quote:
Ik zie Oom Donald daar niet winnen, maar tochquote:Op woensdag 4 november 2020 06:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Arizona
11 electoral college votes
Est. vote count 75%
Candidate Votes Percent
Joe Biden 1,316,185 53.2%
Donald Trump 1,128,103 45.6%
Jo Jorgensen 31,858 1.3%
Gaat flink tellen worden.
Stemmen die tot en met 3 november verstuurd zijn, overigens. Daar gaat het om, niet dat mensen nu nog even hun ding op kunnen sturen natuurlijk. Mocht dat nog niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 06:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie Az niet officieel blauw zijn & de 3 staten waar het om gaat hebben volgens de NOS aangegeven dat ze maar zijn gestopt met tellen, want ze hebben geen zin meer... En de komende dagen gaan we nog stemmen per post ontvangen, na de verkiezingen
Nee, nog niet zeker, moeten nog veel early votes geteld worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:30 schreef Anonymousz het volgende:
Trump pakt pennsivenia het is bijna wel zeker over lijkt mij toch
Boeit mij niets. Ik ben van mening dat de stemmen vandaag binnen hadden moeten zijn, niet later. 3 november was de verkiezingsdatum, niet 4, niet 5, etc. Maar goed, ik heb daar niets over te zeggenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stemmen die tot en met 3 november verstuurd zijn, overigens. Daar gaat het om, niet dat mensen nu nog even hun ding op kunnen sturen natuurlijk. Mocht dat nog niet duidelijk zijn
Idd, maar bijna 700k in de plus is moeilijk in te halen lijkt mijquote:Op woensdag 4 november 2020 06:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, nog niet zeker, moeten nog veel early votes geteld worden.
Tja, dat is niet de schuld van de kiezer natuurlijk. Dat is ook wel een typisch achterafdingetje verder, maar er zullen vast redenen zijn waarom in een groot land de post soms net iets langer onderweg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:32 schreef RvLaak het volgende:
Hawaï zonder te tellen blauw
[..]
Boeit mij niets. Ik ben van mening dat de stemmen vandaag binnen hadden moeten zijn, niet later. 3 november was de verkiezingsdatum, niet 4, niet 5, etc. Maar goed, ik heb daar niets over te zeggen
Ja, net als al een hele rits rode staten voor er ook maar één stem geteld was. Niet meer dan logisch.quote:
Fox heeft het plannetje van Biden door hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens Fox gaat Biden zo meteen min of meer de overwinning uitroepen om hem juridisch in de juiste positie te plaatsen ...
Dat zou wel heel doorzichtig zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens Fox gaat Biden zo meteen min of meer de overwinning uitroepen om hem juridisch in de juiste positie te plaatsen ...
Wacht, men moet nog even de Biden stemmen op de postbus doen ...quote:Op woensdag 4 november 2020 06:34 schreef asco het volgende:
Pennsylvania
61% REPORTED
Donald J. Trump*
2,490,914 56.9%
Joseph R. Biden Jr.
1,826,893 41.8
Hij loopt uit.
Ik geef de kiezer ook niet de schuld, alleen de staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat is niet de schuld van de kiezer natuurlijk. Dat is ook wel een typisch achterafdingetje verder, maar er zullen vast redenen zijn waarom in een groot land de post soms net iets langer onderweg is.
Nee, beiden is niet logisch. Lijkt me dat je moet tellen, voor je kan bepalen wie er gewonnen heeft. Zie VA. Trump loopt daar voor in aantallen, toch staat deze bij voorbaat blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, net als al een hele rits rode staten voor er ook maar één stem geteld was. Niet meer dan logisch.
Toch denk ik dat Trump dat wint op Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klopt, men kijkt in de geriatrie niet voor niks onder meer naar wandelsnelheid als indicator van iemand's gezondheid, dat is niet zo best bij Trump
Trump wordt gewoon herkozen. Ik snap dat dat pijn doet bij veel mensen maar dit is gewoon een feit.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:36 schreef MrBadGuy het volgende:
Pennsylvania lijkt me wel vrij duidelijk, ondanks wat CNN zegt... het overgrote deel van de nog te tellen stemmen moeten democratisch zijn, het kan, maar die kans lijkt me niet heel groot. Pennsylvania gaat dus gewoon naar Trump.
En die werd gewoon, zoals verwacht, blauw. Een state callen is uiteindelijk ook gewoon een inschatting he, niet een officieel iets. En het is logisch, omdat het totaal zinloos is om allerlei aandacht te gaan besteden aan Hawaii, Washington DC, Californië, Wyoming, West Virginia of Oklahoma ofzo. Als een van de meest bizarre dingen ooit gebeurt en zo'n staat tóch echt heel spannend wordt kun je er dan altijd tijd aan besteden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geef de kiezer ook niet de schuld, alleen de staten.
[..]
Nee, beiden is niet logisch. Lijkt me dat je moet tellen, voor je kan bepalen wie er gewonnen heeft. Zie VA. Trump loopt daar voor in aantallen, toch staat deze bij voorbaat blauw.
Nou, nee. Maar dat kun je denkenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Trump dat wint op Biden
Toch raar dat je voor al je feiten zonodig een kloontje aan hebt moeten maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:38 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Trump wordt gewoon herkozen. Ik snap dat dat pijn doet bij veel mensen maar dit is gewoon een feit.
KONING TRUMP
Iets minder Fox kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Biden nu écht de overwinning uitroepen terwijl alles wat nog moet binnenkomen Trump aan de leiding ziet ?
Virginia zit op 80% geteld, Trump loopt voor op Biden. Hoe is het logisch dat die staat al blauw gecalled is?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die werd gewoon, zoals verwacht, blauw. Een state callen is uiteindelijk ook gewoon een inschatting he, niet een officieel iets. En het is logisch, omdat het totaal zinloos is om allerlei aandacht te gaan besteden aan Hawaii, Washington DC, Californië, Wyoming, West Virginia of Oklahoma ofzo. Als een van de meest bizarre dingen ooit gebeurt en zo'n staat tóch echt heel spannend wordt kun je er dan altijd tijd aan besteden.
Lijkt me sterk, nog nergens zit hij in de buurt of over de 270... waarschijnlijk gaat ie zeggen dat het nog een lange nacht wordt en dat ze het morgen (vandaag/woensdag) verder gaan bekijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Biden nu écht de overwinning uitroepen terwijl alles wat nog moet binnenkomen Trump aan de leiding ziet ?
Lijkt mij heel slim (en dan net eens juridisch, daar weet ik niks van). Zet Trump maar in de hoek. Kan hij geen rare dingen gaan doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, maar hij's dan ook dement. De echte vraag is; doen zijn behandelaars hem toestaan om dit te doen & in hoeverre kunnen ze hem in de hand houden?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En wat als Trump zich tot winnaar had uitgeroepen, was dat nu ook heel slim volgens jou?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij heel slim (en dan net eens juridisch, daar weet ik niks van). Zet Trump maar in de hoek. Kan hij geen rare dingen gaan doen.
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 november 2020 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar Trump loopt helemaal niet voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Virginia zit op 80% geteld, Trump loopt voor op Biden. Hoe is het logisch dat die staat al blauw gecalled is?
Ik weet niet waar jij kijkt, maar Biden staat 6 punten voor in Virginia met 82% geteld. (bron NOS)quote:Op woensdag 4 november 2020 06:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Virginia zit op 80% geteld, Trump loopt voor op Biden. Hoe is het logisch dat die staat al blauw gecalled is?
Met die logica kunnen we Feyenoord ook wel alvast huldigen met hun kampioenschap 2020/21. Ze gaan de wedstrijden toch allemaal wel winnen.
Waar? Ik zie Biden op CNN, Trump zendt Fox zeker uit dan?quote:
Hier wel:quote:Op woensdag 4 november 2020 06:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Trump loopt helemaal niet voor.
[ afbeelding ]
Ah ok, die zullen nog fors achterlopen dan zo te zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier wel:
[ afbeelding ]
https://abcnews.go.com/El(...)ion-results-live-map
NPOquote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar? Ik zie Biden op CNN, Trump zendt Fox zeker uit dan?
Virginia vind ik sinds het begin al vreemd waarom die zo vroeg gecalled is.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met die logica kunnen we Feyenoord ook wel alvast huldigen met hun kampioenschap 2020/21. Ze gaan de wedstrijden toch allemaal wel winnen.
Ah, je gaf aan dat Trump ergens te zien was. Nou ja, dan niet.quote:
Zelfs recent nog gecalled door CNN als Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Virginia vind ik sinds het begin al vreemd waarom die zo vroeg gecalled is.
Optimisme is altijd goed maar dit was aardig cringe.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"We're gonna win Penssylvania"
Hij staat verdorie 16 % achter momenteel ///
Omdat dat gewoon met afstand de verwachting was. En terecht, zo blijkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Virginia vind ik sinds het begin al vreemd waarom die zo vroeg gecalled is.
Het ouwe goed moet eerst af.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, je gaf aan dat Trump ergens te zien was. Nou ja, dan niet.
quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar? Ik zie Biden op CNN, Trump zendt Fox zeker uit dan?
Hoeft ook niet. Hij kan bijna met pensioen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:46 schreef Sjors_Peter het volgende:
Die gast overleefd toch niet nog 4 jaar?
Biden msg altijd hopenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Idd, moest ook lachen. Maar hij benoemt die poststemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijken of Trump het straks kan, en dan ook zonder ineens minutenlang offtopic te raaskallen zoals doorgaans het geval isquote:
Huis en hypotheek al op de herverkiezing van Trump gezet? Juicy odd van 1.84quote:Op woensdag 4 november 2020 06:06 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Maakt niets meer uit. Trump is 100% zeker opnieuw verkozen. Biden mag terug achter de geraniums.
Who cares. Trump heeft allang gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:47 schreef RvLaak het volgende:
Nog een week wachten op de laatste poststemmen
50/50quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kijken of Trump het straks kan, en dan ook zonder ineens minutenlang offtopic te raaskallen zoals doorgaans het geval is
Ik vertrouw de markt meer dan jouw analysesquote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Who cares. Trump heeft allang gewonnen
Ik heb geld zat, heb geen gokkerij nodig. Jij dus wel, schooijerquote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huis en hypotheek al op de herverkiezing van Trump gezet? Juicy odd van 1.84(als je echt zo overtuigd bent van je zaak)
Trump nog de hele tijd in de lead: https://ftx.com/trade/TRUMPquote:Op woensdag 4 november 2020 06:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vertrouw de markt meer dan jouw analyses![]()
Trump had een paar uur geleden een stuk meer kans op het presidentschap dan nu
Toch wel triest eigenlijk dat dit blijkbaar de 2 beste kandidaten zijn Die Amerika te bieden heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kijken of Trump het straks kan, en dan ook zonder ineens minutenlang offtopic te raaskallen zoals doorgaans het geval is
Het is hilarisch slecht jaquote:Op woensdag 4 november 2020 06:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Toch wel triest eigenlijk dat dit blijkbaar de 2 beste kandidaten zijn Die Amerika te bieden heeft
Morge lennyquote:Op woensdag 4 november 2020 06:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Gaat lekker zo te zien. TrumpGod
Je begrijpt m'n punt volgens mij niet. En hebt waarschijnlijk ook weinig kaas gegeten van kansenverhoudingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:50 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Ik heb geld zat, heb geen gokkerij nodig. Jij dus wel, schooijer
De grote steden zijn nog volop aan het tellen, en daar zit de bulk van de democraten, dus zo raar is dat niet in Pennsylvaniaquote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef asco het volgende:
[..]
Optimisme is altijd goed maar dit was aardig cringe.
1.84? Laat ingehaakt?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Huis en hypotheek al op de herverkiezing van Trump gezet? Juicy odd van 1.84(als je echt zo overtuigd bent van je zaak)
Even van een afstandje bekeken he, dus niet door een Biden- of Trumpbril: het is toch echt te bizar voor woorden dat een zittend president, terwijl hij er als licht favoriet voor staat in de stand om herkozen te worden, met dit soort uit de lucht gegrepen complotwaanzin komt - de hele vreemde spelfout die suggereert dat hij uit pure woede zat te typen en het niet even nakeek slaan we maar even over - tijdens het wachten op de uitslag? Dat is echt onwerkelijk.quote:
Klopt, licht in de lead. Voordat dat de eerste uitslagen binnendruppelden had Biden nog het voordeel. Maar met de huidige markt kan het nog gemakkelijk twee kanten opquote:Op woensdag 4 november 2020 06:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Trump nog de hele tijd in de lead: https://ftx.com/trade/TRUMP
15% gaat hij niet inhalenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De grote steden zijn nog volop aan het tellen, en daar zit de bulk van de democraten, dus zo raar is dat niet in Pennsylvania
Wat ik inmiddels geleerd heb, is dat je aantallen moet vergelijken en niet percentages. De schermman van CNN had net een vergelijking in Michigan bijvoorbeeld, waarbij een redelijk hoog verschil in percentages, via de grote steden aantallen ingehaald kan worden…..quote:
Nee, ik wilde aangeven dat een user die hier de hele tijd roept dat Trump 100% herverkozen wordt gewoon iets te stellig is.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 06:56 schreef RvLaak het volgende:
Wow, R1 speculeert erover dat Twitter de tweets van Trump van zojuist mogelijk aan gaat duiden als fakenews
Al gebeurd:quote:Op woensdag 4 november 2020 06:56 schreef RvLaak het volgende:
Wow, R1 speculeert erover dat Twitter de tweets van Trump van zojuist mogelijk aan gaat duiden als fakenews
quote:Een deel van, of alle content die wordt gedeeld in deze Tweet wordt in twijfel getrokken en is mogelijk misleidend over de manier waarop je kan deelnemen aan verkiezingen of andere civiele processen
Ben blij met m'n 3.75 odds op Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik wilde aangeven dat een user die hier de hele tijd roept dat Trump 100% herverkozen wordt gewoon iets te stellig is.
Als je op Trump had willen betten had je dat beter 12 uur geleden kunnen doen idd
nope. nog nietquote:
Wow... Als Trump idd herkozen wordt, is het hard tijd dat de 'sociale' media keihard aangepakt worden...quote:
Klopt, PA weigert verder te tellen. Ze zijn moe & willen slapen (en ja, dat was daadwerkelijk de gegeven reden)quote:Op woensdag 4 november 2020 06:58 schreef Mr.Silencer het volgende:
Op de PBS livestream hoorde ik net dat Pennsylvania en Georgia (bij hun vanavond) nog niet met een definitieve uitslag komen.
In Georgia zijn de tellers gaan slapenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:58 schreef Mr.Silencer het volgende:
Op de PBS livestream hoorde ik net dat Pennsylvania en Georgia (bij hun vanavond) nog niet met een definitieve uitslag komen.
Nice, mooi moment ben je ingestapt danquote:Op woensdag 4 november 2020 06:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben blij met m'n 3.75 odds op Biden.
Hoewel ik het niet echt haalbaar acht, maar Ajax heeft zich goed bewezen dus zet de helft van de winst erop.
Door twitter HQ vanwege bewuste misinformatie?quote:
Had 4 te pakken in m'n scherm, 3.75 op betting slip....quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice, mooi moment ben je ingestapt danGrote schommelingen vannacht, leek even al direct op een 2016 scenario te eindigen.
Nope, waarom zou je ook doorwerken met de belangrijkste verkiezingen van de afgelopen 12/16 jaar?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:00 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken
Haha, dan zul je Ajax ook op een gunstig moment gepakt moeten hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Had 4 te pakken in m'n scherm, 3.75 op betting slip....
Denk eigenlijk wel dat Trump gaat winnen maar doe niet aan <2.0 bets.
Ligt aan de staat, maar daar staat wettelijk in, tellen mag nog tot x dagenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef RvLaak het volgende:
Ben overigens heel benieuwd hoe het eigenlijk wettelijk zit. Mogen de stemmen die te laat binnengekomen zijn überhaupt wel meegeteld worden? Daar zullen nog wel zaken over gevoerd gaan worden.
Hij post alles in eigen naam.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:48 schreef heywoodu het volgende:
"Votes cannot be cast after the Poles are closed!"
En dan klagen mensen over de mentale gesteldheid van Biden![]()
Joh, anders had hij dit soort debiele zooi niet online gekregen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hij post alles in eigen naam.
Daar heeft hij geen poppetje voor. Alles aan die man is echt en zuiver.
In een aantal staten wel ja. Daar heeft de SCOTUS al over beslist.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef RvLaak het volgende:
Ben overigens heel benieuwd hoe het eigenlijk wettelijk zit. Mogen de stemmen die te laat binnengekomen zijn überhaupt wel meegeteld worden? Daar zullen nog wel zaken over gevoerd gaan worden.
nee, dat vind jij. Wat staten beweren, hoeft namelijk grondwettelijk niet te kloppen. Daar moet eerst een rechter een mening over hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt aan de staat, maar daar staat wettelijk in, tellen mag nog tot x dagen
Trump zit hier inderdaad te liegen
Trump met 57% kans nuquote:
Heb 't over gisteravond.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, dan zul je Ajax ook op een gunstig moment gepakt moeten hebbenVoordat bevestigd werd dat de meeste corona-verdachte spelers alsnog mee konden doen.
Trump zat 4 jaar geleden lange tijd boven de 4 hè. Op een gegeven moment kon je zelfs 5,5 keer je inzet verdienen.
Dus schrijf de underdog niet te snel af
Dank, linkje hier naar toe?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In een aantal staten wel ja. Daar heeft de SCOTUS al over beslist.
Het is niet alsof poststemmen nooit eerder gebeurde. Daar zijn uitspraken over.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, dat vind jij. Wat staten beweren, hoeft namelijk grondwettelijk niet te kloppen. Daar moet eerst een rechter een mening over hebben.
Congrats. Was sowieso een mooie voetbalavondquote:Op woensdag 4 november 2020 07:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb 't over gisteravond.
5x odds op multibet Ajax+Liverpool to win.
Helft van de winst op Biden gezet @ 3.75
Denken dat deze SCOTUS zich iets aangelegen laat van precedenten.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In een aantal staten wel ja. Daar heeft de SCOTUS al over beslist.
Maar heel lang liep Trump daar zelfs voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon met afstand de verwachting was. En terecht, zo blijkt.
Ja, in absolute aantallen, waar ook gewoon een hele logische verklaring was. Die gewoon bleek te kloppen. En dus bleek het gewoon terecht.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar heel lang liep Trump daar zelfs voor.
Morgen Feyenoord maar huldigen dan? Als ze alle wedstrijden winnen de rest van het seizoen is dat ook terecht geweestquote:Op woensdag 4 november 2020 07:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, in absolute aantallen, waar ook gewoon een hele logische verklaring was. Die gewoon bleek te kloppen. En dus bleek het gewoon terecht.
Wat was die logische verklaring dan. Ik snapte dat gewoon niet. Kan toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, in absolute aantallen, waar ook gewoon een hele logische verklaring was. Die gewoon bleek te kloppen. En dus bleek het gewoon terecht.
Deze post slaat natuurlijk nergens op. Trump staat er beter voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Alles moet Trump meezitten om toch te winnen, maar hij maakt nog wel kans.
Zucht. Waarom een officiële uitslag (want daar komt het huldigen toch vandaan) vergelijken met een inschatting door media (zoals bij Virginia)? Dat was niks officieels, werd het ook niet, en was volledig gebaseerd op logica. Die ook gewoon terecht was, ook toen Trump aan de leiding ging op het moment dat het gros van de stemmen in hét Democratische bolwerk van de staat nog niet geteld was.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Morgen Feyenoord maar huldigen dan? Als ze alle wedstrijden winnen de rest van het seizoen is dat ook terecht geweest
Hij vindt het blijkbaar logisch dat je al een winnaar aanwijst, voor je de resultaten binnen hebt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat was die logische verklaring dan. Ik snapte dat gewoon niet. Kan toch?
Dat je die logische verklaring niet snapt kan absoluut, de Amerikaanse verkiezingen zijn achterlijk ingewikkeld. Het is niet voor niks een kutsysteemquote:Op woensdag 4 november 2020 07:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat was die logische verklaring dan. Ik snapte dat gewoon niet. Kan toch?
nou nouquote:Op woensdag 4 november 2020 07:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post slaat natuurlijk nergens op. Trump staat er beter voor.
Het wordt closequote:Op woensdag 4 november 2020 07:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het logisch dat media bepaalde staten alvast invullen voor de ene of de andere kandidaat, omdat de kans op winst voor die kandidaat daar zó groot is dat het gewoon nutteloos is om daar verder tijd aan te besteden. Maar dat moest met Virginia nu wel, omdat allerlei mensen niet snapten hoe dat zat.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij vindt het blijkbaar logisch dat je al een winnaar aanwijst, voor je de resultaten binnen hebt.
ja als iets maanden gebeurt dan is het natuurlijk niet nieuw(s)quote:Op woensdag 4 november 2020 07:16 schreef RvLaak het volgende:
Op NOS antifa rellen, ook benoemd als antifa. Had ik niet verwacht dat ze dat zouden doen, negeren ook al maanden de rellen in Portland.
Je geeft geen antwoord.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je die logische verklaring niet snapt kan absoluut, de Amerikaanse verkiezingen zijn achterlijk ingewikkeld. Het is niet voor niks een kutsysteem
Vind het getuigen van onmetelijke arrogantie, zeker na 4 jaar geleden. Daarbij; waarom VA wel callen, met nauwelijks getelde stemmen, maar weigeren Florida, of Texas te callen, terwijl de voorsprong van Trump daar al tijden nagenoeg niet in te halen was? Klopt imo gewoon niet. Is sws niet consistent.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het logisch dat media bepaalde staten alvast invullen voor de ene of de andere kandidaat, omdat de kans op winst voor die kandidaat daar zó groot is dat het gewoon nutteloos is om daar verder tijd aan te besteden. Maar dat moest met Virginia nu wel, omdat allerlei mensen niet snapten hoe dat zat.
Was zelfs 3.5 op een gegeven moment.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Toen ik voor het weekend op Trump inzette was het 2.25 voor hem.
Toch nog íets (als je even over 'meer' heen leest) waar we het over eens zijn, zo op deze late avond/vroege ochtendquote:Op woensdag 4 november 2020 07:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind het getuigen van onmetelijke arrogantie, zeker na 4 jaar geleden. Daarbij; waarom VA wel callen, met nauwelijks getelde stemmen, maar weigeren Florida, of Texas te callen, terwijl de voorsprong van Trump daar al tijden nagenoeg niet in te halen was? Klopt imo gewoon niet. Is sws niet consistent.
En hetzelfde geldt voor de rode staten, die zomaar gecalled worden. Gaat mij om het principe. Maar goed, er klopt heel veel meer niet met dat achterlijke systeem in dat idiote land. Het Goede Doel had gewoon gelijk.
Als er weer van die taferelen zijn zoals in 2000 tussen Bush en Gore en wat oproerkraaier Roger Stone deed in Florida dan kan het weer een schaamteloze strijdt worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:04 schreef RvLaak het volgende:
Niet qua kiesmannen iig. Maar ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het callen van staten zonder enige onderbouwing, anders dan "zo ging het altijd", is gewoon onderdeel van het systeem daarquote:Op woensdag 4 november 2020 07:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch nog íets (als je even over 'meer' heen leest) waar we het over eens zijn, zo op deze late avond/vroege ochtend
Goed hequote:Op woensdag 4 november 2020 07:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump lijkt toch te gaan winnen hè.
Tja, en bij honderden keren kan dat een enkele keer iets spannender uitpakken dan gedacht. Achquote:Op woensdag 4 november 2020 07:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het callen van staten zonder enige onderbouwing, anders dan "zo ging het altijd", is gewoon onderdeel van het systeem daar
Waar baseer je dit op? Al ben ik pas een dik half uur wakker dus moet nog eventjes alles goed bijlezenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is inmiddels wel zeker jaquote:Op woensdag 4 november 2020 07:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook een leuk detail... (als ik het goed onthouden heb) Zolang Biden niet verkozen is door de kiesmannen, mag hij gewoon dood gaan zonder dat het proces in gevaar komt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
Vrouw Biden tweet nu 'keep the faith' geen goed teken als je het mij vraagt
Call it first and embrace the chaos later.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het callen van staten zonder enige onderbouwing, anders dan "zo ging het altijd", is gewoon onderdeel van het systeem daar
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:23 schreef MissButterflyy het volgende:
2e keer, 3e als je Bush jr herverkiezing mee neemt. En da's in de recente geschiedenisquote:Op woensdag 4 november 2020 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, en bij honderden keren kan dat een enkele keer iets spannender uitpakken dan gedacht. Ach
Enige noemenswaardige tekens komen van Unibet/Bwin/etc.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
Bon Jovi nummers gaan tweeten is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
De continuity of government is daar heel goed geregeld (heeft vooral te maken met het oppergezag over het leger). Dus het proces komt nooit in gevaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook een leuk detail... (als ik het goed onthouden heb) Zolang Biden niet verkozen is door de kiesmannen, mag hij gewoon dood gaan zonder dat het proces in gevaar komt.
Hoezo niet? Het is toch spannend? Beter dan de overwinning onterecht opeisen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
Was een beetje te verwachten he?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
waarom ben je daar zo zeker van?
De achterstanden zijn net wat te groot om nog goed te maken de komende 1-2 dagen met de poststemmen. Biden kan zeker nog wel winnen, maar het lijkt me sterk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
waarom ben je daar zo zeker van?
Jawel. Er zijn een paar momenten waarop de kandidaat niet weg moet vallen, dan gaat het wel fout. Zijn er maar een paar en extreem kort, maar goed. Ze zijn er wel. Weet zo niet meer welke. Of Viva Frei, of Leagle Eagle heeft er een filmpje over gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De continuity of government is daar heel goed geregeld (heeft vooral te maken met het oppergezag over het leger). Dus het proces komt nooit in gevaar.
Goed geregeld, met wel een gevaar dat je op een gegeven moment een eindeloze stroom aan verschuivingen hebt, in potentie. YouTuber CGP Grey had er onlangs een goed filmpje over, maar ik ben even lui en niemand gaat 'm toch kijkenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De continuity of government is daar heel goed geregeld (heeft vooral te maken met het oppergezag over het leger). Dus het proces komt nooit in gevaar.
Never has a truer word been said.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Voordeel van Trump is dat je zeker weet dat het over 4 jaar over is.
Nou ja, zeker...quote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Tenzij hij die addendum uit de grondwet gehaald krijgt... Is nog een relatief jonge wet btw; ergens in de jaren 50 pas.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Krijgen we dan die engnek Pence zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Verschrikkelijk. Nog 4 jaar regelmatig wat van die idioot te zien en te horen.quote:
Ik vind het een zwak signaal. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 4 november 2020 07:27 schreef wpor het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is toch spannend? Beter dan de overwinning onterecht opeisen.
PA lijkt me lastig, andere 2 lijken nog wel in play te zijn. Hoewel Nevada en Arizona ook verre van zeker zijn voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De achterstanden zijn net wat te groot om nog goed te maken de komende 1-2 dagen met de poststemmen. Biden kan zeker nog wel winnen, maar het lijkt me sterk.
Never underestimate The Donaldquote:
Krijgt ie nooit niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tenzij hij die addendum uit de grondwet gehaald krijgt... Is nog een relatief jonge wet btw; ergens in de jaren 50 pas.
Geeft enkel aan dat er veel op Trump gewed wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Enige noemenswaardige tekens komen van Unibet/Bwin/etc.
Die hebben er het meest baat bij om gelijk te hebben.
Oh dat zal zeker kunnen. Maar er kan daar eigenlijk nooit een machtsvacuüm ontstaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed geregeld, met wel een gevaar dat je op een gegeven moment een eindeloze stroom aan verschuivingen hebt, in potentie. YouTuber CGP Grey had er onlangs een goed filmpje over, maar ik ben even lui en niemand gaat 'm toch kijken
En waarom zouden de dems akkoord gaan met potentiële verlenging van Trumps presidentschap na 8 jaar?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde zeiden ze van de afschaffing van de segregatie. Is ook gelukt
Welk addendum?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tenzij hij die addendum uit de grondwet gehaald krijgt... Is nog een relatief jonge wet btw; ergens in de jaren 50 pas.
Nou nee. Er zijn/is dus een situatie waarbij het wel kan, ivm het hele verkiezingsproces. Maar goed, da's 1 keer in de 4 jaar, op zeer weinig momentenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh dat zal zeker kunnen. Maar er kan daar eigenlijk nooit een machtsvacuüm ontstaan.
Voordat dat gebeurt moet je het gehele congress plus de hele regering plus alle gouverneurs van de Staten buiten staat hebben. Dat is echt extreem zeldzaam.
Ik denk dat Pence op sommige punten zelfs beter is dan Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Krijgen we dan die engnek Pence zeker
Geen idee, waarom zijn ze er indertijd mee akkoord gegaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En waarom zouden de dems akkoord gaan met potentiële verlenging van Trumps presidentschap na 8 jaar?
Dat de president van de VS 'slechts' 2 termijnen mag zittenquote:
Ik durf de weddenschap wel aan dat ik mijn sok opeet als de vicepresident, het gehele congres, de hele regering en alle gouverneurs om fysieke/medische redenen niet meer benoemd kunnen worden als nieuwe president als de zittend president komt te overlijden of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh dat zal zeker kunnen. Maar er kan daar eigenlijk nooit een machtsvacuüm ontstaan.
Voordat dat gebeurt moet je het gehele congress plus de hele regering plus alle gouverneurs van de Staten buiten staat hebben. Dat is echt extreem zeldzaam.
Nee dat kan dus niet. Dat is de hele kern van dat proces.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nee. Er zijn/is dus een situatie waarbij het wel kan, ivm het hele verkiezingsproces. Maar goed, da's 1 keer in de 4 jaar, op zeer weinig momenten.
Geen idee meer welke momenten?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nee. Er zijn/is dus een situatie waarbij het wel kan, ivm het hele verkiezingsproces. Maar goed, da's 1 keer in de 4 jaar, op zeer weinig momenten.
Ja dag. Dat is net zo aannemelijk als het schrappen van de 2nd amendment.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zijn ze er indertijd mee akkoord gegaan?
[..]
Dat de president van de VS 'slechts' 2 termijnen mag zitten
De gouverneurs kunnen geen president worden. Maar kunnen wel tijdelijke senatoren benomen die dan president kunnen wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durf de weddenschap wel aan dat ik mijn sok opeet als de vicepresident, het gehele congres, de hele regering en alle gouverneurs om fysieke/medische redenen niet meer benoemd kunnen worden als nieuwe president als de zittend president komt te overlijden of iets dergelijks.
Niet als die om genoemde redenen ook allemaal niet meer beschikbaar zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 07:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De gouverneurs kunnen geen president worden. Maar kunnen wel tijdelijke senatoren benomen die dan president kunnen worden
Nope, Viva Frei, of Leagle Eagle filmpje mag je gaan kijken. Ben veel te moe om die op te zoekenquote:
Zie hierbovenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet. Dat is de hele kern van dat proces.
Op 20 januari om X uur treedt de nieuwe president in functie. Is die er niet vervalt zijn functie aan de VP. Is die er ook niet? Dan is de speaker of the house aan zet. Is die er ook niet dan de president pro tempore etc...
Idd, stelletje aanstellers...quote:Op woensdag 4 november 2020 07:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het meest bijzonder toch wel dat "We tellen morgen wel verder, ff geen zin meer"
En vele democraten hebben op voorhand hun poststem al ongeldig gemaakt dmv ontsmettings- (alcohol) doekjesquote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef heywoodu het volgende:
In Pennsylvania moet Biden 693 duizend stemmen goedmaken, met grofweg 2,4 miljoen stemmen nog te tellen, kortom, hij moet in die hoop de 70% halen. Succes
Uurtje of 3.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Ohio naar Trump maar dat zal wel oud nieuws zijn
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Lijkt het er nou toch op dat het biden wordt of?
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Dat is een mogelijk edoch niet al te waarschijnlijk scenario.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Juist niet toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Gaat heel close wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een mogelijk edoch niet al te waarschijnlijk scenario.
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef heywoodu het volgende:
In Pennsylvania moet Biden 693 duizend stemmen goedmaken, met grofweg 2,4 miljoen stemmen nog te tellen, kortom, hij moet in die hoop de 70% halen. Succes
En Arizona. Waarbij het met name voor Wisconsin en Michigan nog te vroeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Ronald het volgende:
De rest allemaal Trump behalve Nevada als ik het goed zie?
Maar mooier is als hij ook ff PA mee paktquote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.
Dat is nog maar de vraag, Vegas is al geteld en de rest is veelal Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Ronald het volgende:
De rest allemaal Trump behalve Nevada als ik het goed zie?
Statement uitgesteld dus? Dat zou mooi zijn, ik moet even wegquote:
Je mag ook gewoon eerlijk zijn & zeggen dat je moet schijtenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Statement uitgesteld dus? Dat zou mooi zijn, ik moet even weg
Ook niet het meest waarschijnlijk. Trump gaat dit gewoon winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.
3 van de 4 zie ik naar Biden gaan. Wisconsin is wel onzeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ook niet het meest waarschijnlijk. Trump gaat dit gewoon winnen
Bij dezenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon eerlijk zijn & zeggen dat je moet schijten
Er wordt voor meer gestemd dan alleen welke bejaarde dat land de komende tijd mag vertegenwoordigen...quote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 november 2020 07:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er wordt voor meer gestemd dan alleen welke bejaarde dat land de komende tijd mag vertegenwoordigen...
Dat gaat hardquote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef asco het volgende:
Pennsylvania
67% REPORTED
Donald J. Trump*
2,701,159 56.6%
Joseph R. Biden Jr.
2,007,782 42.1
YMCA zijn toch maar 4 letters?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Teveel tekens op dat papiertje... 180 is zijn max
Noem je dat spannend?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Georgia is wel heel spannend. Als die naar Biden gaat is het vrijwel game over voor Trump
91%, 120k in de plus.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Georgia is wel heel spannend. Als die naar Biden gaat is het vrijwel game over voor Trump
Die is al zo goed als zeker naar TrumpGodquote:Op woensdag 4 november 2020 07:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe kom je daarbij ?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Nee want Atlanta moet nog worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die is al zo goed als zeker naar TrumpGod
Heeft dat invloed op Trump?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:40 schreef RvLaak het volgende:
Volgens de WNL ticker; duizenden briefstemmen al ongeldig verklaard
Verrassing.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:55 schreef Idisrom het volgende:
Florida en Texas allebeide naar Trump.
Biden moet nu van heel ver komen.
Trump stemmers komen gewoon de dag van de verkiezingen zelf opdagen, niet vroegstemmen of per postquote:
Ja. Mogelijk zijn dat stemmen op hem, maar waarschijnlijk op Biden. Deze worden dus niet geteld. Heeft invloed.quote:
40 miljoen inwoners...quote:Op woensdag 4 november 2020 07:56 schreef Starhopper het volgende:
Waarom heeft Cali zoveel kiesmannen?
Er is maar één peiling die telt zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:57 schreef Tinos85 het volgende:
Nou die peilingen hoef je ook niet meer te houden dus![]()
Wow! Zoveelquote:
Biden aanhangers probeerden dus te manipuleren?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Trump stemmers komen gewoon de dag van de verkiezingen zelf opdagen, niet vroegstemmen of per post
Of door hier een post te doenquote:
Maar elke zender zendt zijn speech zo wel uit johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |