Oke....op basis...van onderbuik?quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor. Qua intellect schat ik Biden en zijn partij wat hoger in dan Trump en zijn volgelingen dus ik heb vertrouwen in een verstandige keuze.
Ik ga niet een van jouw doorgeflipte youtube filmpjes kijken. Verwoord zelf maar eens waarom hij zo'n "mafketel" is. Dat kun je niet, je gaat liever stampvoetend andere fok!kers uitschelden. Nu weet ik in ieder geval dat ik jou kan negeren. Ik denk dat bnw meer een forum is voor jou. Hier praten we als volwassenen. Snel terug in je mand nu.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Kan je even half uur in je mand tv kijken.
Mensen die denken dat de ene idioot voor de andere verschil gaat maken.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand...quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oke....op basis...van onderbuik?
Jaaa, meneer one liner.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
Doorgeflipt? Die man zegt dat toch zelf?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:01 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik ga niet een van jouw doorgeflipte youtube filmpjes kijken. Verwoord zelf maar eens waarom hij zo'n "mafketel" is. Dat kun je niet, je gaat liever stampvoetend andere fok!kers uitschelden. Nu weet ik in ieder geval dat ik jou kan negeren. Ik denk dat bnw meer een forum is voor jou. Hier praten we als volwassenen. Snel terug in je mand nu.
Zulke filmpjes zijn er ook van Trump, dus wat wil je nou eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Doorgeflipt? Die man zegt dat toch zelf?
Geen idee heb het filmpje niet gezien. Geen interesse. Als je iets te melden hebt over Biden hoor ik het tot graag. Tot die tijd neem ik jouw beschuldigingen niet serieus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Doorgeflipt? Die man zegt dat toch zelf?
Godsamme zeg, dat probeer ik duidelijk te maken. Mensen worden blij van een dode mus. Biden of Trump is om het even. Die democraten hadden een Latino naar voren moet schuiven, jong, met verstand en verbindend. Komen ze met fucking Biden aanzetten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zulke filmpjes zijn er ook van Trump, dus wat wil je nou eigenlijk.
Zucht..
Zijn dan echt alle Trump supporters hetzelfde?
Onderbuik? Nee hoor. Democraten zijn de partij van het intellect, de onderbuik van het land zit meer bij de Republikeinen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oke....op basis...van onderbuik?
Blijkbaar. Politiek kun je vaak van mening verschillen, maar ik denk dat het geen mening is dat Trump op persoonlijk vlak een ontzettend naar persoon is die heel zijn leven is doorgekomen met liegen en bedriegen. insinueren dat Biden als mens erger zou zijn is gewoonweg retarded.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zulke filmpjes zijn er ook van Trump, dus wat wil je nou eigenlijk.
Zucht..
Zijn dan echt alle Trump supporters hetzelfde?
Ik denk dat meneer ook wat moeite heeft met het lezen van de topictitel: het Biden-topic is een paar deurtjes verderop en hier zitten we in het Trump-topic.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:09 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Geen idee heb het filmpje niet gezien. Geen interesse. Als je iets te melden hebt over Biden hoor ik het tot graag. Tot die tijd neem ik jouw beschuldigingen niet serieus.
Trump heeft fabrieken bijvoorbeeld de ruimte gegeven om weer meer te mogen vervuilen. Ook heeft Trump boorplatformen weer de ruimte gegeven om minder veiligheidsmaatregelen te hoeven nemen tegen lekken. Dat soort zaken. Waardoor een ramp zoals toen met BP ontstond. Ander dingetje is dat Trump bepaalde diersoorten van de beschermde diersoorten lijst heeft afgehaald.quote:
De enige kandidaat die in staat was om te verbinden hebben ze afgeschilderd als een Russische agent.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Godsamme zeg, dat probeer ik duidelijk te maken. Mensen worden blij van een dode mus. Biden of Trump is om het even. Die democraten hadden een Latino naar voren moet schuiven, jong, met verstand en verbindend. Komen ze met fucking Biden aanzetten.
Biden gaat in elk geval zorgen voor wat hoognodige rust, en hopelijk weet hij de partijen ook weer wat dichter blij elkaar te brengen. Dat laatste is nog een hele kluif, want het zou niet de eerste keer zijn dat de republikeinen zich nog wat dieper ingraven met die kwibus van een McConnell. Maar goed, ik denk dat Biden het oprecht gaat proberen (hij lijkt ook niet veel keus te hebben), dus dat is in elk geval al een hele vooruitgang.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Biden is geen redding natuurlijk, maar ik heb het idee dat hij de natuurbescherming en de wetenschap iig niet in rap tempo gaat afbreken zoals Trump deed.
Das voor mij het belangrijkste eigenlijk.
Ff serieus zeg, dit slaat helemaal nergens op. Alsof je dat in 4 jaartjes kan doordrukken. Dat was al lang onder zijn voorgangers ingezet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Trump heeft fabrieken bijvoorbeeld de ruimte gegeven om weer meer te mogen vervuilen. Ook heeft Trump boorplatformen weer de ruimte gegeven om minder veiligheidsmaatregelen te hoeven nemen tegen lekken. Dat soort zaken. Waardoor een ramp zoals toen met BP ontstond.
Ja, dat kan prima. Zie bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ff serieus zeg, dit slaat helemaal nergens op. Alsof je dat in 4 jaartjes kan doordrukken. Dat was al lang onder zijn voorgangers ingezet.
Heb het over dit soort zaken. Zaken die Obama juist ingesteld hadquote:Op zaterdag 7 november 2020 16:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ff serieus zeg, dit slaat helemaal nergens op. Alsof je dat in 4 jaartjes kan doordrukken. Dat was al lang onder zijn voorgangers ingezet.
Ny times ja, de anti Trump krant sinds de jaren 80.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima. Zie bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/i(...)-rollbacks-list.html
Over four years in office, the Trump administration has dismantled major climate policies and rolled back many more rules governing clean air, water, wildlife and toxic chemicals.
While other administrations have emphasized cutting regulations, calling them burdensome to industries like coal, oil and gas, the scope of actions under Mr. Trump is "fundamentally different," said Hana V. Vizcarra, a staff attorney at Harvard Law School's Environmental and Energy Law Program.
In all, a New York Times analysis, based on research from Harvard Law School, Columbia Law School and other sources, counts more than 70 environmental rules and regulations officially reversed, revoked or otherwise rolled back under Mr. Trump. Another 26 rollbacks are still in progress.
Feiten kun je gewoon nalezen, hoor. En nee, zijn voorgangers hadden het tegenovergestelde gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toch knap voor een man die niets voor elkaar kreeg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima. Zie bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/i(...)-rollbacks-list.html
Over four years in office, the Trump administration has dismantled major climate policies and rolled back many more rules governing clean air, water, wildlife and toxic chemicals.
While other administrations have emphasized cutting regulations, calling them burdensome to industries like coal, oil and gas, the scope of actions under Mr. Trump is "fundamentally different," said Hana V. Vizcarra, a staff attorney at Harvard Law School's Environmental and Energy Law Program.
In all, a New York Times analysis, based on research from Harvard Law School, Columbia Law School and other sources, counts more than 70 environmental rules and regulations officially reversed, revoked or otherwise rolled back under Mr. Trump. Another 26 rollbacks are still in progress.
Ok, wat klopt er niet aan het artikel? Prima als je de bron niet vertrouwt maar geef dan wel aan waar het niet klopt anders ben je gewoon aan het afleiden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ny times ja, de anti Trump krant sinds de jaren 80.
https://apnews.com/articl(...)964cc7d09bf2e0e1ab34quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb het over dit soort zaken. Zaken die Obama juist ingesteld had
Trump administration opening up almost all US waters to offshore drilling, as well as repealing Obama-era safety rules put in place after the Deepwater Horizon spill, according to the report,
Das natuurlijk heel fijn voor de bedrijven, maar het vertaald zich vooral in meer winst voor hen, terwijl wij de kosten mogen dekken als er een olielek ontstaat.
Lees eens goed wat je zelf post?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
https://apnews.com/articl(...)964cc7d09bf2e0e1ab34
quote:But the Trump administration has overturned or weakened numerous regulations meant to protect air and water quality and lands essential for imperiled species.
Sterke redenatie man. Je hebt me overtuigd. Als er iets niet klopt dan zie ik je graag met inhoudelijke argumenten komen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ny times ja, de anti Trump krant sinds de jaren 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |