Ah, je gaf aan dat Trump ergens te zien was. Nou ja, dan niet.quote:
Zelfs recent nog gecalled door CNN als Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Virginia vind ik sinds het begin al vreemd waarom die zo vroeg gecalled is.
Optimisme is altijd goed maar dit was aardig cringe.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"We're gonna win Penssylvania"
Hij staat verdorie 16 % achter momenteel ///
Omdat dat gewoon met afstand de verwachting was. En terecht, zo blijkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Virginia vind ik sinds het begin al vreemd waarom die zo vroeg gecalled is.
Het ouwe goed moet eerst af.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, je gaf aan dat Trump ergens te zien was. Nou ja, dan niet.
quote:Op woensdag 4 november 2020 06:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar? Ik zie Biden op CNN, Trump zendt Fox zeker uit dan?
Hoeft ook niet. Hij kan bijna met pensioen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:46 schreef Sjors_Peter het volgende:
Die gast overleefd toch niet nog 4 jaar?
Biden msg altijd hopenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Idd, moest ook lachen. Maar hij benoemt die poststemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 06:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijken of Trump het straks kan, en dan ook zonder ineens minutenlang offtopic te raaskallen zoals doorgaans het geval isquote:
Huis en hypotheek al op de herverkiezing van Trump gezet? Juicy odd van 1.84quote:Op woensdag 4 november 2020 06:06 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Maakt niets meer uit. Trump is 100% zeker opnieuw verkozen. Biden mag terug achter de geraniums.
Who cares. Trump heeft allang gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2020 06:47 schreef RvLaak het volgende:
Nog een week wachten op de laatste poststemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |