Hoeveel te hard?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een boete binnen voor te hard rijden. Dat is de eerste in 20 jaar

Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit Scrummie weer op Twitter?

Ik heb het idee dat @Scrummie wel vaker ruzie maakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets met schulden ofzo
Ik heb het eerlijk gezegd ook niet gevolgd, ik zag alleen dat @:scrummie ruzie met ze had op Twitter.

Best prijzigquote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai. Wat kost dat tegenwoordig?

De tering.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best prijzig
2,5 meier. Maargoed, uitgesmeerd over 20 jaar valt dat nog wel mee. Maar leuk is niet.

die verdomde struikroversquote:Op woensdag 4 november 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best prijzig
2,5 meier. Maargoed, uitgesmeerd over 20 jaar valt dat nog wel mee. Maar leuk is niet.

Al lang.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit Scrummie weer op Twitter?

quote:Op woensdag 4 november 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral die ja. Zat dat AVK topic te kijken, sommige users hele ochtend Trump dit Trump dat, Biden staat op winst: BidenGOD.
Pak dan je verlies gewoon. Slappelingen!

Wquote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Walgelijk wat er gebeurt. Linkse sluwheid.
(Die W laat ik lekker staan @:GGMM )

Uiteindelijk kan je wel stellen dat de China flu de GOAT de das om heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Walgelijk wat er gebeurt. Linkse sluwheid.
(Die W laat ik lekker staan @:GGMM )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |