Haha nee, die was nog niet voorbij gekomen. Wel een andere meme met haarquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:22 schreef Cyan9 het volgende:
Nog een keertje, voor de leuk:
[ twitter ]
Het begin van dat alles beter wordt!quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
Sowieso is Trump die verliest wel een enorme opsteker voor 2020, dat moeten we erkennen.
Misschien wel opmaat naar zeer mooie 2021.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
Sowieso is Trump die verliest wel een enorme opsteker voor 2020, dat moeten we erkennen.
Die met Eminem muziekje eronder en Silke in beeld blijft het beste.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:22 schreef Cyan9 het volgende:
Nog een keertje, voor de leuk:
[ twitter ]
quote:'Fox News sucks!': Trump supporters decry channel as it declares Biden wins
President's backers have grown increasingly vocal about their anger at a network that has long allied with Trump
Ook wel fijn richting de rest van de populisten in de wereld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:39 schreef Strani het volgende:
Ook een goed punt ja!quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook wel fijn richting de rest van de populisten in de wereld.
Haha ja hoewel die wel weer aangewakkerd zullen worden.quote:
Wat een dieptepunt weerquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
![]()
https://www.theguardian.com/media/2020/nov/05/fox-news-sucks-trump-supporters
[..]
Precies, hij was de machtigste van allemaal, hoe kan hij dan verliezen? Allemaal geheimzinnige brieven die overal opduiken, het MOET wel een complot zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja hoewel die wel weer aangewakkerd zullen worden.
Overheden controleren alles, behalve die arme Trump, die is juist slachtoffer van alles. Als meest machtige man in de wereld.
Er komt ook een of ander QAnon figuur in het congress nu, al haar tweets waren van de week ook niet te lezen. Man man manquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja hoewel die wel weer aangewakkerd zullen worden.
Overheden controleren alles, behalve die arme Trump, die is juist slachtoffer van alles. Als meest machtige man in de wereld.
Yeahhhhhhhhhquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het begin van dat alles beter wordt!
Interessantquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, hij was de machtigste van allemaal, hoe kan hij dan verliezen? Allemaal geheimzinnige brieven die overal opduiken, het MOET wel een complot zijnBilderberggroep, Illuminatie, niet te vergeten Rutte
.
klinkt zo mooi als vroegahquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:58 schreef Arizona het volgende:
Iets compleet anders dan Trump, maar ik vind zo'n hammond orgel, zoals ze in Whiter shade of pale gebruiken, zo prachtig klinken altijd
Ja en die herhaling.. zo vermoeiend lijkt me dat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
John King slaapt echt elke dag minder hEergisteren was ie om 5 uur of zo terug, gisteren rond 3 uur, vandaag is ie nu alweer terug.
Hoe moet je het in godsnaam volhouden als presentator van dit.
Procol Harum sowiesoquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:58 schreef Arizona het volgende:
Iets compleet anders dan Trump, maar ik vind zo'n hammond orgel, zoals ze in Whiter shade of pale gebruiken, zo prachtig klinken altijd
En gezien Trump's kleur was hij toch wel heel erg geworteldquote:
Ik denk dat je gewoon Het Moment niet wil missen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
John King slaapt echt elke dag minder hEergisteren was ie om 5 uur of zo terug, gisteren rond 3 uur, vandaag is ie nu alweer terug.
Hoe moet je het in godsnaam volhouden als presentator van dit.
Zeker. Kunnen ze Trump niet meer als voorbeeld blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook wel fijn richting de rest van de populisten in de wereld.
Ja bizar is dat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er komt ook een of ander QAnon figuur in het congress nu, al haar tweets waren van de week ook niet te lezen. Man man man
zo danquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja bizar is dat.
Tegelijkertijd is wel de allereerste transgender in het congress gekomen
Precies, al is FvD nog gewoon lekker bezig hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Kunnen ze Trump niet meer als voorbeeld blijven gebruiken.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies, al is FvD nog gewoon lekker bezig hoor.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Virgin van Dijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:23 schreef Strani het volgende:
Wel bijzonder dat als je op Google zoekt op 'VVD', het eerste resultaat inderdaad de partij is en het tweede resultaat de wiki van Virgil van Dijk.
Meer VVD's zijn er toch ook niet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:23 schreef Strani het volgende:
Wel bijzonder dat als je op Google zoekt op 'VVD', het eerste resultaat inderdaad de partij is en het tweede resultaat de wiki van Virgil van Dijk.
Die zullen het nog vaak over fraude hebben. Maar op een gegeven zal zelf de achterban er klaar mee zijn. Nou ja buiten de complotdenkers dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik had toch eerst nog wat andere resultaten verwacht over de partij. Zoals, bijvoorbeeld, de website van de partij.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer VVD's zijn er toch ook niet?
Bij mij staat er voor het eerst iets over Van Dijk op pagina 6quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had toch eerst nog wat andere resultaten verwacht over de partij. Zoals, bijvoorbeeld, de website van de partij.
Omgquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ben sowieso wel benieuwd hoeveel zetels FvD in maart gaat krijgen. Ik denk dat we blij mogen zijn dat de PS-verkiezing van 2019 niet een Tweede Kamerverkiezing was, anders was Thierry nu onze minister-president geweestquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zullen het nog vaak over fraude hebben. Maar op een gegeven zal zelf de achterban er klaar mee zijn. Nou ja buiten de complotdenkers dan.
Oh bijzonder, heb jij Google in het Nederlands? Ik Engels.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij staat er voor het eerst iets over Van Dijk op pagina 6
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:21 schreef molloot200 het volgende:
En Jeangu is vandaag jarig trouwens
nee toch? Hij was toch niet groter dan de VVD destijds?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben sowieso wel benieuwd hoeveel zetels FvD in maart gaat krijgen. Ik denk dat we blij mogen zijn dat de PS-verkiezing van 2019 niet een Tweede Kamerverkiezing was, anders was Thierry nu onze minister-president geweest
Behoorlijk ja!quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben sowieso wel benieuwd hoeveel zetels FvD in maart gaat krijgen. Ik denk dat we blij mogen zijn dat de PS-verkiezing van 2019 niet een Tweede Kamerverkiezing was, anders was Thierry nu onze minister-president geweest
Wel lief dat je helemaal naar pagina 6 bent gegaan om dit te verifirenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij staat er voor het eerst iets over Van Dijk op pagina 6
Thierry had de coronacrisis sowieso vreselijk behandeldquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Behoorlijk ja!Wil er niet bij stilstaan hoeveel kutter dit jaar dan nog was geweest
Dan was er geen lock down geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Behoorlijk ja!Wil er niet bij stilstaan hoeveel kutter dit jaar dan nog was geweest
Was een beetje als Loekasjenko geweest: "Drink wodka dan komt het goed! Zie jij hier een virus vliegen? Nee ik ook niet!"quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan was er geen lock down geweest.
Wel mooi om te zien dat de VVD in het concept verkiezingsprogramma niet verder naar rechts opschuift (om de FVD kiezers binnen te halen) maar juist meer naar het midden gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:33 schreef Momo het volgende:
FVD gaat altijd wel nog een stapje verder dan PVV he
Precies. Dan was ook alles nog gewoon open gebleven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was een beetje als Loekasjenko geweest: "Drink wodka dan komt het goed! Zie jij hier een virus vliegen? Nee ik ook niet!"
Ik dacht bij pagina 5, bij 7 zeg ik wel dat ik nog niets ziequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel lief dat je helemaal naar pagina 6 bent gegaan om dit te verifiren
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Thierry had de coronacrisis sowieso vreselijk behandeld
Ja Nederlandsquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh bijzonder, heb jij Google in het Nederlands? Ik Engels.
Meer een cult jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:33 schreef Momo het volgende:
FVD gaat altijd wel nog een stapje verder dan PVV he
Wat is het virus is een hoax op zijn Latijns?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En die persco's waren dan ook echt niet te harden geweest
Beetje lavendel erin.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was een beetje als Loekasjenko geweest: "Drink wodka dan komt het goed! Zie jij hier een virus vliegen? Nee ik ook niet!"
scias enim virumquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is het virus is een hoax op zijn Latijns?
Hoc autem scias virumquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is het virus is een hoax op zijn Latijns?
Zou goed kunnen ja, of dan dat ik het in het Engels heb in elk geval. Die gekke Britten met hun afkortingen voor spelersnamen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja Nederlands
misschien omdat jij in Spanje zit? kans groter dat je Van Dijk bedoelt?
Misschien denken veel Nederlanders ook dat ze eigenlijk op Virgil stemmenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, of dan dat ik het in het Engels heb in elk geval. Die gekke Britten met hun afkortingen voor spelersnamen.
Haha dat valt niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien denken veel Nederlanders ook dat ze eigenlijk op Virgil stemmen
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
scias enim virum
Volgens Google Translate.
En van jullie Googles liegtquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoc autem scias virum
Volgens Google
Die van mij staat op Nederlands!quote:
allebei hebben ze scias virum, dus dat zal wel kloppen.quote:
Deze plaag is waarschijnlijk ook een stuk sneller bestredenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:07 schreef Mandy040986 het volgende:
Het leuke aan al dat nieuws over Amerika, is dat het eindelijk eens een keer niet allemaal over corona gaat.
Nou, deze plaag duurt eigenlijk al 4 jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze plaag is waarschijnlijk ook een stuk sneller bestreden
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze plaag is waarschijnlijk ook een stuk sneller bestreden
Oke ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, deze plaag duurt eigenlijk al 4 jaar.
Al die stemmen voor Biden nu, komt ook door magie!quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:11 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben benieuwd of Trump nog een troefkaart (of balots) ergens vandaan kan toveren, maar het lijkt een gelopen race voor Biden te zijn.
Fun fact: troefkaart in het Engels is een trump card. What’s in a name.
En nu weten jullie dat ook.
You’re welcome.
Hahahaha ja, vier jaar geleden was wel een domper (zacht uitgedrukt), maar wel zo'n pleister die er in 1 keer af werd getrokkenquote:
Die heeft me toch een hoop Trump cards.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al die stemmen voor Biden nu, komt ook door magie!
Ik moet bekennen dat ik eerst heel hard gelachen heb toen hij vier jaar geleden werd gekozen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha ja, vier jaar geleden was wel een domper (zacht uitgedrukt), maar wel zo'n pleister die er in 1 keer af werd getrokken
HET WAS GEEN GRAP MENDIEquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eerst heel hard gelachen heb toen hij vier jaar geleden werd gekozen.
'Hij wordt vast serieuzer en professioneler als hij eenmaal de president is!'quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eerst heel hard gelachen heb toen hij vier jaar geleden werd gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |