Oke....op basis...van onderbuik?quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor. Qua intellect schat ik Biden en zijn partij wat hoger in dan Trump en zijn volgelingen dus ik heb vertrouwen in een verstandige keuze.
Ik ga niet een van jouw doorgeflipte youtube filmpjes kijken. Verwoord zelf maar eens waarom hij zo'n "mafketel" is. Dat kun je niet, je gaat liever stampvoetend andere fok!kers uitschelden. Nu weet ik in ieder geval dat ik jou kan negeren. Ik denk dat bnw meer een forum is voor jou. Hier praten we als volwassenen. Snel terug in je mand nu.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Kan je even half uur in je mand tv kijken.
Mensen die denken dat de ene idioot voor de andere verschil gaat maken.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand...quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oke....op basis...van onderbuik?
Jaaa, meneer one liner.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
Doorgeflipt? Die man zegt dat toch zelf?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:01 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik ga niet een van jouw doorgeflipte youtube filmpjes kijken. Verwoord zelf maar eens waarom hij zo'n "mafketel" is. Dat kun je niet, je gaat liever stampvoetend andere fok!kers uitschelden. Nu weet ik in ieder geval dat ik jou kan negeren. Ik denk dat bnw meer een forum is voor jou. Hier praten we als volwassenen. Snel terug in je mand nu.
Zulke filmpjes zijn er ook van Trump, dus wat wil je nou eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Doorgeflipt? Die man zegt dat toch zelf?
Geen idee heb het filmpje niet gezien. Geen interesse. Als je iets te melden hebt over Biden hoor ik het tot graag. Tot die tijd neem ik jouw beschuldigingen niet serieus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Doorgeflipt? Die man zegt dat toch zelf?
Godsamme zeg, dat probeer ik duidelijk te maken. Mensen worden blij van een dode mus. Biden of Trump is om het even. Die democraten hadden een Latino naar voren moet schuiven, jong, met verstand en verbindend. Komen ze met fucking Biden aanzetten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zulke filmpjes zijn er ook van Trump, dus wat wil je nou eigenlijk.
Zucht..
Zijn dan echt alle Trump supporters hetzelfde?
Onderbuik? Nee hoor. Democraten zijn de partij van het intellect, de onderbuik van het land zit meer bij de Republikeinen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oke....op basis...van onderbuik?
Blijkbaar. Politiek kun je vaak van mening verschillen, maar ik denk dat het geen mening is dat Trump op persoonlijk vlak een ontzettend naar persoon is die heel zijn leven is doorgekomen met liegen en bedriegen. insinueren dat Biden als mens erger zou zijn is gewoonweg retarded.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zulke filmpjes zijn er ook van Trump, dus wat wil je nou eigenlijk.
Zucht..
Zijn dan echt alle Trump supporters hetzelfde?
Ik denk dat meneer ook wat moeite heeft met het lezen van de topictitel: het Biden-topic is een paar deurtjes verderop en hier zitten we in het Trump-topic.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:09 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Geen idee heb het filmpje niet gezien. Geen interesse. Als je iets te melden hebt over Biden hoor ik het tot graag. Tot die tijd neem ik jouw beschuldigingen niet serieus.
Trump heeft fabrieken bijvoorbeeld de ruimte gegeven om weer meer te mogen vervuilen. Ook heeft Trump boorplatformen weer de ruimte gegeven om minder veiligheidsmaatregelen te hoeven nemen tegen lekken. Dat soort zaken. Waardoor een ramp zoals toen met BP ontstond. Ander dingetje is dat Trump bepaalde diersoorten van de beschermde diersoorten lijst heeft afgehaald.quote:
De enige kandidaat die in staat was om te verbinden hebben ze afgeschilderd als een Russische agent.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Godsamme zeg, dat probeer ik duidelijk te maken. Mensen worden blij van een dode mus. Biden of Trump is om het even. Die democraten hadden een Latino naar voren moet schuiven, jong, met verstand en verbindend. Komen ze met fucking Biden aanzetten.
Biden gaat in elk geval zorgen voor wat hoognodige rust, en hopelijk weet hij de partijen ook weer wat dichter blij elkaar te brengen. Dat laatste is nog een hele kluif, want het zou niet de eerste keer zijn dat de republikeinen zich nog wat dieper ingraven met die kwibus van een McConnell. Maar goed, ik denk dat Biden het oprecht gaat proberen (hij lijkt ook niet veel keus te hebben), dus dat is in elk geval al een hele vooruitgang.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Biden is geen redding natuurlijk, maar ik heb het idee dat hij de natuurbescherming en de wetenschap iig niet in rap tempo gaat afbreken zoals Trump deed.
Das voor mij het belangrijkste eigenlijk.
Ff serieus zeg, dit slaat helemaal nergens op. Alsof je dat in 4 jaartjes kan doordrukken. Dat was al lang onder zijn voorgangers ingezet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Trump heeft fabrieken bijvoorbeeld de ruimte gegeven om weer meer te mogen vervuilen. Ook heeft Trump boorplatformen weer de ruimte gegeven om minder veiligheidsmaatregelen te hoeven nemen tegen lekken. Dat soort zaken. Waardoor een ramp zoals toen met BP ontstond.
Ja, dat kan prima. Zie bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ff serieus zeg, dit slaat helemaal nergens op. Alsof je dat in 4 jaartjes kan doordrukken. Dat was al lang onder zijn voorgangers ingezet.
Heb het over dit soort zaken. Zaken die Obama juist ingesteld hadquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ff serieus zeg, dit slaat helemaal nergens op. Alsof je dat in 4 jaartjes kan doordrukken. Dat was al lang onder zijn voorgangers ingezet.
Ny times ja, de anti Trump krant sinds de jaren 80.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima. Zie bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/i(...)-rollbacks-list.html
Over four years in office, the Trump administration has dismantled major climate policies and rolled back many more rules governing clean air, water, wildlife and toxic chemicals.
While other administrations have emphasized cutting regulations, calling them burdensome to industries like coal, oil and gas, the scope of actions under Mr. Trump is "fundamentally different," said Hana V. Vizcarra, a staff attorney at Harvard Law School's Environmental and Energy Law Program.
In all, a New York Times analysis, based on research from Harvard Law School, Columbia Law School and other sources, counts more than 70 environmental rules and regulations officially reversed, revoked or otherwise rolled back under Mr. Trump. Another 26 rollbacks are still in progress.
Feiten kun je gewoon nalezen, hoor. En nee, zijn voorgangers hadden het tegenovergestelde gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toch knap voor een man die niets voor elkaar kreeg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima. Zie bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/i(...)-rollbacks-list.html
Over four years in office, the Trump administration has dismantled major climate policies and rolled back many more rules governing clean air, water, wildlife and toxic chemicals.
While other administrations have emphasized cutting regulations, calling them burdensome to industries like coal, oil and gas, the scope of actions under Mr. Trump is "fundamentally different," said Hana V. Vizcarra, a staff attorney at Harvard Law School's Environmental and Energy Law Program.
In all, a New York Times analysis, based on research from Harvard Law School, Columbia Law School and other sources, counts more than 70 environmental rules and regulations officially reversed, revoked or otherwise rolled back under Mr. Trump. Another 26 rollbacks are still in progress.
Ok, wat klopt er niet aan het artikel? Prima als je de bron niet vertrouwt maar geef dan wel aan waar het niet klopt anders ben je gewoon aan het afleiden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ny times ja, de anti Trump krant sinds de jaren 80.
https://apnews.com/articl(...)964cc7d09bf2e0e1ab34quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb het over dit soort zaken. Zaken die Obama juist ingesteld had
Trump administration opening up almost all US waters to offshore drilling, as well as repealing Obama-era safety rules put in place after the Deepwater Horizon spill, according to the report,
Das natuurlijk heel fijn voor de bedrijven, maar het vertaald zich vooral in meer winst voor hen, terwijl wij de kosten mogen dekken als er een olielek ontstaat.
Lees eens goed wat je zelf post?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
https://apnews.com/articl(...)964cc7d09bf2e0e1ab34
quote:But the Trump administration has overturned or weakened numerous regulations meant to protect air and water quality and lands essential for imperiled species.
Sterke redenatie man. Je hebt me overtuigd. Als er iets niet klopt dan zie ik je graag met inhoudelijke argumenten komen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ny times ja, de anti Trump krant sinds de jaren 80.
Achteruitgang is dan ook niet wat de meesten mensen beschouwen als iets voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toch knap voor een man die niets voor elkaar kreeg.
Slopen wat je voorgangers opgebouwd hebben is doorgaans niet zo lastig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toch knap voor een man die niets voor elkaar kreeg.
Misschien ook daadwerkelijk je eigen bronnen lezen. Uit dat stuk:quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
https://apnews.com/articl(...)964cc7d09bf2e0e1ab34
quote:But Trump has rolled back numerous regulations designed to protect the environment, from power plant emissions to auto fuel standards to clean water. He withdrew the U.S. from the Paris Climate Accord, a global agreement to address the emission of heat-trapping greenhouse gases.
The environment has also been the primary target of Trump’s push to eliminate regulations, eliminating or weakening dozens of rules that protect the air and water, along with lands essential for imperiled species while reversing Obama-era initiatives to fight climate change.
Trump replaced Obama’s Clean Power Plan aimed at slashing greenhouse gas pollution from electric plants and eased automobile fuel economy standards. Under Trump, the Environmental Protection Agency stripped federal protection from millions of acres of streams and wetlands. He lifted restrictions on oil and gas exploration in sensitive areas and shortened environmental reviews of construction projects such as highways and pipelines.
Ja en wat is er mis mee? Hoe wil je trouwens anders lekker blijven autorijden? Al je geld op het midden oosten en Rusland zetten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees eens goed wat je zelf post?
[..]
Dus je ontkent niet dat Trump 4 jaar lang ecologisch en klimatologisch afbraakbeleid heeft gevoerd?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en wat is er mis mee? Hoe wil je trouwens anders lekker blijven autorijden? Al je geld op het midden oosten en Rusland zetten?
Dat was toch niet het punt, of wel? Waarom ga je nu ineens met doelpalen lopen schuiven? Beantwoord gewoon de vraag. En jij zegt net dat Trump dat blijkbaar wel wil want hij heeft een verbod op nieuwe booreilanden ingesteld. Dus wat zeg je nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en wat is er mis mee? Hoe wil je trouwens anders lekker blijven autorijden? Al je geld op het midden oosten en Rusland zetten?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat Trump 4 jaar lang ecologisch afbraakbeleid heeft gevoerd?
Definieer dat eens.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat Trump 4 jaar lang ecologisch en klimatologisch afbraakbeleid heeft gevoerd?
Dat heb je net zelf gedaan in het AP artikel wat je postte. Zoals gezegd, heb je het wel gelezen?quote:
Beleid waarbij het beschermen van de leefomgeving ondergeschikt is aan economische belangen.quote:
Nee ik zeg dat Trump draait en nog is het niet goed, ik ben geen Trump fan. En ben voorstander van booreilanden. Mensen moeten niet zo hypocriet doen. Want ze zitten allemaal met hun hol in een auto. Ik doe alles met de fiets. Dus ik wil niet betalen voor de farce van duurzaam auto rijden en andere onzin.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was toch niet het punt, of wel? Waarom ga je nu ineens met doelpalen lopen schuiven? Beantwoord gewoon de vraag. En jij zegt net dat Trump dat blijkbaar wel wil want hij heeft een verbod op nieuwe booreilanden ingesteld. Dus wat zeg je nu eigenlijk?
Je draait wel flink om je as, pas op dat je niet duizelig wordt.
Dus Trump doet voor de verkiezingen hypocriet. Ja, dat hadden we al door.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat Trump draait en nog is het niet goed, ik ben geen Trump fan. En ben voorstander van booreilanden. Mensen moeten niet zo hypocriet doen. Want ze zitten allemaal met hun hol in een auto. Ik doe alles met de fiets. Dus ik wil niet betalen voor de farce van duurzaam auto rijden en andere onzin.
Wil je wel betalen voor hogere dijken en sterkere gemalen, of maakt het je ook niet uit als je straks natte voeten krijgt?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat Trump draait en nog is het niet goed, ik ben geen Trump fan. En ben voorstander van booreilanden. Mensen moeten niet zo hypocriet doen. Want ze zitten allemaal met hun hol in een auto. Ik doe alles met de fiets. Dus ik wil niet betalen voor de farce van duurzaam auto rijden en andere onzin.
Tuurlijk moet Trump weg, maar denk jij serieus dat Biden alles gaat oplossen? En Florida onder zee niveau is geen slecht scenario. Wat een kut staat is dat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus Trump doet voor de verkiezingen hypocriet. Ja, dat hadden we al door.
Het kan mij weinig schelen waar jij voor wil betalen maar in de VS gaan ze straks een complete Staat (Florida) kwijtraken wanneer het zeenivo zo doorstijgt. Mischien dat ze daar wat aandacht aan kunnen besteden? Meh, mijn probleem niet en de benzine betaald de baas.
Als er dan toch een staat onder water moet, dan liever Californië wat mij betreft.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Trump weg, maar denk jij serieus dat Biden alles gaat oplossen? En Florida onder zee niveau is geen slecht scenario. Wat een kut staat is dat.
Biden zou iig een begin kunnen maken. Niemand zegt dat de auto's morgen verdwijnen maar doorgaan op deze voet, en de VS is nog wel een tikje erger dan wie dan ook, is niet houdbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Tuurlijk moet Trump weg, maar denk jij serieus dat Biden alles gaat oplossen? En Florida onder zee niveau is geen slecht scenario. Wat een kut staat is dat.
Mag ook, Oregon en Washington State ook.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er dan toch een staat onder water moet, dan liever Californië wat mij betreft.
Zeg...Cali is een prachtige staat, van San Diego tot Napa Valleyquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er dan toch een staat onder water moet, dan liever Californië wat mij betreft.
Ja klopt alleen de mensen niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg...Cali is een prachtige staat, van San Diego tot Napa Valley
Alle mensen? Echt? Ik ben nog maar zelden mensen tegengekomen in de tijd dat ik er gewoond heb waarvan ik dacht "Die moeten maar verdwijnen in de zee"quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt alleen de mensen niet.
Nou in Oregon wel. Alleen de Aziaten waren chill. Zoals overal.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alle mensen? Echt? Ik ben nog maar zelden mensen tegengekomen in de tijd dat ik er gewoond heb waarvan ik dacht "Die moeten maar verdwijnen in de zee"
Oregon is geen Cali, Oregon is weird.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nou in Oregon wel. Alleen de Aziaten waren chill. Zoals overal.
Ja Cali is veel te groot en divers. Maar in Oregon heb ik echt louter debielen gezien. Carmel heb ik trouwens 2 weken gezeten in Cal. Dat was toen Clint Eastwood zijn stadje. Prachtig daar, wel decadent.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oregon is geen Cali, Oregon is weird.
Ach joh, niet zo zuur. De soon-ex-president Trump heeft verloren. Geen winning, maar losing. Het volk wil hem niet. Dat is alles. Hij is gewoon niet zo geliefd. Tja, kan gebeuren. Men was blijkbaar moe van zijn winnen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:20 schreef HansCojona het volgende:
Al die haters hier komen niet verder dan OrangemanBadIk ken mensen in de VS en ze hebben geen klachten over Trump. Wel over dat zooitje ongeregeld genaamd antifa en hun verwende pubertjes. Mensen doen alsof Trump dalijk wint, de wereld vergaat. Dat is de laatste 4 jaar ook niet gebeurd, juist het tegenovergestelde is waar. De VS deed het prima, totdat het chinese virus werd losgelaten op de wereld. Trump mag al deze stappen gewoon nemen, daarvoor zijn ze er toch.
Ik had mijn twijfels bij hem als president, maar met deze argumenten heb je me er meteen van overtuigd dat het een topper is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:20 schreef HansCojona het volgende:
Ik ken mensen in de VS en ze hebben geen klachten over Trump.
Geld weggeven en dan vooral aan rijke mensen ten koste van de staatsschuld. Das alles. Oh ja en de gezondheidszorg afbrekenquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:20 schreef HansCojona het volgende:
Al die haters hier komen niet verder dan OrangemanBadIk ken mensen in de VS en ze hebben geen klachten over Trump. Wel over dat zooitje ongeregeld genaamd antifa en hun verwende pubertjes. Mensen doen alsof Trump dalijk wint, de wereld vergaat. Dat is de laatste 4 jaar ook niet gebeurd, juist het tegenovergestelde is waar. De VS deed het prima, totdat het chinese virus werd losgelaten op de wereld. Trump mag al deze stappen gewoon nemen, daarvoor zijn ze er toch.
Nee hoor. Het zijn juist de Trump-supporters die hier niet verder komen dan OrangemanNOTbadquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:20 schreef HansCojona het volgende:
Al die haters hier komen niet verder dan OrangemanBad![]()
Uhhh nee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zijn juist de Trump-supporters die hier niet verder komen dan OrangemanNOTbad![]()
!!
Klopt orangemanbad. Met onderbouwing. Niets goed gedaan, simpel zat.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:05 schreef zopias het volgende:
[..]
tenzij er iets heel geks gebeurt wint Trump dit. ~99% kans.
The rise and fall of Trumptopia.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
GastTrump gaat nog harder winnen dan 4 jaar geleden
https://www.telegraaf.nl/(...)-snauwend-voor-de-tvquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:52 schreef Belabor het volgende:
[..]
[..]
The rise and fall of Trumptopia.
Gone, but not soon enough. Will be dearly missed by many, but not by most.
May it Rest In Pieces: 2016-2020
quote:De frustratie dat het niet de goede kant uitging bij Team Trump, nam met de dag toe.
Zoon Eric viel vrijdag Republikeinen ongenadig per tweet aan omdat die zich onvoldoende achter zijn vader zouden scharen.
En ook oproepen van Eric Trump aan de FBI en het ministerie van Justitie om strafrechterlijke onderzoeken te starten naar vermeende onregelmatigheden bij het stemmen, blijven tot woede van de familie onbeantwoord. De hoogste openbaar aanklager, William Barr, houdt zich angstvallig stil.
quote:Inmiddels wordt er in kringen van de harde aanhang van Trump openlijk gesproken over het negeren van de uitslag.
Radiopresentator Mark Levin bijvoorbeeld.
Die wil dat Republikeinse parlementsleden uit de diverse swingstates waar de Republikeinen de meerderheid hebben de uitslag van de verkiezingen in hun staat naast zich neerleggen.
De kiesmannen zouden de opdracht krijgen om op Trump te stemmen.
Maar om zo openlijk de volkswil te negeren, dat gaat veel Republikeinen op dit moment toch een brug te ver.
Wieso spreek jij engels?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:52 schreef Belabor het volgende:
[..]
[..]
The rise and fall of Trumptopia.
Gone, but not soon enough. Will be dearly missed by many, but not by most.
May it Rest In Pieces: 2016-2020
Biden gaat Nevada en Georgia ook pakken. Arizona is nog de vraag. Dan moeten ze echt tientallen faithless electors zien te vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-snauwend-voor-de-tv
De frustratie dat het niet de goede kant uitging bij Team Trump, nam met de dag toe.
Zoon Eric viel vrijdag Republikeinen ongenadig per tweet aan omdat die zich onvoldoende achter zijn vader zouden scharen.
En ook oproepen van Eric Trump aan de FBI en het ministerie van Justitie om strafrechterlijke onderzoeken te starten naar vermeende onregelmatigheden bij het stemmen, blijven tot woede van de familie onbeantwoord. De hoogste openbaar aanklager, William Barr, houdt zich angstvallig stil.
[..]
Lunch Update
Oopsiequote:Op zaterdag 7 november 2020 13:28 schreef HansCojona het volgende:
[..]
En deze arrogantie breekt jullie dus op. Trump was ook een totaalidioot die nooit president zou worden. Zie hier, hij gaat binnekort voor zijn tweede termijn
Mijn hemel, door dit soort alarmisme kun je de klimaatbeweging toch niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus Trump doet voor de verkiezingen hypocriet. Ja, dat hadden we al door.
Het kan mij weinig schelen waar jij voor wil betalen maar in de VS gaan ze straks een complete Staat (Florida) kwijtraken wanneer het zeenivo zo doorstijgt. Mischien dat ze daar wat aandacht aan kunnen besteden? Meh, mijn probleem niet en de benzine betaald de baas.
Een 'president' als Trump ook niet, en toch deden miljoen het. Zelfs hier.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn hemel, door dit soort alarmisme kun je de klimaatbeweging toch niet serieus nemen.
Ja en met Biden again.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een 'president' als Trump ook niet, en toch deden miljoen het. Zelfs hier.
Nee hoor.quote:
Ik ken er tenminste mensen. Wat wil je dan horen? Ik hoef jou niet over te halen hoor, kies wat je wil, dan doe ik dat ook. Jullie kleinerende toontje is dieptriest. Ik blijf respectvol. Trump gaat alsnog winnen. Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik had mijn twijfels bij hem als president, maar met deze argumenten heb je me er meteen van overtuigd dat het een topper is.
Ja normaal ja. Kolere zeg. ETTOOOO UGHH FF POEPEN.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wordt tijd om weer eens te wennen aan het normale politieke niveau.
De voetbalkantine is dicht, duvel.
Haha, jezelf in opeenvolgende zinnen zo tegenspreken en het niet eens doorhebben omdat je waarschijnlijk achter je scherm zit te schuimbekken vanwege het laatste nieuws.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:08 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik ken er tenminste mensen. Wat wil je dan horen? Ik hoef jou niet over te halen hoor, kies wat je wil, dan doe ik dat ook. Jullie kleinerende toontje is dieptriest. Ik blijf respectvol. Trump gaat alsnog winnen. Ik heb er alle vertrouwen in.
Zo respectvol dat over Biden van alles geroepen kon worden; dementie, losse handjes, perversiteit... En de wijze waarop Trump nu omgaat met het hele democratische proces is natuurlijk helemaal om te janken zo triest.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:08 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik ken er tenminste mensen. Wat wil je dan horen? Ik hoef jou niet over te halen hoor, kies wat je wil, dan doe ik dat ook. Jullie kleinerende toontje is dieptriest. Ik blijf respectvol. Trump gaat alsnog winnen. Ik heb er alle vertrouwen in.
Heb je Biden al gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 7 november 2020 17:20 schreef HansCojona het volgende:
Het alarmisme komt niet uit de klimaatbeweging anders maar van de burgemeesters van steden als Miami maar goed, jij weet dat vast beter en dat zal je vast ook kunnen bewijzen met data?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mijn hemel, door dit soort alarmisme kun je de klimaatbeweging toch niet serieus nemen.
Nu generaliseer je alle trumpfans over 1 kam. Diep triest. Ik dacht dat we hier in Nederland fel op tegen waren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo respectvol dat over Biden van alles geroepen kon worden; dementie, losse handjes, perversiteit... En de wijze waarop Trump nu omgaat met het hele democratische proces is natuurlijk helemaal om te janken zo triest.
Als er iets niet respectvol is geweest, waren het de afgelopen vier jaar Trump.
Biden is dus gewoon een geschikte politicus, helder.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Nu generaliseer je alle trumpfans over 1 kam. Diep triest. Ik dacht dat we hier in Nederland fel op tegen waren.
Dat vind ik wel een rare conclusie. Stop met zwart wit denken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Biden is dus gewoon een geschikte politicus, helder.
Vertel dat Trump even, scheelt een hoop dure en nodeloze rechtszaken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:18 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een rare conclusie. Stop met zwart wit denken.
Oké, dan mag jij een geschiktere uitkiezen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg...Cali is een prachtige staat, van San Diego tot Napa Valley
Is een bijzondere manie rom een concession speech te geven.quote:
Dat zijn geen feiten, dat zijn interpretaties, en daarna meningen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:26 schreef Ixnay het volgende:
Feit: Nee, er is (nog) geen bewijs van fraude
Feit: Er zijn over heel de VS meerdere poll watchers die zeggen dat zij weggehouden werden als toezichthouder/observant bij het verwerken van ze stemmen. Sommigen daarvan zijn geïntimideerd. Deze poll watchers zijn aan het woord geweest.
Feit: Voormalig burgemeester van NYC en Republiekein Rudy Giuliani is betrokken bij de rechtszaken. Hij heeft net als Trump experts die zich hierover gaan buigen. Hij heeft vroeger ook te maken gehad met verkiezingsfraude. Hij is overtuigd dat hier fraude gepleegd is.
Feit: Er zijn beelden van bovenstaande waarbij deze observanten herkenbaar in beeld zijn die op afstand gehouden worden. Ik sluit niet uit dat dit gewoon in scene is gezet is door de republikeinen.
Feit: Er is geen verklaring van het gedrag dat is toegepast als dit echt waar is. Fraude is een mogelijke verklaring.
Feit: Er zijn signalen van fraude. Geen bewijzen.
Feit: Zeggen dat fraude absolute onzin is, is nog voorbarig.
Feit: Trump erkent zijn Nederlaag niet.
Mening: Ik vind de keuze van Trump terecht.
Mod: Als je dit verwijdert. Wat jij heel graag wil. Zeggen wat onjuist is aan bovenstaande feiten.
Als jullie gaan editten en verwijderen dan ben ik klaar na ruim 17 jaar Fok! Ik ben voor het vrije woord. Ik verspreid geen leugens.
Welke is geen feit?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn geen feiten, dat zijn interpretaties, en daarna meningen.
Wees geen snowflake zoals die mevrouw die vier jaar lang als meme is gebruikt om zure verliezers mee aan te duiden... Voor je het weet word je het zelf.
Laat ik het herformuleren: wat thans onder 'feiten' geschaard staat, moet men duiden als 'interpretaties'.quote:
Definieer normaal, de man is dementerend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wordt tijd om weer eens te wennen aan het normale politieke niveau.
De voetbalkantine is dicht, duvel.
Presenteer de empirische data waaruit blijkt dat de man dementeert.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Definieer normaal, de man is dementerend.
Hij is helder genoeg om Trump terecht te wijzen als hij zich als een baviaan gedraagt dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Definieer normaal, de man is dementerend.
Jij haalt feiten, interpretaties en meningen door elkaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:26 schreef Ixnay het volgende:
Feit: Nee, er is (nog) geen bewijs van fraude
Feit: Er zijn over heel de VS meerdere poll watchers die zeggen dat zij weggehouden werden als toezichthouder/observant bij het verwerken van ze stemmen. Sommigen daarvan zijn geïntimideerd. Deze poll watchers zijn aan het woord geweest.
Feit: Voormalig burgemeester van NYC en Republiekein Rudy Giuliani is betrokken bij de rechtszaken. Hij heeft net als Trump experts die zich hierover gaan buigen. Hij heeft vroeger ook te maken gehad met verkiezingsfraude. Hij is overtuigd dat hier fraude gepleegd is.
Feit: Er zijn beelden van bovenstaande waarbij deze observanten herkenbaar in beeld zijn die op afstand gehouden worden. Ik sluit niet uit dat dit gewoon in scene is gezet is door de republikeinen.
Feit: Er is geen verklaring van het gedrag dat is toegepast als dit echt waar is. Fraude is een mogelijke verklaring.
Feit: Er zijn signalen van fraude. Geen bewijzen.
Feit: Zeggen dat fraude absolute onzin is, is nog voorbarig.
Feit: Trump erkent zijn Nederlaag niet.
Mening: Ik vind de keuze van Trump terecht.
Mod: Als je dit verwijdert. Wat sommigen mogelijk graag willen. Zeggen wat onjuist is aan bovenstaande feiten.
Als jullie gaan editten en verwijderen dan ben ik klaar na ruim 17 jaar Fok! Ik ben voor het vrije woord. Ik verspreid geen leugens.
Het was andersom; Trump werd overal, ook hier, vooral op handen gedragen omdat 'ie zo lekker de voetbalkantine dombo uithing en over wat puberale zaken blèrde over vrouwen, muren, en Mexicanen en zo. De rechtse messias zeg maar, ook al was zijn politieke programma een drama voor Jan Modaal.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Dit gaat serieus nergens over. We gaan Biden aanbidden omdat hij niet compleet debiel is. Alleen een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |