En vele democraten hebben op voorhand hun poststem al ongeldig gemaakt dmv ontsmettings- (alcohol) doekjesquote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef heywoodu het volgende:
In Pennsylvania moet Biden 693 duizend stemmen goedmaken, met grofweg 2,4 miljoen stemmen nog te tellen, kortom, hij moet in die hoop de 70% halen. Succes
Uurtje of 3.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Ohio naar Trump maar dat zal wel oud nieuws zijn
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Lijkt het er nou toch op dat het biden wordt of?
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Dat is een mogelijk edoch niet al te waarschijnlijk scenario.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Juist niet toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Gaat heel close wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een mogelijk edoch niet al te waarschijnlijk scenario.
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef heywoodu het volgende:
In Pennsylvania moet Biden 693 duizend stemmen goedmaken, met grofweg 2,4 miljoen stemmen nog te tellen, kortom, hij moet in die hoop de 70% halen. Succes
En Arizona. Waarbij het met name voor Wisconsin en Michigan nog te vroeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Ronald het volgende:
De rest allemaal Trump behalve Nevada als ik het goed zie?
Maar mooier is als hij ook ff PA mee paktquote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.
Dat is nog maar de vraag, Vegas is al geteld en de rest is veelal Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Ronald het volgende:
De rest allemaal Trump behalve Nevada als ik het goed zie?
Statement uitgesteld dus? Dat zou mooi zijn, ik moet even wegquote:
Je mag ook gewoon eerlijk zijn & zeggen dat je moet schijtenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Statement uitgesteld dus? Dat zou mooi zijn, ik moet even weg
Ook niet het meest waarschijnlijk. Trump gaat dit gewoon winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |