Feitelijk is @onlogisch dan ook niet meer dan een vermakelijke forummongool.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:23 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch heeft het zwaar met de POL mongolen in het AVK topic.
Lijkt me leuk, jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal ik een 'die maatregelen van gister waren dus niet nodig' act beginnen?
en een PDC WK met publiek please.quote:
Zijn we dat niet allemaal amice. Nou ja, bijna dan. @Scrummie heeft oprecht iets aandoenlijks.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk is @:Onlogisch dan ook niet meer dan een vermakelijke forummongool.
Ik heb alleen notes gekregen voor constructieve kritiek op het FOK!beleid.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal amice. Nou ja, bijna dan. @:Scrummie heeft oprecht iets aandoenlijks.
Niet voor je username 'masterminded'?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alleen notes gekregen voor constructieve kritiek op het FOK!beleid.
Daarop kreeg ik een ban nadat ik een streamlink postte zonder de waarschuwing die ik vroeger zou hanteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor je username 'masterminded'?
@Saindquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor je username 'masterminded'?
Ik ben trots op je makker. Ik zal dit ook meenemen in je jaarlijkse beoordeling.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb alleen een paar scheldbans gehad in 2012 en 2013.
Ik deug, dus ik ben.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je makker. Ik zal dit ook meenemen in je jaarlijkse beoordeling.
https://www.studioinktvis.com/winkel/sticker-eenhoorn/quote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg ook zelden notes meer denk ik, ben erg netjes tegenwoordig.Graag ontvang ik een sticker hiervoor.
Dat komt omdat er geen capabele mods zijn om hem aan te pakken.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ik post niet in bijvoorbeeld cor of nws dus dan is het ook moeilijker om bans te krijgen. In vbl houdt zelfs @:psvcl het vrij eenvoudig uit
In VBL vinden we idiote vermakelijke trolletjes zoals jou, @PSVCL en @Scrummie ook wel grappigquote:Op woensdag 4 november 2020 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ik post niet in bijvoorbeeld cor of nws dus dan is het ook moeilijker om bans te krijgen. In vbl houdt zelfs @:psvcl het vrij eenvoudig uit
Krijg de tering en de tyfus.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
In VBL vinden we idiote vermakelijke trolletjes zoals jou, @:psvcl en @:scrummie ook wel grappig
Nee. Je laatste is van een andere mod. Die daarvoor is wel van iemand met een IQ van onder de 80.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgens mij komt mijn laatste note van een Feyenoordmod.
Kun je dit even voor mij nagaan asjeblaf, @:GGMM?
Nooit geweten dat @Tjacka boven een patatzaak woont en waarom mod hij in VBL?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Je laatste is van een andere mod. Die daarvoor is wel van iemand met een IQ van onder de 80.
Ik kan niet zeggen wie dat is maar hij woont boven een patatzaak.
We roddelen hier niet. @Lonaaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Je laatste is van een andere mod. Die daarvoor is wel van iemand met een IQ van onder de 80.
Helaas vind ik jouw act minder vermakelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
In VBL vinden we idiote vermakelijke trolletjes zoals jou, @:psvcl en @:scrummie ook wel grappig
Dan weet ik genoeg, ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouquote:Op woensdag 4 november 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viesmadquote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:24 schreef T3hTommay het volgende:
Even kijken of de VBL SC al massaal zelfmoord gepleegd heeft.
quote:
Ja, ้rg jammer.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Door idioten als @:onlogisch denkt men nu dat wij hier allemaal voor Trump zijn.
Dat XG-geneuzel is dan ook doodvermoeiond.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg enkel notes voor crew(lees:onlogisch)bash en woede-uitbarstingen tijdens Feyenoord-wedstrijden, met name jegens de scheidsrechter of het xG-systeem.
Jij was de hele nacht voor trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Biden wordt WERELDKAMPIOEN!!! JAAAAA
Ik merk dat er behoorlijk wat acts zijn in deze verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij was de hele nacht voor trump.![]()
Of successupporters die met alle winden mee waaien.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik merk dat er behoorlijk wat acts zijn in deze verkiezingen.
Scrummie is helemaal geen modquote:Op woensdag 4 november 2020 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waardeloze mod ben je ook he
Chevy kan je het beste negeren, die doet alles voor wat aandacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij was de hele nacht voor trump.![]()
Drizzt doet het uitstekend (tussen 14:00 en 02:00) dus waarom zou ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet?
Maak hem gewoon mod ipv Drizzt ofzo.
Dat heb ik ook lekker gedaan. Gelukkig was P0epzor op een gegeven moment ook verdwenen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chevy kan je het beste negeren, die doet alles voor wat aandacht.
Jij bent snel tevreden.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt doet het uitstekend (tussen 14:00 en 02:00) dus waarom zou ik.
Hier roddelen we niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook lekker gedaan. Gelukkig was P0epzor op een gegeven moment ook verdwenen.
Lijkt me sterk dat hij hier nu komt posten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:Poepz0r
Erg leuk, onlogisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kinder(hahahahaha)hand is gauw gevuld.
Er zijn de laatste tijd prima bans uitgedeeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook lekker gedaan. Gelukkig was P0epzor op een gegeven moment ook verdwenen.
@JanCeesquote:Op woensdag 4 november 2020 15:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd prima bans uitgedeeld.
@:JanCees @:Caland @:Poepz0r
OnloGodquote:
Doe maar stoerquote:
Is niks vergeleken met Patricia Paay.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chevy kan je het beste negeren, die doet alles voor wat aandacht.
Vooral die ja. Zat dat AVK topic te kijken, sommige users hele ochtend Trump dit Trump dat, Biden staat op winst: BidenGODquote:Op woensdag 4 november 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of successupporters die met alle winden mee waaien.
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo moderator @:ChevyCaprice (tevens beste keeper van haxball) @:Gert
In welke fase van de rouwverwerking zit jij inmiddels?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral die ja. Zat dat AVK topic te kijken, sommige users hele ochtend Trump dit Trump dat, Biden staat op winst: BidenGOD.
Pak dan je verlies gewoon. Slappelingen!
Eens wel ja! Chevy is mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo moderator @:ChevyCaprice (tevens beste keeper van haxball) @:Gert
je hebt wat mensen die om aandacht verlegen zitten jaquote:Op woensdag 4 november 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral die ja. Zat dat AVK topic te kijken, sommige users hele ochtend Trump dit Trump dat, Biden staat op winst: BidenGOD.
Zodra ik vrij ben zoek ik een hoge brug op.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In welke fase van de rouwverwerking zit jij inmiddels?
Aldus Scrummie "die had ik wel verwacht"2.1quote:Op woensdag 4 november 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb even een traantje gelaten, dacht dat we maatjes warenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet?
Maak hem gewoon mod ipv Drizzt ofzo.
Lekker bezig.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra ik vrij ben zoek ik een hoge brug op.
heb je die daar?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn we ook maat.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb even een traantje gelaten, dacht dat we maatjes waren
In AVK vinden ze dit leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij hier nu komt posten.
Ik heb die beweging gemist. Wat is dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mensen van de #nietmijnschuld-beweging zullen hier ook niet heel rouwig om zijn.
Iets met schulden ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb die beweging gemist. Wat is dat?
Zit Scrummie weer op Twitter?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets met schulden ofzo
Ik heb het eerlijk gezegd ook niet gevolgd, ik zag alleen dat @:scrummie ruzie met ze had op Twitter.
Hoeveel te hard?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een boete binnen voor te hard rijden. Dat is de eerste in 20 jaar
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit Scrummie weer op Twitter?
Ik heb het idee dat @Scrummie wel vaker ruzie maakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets met schulden ofzo
Ik heb het eerlijk gezegd ook niet gevolgd, ik zag alleen dat @:scrummie ruzie met ze had op Twitter.
Best prijzigquote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai. Wat kost dat tegenwoordig?
De tering.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best prijzig
2,5 meier. Maargoed, uitgesmeerd over 20 jaar valt dat nog wel mee. Maar leuk is niet.
die verdomde struikroversquote:Op woensdag 4 november 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best prijzig
2,5 meier. Maargoed, uitgesmeerd over 20 jaar valt dat nog wel mee. Maar leuk is niet.
Al lang.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit Scrummie weer op Twitter?
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wquote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Walgelijk wat er gebeurt. Linkse sluwheid.
(Die W laat ik lekker staan @:GGMM )
Uiteindelijk kan je wel stellen dat de China flu de GOAT de das om heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Walgelijk wat er gebeurt. Linkse sluwheid.
(Die W laat ik lekker staan @:GGMM )
Van al die maanden COVID vind ik dit het mooiste filmpjequote:Op woensdag 4 november 2020 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je wel stellen dat de China flu de GOAT de das om heeft gedaan.
net huisje gekocht, ik hou het nog een beetje bijquote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met huizenprijzen bezig zijn terwijl ze niet opzoek zijn naar een huis hebben vaak een klein geslachtsdeel.
Nou vooruitquote:Op woensdag 4 november 2020 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
net huisje gekocht, ik hou het nog een beetje bij
Scrummie uit de achterhoek die de mensen even uitlegt hoe de geopolitiek in elkaar zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe Scrummie hier de verkiezingen even kort en bondig samenvat
mijn goede voornemen van het nieuwe jaarquote:Op woensdag 4 november 2020 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dat moet binnenkort wel stoppen, anders krimpt ook jouw geslachtsdeel gewoon.
Gewoon in een zinnetje, wat een politiek beest is hij toch ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe Scrummie hier de verkiezingen even kort en bondig samenvat
aardbeiquote:Op woensdag 4 november 2020 17:18 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm aardbei of chocolade ik moet het nu weten
Heb weinig keus, pikquote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die huren zijn niet serieus te nemen.
Jouw moeder was anders prima serieus te nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die huren zijn niet serieus te nemen.
@fetX is nog steeds ziedend over Feyenoordquote:Op woensdag 4 november 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Beetje jammer soms dat we elkaars moeders ook overal bij moeten betrekken
We hebben allemaal lieve moeders.
Omdat hij niet afgeslacht is? Was ik maar zo positief ingesteld om daar enige verlichting van de pijn uit te halenquote:
Wutquote:Op woensdag 4 november 2020 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
@:fetX is nog steeds ziedend over Feyenoord
Sterkte gewenst!quote:Op woensdag 4 november 2020 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij niet afgeslacht is? Was ik maar zo positief ingesteld om daar enige verlichting van de pijn uit te halen
Ik houd hoop.
Ja, bijna altijd, de laatste die dat niet gered heeft was Bush sr.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal haalt een president w้l de tweede termijn toch?
Hij gaat het niet meer redden, maar mocht dat nou wonder boven wonder toch nog gebeuren gaat dat de reacties in 2016 overtreffen. Klein beetje hopen mag nog wel toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterkte gewenst!
[..]
Ja, bijna altijd, de laatste die dat niet gered heeft was Bush sr.
quote:Op woensdag 4 november 2020 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij gaat het niet meer redden, maar mocht dat nou wonder boven wonder toch nog gebeuren gaat dat de reacties in 2016 overtreffen. Klein beetje hopen mag nog wel toch?
Niets mis mee.quote:
Vaker wel dan niet, en zo gek lang geleden is Bush Sr niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal haalt een president w้l de tweede termijn toch?
Ik was er toe nog niet dus ik vind het wel lang!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Vaker wel dan niet, en zo gek lang geleden is Bush Sr niet.
Idiote president was dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was er toe nog niet dus ik vind het wel lang!
Kennedygod. Al was die ook niet bij iedereen populair blijkbaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:51 schreef Coco het volgende:
Maar als je het lijstje bekijkt zijn er maar weinig niet-idioten president geweest.
Ik ken alleen Clinton (en dan eigenlijk alleen maar van dat Lewinski gezeik), Bush Jr., Obama en Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:51 schreef Coco het volgende:
Maar als je het lijstje bekijkt zijn er maar weinig niet-idioten president geweest.
Schakelkanaal dadelijk?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kennedygod. Al was die ook niet bij iedereen populair blijkbaar.
Bush Jr was ook lachen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Clinton (en dan eigenlijk alleen maar van dat Lewinski gezeik), Bush Jr., Obama en Trump.
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oorlogje Irak enzo. Toen stond ik nog op de dam te demonstreren.
Niks mis mee en een zeer lieve, grappige man.quote:
Haalt Biden de Kerst?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee en een zeer lieve, grappige man.
Gelukkig krijgen ze nu een daadwerkelijk dementerende president. Voor Japan is het te hopen dat hij niet helemaal terugvalt naar zijn kindertijd
hOe LaAt Is HeT!?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oorlogje Irak enzo. Toen stond ik nog op de dam te demonstreren.
Ze ziet er wel streng uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
HarrisGodin aan de macht
[ afbeelding ]
Dit is een ebony queen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
HarrisGodin aan de macht
[ afbeelding ]
Dit is een ebony queen.
Hier geeft hij de fraude zelfs al toe. Walgelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je hem zo af en toe ziet en dat zijn geeneens enkel de laster filmpjes betwijfel ik het
Wij waren ooit vrienden?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nooit geweten dat @:tjacka boven een patatzaak woont en waarom mod hij in VBL?
WTF?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Eerste bakje koffie in 8 weken
80 is wel heel laag. Ben geen Bonny Sint Clairequote:Op woensdag 4 november 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrienden kunnen wel tegen een stootje.
Oh nee je was gestopt met drinken.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
80 is wel heel laag. Ben geen Bonny Sint Claire
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nee je was gestopt met drinken.
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
FOK! introduceert Marblelous: Unleash your creativity
Niet gelezen.
Frontpage, niet geklikt.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
FOK! introduceert Marblelous: Unleash your creativity
Niet gelezen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Weet nog niet of ik het kan kijken (en of ik dat wel wil).
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Weet nog niet of ik het kan kijken (en of ik dat wel wil).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |