Enige noemenswaardige tekens komen van Unibet/Bwin/etc.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
Vrouw Biden tweet nu 'keep the faith' geen goed teken als je het mij vraagt
Bon Jovi nummers gaan tweeten is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
De continuity of government is daar heel goed geregeld (heeft vooral te maken met het oppergezag over het leger). Dus het proces komt nooit in gevaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook een leuk detail... (als ik het goed onthouden heb) Zolang Biden niet verkozen is door de kiesmannen, mag hij gewoon dood gaan zonder dat het proces in gevaar komt.
Hoezo niet? Het is toch spannend? Beter dan de overwinning onterecht opeisen.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:24 schreef F.Sinatra het volgende:
Was een beetje te verwachten he?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
waarom ben je daar zo zeker van?
De achterstanden zijn net wat te groot om nog goed te maken de komende 1-2 dagen met de poststemmen. Biden kan zeker nog wel winnen, maar het lijkt me sterk.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
waarom ben je daar zo zeker van?
Jawel. Er zijn een paar momenten waarop de kandidaat niet weg moet vallen, dan gaat het wel fout. Zijn er maar een paar en extreem kort, maar goed. Ze zijn er wel. Weet zo niet meer welke. Of Viva Frei, of Leagle Eagle heeft er een filmpje over gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De continuity of government is daar heel goed geregeld (heeft vooral te maken met het oppergezag over het leger). Dus het proces komt nooit in gevaar.
Goed geregeld, met wel een gevaar dat je op een gegeven moment een eindeloze stroom aan verschuivingen hebt, in potentie. YouTuber CGP Grey had er onlangs een goed filmpje over, maar ik ben even lui en niemand gaat 'm toch kijkenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De continuity of government is daar heel goed geregeld (heeft vooral te maken met het oppergezag over het leger). Dus het proces komt nooit in gevaar.
Never has a truer word been said.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Voordeel van Trump is dat je zeker weet dat het over 4 jaar over is.
Nou ja, zeker...quote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Tenzij hij die addendum uit de grondwet gehaald krijgt... Is nog een relatief jonge wet btw; ergens in de jaren 50 pas.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Krijgen we dan die engnek Pence zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef Zorro het volgende:
Verschrikkelijk. Nog 4 jaar regelmatig wat van die idioot te zien en te horen.quote:
Ik vind het een zwak signaal. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 4 november 2020 07:27 schreef wpor het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is toch spannend? Beter dan de overwinning onterecht opeisen.
PA lijkt me lastig, andere 2 lijken nog wel in play te zijn. Hoewel Nevada en Arizona ook verre van zeker zijn voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De achterstanden zijn net wat te groot om nog goed te maken de komende 1-2 dagen met de poststemmen. Biden kan zeker nog wel winnen, maar het lijkt me sterk.
Never underestimate The Donaldquote:
Krijgt ie nooit niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tenzij hij die addendum uit de grondwet gehaald krijgt... Is nog een relatief jonge wet btw; ergens in de jaren 50 pas.
Geeft enkel aan dat er veel op Trump gewed wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Enige noemenswaardige tekens komen van Unibet/Bwin/etc.
Die hebben er het meest baat bij om gelijk te hebben.
Oh dat zal zeker kunnen. Maar er kan daar eigenlijk nooit een machtsvacuüm ontstaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed geregeld, met wel een gevaar dat je op een gegeven moment een eindeloze stroom aan verschuivingen hebt, in potentie. YouTuber CGP Grey had er onlangs een goed filmpje over, maar ik ben even lui en niemand gaat 'm toch kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |