Feitelijk is @onlogisch dan ook niet meer dan een vermakelijke forummongool.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:23 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch heeft het zwaar met de POL mongolen in het AVK topic.
Lijkt me leuk, jaquote:Op woensdag 4 november 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal ik een 'die maatregelen van gister waren dus niet nodig' act beginnen?
en een PDC WK met publiek please.quote:
Zijn we dat niet allemaal amice. Nou ja, bijna dan. @Scrummie heeft oprecht iets aandoenlijks.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk is @:Onlogisch dan ook niet meer dan een vermakelijke forummongool.
Ik heb alleen notes gekregen voor constructieve kritiek op het FOK!beleid.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal amice. Nou ja, bijna dan. @:Scrummie heeft oprecht iets aandoenlijks.
Niet voor je username 'masterminded'?quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alleen notes gekregen voor constructieve kritiek op het FOK!beleid.
Daarop kreeg ik een ban nadat ik een streamlink postte zonder de waarschuwing die ik vroeger zou hanteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor je username 'masterminded'?
@Saindquote:Op woensdag 4 november 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor je username 'masterminded'?
Ik ben trots op je makker. Ik zal dit ook meenemen in je jaarlijkse beoordeling.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb alleen een paar scheldbans gehad in 2012 en 2013.
Ik deug, dus ik ben.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je makker. Ik zal dit ook meenemen in je jaarlijkse beoordeling.
https://www.studioinktvis.com/winkel/sticker-eenhoorn/quote:Op woensdag 4 november 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg ook zelden notes meer denk ik, ben erg netjes tegenwoordig.Graag ontvang ik een sticker hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |