Biden, het is de welbekende som "Je rijd met snelheid X naar Y en je moet nog Z afleggen, hoe laat kom je aan?"quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
PA naar Biden of blijft het voor Trump?
De trend ziet er bijzonder slecht uit voor de 'president'quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
Biden bij een landslidequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
De nog te tellen stemmen komen vooral uit Philadelphia en Pittsburgh.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef doggy112 het volgende:
Niet meer dan resident binnenkort.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De trend ziet er bijzonder slecht uit voor de 'president'
Uiteraard, de meester mag de cijfers van PA aankondigen zodat hij de eer krijgt om Joe uit te roepen tot winnaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Phil is vervangen door opperbaas John King.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben Bannon permanent van twitter gegooid. De hoofden van dr. Fauci en directeur FBI moesten op een stok op de hoeken van het WH gezet worden, als waarschuwing naar andere ambtenaren.
https://www.theguardian.c(...)-for-fauci-beheadingquote:“Second term kicks off with firing Wray, firing Fauci … no I actually want to go a step farther but the president is a kind-hearted man and a good man,” Bannon said.
“I’d actually like to go back to the old times of Tudor England. I’d put their heads on pikes, right, I’d put them at the two corners of the White House as a warning to federal bureaucrats, you either get with the programme or you’re gone.”
Mag ook wel een onderzoekje naar komen van de FBI.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
https://www.theguardian.c(...)-for-fauci-beheading
Nee, de raw data komt van NYT, de berekening maken zij zelf (is opensource, dus je kan zelf kijken).quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die site autoscrapet de NYT, dus de NYT ligt te maffen.
For the sake of our Lord...quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:04 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Moet je een Amerikaanse vlag ophangen en zie hoe snel ze opstaan.
Hey hey, zit Herman de Schermman niet te dissen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.
Ik denk dat Trump echt heilig is overtuigd van z'n eigen fantasiewereld, waarin Biden fraude heeft gepleegd en hij de echte winnaar is. Ookal laat de GOP hem massaal vallen en wordt hij zelfs op Fox uitgelachen.quote:
Ligt eraan wat je defineert aan een landslide. Volgens mij hield Fivethirtyeight 10 procent meer van de popular vote aan, en daar zit Biden nog wel ver van af.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef Beathoven het volgende:
Biden wint, maar kan ook nog met een landslide winnen.
Wordt mogelijk het beste verlies dat Trump ooit heeft gezien.
Doe mij maar zoals het hier gaat. Voor spektakel heb ik andere dingen. Niet goed voor je gezondheid dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Na dit spektakel worden onze eigen verkiezingen natuurlijk wel een anticlimax. Wij moeten het don met Herman die weer een avondje diagrammen gaat rammen.
Trump krijgt ook steun hoor van talloze 'top' republikeinenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump echt heilig is overtuigd van z'n eigen fantasiewereld, waarin Biden fraude heeft gepleegd en hij de echte winnaar is. Ookal laat de GOP hem massaal vallen en wordt hij zelfs op Fox uitgelachen.
Zo slecht vind ik Herman het niet doen, maar volgens mij was hij er de laatste keer al niet meer, toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
zonde van m'n tijd om er achter te komen dat die makke schapen in nederland Rutte weer aan 40+ zetels helpen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Zou W. Bush zich nog uitspreken?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trump krijgt ook steun hoor van talloze 'top' republikeinen
https://edition.cnn.com/2(...)ion-fraud/index.html
Ja, het is zeker geen spelletje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump echt heilig is overtuigd van z'n eigen fantasiewereld, waarin Biden fraude heeft gepleegd en hij de echte winnaar is. Ookal laat de GOP hem massaal vallen en wordt hij zelfs op Fox uitgelachen.
Nee, vorige keer was het Dionne Stax, maar die is nu ook weg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Herman het niet doen, maar volgens mij was hij er de laatste keer al niet meer, toch?
Wat bedoelde je dan precies?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had het verder niet over de vraag of de peilingen per se erg accuraat waren.
Wat is het alternatief?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
zonde van m'n tijd om er achter te komen dat die makke schapen in nederland Rutte weer aan 40+ zetels helpen.
hard pass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |