En waarom zouden de dems akkoord gaan met potentiėle verlenging van Trumps presidentschap na 8 jaar?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde zeiden ze van de afschaffing van de segregatie. Is ook gelukt
Welk addendum?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tenzij hij die addendum uit de grondwet gehaald krijgt... Is nog een relatief jonge wet btw; ergens in de jaren 50 pas.
Nou nee. Er zijn/is dus een situatie waarbij het wel kan, ivm het hele verkiezingsproces. Maar goed, da's 1 keer in de 4 jaar, op zeer weinig momentenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh dat zal zeker kunnen. Maar er kan daar eigenlijk nooit een machtsvacuüm ontstaan.
Voordat dat gebeurt moet je het gehele congress plus de hele regering plus alle gouverneurs van de Staten buiten staat hebben. Dat is echt extreem zeldzaam.
Ik denk dat Pence op sommige punten zelfs beter is dan Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Krijgen we dan die engnek Pence zeker
Geen idee, waarom zijn ze er indertijd mee akkoord gegaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En waarom zouden de dems akkoord gaan met potentiėle verlenging van Trumps presidentschap na 8 jaar?
Dat de president van de VS 'slechts' 2 termijnen mag zittenquote:
Ik durf de weddenschap wel aan dat ik mijn sok opeet als de vicepresident, het gehele congres, de hele regering en alle gouverneurs om fysieke/medische redenen niet meer benoemd kunnen worden als nieuwe president als de zittend president komt te overlijden of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh dat zal zeker kunnen. Maar er kan daar eigenlijk nooit een machtsvacuüm ontstaan.
Voordat dat gebeurt moet je het gehele congress plus de hele regering plus alle gouverneurs van de Staten buiten staat hebben. Dat is echt extreem zeldzaam.
Nee dat kan dus niet. Dat is de hele kern van dat proces.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nee. Er zijn/is dus een situatie waarbij het wel kan, ivm het hele verkiezingsproces. Maar goed, da's 1 keer in de 4 jaar, op zeer weinig momenten.
Geen idee meer welke momenten?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nee. Er zijn/is dus een situatie waarbij het wel kan, ivm het hele verkiezingsproces. Maar goed, da's 1 keer in de 4 jaar, op zeer weinig momenten.
Ja dag. Dat is net zo aannemelijk als het schrappen van de 2nd amendment.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zijn ze er indertijd mee akkoord gegaan?
[..]
Dat de president van de VS 'slechts' 2 termijnen mag zitten
De gouverneurs kunnen geen president worden. Maar kunnen wel tijdelijke senatoren benomen die dan president kunnen wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durf de weddenschap wel aan dat ik mijn sok opeet als de vicepresident, het gehele congres, de hele regering en alle gouverneurs om fysieke/medische redenen niet meer benoemd kunnen worden als nieuwe president als de zittend president komt te overlijden of iets dergelijks.
Niet als die om genoemde redenen ook allemaal niet meer beschikbaar zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 07:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De gouverneurs kunnen geen president worden. Maar kunnen wel tijdelijke senatoren benomen die dan president kunnen worden
Nope, Viva Frei, of Leagle Eagle filmpje mag je gaan kijken. Ben veel te moe om die op te zoekenquote:
Zie hierbovenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet. Dat is de hele kern van dat proces.
Op 20 januari om X uur treedt de nieuwe president in functie. Is die er niet vervalt zijn functie aan de VP. Is die er ook niet? Dan is de speaker of the house aan zet. Is die er ook niet dan de president pro tempore etc...
Idd, stelletje aanstellers...quote:Op woensdag 4 november 2020 07:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het meest bijzonder toch wel dat "We tellen morgen wel verder, ff geen zin meer"
En vele democraten hebben op voorhand hun poststem al ongeldig gemaakt dmv ontsmettings- (alcohol) doekjesquote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef heywoodu het volgende:
In Pennsylvania moet Biden 693 duizend stemmen goedmaken, met grofweg 2,4 miljoen stemmen nog te tellen, kortom, hij moet in die hoop de 70% halen. Succes
Uurtje of 3.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Ohio naar Trump maar dat zal wel oud nieuws zijn
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Lijkt het er nou toch op dat het biden wordt of?
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Dat is een mogelijk edoch niet al te waarschijnlijk scenario.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Juist niet toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:42 schreef warp995 het volgende:
Fuck ben net wakker 🙂
Gaat heel close wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is een mogelijk edoch niet al te waarschijnlijk scenario.
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:41 schreef heywoodu het volgende:
In Pennsylvania moet Biden 693 duizend stemmen goedmaken, met grofweg 2,4 miljoen stemmen nog te tellen, kortom, hij moet in die hoop de 70% halen. Succes
En Arizona. Waarbij het met name voor Wisconsin en Michigan nog te vroeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Ronald het volgende:
De rest allemaal Trump behalve Nevada als ik het goed zie?
Maar mooier is als hij ook ff PA mee paktquote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.
Dat is nog maar de vraag, Vegas is al geteld en de rest is veelal Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Ronald het volgende:
De rest allemaal Trump behalve Nevada als ik het goed zie?
Statement uitgesteld dus? Dat zou mooi zijn, ik moet even wegquote:
Je mag ook gewoon eerlijk zijn & zeggen dat je moet schijtenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Statement uitgesteld dus? Dat zou mooi zijn, ik moet even weg
Ook niet het meest waarschijnlijk. Trump gaat dit gewoon winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft PA niet nodig als hij Arizona, Nevada, Michigan en Wisconsin wint. Niet onwaarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |