Hoeveel te hard?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een boete binnen voor te hard rijden. Dat is de eerste in 20 jaar

Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit Scrummie weer op Twitter?

Ik heb het idee dat @Scrummie wel vaker ruzie maakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets met schulden ofzo
Ik heb het eerlijk gezegd ook niet gevolgd, ik zag alleen dat @:scrummie ruzie met ze had op Twitter.

Best prijzigquote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ai. Wat kost dat tegenwoordig?

De tering.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best prijzig
2,5 meier. Maargoed, uitgesmeerd over 20 jaar valt dat nog wel mee. Maar leuk is niet.

die verdomde struikroversquote:Op woensdag 4 november 2020 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best prijzig
2,5 meier. Maargoed, uitgesmeerd over 20 jaar valt dat nog wel mee. Maar leuk is niet.

Al lang.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit Scrummie weer op Twitter?

quote:Op woensdag 4 november 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral die ja. Zat dat AVK topic te kijken, sommige users hele ochtend Trump dit Trump dat, Biden staat op winst: BidenGOD.
Pak dan je verlies gewoon. Slappelingen!

Wquote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Walgelijk wat er gebeurt. Linkse sluwheid.
(Die W laat ik lekker staan @:GGMM )

Uiteindelijk kan je wel stellen dat de China flu de GOAT de das om heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Walgelijk wat er gebeurt. Linkse sluwheid.
(Die W laat ik lekker staan @:GGMM )

Van al die maanden COVID vind ik dit het mooiste filmpjequote:Op woensdag 4 november 2020 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je wel stellen dat de China flu de GOAT de das om heeft gedaan.

net huisje gekocht, ik hou het nog een beetje bijquote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef GGMM het volgende:
Mensen die met huizenprijzen bezig zijn terwijl ze niet opzoek zijn naar een huis hebben vaak een klein geslachtsdeel.

Nou vooruitquote:Op woensdag 4 november 2020 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
net huisje gekocht, ik hou het nog een beetje bij

Scrummie uit de achterhoek die de mensen even uitlegt hoe de geopolitiek in elkaar zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe Scrummie hier de verkiezingen even kort en bondig samenvat

mijn goede voornemen van het nieuwe jaarquote:Op woensdag 4 november 2020 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar dat moet binnenkort wel stoppen, anders krimpt ook jouw geslachtsdeel gewoon.

Gewoon in een zinnetje, wat een politiek beest is hij toch ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
Mooi hoe Scrummie hier de verkiezingen even kort en bondig samenvat

aardbeiquote:Op woensdag 4 november 2020 17:18 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm aardbei of chocolade ik moet het nu weten

Heb weinig keus, pikquote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die huren zijn niet serieus te nemen.

Jouw moeder was anders prima serieus te nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die huren zijn niet serieus te nemen.

@fetX is nog steeds ziedend over Feyenoordquote:Op woensdag 4 november 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
Beetje jammer soms dat we elkaars moeders ook overal bij moeten betrekken
We hebben allemaal lieve moeders.

Omdat hij niet afgeslacht is? Was ik maar zo positief ingesteld om daar enige verlichting van de pijn uit te halenquote:

Wutquote:Op woensdag 4 november 2020 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
@:fetX is nog steeds ziedend over Feyenoord

Sterkte gewenst!quote:Op woensdag 4 november 2020 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hij niet afgeslacht is? Was ik maar zo positief ingesteld om daar enige verlichting van de pijn uit te halen
Ik houd hoop.
Ja, bijna altijd, de laatste die dat niet gered heeft was Bush sr.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal haalt een president wl de tweede termijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |