je wel!)quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump echt heilig is overtuigd van z'n eigen fantasiewereld, waarin Biden fraude heeft gepleegd en hij de echte winnaar is. Ookal laat de GOP hem massaal vallen en wordt hij zelfs op Fox uitgelachen.
Het is allemaal net te doordacht om te bestempelen als volledige fantasiewereld.![]()
Dat zo'n Lady Graham nog steeds in de senaat zit is toch juist een teken dat er niet gefraudeerd wordt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)ion-fraud/index.html
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Klopt, maar dat wordt uitgedacht door z'n adviseurs, niet door hemzelf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond het dit keer wel een erg uitgekookt plan hoor. Maandenlang stemmen per post verdacht maken en impliciete oproepen naar zijn achterban om fysiek te stemmen. Je weet dan dat het stemmen per post leidt tot een hoog percentage Democraten. Dit combineren met het bezuinigen / tegenhouden van investeringen in US Postal. Het proberen om stemmen tellen te laten stoppen na election day, wetende dat dit voor stemmen per post zijn. Dit alles zorgde voor een goede voorsprong van Trump in de eerste resultaten. Op dat moment jezelf uitroepen tot winnaar en zeggen dat ze moeten stoppen met tellen. Nog even voorspellen dat ze overal tassen met stemmen voor Biden gaan vinden (ja duh! Maar zijn achterban denkt: zie je wel!)
Het is allemaal net te doordacht om te bestempelen als volledige fantasiewereld.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Al aangepast.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Afdeling open deuren…. goedenmiddag.
Trump underperformet nauwelijks in Pennsylvania en haalt zelfs meer stemmen, maar de opkomst van nieuwe stemmers voor Biden is nog hoger. Weinig republikeinen die Trump zat zijn.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje. dat is er niet.
En van al die andere koekwausen, komt Rutte het meest presidentieel over.
En je kan natuurlijk kiezen aan de hand van de programma's, maar het maakt echt geen fuck uit wie er in de coalitie zitten. Van alles wat alle partijen beloven in verkiezingstijd lukt misschien 5%Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nee dat denken lang niet alle republikeinse stemmers. Bijvoorbeeld de streng gelovigen blijven republikeins stemmen vanwege Mike Pence, en hun weigering om überhaupt op Iemand van de democratische partij te stemmen. Die groep neemt Trump ondanks alles op de koop toe.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:24 schreef Moira het volgende:
Wel bizar dat na 4 jaar Trump toch nog 6 miljoen Amerikanen éxtra denken dat Trump een prima president is om nog 4 jaar te hebben.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Ik waardeer hem totaal niet. Maar je krijgt wel gigantisch veel effect voor je stem. Wat hij allemaal tegen houd is voor zijn fans puur goud. Zeer effectieve politicus, menselijk schuim.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zo'n Lady Graham nog steeds in de senaat zit is toch juist een teken dat er niet gefraudeerd wordt?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Dan ga je er dus vanuit dat Trump dit zelf verzonnen heeft. Dat geloof ik niet. Ik denk dat Trump dit allemaal 'ingefluisterd' is door zijn adviseurs en hij dit gewoon klakkeloos voor waarheid aanneemt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond het dit keer wel een erg uitgekookt plan hoor. Maandenlang stemmen per post verdacht maken en impliciete oproepen naar zijn achterban om fysiek te stemmen.
...
Het is allemaal net te doordacht om te bestempelen als volledige fantasiewereld.![]()
En dan vervolgens alles in duigen zien vallen omdat Fox News Arizona (wellicht te) vroeg called voor Bidenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond het dit keer wel een erg uitgekookt plan hoor. Maandenlang stemmen per post verdacht maken en impliciete oproepen naar zijn achterban om fysiek te stemmen. Je weet dan dat het stemmen per post leidt tot een hoog percentage Democraten. Dit combineren met het bezuinigen / tegenhouden van investeringen in US Postal. Het proberen om stemmen tellen te laten stoppen na election day, wetende dat dit voor stemmen per post zijn. Dit alles zorgde voor een goede voorsprong van Trump in de eerste resultaten. Op dat moment jezelf uitroepen tot winnaar en zeggen dat ze moeten stoppen met tellen. Nog even voorspellen dat ze overal tassen met stemmen voor Biden gaan vinden (ja duh! Maar zijn achterban denkt: zie je wel!)
![]()
Heyquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.
Onze verkiezingen gaan komend jaar ook minimaal 3 dagen duren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De approval rate van Trump is over deze vier jaar gedaald van 45.5% naar 44.7%. (Bijna) De helft van Amerika stemt niet alleen op Trump omdat hij een Republikein is, nee, de helft van de Amerikanen keurt Trump goed.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nee dat denken lang niet alle republikeinse stemmers. Bijvoorbeeld de streng gelovigen blijven republikeins stemmen vanwege Mike Pence, en hun weigering om überhaupt op Iemand van de democratische partij te stemmen. Die groep neemt Trump ondanks alles op de koop toe.![]()
Is ook door geen enkele partij een politiek punt van gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey
Onze verkiezingen gaan komend jaar ook minimaal 3 dagen duren.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Geef Thierry geen ideeën.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is ook door geen enkele partij een politiek punt van gemaakt.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
De verkiezingen in 2010 en 2012 waren wel spannend voor Nederlandse begrippen. Dat kwam doordat het zowel spannend was wie er eerste ging worden, als dat Wilders flink veel lawaai maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
De verkiezingen in 2017 waren erg saai, Wilders voerde een extreem slechte campagne en de VVD lag zo ver voor. Ik gok dat 2021 ook saai gaat worden doordat de VVD zo hoog staat en FvD op zijn gat ligt.
De provinciale verkiezingen van 2019 waren wel voor Nederlandse begrippen redelijk spectaculair, dit kwam vooral doordat Forum opeens zo steeg in de peilingen, forum een goede campagne voerde en opeens won.
Denk dat de verkiezingen nadat Rutte geen lijsttrekker meer is echt spannend worden, dan is er weer een openspeelveld.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is ook door geen enkele partij een politiek punt van gemaakt.
En meer mensen worden verzocht per post te stemmen.
In NL!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Daarom is het belangrijk dat de Republikeinse partijtop zich tegen Trump keert en dit soort praktijken niet accepteert. Ik denk dat de ruime meerderheid van Republikeinen dan die kant zou kiezen. Maar dan moeten ze dat wel durven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nee dat denken lang niet alle republikeinse stemmers. Bijvoorbeeld de streng gelovigen blijven republikeins stemmen vanwege Mike Pence, en hun weigering om überhaupt op Iemand van de democratische partij te stemmen. Die groep neemt Trump ondanks alles op de koop toe.![]()
Ze kunnen ook Trump approven omdat ie Republikein is hčquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De approval rate van Trump is over deze vier jaar gedaald van 45.5% naar 44.7%. (Bijna) De helft van Amerika stemt niet alleen op Trump omdat hij een Republikein is, nee, de helft van de Amerikanen keurt Trump goed.![]()
![]()
Fucking uren wachten op een paar honderd stemmen en nu weer zeggen ‘more results expected soon’. Ja vast![]()
![]()
Iedereen ziet dat met de VVD de verzorgingsstaat afgebroken wordt, het grote geld belangrijker wordt gevonden dan het welzijn van jan modaal en daaronder. Dat ze toch 40 zetels zouden weten binnen te halen, zegt wat mij betreft veel over het moraal in de hedendaagse maatschappij. Ikke ikke! En iedereen die eem beetje anders is dan ik, is ENG! En die anderen mogen vooral niet van de privileges genieten die IK wel heb. Wat dat betreft leven we in een trieste tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook een beetje. dat is er niet.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef Puddington het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt uitgedacht door z'n adviseurs, niet door hemzelf.Ik ga er niet van uit dat hij dat helemaal zelf uitgedacht heeft, maar meer dat hij zich er wel van bewust is dat het een vooropgezet plan is. Niet dat er adviseurs zijn die zeggen nu moet je a zeggen, nu b, nu c, nu d, en dat hij dat dan precies volgt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat Trump dit zelf verzonnen heeft. Dat geloof ik niet. Ik denk dat Trump dit allemaal 'ingefluisterd' is door zijn adviseurs en hij dit gewoon klakkeloos voor waarheid aanneemt.
Alternatief, dat er mensen zijn die hem influisteren dat dit echt zo is... Het zou kunnen, maar ik betwijfel het. Moeilijk vast te stellen natuurlijk ook.![]()
Er is vast net nog iets in Idaho binnengekomen. Niet zo zeurenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Fucking uren wachten op een paar honderd stemmen en nu weer zeggen ‘more results expected soon’. Ja vast![]()
![]()
Uiteraard, dat speelt een rol bij een groot gedeelte van die approvers. Maar ik ga een beetje in tegen het narratief dat men Trump op de koop toe neemt, maar eigenlijk niet achter hem staat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook Trump approven omdat ie Republikein is hč![]()
En ondertussen allerlei Trump-gezinde rechters in het Supreme Court benoemen (Fuck Trias Politica, Es lebe die Gleichschaltung). En dan hopen dat je hiermee in het zadel blijft ongeacht de verkiezingsuitslag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is allemaal net te doordacht om te bestempelen als volledige fantasiewereld.
Zoonlief van Donald had het al over een "Totale oorlog" verklaren aan deze "fake-overwinning".
Tsja, wat moet je er van zeggen zonder in een Godwin-val te trappen?Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Binnen de Amerikaanse cultuur is Trump geen gek fenomeen. Het anti-overheid sentiment zit veel dieper dan wij Europeanen ons voor kunnen stellen.
Het land is ontstaan als vrijheidsbeweging. Vrijheid van overheid, niet van een onderdrukker uit een andere cultuur (waar we in Europa veel bekender mee zijn).
Veel Amerikanen zijn niet tegen health care, maar ze zijn sterker tegen een overheid die iets oplegt. Ook al is het onder de streep goedkoper om collectief op te pakken.
Trump met zijn anti-overheidsretoriek en self-made man imago past daar sterk binnen. Die approval rates zijn zo gek niet.![]()
Die official uit Philadelphia zei dat he. Een gedeelte van de 50.000 stemmen. Lijkt me heel sterk dat dat er maar een paar honderd zullen zijn. Dat het iets meer dan twee uur is, vind ik wel voorstelbaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Wat nu als Kanye gewonnen heeft in Nevada en ze niet weten hoe het te moeten brengen>?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Andere analyse die ik lees voor Trump zijn hoge aantal stemmen is dat veel armelui liever de economie draaiende hebben en dan maar een grotere kans willen riskeren dood te gaan.![]()
Overigens geloof ik niet dat de Supreme Court zomaar Trump aan een zege gaat helpen. Ze zijn conservatief maar niet dom, en werken nog steeds vanuit de wet.
Die nieuwe rechter (naam is me even ontschoten) is echt niet een Trump puppet.
De meeste conservatieve lagere rechters hebben bijna overal de republikeinse law suits afgewezen.![]()
Schrik!quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De nog te tellen stemmen komen vooral uit Philadelphia en Pittsburgh.
Geen twijfel dat Pennsylvania naar Biden gaat. Het wordt ook niet spannend.
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Worden daar allemaal Trump-enveloppen opengetrokken?Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.![]()
Als ze de Trump dictatuur uitroepen zijn ze zelf de volgendequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:44 schreef AMDB het volgende:
Overigens geloof ik niet dat de Supreme Court zomaar Trump aan een zege gaat helpen. Ze zijn conservatief maar niet dom, en werken nog steeds vanuit de wet.
Die nieuwe rechter (naam is me even ontschoten) is echt niet een Trump puppet.
De meeste conservatieve lagere rechters hebben bijna overal de republikeinse law suits afgewezen.![]()
Niet alleen armelui. Ik werk veel met Amerikanen, momenteel veel in PA. Snappen allemaal niet dat wij hier strenge lockdowns hebben en vinden COVID geen groot gevaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Hexagon het volgende:
Andere analyse die ik lees voor Trump zijn hoge aantal stemmen is dat veel armelui liever de economie draaiende hebben en dan maar een grotere kans willen riskeren dood te gaan.
Zijn veelal slimme, universitair, opgeleide mensen.![]()
Een negatieve correctie? Voor Trump, dus goed voor Biden ...quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Schrik!
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Worden daar allemaal Trump-enveloppen opengetrokken?![]()
Ik denk dat het eerder andersom is: in Staten waar men Trump stemt gaat het virus ongenadig los.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:31 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Verteller: ik was niet verbaasd.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dan is die hernieuwde populariteit dus ook maar een tijdelijk fenomeen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet alleen armelui. Ik werk veel met Amerikanen, momenteel veel in PA. Snappen allemaal niet dat wij hier strenge lockdowns hebben en vinden COVID geen groot gevaar.
Zijn veelal slimme, universitair, opgeleide mensen.![]()
Deze zal vast al wel gepost zijn:quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is: in Staten waar men Trump stemt gaat het virus ongenadig los.![]()
Maar Amerikanen wassen hun handen goed.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:46 schreef AMDB het volgende:
Niet alleen armelui. Ik werk veel met Amerikanen, momenteel veel in PA. Snappen allemaal niet dat wij hier strenge lockdowns hebben en vinden COVID geen groot gevaar.
Zijn veelal slimme, universitair, opgeleide mensen.
In NL staat de gemiddelde klojo met z’n schijtklauwen doodleuk broodjes te smeren.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Universitair opgeleid, maar niet zo slim dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn veelal slimme, universitair, opgeleide mensen.
Vandaar dat Amerika in verhouding meer besmettingen en meer doden heeft dan Europa.
Trump heeft duizenden doden veroorzaakt met zijn bagatelliseren van de epidemie.
Het ageren tegen strenge lokale lockdowns, Onveilig gedrag tonen
Rutte in Nederland nam wel een centrale leiding ... vandaar dat hij de verkiezingen gaat winnen over 5 maanden
én Trump is een loser
[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 06-11-2020 14:04:29 ]![]()
Hoe saaier de politiek, hoe beter het gaat met het land.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:33 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
De verkiezingen in 2010 en 2012 waren wel spannend voor Nederlandse begrippen. Dat kwam doordat het zowel spannend was wie er eerste ging worden, als dat Wilders flink veel lawaai maken.
De verkiezingen in 2017 waren erg saai, Wilders voerde een extreem slechte campagne en de VVD lag zo ver voor. Ik gok dat 2021 ook saai gaat worden doordat de VVD zo hoog staat en FvD op zijn gat ligt.
De provinciale verkiezingen van 2019 waren wel voor Nederlandse begrippen redelijk spectaculair, dit kwam vooral doordat Forum opeens zo steeg in de peilingen, forum een goede campagne voerde en opeens won.
Denk dat de verkiezingen nadat Rutte geen lijsttrekker meer is echt spannend worden, dan is er weer een openspeelveld.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Deze zal vast al wel gepost zijn:[ twitter ]![]()
![]()
![]()
Hij krijgt wel heerlijk zure reacties zeg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Deze zal vast al wel gepost zijn:[ twitter ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Woon en werk in de VS als software engineer, en sommige lui ratelen zonder denken onzin van figuren als Ben Shapiro na, een hoop "ik draag een mondkapje, maar "onderzoek" laat blijken dat toch niks helpt" terwijl het qua werk geen domme jongens zijn. Qua andere zaken, tja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn veelal slimme, universitair, opgeleide mensen."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Maar als we het uit een filosofisch perspectief zien: vrijheid van het individu, anti-overheid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Universitair opgeleid, maar niet zo slim dus.
Vandaar dat Amerika in verhouding meer besmettingen en meer doden heeft dan Europa.
Trump heeft duizenden doden veroorzaakt met zijn bagatelliseren van de epidemie.
Het ageren tegen strenge lokale lockdowns,
Rutte in Nederland nam wel een centrale leiding ... vandaar dat hij de verkiezingen gaat winnen over 5 maanden
én Trump is een loser
Het is voor veel Amerikanen ook meer een zaak van de overheid die ze iets vertelt, terwijl ze principieel tegen overheid zijn.
Ze bekijken het cultureel gewoon anders.![]()
Die heb je in NL ook. Maar niet zo sterk het anti-overheidssentiment, dat maakt het een stuk erger.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Woon en werk in de VS als software engineer, en sommige lui ratelen zonder denken onzin van figuren als Ben Shapiro na, een hoop "ik draag een mondkapje, maar "onderzoek" laat blijken dat toch niks helpt" terwijl het qua werk geen domme jongens zijn. Qua andere zaken, tja.![]()
New results very very soon!![]()
(New healthcare plan very very soon..)Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Only the best results!quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:09 schreef BlackLining het volgende:
(New healthcare plan very very soon..)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Over 2 weken, he?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:09 schreef BlackLining het volgende:
(New healthcare plan very very soon..)![]()
New vaccin very very soonquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:09 schreef BlackLining het volgende:
(New healthcare plan very very soon..)![]()
Dat is het natuurlijk allemaal. Het zijn lui die zichzelf geinsuleerd hebben en in een klein hokje alleen nog maar de scheten inhaleren van alternative facts pundits.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:03 schreef OMG het volgende:
[..]
Woon en werk in de VS als software engineer, en sommige lui ratelen zonder denken onzin van figuren als Ben Shapiro na, een hoop "ik draag een mondkapje, maar "onderzoek" laat blijken dat toch niks helpt" terwijl het qua werk geen domme jongens zijn. Qua andere zaken, tja.
Op de frontpage zat fijne forumvriend theodddutchguy te blaten dat er geen enkel bewijs voor de impeachments was, maar de Biden familie overduidelijk corrupt is. Je moet wel heel high van de ruften zijn om via een dubieuze bron alles te geloven van familiaire bevoordeling voor zoon Biden, en niet te zien dat Ivanka, Don Jr en Jared open en bloot de wereld over reizen in semi officiële overheidshoedanigheid om deals te sluiten.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Misschien dat de toon verandert als de race gelopen is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:15 schreef viagraap het volgende:
[..]
Lekker veilig verwoord weer, zo kennen we deze engnek.![]()
De mailtjes die de Trump-campagne stuurt... lekker de achterban opnaaien:
https://politicalemails.org/messages/294329
THE DEMOCRATS WILL TRY TO STEAL THIS ELECTION!
Just like I predicted from the start, mail-in ballots are leading to CHAOS like you've never seen, plain and simple! The Radical Left is going to do whatever it takes to try and rip a TRUMP-PENCE VICTORY away from you, and that's why I'm coming to you now.
I need YOUR HELP to ensure we have the resources to protect the results. We can't allow the Left-wing MOB to undermine our Election. I'm asking my fiercest and most loyal defenders, like YOU, to FIGHT BACK!
https://politicalemails.org/messages/294709
Just like I predicted from the start, mail-in ballots are leading to CHAOS like you've never seen, plain and simple! The Radical Left is going to do whatever it takes to try and rip a TRUMP-PENCE VICTORY away from you, and that’s why I’m coming to you now.
I need YOUR HELP to ensure we have the resources to protect the results. We can’t allow the Left-wing MOB to undermine our Election. I’m asking my fiercest and most loyal defenders, like YOU, to FIGHT BACK!
https://politicalemails.org/messages/294676
The Democrats are trying to STEAL the Election. We will never let them do it. Votes cannot be cast after the Polls are closed!
They will try to drag this Election out for as long as possible. You’ve always been one of my strongest supporters, John, which is why I’m coming to you now with an urgent request.
I’ve activated the Official Election Defense Fund and I need EVERY PATRIOT, including YOU, to step up and make sure we have enough resources to PROTECT THE INTEGRITY OF OUR ELECTION.
Step up IMMEDIATELY and increase your impact by 1000%.
I need YOUR HELP to STOP the Left-wing MOB from undermining our Election.
https://politicalemails.org/messages/294672
President Trump was right.
Mail-in ballots have led to total and complete CHAOS.
They are finding Biden votes all over the place. So bad for our Country, and for the MILLIONS of voters who want to know the results.
We must DEFEND the integrity of the Election, which is why President Trump is calling on his most loyal supporters, like YOU, to make sure we have the resources to keep going. We need YOU to step up and contribute to the OFFICIAL ELECTION DEFENSE FUND.
Etc etc etc.Huilen dan.![]()
Zo kennen we hem weerquote:
Als Biden wint staat ie aan de goede kant en als de burgeroorlog uitbreekt ook.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Vraag ik me af, als veel republikeinen dat doen gaan een hoop Trump-adepten over vier jaar helemaal niet meer stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat de toon verandert als de race gelopen is.![]()
Ja dan praat ie waarschijnlijk alsof hij nooit iets met die hele Trump gehad heeft en weet ie zich weer in allerlei bochten te wringen om te verklaren waarom het blokkeren van alles wat Democraat riekt van belang is voor de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat de toon verandert als de race gelopen is.What Would Goku Do![]()
In een half uur 100.000 openstaande stemmen minder in Pennsylvania. Wordt het toch nog spannender?
Of moeten we een Trumpje doen? Fraude! Stop met stemmen!![]()
Er zijn maar twee opties: je erkent de uitslag van de verkiezing of niet. Kan me niet voorstellen dat de Republikeinen massaal de uitslag niet erkennen. Dat is dan misschien geen expliciete aanval op Trump, maar wel impliciet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vraag ik me af, als veel republikeinen dat doen gaan een hoop Trump-adepten over vier jaar helemaal niet meer stemmen.![]()
Nog een voorbeeldje voor mensen die denken dat GOP gematigder gaat worden, hier een tweet van de voorzitter:
Commentaar van The Guardian hierop:quote:If she thinks that is bad, she’ll be absolutely furious when she finds out that one of the candidates for president has already given a national address saying “I easily win”, “I’ve already decisively won” and “we won by historic numbers”.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
GA weer 1 erbij van 1 geteld
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Die zijn dat dan allang weer vergeten. En dan hebben de Republicans vast een lekkere frisse nieuwe autoritaire opvolger gevonden voor Trump.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vraag ik me af, als veel republikeinen dat doen gaan een hoop Trump-adepten over vier jaar helemaal niet meer stemmen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Weer zo'n klassieker van de GOP: beschuldig je tegenstander van pre-cies hetgeen wat je zelf doet. In de helft van de gevallen geloven ze ook volledig wat ze zeggen op dat moment.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
Nog een voorbeeldje voor mensen die denken dat GOP gematigder gaat worden, hier een tweet van de voorzitter:
[ twitter ]
Commentaar van The Guardian hierop:
[..]What Would Goku Do![]()
https://eu.jsonline.com/s(...)-ballots/6182506002/quote:The Trump campaign is trying to take advantage of an effort by Pennsylvania to count all absentee votes mailed by Nov. 3 even if received up to three days later.
An email obtained by the Milwaukee Journal Sentinel sent at 5:19 p.m. Thursday by Kenosha for Trump is headlined "Volunteers Urgently Needed."
It reads: "Trump Victory urgently needs volunteers to make phone calls to Pennsylvania Trump supporters to return their absentee ballots. These phone calls will help President Trump win the election!"
Volunteers are urged to contact a pair of field directors listed in the email. The two, Riley Pella and Joshua Williams, are paid staffers for the Republican Party of Wisconsin, filings with the Federal Election Commission show.
Dozens of Republican staffers in Wisconsin were involved in the operation to recruit volunteers to contact Trump supporters in Pennsylvania, according to one person familiar with the effort.
Pella referred questions about the email to Anna Kelly, spokeswoman for the Trump campaign in Wisconsin.
Kelly did not return requests for an interview on Thursday night.
"This seems deeply stupid as it seems to be a solicitation to commit voter fraud," said Richard Hasen, a noted elections law specialist at the University of California, Irvine Law School. "It's hard to believe this is real."are we infinite or am I alone![]()
Wat lees ik hier?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://eu.jsonline.com/s(...)-ballots/6182506002/Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Gaan we nog iets van AZ of NV horen vandaag? Daar zullen ze nu ook allemaal wakker zijn en aan het werk gaan rond deze tijd.![]()
1-0 verloren gisteren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nog iets van AZ horen vandaag?![]()
Geloof het wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vanuit Philly? Dat kan dat zomaar eens 15-5 voor Biden worden en dan wordt het al heel close.
Tijd om deze op repeat af te spelen:
![]()
Weet iemand hoe het zit met de stemmen van de militairen, die zullen toch nog moeten aankomen?
Ze zullen grotendeels Trump en GOP zijn, al zal het hooguit op staatniveau 1000 stemmen schelen.
Dus verwacht geen veranderingen, misschien maximaal een house seat die flipt.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Ik mis nog in het verhaal dat er geroepen word dat er elk moment bewijs word openbaar gemaakt van grootschalige fraude. Standaard tactiek vanuit het Trump kamp.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Want? Trump heeft daar niet perse veel vriendjes gemaaktquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:34 schreef martijnde3de het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de stemmen van de militairen, die zullen toch nog moeten aankomen?
Ze zullen grotendeels Trump en GOP zijn, al zal het hooguit op staatniveau 1000 stemmen schelen.
Dus verwacht geen veranderingen, misschien maximaal een house seat die flipt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2020 14:36:00 ]![]()
Zijn niet alleen militairen, overzeese stemmen (dus ook expats, migranten).quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:34 schreef martijnde3de het volgende:
Dus verwacht geen veranderingen, misschien maximaal een house seat die flipt.
Overigens lieten de polls ook onder militairen een lichte Biden lead zien. Dus als het naar Trump neigt zal het waarschijnlijk niet heel sterk zijn.![]()
CNN 1 minuut geleden: over 10-15 minuten meer votes uit Philly. Dat zei iemand hier ook 10 minuten geleden.![]()
![]()
Dat is nu. Als de Trump dynastie van het toneel verdwijnt gaat er een andere toon klinken. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[ twitter ]
Commentaar van The Guardian hierop:
[..]![]()
En drie uur terug: over een uur of 2...quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:38 schreef Zwansen het volgende:
CNN 1 minuut geleden: over 10-15 minuten meer votes uit Philly. Dat zei iemand hier ook 10 minuten geleden.
Zouden ze gewacht hebben tot het punt dat het om zou slaan om dat dan in 1 grote batch te doen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Als je die enorme ruimtes ziet en die vrijwilligers verbaast het me weinig dat het langzaam gaat. Respect voor deze mensen. Minder respect voor mensen die een democratisch proces willen verstoren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die official uit Philadelphia zei dat he. Een gedeelte van de 50.000 stemmen. Lijkt me heel sterk dat dat er maar een paar honderd zullen zijn. Dat het iets meer dan twee uur is, vind ik wel voorstelbaar.![]()
Ik hoor al de hele morgen 'any minute now!', vergezeld van een nét iets te opzwepend muziekje wat nét iets te lang aanhoudtquote:
Het continu claims over fraude de wereld in slingeren heeft toch wel een beetje z'n vruchten afgeworpen:Huilen dan.![]()
Het is eerder de schuld van de autoriteiten in die staten die hun aangekondigde deadlines steeds niet halenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:38 schreef Zwansen het volgende:
CNN 1 minuut geleden: over 10-15 minuten meer votes uit Philly. Dat zei iemand hier ook 10 minuten geleden.![]()
Van wat ik van gisteravond begreep is dat de machines die ze gebruiken zo'n 13000 stemmen per uur kunnen tellen, wat ook wel de aantallen die elke keer bekend worden gemaakt verklaard.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je die enorme ruimtes ziet en die vrijwilligers verbaast het me weinig dat het langzaam gaat. Respect voor deze mensen. Minder respect voor mensen die een democratisch proces willen verstoren.
En van wat ik van AZ begreep is dat inktpennen daar soms het proces verstoren met vlekken op stemmen of de apparatuur zelf waardoor daar weer vertraging ontstaat."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Wacht even, ze roepen júíst op om absentee ballots NÁ electionday nog in te leveren? Dus zeg maar precies de stemmen die dus niet meetellen, wel willen laten meetellen? Waarvan ze de tegenpartij onterecht beschuldigen, zelf wel willen doen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://eu.jsonline.com/s(...)-ballots/6182506002/Fuck the EBU.![]()
Yep. Iets achterlijkers is moeilijk te bedenken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Wacht even, ze roepen júíst op om absentee ballots NÁ electionday nog in te leveren? Dus zeg maar precies de stemmen die dus niet meetellen, wel willen laten meetellen? Waarvan ze de tegenpartij onterecht beschuldigen, zelf wel willen doen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Mi gado, het wordt echt tijd dat mensen niet meer met die onzin wegkomen en gewoon opgepakt worden met hun illegale gedoe.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Yep. Iets achterlijkers is moeilijk te bedenken.Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |