Mag ik van jou alvast een voorspelling voor donderdag of wil je daar nog even mee wachten?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door het slotje heen ja. Die tellen niet mee.
3-1quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik van jou alvast een voorspelling voor donderdag of wil je daar nog even mee wachten?
Feyenoord thuis.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm, nu moet ik opzoeken of ze thuis of uit moeten. Zou je dat ook nog even willen zeggen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alleen boos.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..](PARODIE)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alleen boos.
O ja, ik zie het.quote:
Leuk geprobeerd. Dit nemen wij niet serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende: Die mislukte pannekoek kun je op twee manier uitleggen trouwens.
![]()
Oh je gaat voor twee praten? Dan haak ik af hoor, dan sluit ik mij bij @Bolasie aan. Dat is echt ontzettend zielig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Dit nemen wij niet serieus.
Ik maak altijd liever ruzie met jou, dan komt er inhoudelijks ook nog wel eens wat terug. Hier kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook meer van verwacht had.
Ja, ik kan er ook niet echt van genieten.quote:
Nou sorry hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niet echt van genieten.
Blijf je deze act wanhopig in stand houden tot er wel iemand op reageert? Zo ja, bij deze.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:52 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie waarom staat deze niet in de OP
AMERICA
Bij dezequote:Op dinsdag 3 november 2020 16:52 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie waarom staat deze niet in de OP
AMERICA
Thanks.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijf je deze act wanhopig in stand houden tot er wel iemand op reageert? Zo ja, bij deze.
Ik las net dat er in Iran een fabriek staat die Amerikaanse en Isralische vlaggen maakt, speciaal om in brand te steken.quote:
Ik zag ooit zo'n item op En vandaag. Mooi man. De haat is zo groot, maar die gast was er blij mee. Want ja, money = moneyquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat er in Iran een fabriek staat die Amerikaanse en Isralische vlaggen maakt, speciaal om in brand te steken.
Broccoli rijst en kip maatquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Patat met hamburgers en een Coke.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij lijkt me meer een type voor de Confederate flag.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Jammer dat ik er niet 1 heb. Dan was ie morgen uitgegaan bij winst van Trump
Ik heb wel een hele kleine. (vlag)quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Jammer dat ik er niet 1 heb. Dan was ie morgen uitgegaan bij winst van Trump
Toch wel bruinebonensoep?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat je ervan geniet!quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Patat met hamburgers en een Coke.
Hetzelfde als het laatste avondmaal van Trump vandaag, dus.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:09 schreef De_Kraam het volgende:
Je zou je maar druk maken om welke ouwe grijze lul er president wordt van een land aan de andere kant van de wereld.
Tomatensoepje.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:09 schreef De_Kraam het volgende:
Je zou je maar druk maken om welke ouwe grijze lul er president wordt van een land aan de andere kant van de wereld.
Mooie gestreepte vlag. Heeft ze zelf ook een streepje of een plastic kut zoals @Charrell dat noemt.quote:
Ik heb het woord: plastic kut nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie gestreepte vlag. Heeft zelf ook een streepje of een plastic kut zoals @:Charrell dat noemt.
IK MOET DIT WETEN. @:lenny_leonard
Ik speel hem door naar @Cocoquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie gestreepte vlag. Heeft zelf ook een streepje of een plastic kut zoals @:Charrell dat noemt.
IK MOET DIT WETEN. @:lenny_leonard
Ongeveer hetzelfde IQ als de aanhangers van Baudet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau van de Trump-aanhang.
Tijdens een politieke discussie 'ja je moeder ook!' tweeten.
Toch ongeveer een half land.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau van de Trump-aanhang.
Tijdens een politieke discussie 'ja je moeder ook!' tweeten.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde IQ als de aanhangers van Baudet.
Ik denk dat die partij aardig in elkaar gaat klappen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde IQ als de aanhangers van Baudet.
Helemaal dolletjes toch.quote:
quote:
Dat lijkt mij ook ja, die optredens van Baudet zijn echt extreem pijnlijk. Dat gedoe met Engel zal ook niet geholpen hebben. Gister zaten er 2 ja-knikkers naast die bij elk betoog begonnen met 'ja wat Tjerrie zei' en meteen naar de grote leider keken als ze heel trots een paar zinnetjes hadden opgelepeld. Wat een shitshow.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die partij aardig in elkaar gaat klappen.
En daarvoor een totale lockdown wilde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, die optredens van Baudet zijn echt extreem pijnlijk. Dat gedoe met Engel zal ook niet geholpen hebben. Gister zaten er 2 ja-knikkers naast die bij elk betoog begonnen met 'ja wat Tjerrie zei' en meteen naar de grote leider keken als ze heel trots een paar zinnetjes hadden opgelepeld. Wat een shitshow.![]()
En de regering had maatregelen moeten nemen want Baudet zag het al aankomen. Diezelfde Baudet die op 15 september corona totaal ongevaarlijk noemde.
Dat ook nog ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En daarvoor een totale lockdown wilde.
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:01 schreef Charrell het volgende:
Wat gaan we doen... Campina vlaflip dubbel of aardbei Yoghurt van de Jumbo...
Wat leuk dat je dit vraagtquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kiezen? jij eet voor twee, beter excuus is er niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:01 schreef Charrell het volgende:
Wat gaan we doen... Campina vlaflip dubbel of aardbei Yoghurt van de Jumbo...
Geen interessequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel hem door naar @:coco
niet gekliktquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:14 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/p/CHGKM1Og-P8/?igshid=1oty9ghbovtpi
Jaja...
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:14 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/p/CHGKM1Og-P8/?igshid=1oty9ghbovtpi
Jaja...
FvD is een parodie op een politieke partij. Lijkt wel een middelbare school gebeuren daar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, die optredens van Baudet zijn echt extreem pijnlijk. Dat gedoe met Engel zal ook niet geholpen hebben. Gister zaten er 2 ja-knikkers naast die bij elk betoog begonnen met 'ja wat Tjerrie zei' en meteen naar de grote leider keken als ze heel trots een paar zinnetjes hadden opgelepeld. Wat een shitshow.![]()
En de regering had maatregelen moeten nemen want Baudet zag het al aankomen. Diezelfde Baudet die op 15 september corona totaal ongevaarlijk noemde.
Daar zit geen enkele gradatie in inderdaad, sijn allemaal zakkuhvullers!!!quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:50 schreef Charrell het volgende:
[..]
Het is n grote shitshow, alle partijen.
S/O naar al die mensen, die van hun lichaam proberen te houden. Ook al vertelt de maatschappij je soms iets anders. Voor jou, die denkt nooit goed genoeg te zijn. Voor jou, met je mini tietjes, mega boobs, rechtopstaande borsten, peren titties, zonder borsten, hang-sack boobies. Omarm jezelf! Je beslist niet zomaar dat je, je lichaam haat. Het wordt je simpelweg geleerd. Dus in plaats van zo streng voor jezelf te zijn, mag je lichaam ook wel eens bedankt worden. Want je hebt er maar één en dat is helemaal van jou. Dus wees er een beetje lief voor. Oh, en ik sta op de cover van het @linda_meiden #winterboek.😍 Samen met die leuke @bilalwahib ga ik de diepte in over de liefde, seks & snacks. Dat in combinatie met een heerlijke shoot van ons saampjes. Vanaf nu overal te koop! Veel leesplezier, lieve mensen❤️🥰 #BodyPositivityMovement #LindaMeidenWinterboekquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
S/O naar al die mensen, die van hun lichaam proberen te houden. Ook al vertelt de maatschappij je soms iets anders. Voor jou, die denkt nooit goed genoeg te zijn. Voor jou, met je mini tietjes, mega boobs, rechtopstaande borsten, peren titties, zonder borsten, hang-sack boobies. Omarm jezelf! Je beslist niet zomaar dat je, je lichaam haat. Het wordt je simpelweg geleerd. Dus in plaats van zo streng voor jezelf te zijn, mag je lichaam ook wel eens bedankt worden. Want je hebt er maar één en dat is helemaal van jou. Dus wees er een beetje lief voor. Oh, en ik sta op de cover van het @:linda_meiden #winterboek.😍 Samen met die leuke @:bilalwahib ga ik de diepte in over de liefde, seks & snacks. Dat in combinatie met een heerlijke shoot van ons saampjes. Vanaf nu overal te koop! Veel leesplezier, lieve mensen❤️🥰 #BodyPositivityMovement #LindaMeidenWinterboek
•• Fotografie: @:anhkietduong
Praat maar gewoon normaal, zonder dat je het idee geeft een tokkie te beantwoorden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zit geen enkele gradatie in inderdaad, sijn allemaal zakkuhvullers!!!
Maar ik beantwoord een tokkie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Praat maar gewoon normaal, zonder dat je het idee geeft een tokkie te beantwoorden.
Ik stem geen Baudet, vuile teringdebiel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:wereldgozer @:lenny_leonard
Waarom bevestig je het dan steeds?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat beeld in je hoofd is niet de realiteit.
Jij ziet alleen wat je wil zien, omdat je me nog nooit gemogen hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom bevestig je het dan steeds?
Nee hoor, dat staat hier helemaal los van!quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij ziet alleen wat je wil zien, omdat je me nog nooit gemogen hebt.
Dat body positive is gekaapt door al dat wanstaltige vies dikke volk wat te lui is om te sporten of berhaupt te bewegen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
S/O naar al die mensen, die van hun lichaam proberen te houden. Ook al vertelt de maatschappij je soms iets anders. Voor jou, die denkt nooit goed genoeg te zijn. Voor jou, met je mini tietjes, mega boobs, rechtopstaande borsten, peren titties, zonder borsten, hang-sack boobies. Omarm jezelf! Je beslist niet zomaar dat je, je lichaam haat. Het wordt je simpelweg geleerd. Dus in plaats van zo streng voor jezelf te zijn, mag je lichaam ook wel eens bedankt worden. Want je hebt er maar één en dat is helemaal van jou. Dus wees er een beetje lief voor. Oh, en ik sta op de cover van het @:linda_meiden #winterboek.😍 Samen met die leuke @:bilalwahib ga ik de diepte in over de liefde, seks & snacks. Dat in combinatie met een heerlijke shoot van ons saampjes. Vanaf nu overal te koop! Veel leesplezier, lieve mensen❤️🥰 #BodyPositivityMovement #LindaMeidenWinterboek
•• Fotografie: @:anhkietduong
Om het toch een beetje goed te praten maar vervolgens wel haten op maatje 38.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat body positive is gekaapt door al dat wanstaltige vies dikke volk wat te lui is om te sporten of berhaupt te bewegen.
Zeg het ze charrell zeg het ze!quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:30 schreef Charrell het volgende:
[..]
Om het toch een beetje goed te praten maar vervolgens wel haten op maatje 38.
KeesGodquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:30 schreef Charrell het volgende:
Dat zeggende, zometeen mijn spekkont van de bank en doorlopen.
In de miezer... daarna Kees van der Spek.
Max is maatje 36. Alles daarboven is viesdik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:30 schreef Charrell het volgende:
[..]
Om het toch een beetje goed te praten maar vervolgens wel haten op maatje 38.
Oh.... ik heb een bn’er op Snapchat die ik ooit dagelijks heb gesproken... ben ik dan bff?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij heeft ooit gereageerd op een Tweet van me. Dus ja, we zijn maten.
Nee dan ben je een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:39 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh.... ik heb een bn’er op Snapchat die ik ooit dagelijks heb gesproken... ben ik dan bff?
quote:
Jij hebt wel een goeie kont hoor, geen spekreet.quote:
Je hebt me meer dan een jaar niet gezien... maar bedankt voor het idee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt wel een goeie kont hoor, geen spekreet.
Even naar fotogemist.nlquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:42 schreef Charrell het volgende:
[..]
Je hebt me meer dan een jaar niet gezien... maar bedankt voor het idee.
Dat niet, paar kilo. Weeg nu 95.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's ook weer zo.
Moeilijk dik geworden dan?
Koekoekquote:
Pics?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
pics van je reet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Charrell het volgende:
Denken dat ik cht zo moddervet ben...![]()
Waarom zeg je het dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Charrell het volgende:
Ja, erg dom dat ze daar intrapten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Charrell het volgende:
Gezien maar ik zit mobiel dus geen zin om af te vinken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe report in de sc.
[ afbeelding ]
Ik ga meteen kijken!
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Charrell het volgende:
Hij was speciaal voor jouquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien maar ik zit mobiel dus geen zin om af te vinken.
Ik laat hem staan voor @:skysherrif
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien maar ik zit mobiel dus geen zin om af te vinken.
Ik laat hem staan voor @:skysherrif
Pfft hij zal maar verliezen hquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
Dan ben je een grote hoor.
[ twitter ]
Ik zal helaas bewijs moeten hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Charrell het volgende:
Begin jij nu ook al met die Trump actquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft hij zal maar verliezen hliever nog een jaar extra aan de corona dan een wereld zonder Trumpgod als wereldleider
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met die Trump act
Waarom zou je dat in november nog willen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Samenscholen met vier man buiten mag niet.
Wat een onzin.
Niet iedere dag kansloos op een winkelcentrum hangenquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in november nog willen?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een frikandelbroodje en een blikje energy?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet iedere dag kansloos op een winkelcentrum hangen
Spijtig dat je mijn posts kennelijk nooit leestquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een winkelcentrum?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet iedere dag kansloos op een winkelcentrum hangen
Pak hem aan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat je mijn posts kennelijk nooit leest
En je bent zelf een gigantische act dus waar hebben we het over.
Ondanks alle peilingen lijkt dit me onmogelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft hij zal maar verliezen hliever nog een jaar extra aan de corona dan een wereld zonder Trumpgod als wereldleider
Prima jijbakquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig dat je mijn posts kennelijk nooit leest
En je bent zelf een gigantische act dus waar hebben we het over.
Jij zei toch dat ik altijd voor hem het woord deedquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je gaat voor twee praten? Dan haak ik af hoor, dan sluit ik mij bij @:bolasie aan. Dat is echt ontzettend zielig.
Ja, echt heel zielig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ik altijd voor hem het woord deed?
Zou met een groepje van vier een wandelingetje doen onder invloed van iets, omdat buitenlucht dan wel chill is en het de kans op corona overdracht doet afnemen (een van die vier is er wat banger voor).quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in november nog willen?
Is dit een boodschap namens @Wereldgozer?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ik altijd voor hem het woord deed?
Dat is sowieso niet zo heel verstandig h. Maar ik zal Mark wel even appen, of hij rekening wil houden met mensen die in een groepje drugs willen gebruiken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou met een groepje van vier een wandelingetje doen onder invloed van iets, omdat buitenlucht dan wel chill is en het de kans op corona overdracht doet afnemen (een van die vier is er wat banger voor).
Wordt nu binnen, helpt lekker.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een boodschap namens @:Wereldgozer?
Enig mogelijke antwoord als iemand een bizarre aanname doet over jouw persoon zonder onderbouwing of ook maar een greintje bewijsquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima jijbak
Perfecte imitatie van een Trumpaanhanger
quote:
Het gaat niet per se of hij rekening met mij houdt, das de reden dat ik het persoonlijk jammer vind en een voorbeeld waarom het niet werkt (mensen die buiten zouden afspreken gaan nu simpelweg binnen afspreken).quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet zo heel verstandig h. Maar ik zal Mark wel even appen, of hij rekening wil houden met mensen die in een groepje drugs willen gebruiken.
Mensen die zich al niet aan de regels gingen houden blijven dat grotendeels doen inderdaad ja, doe je weinig tegen helaas.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet per se of hij rekening met mij houdt, das de reden dat ik het persoonlijk jammer vindt en een voorbeeld waarom het niet werkt (mensen die buiten zouden afspreken gaan nu simpelweg binnen afspreken).
Jijquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enig mogelijke antwoord als iemand een bizarre aanname doet over jouw persoon zonder onderbouwing of ook maar een greintje bewijs
Wellicht moet je dit moment aanpakken om geen illegale rotzooi meer in je lichaam te werken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou met een groepje van vier een wandelingetje doen onder invloed van iets, omdat buitenlucht dan wel chill is en het de kans op corona overdracht doet afnemen (een van die vier is er wat banger voor).
Wordt nu binnen, helpt lekker.
Haha neequote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een boodschap namens @:Wereldgozer?
Dan heb je liever dat ze buiten zich niet aan de regels houden dan binnen, want veel minder kans op overdracht etcquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die zich al niet aan de regels gingen houden blijven dat grotendeels doen inderdaad ja, doe je weinig tegen helaas.
Ga ik doen @Calandquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, Mark vraagt of we wat meer op elkaar kunnen letten.
mimimimimimimmmiimimiimiquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je liever dat ze buiten zich niet aan de regels houden dan binnen, want veel minder kans op overdracht etc
Dit is gewoon weer een gevalletje ‘kijk we doen wat!!’ maar wat geen enkele zin gaat hebben.
Nou nee ze hebben liever dat mensen zich aan de regels houden, jouw voorbeeld mag al niet meer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb je liever dat ze buiten zich niet aan de regels houden dan binnen, want veel minder kans op overdracht etc
Dit is gewoon weer een gevalletje ‘kijk we doen wat!!’ maar wat geen enkele zin gaat hebben.
Maar op deze manier bereik je dat niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee ze hebben liever dat mensen zich aan de regels houden, jouw voorbeeld mag al niet meer.
Op welke manier wel dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar op deze manier bereik je dat niet.
Niet iedereen zal daar hetzelfde over denken als jou. (hoop ik)quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar op deze manier bereik je dat niet.
Maakt niet per se uit.quote:
Voor junken werkt geen een regel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
DIT GAAT NIET HELPEN NU GA IK GEWOON BINNEN MET EEN GROEPJE DRUGS GEBRUIKEN.
Tja, wat voor regels moeten ze dan verzinnen om dit soort onzin te voorkomen?
jezus doe nog lekker meer kinderachtigquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Sterker nog, wellicht is deze maatregel een blijvertje als het kennelijk afschrikkend werkt op dit gebied.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maakt niet per se uit.
Als een maatregel bij voorbaat geen zin gaat hebben, moet je het niet doen.
mimimimimiquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
jezus doe nog lekker meer kinderachtig
Doei
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus zeiken over iets wat eigenlijk al niet meer mag, maar zelf kom je niet verder dan 'maakt niet per se uit'. Ja tja.
Twente ook.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Zuid Holland zuid...
Papendrecht boys
We staan er weer op
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Zuid Holland zuid...
Papendrecht boys
We staan er weer op
Nee totaal niet eigenlijk. Ik vind net als @Scrummie je argumentatie gewoon niet zo sterk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus heeft een kutdag volgens mij
Eigenlijk moet Twente gewoon voorgoed in een lockdown. (Persoonlijk vind ik dit een sterke. Ik rekening op een groot aantal likes)quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk volgende week Twente in lockdown voor twee weken. Een verjaardag in lockdown vieren lijkt me wel een bijzonder iets.
Dat komt omdat je mijn argumentatie in principe zelf invult, als je bij iemand woorden in de mond legt is dit niet zo gek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk. Ik vind net als @:scrummie je argumentatie gewoon niet zo sterk.
Nee omdat je niet verder komt dan 'dat maakt niet uit maar niet dit'.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mijn argumentatie in principe zelf invult, als je bij iemand woorden in de mond legt is dit niet zo gek.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk volgende week Twente in lockdown voor twee weken. Een verjaardag in lockdown vieren lijkt me wel een bijzonder iets.
ganaquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:24 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Zal ik mijn eerste bakkie koffie in 8 weken gana drinken?
[poll=932]
ganaquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:24 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
[poll=932]
Misschien is zijn drugs op.quote:
Het staat 0-3 voor Gladbach.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik gok dat Donetsk gaat winnen 3.55.
Ik hoop het niet!quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:Tjacka 100 euro heeft ingezet.
Wat ook prima is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee omdat je niet verder komt dan 'dat maakt niet uit maar niet dit'.
Wat ook. Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ook prima is.
Mijn stelling is ‘de maatregel 2 ipv 4 buiten is onnodig’. Een argument hierbij is ‘dergelijke groepjes gaan dan eerder binnen afspreken dan buiten, waar de besmettingskans groter is’ (komt nog bij dat het onnodige extra moeite geeft met handhaven en juist handhaving hebben we nu keihard nodig maar soit). Dan hoef ik geen alternatieve oplossing te bedenken, tenzij blijkt dat kleine groepjes van max 4 mensen in de buitenlucht een grote verspreider zijn van het virus wat deze regel direct tegengaat. Dan zou mijn gezeik geen sense maken.
Uiteraard kan je mijn manier van omgaan met de regel afkeuren, alhoewel vgm twee huishoudens nog wel samen thuis mogen afspreken (wat hier het geval is dus in principe is mijn oplossing ‘toegestaan’, maar dat weet ik niet zeker).
Ganaquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:24 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
[poll=932]
Dat ging uiteraard om het woorden in de mond leggen en de ‘mimimi’. Niet het meningsverschilquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf niet tegen Gurley in te gaan want bij een meningsverschil schijn ik een slechte dag te hebben
Maar dan ga je er dus al van uit dat mensen iets gaan doen wat niet mag, dan kun je alle regels van de wereld bedenken maar het begint toch met het houden aan de regels. Ze gaan er hier vanuit dat mensen zich aan de regels gaan houden en dus niet met 4 man thuis gaan afspreken. (wat dus niet de bedoeling is) Als mensen elke keer een escape gaan verzinnen bij een regel houdt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ook prima is.
Mijn stelling is ‘de maatregel 2 ipv 4 buiten is onnodig’. Een argument hierbij is ‘dergelijke groepjes gaan dan eerder binnen afspreken dan buiten, waar de besmettingskans groter is’ (komt nog bij dat het onnodige extra moeite geeft met handhaven en juist handhaving hebben we nu keihard nodig maar soit). Dan hoef ik geen alternatieve oplossing te bedenken, tenzij blijkt dat kleine groepjes van max 4 mensen in de buitenlucht een grote verspreider zijn van het virus wat deze regel direct tegengaat. Dan zou mijn gezeik geen sense maken.
Uiteraard kan je mijn manier van omgaan met de regel afkeuren, alhoewel vgm twee huishoudens nog wel samen thuis mogen afspreken (wat hier het geval is dus in principe is mijn oplossing ‘toegestaan’, maar dat weet ik niet zeker).
Dat mimimimi deed ik he. Maar joh, wat maakt het allemaal uit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ging uiteraard om het woorden in de mond leggen en de ‘mimimi’. Niet het meningsverschil
Ik ook daarna.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mimimimi deed ik he. Maar joh, wat maakt het allemaal uit.
Aan het eind van de dag is maar 1 ding belangrijk: de overwinning van Trump.
Dan ben ik een krat bier kwijtquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is er nog iets dat wij naar het schoen-eet-topic kunnen kopiren indien Biden wint?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is er nog iets dat wij naar het schoen-eet-topic kunnen kopiren indien Biden wint?
Beetje zoals de argumenten van Gurley.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook niet een hele sterke post.
Aangezien dit wel de situatie is:quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan ga je er dus al van uit dat mensen iets gaan doen wat niet mag, dan kun je alle regels van de wereld bedenken maar het begint toch met het houden aan de regels. Ze gaan er hier vanuit dat mensen zich aan de regels gaan houden en dus niet met 4 man thuis gaan afspreken. (wat dus niet de bedoeling is)
Nee niks gezetquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:Tjacka 100 euro heeft ingezet.
Even een buitengewoon betrokken reactie geplaatst.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:40 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Utrecht CS op slot. Zwaarbewapende agenten aanwezig
Je vergeet steeds een beetje dat met 4 mensen afspreken in zo'n setting sowieso eigenlijk al niet de bedoeling was. Er zullen (hopelijk) genoeg mensen zijn die zich wel aan de regels houden, dan helpen alle kleine beetjes zonder dat dit nou enorme gevolgen heeft voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aangezien dit wel de situatie is:
Er zal behoefte zijn bij mensen om met vier mensen af te spreken. In deze specifieke situatie (en er zullen meer van dit soort situaties zijn) wordt een oplossing bedacht, namelijk buiten afspreken omdat de kans op elkaar besmetten dan afneemt. Deze oplossing wordt nu afgenomen, waardoor mensen nu eerder kiezen voor het alternatief waar meer kans is op besmetting en wat minder goed te handhaven valt. Een klassieke situatie: ‘als je teveel verbiedt, dan gaan mensen het stiekem doen en wss op een minder veilige manier’. Als er niet heel veel goede reden is om iets per definitie te verbieden, dan kan je dat beter gewoonweg niet doen.
Ik vuur mijn acts ook weer af.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even een buitengewoon betrokken reactie geplaatst.
Uiteindelijk kan ik nu niet mijn drugs in het openbaar doen, Mark Ratte hou daar eens rekening mee!!quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mimimimi deed ik he. Maar joh, wat maakt het allemaal uit.
Aan het eind van de dag is maar 1 ding belangrijk: de overwinning van Trump.
Je mag niet meer met 4 mensen buiten drugs gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ekkelenaids. Nu heb ik wel een kutdag. @:gurney
Promes ipv Neres, is Erik een drinker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die zou zomaar nog eens veel kutter kunnen gaan worden.
Zie niksquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag niet meer met 4 mensen buiten drugs gebruiken.
Nee dit is flauw.
Uhm, kijk maar even op NOS.nl!
Link?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag niet meer met 4 mensen buiten drugs gebruiken.
Nee dit is flauw.
Uhm, kijk maar even op NOS.nl!
Erik drinkt niet, hij zuipt. (of hij is ook een junk)quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Promes ipv Neres, is Erik een drinker?
Oh kut. Zou morgen naar de saunaGOAT gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)deeltelijke-lockdown
Dat met zijn vieren afspreken niet zo netjes is geef ik je mee maar rationeel maak ik mij er niet zo druk om, in deze specifieke situatie gaat het om mijn buurman die ik vrijwel iedere dag zie en een samenwonend koppel waardoor de kans op verdere verspreiding miniem is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je vergeet steeds een beetje dat met 4 mensen afspreken in zo'n setting sowieso eigenlijk al niet de bedoeling was. Er zullen (hopelijk) genoeg mensen zijn die zich wel aan de regels houden, dan helpen alle kleine beetjes zonder dat dit nou enorme gevolgen heeft voor de maatschappij.
Maar jij gaat de regels niet volgen en zegt dus dat ze maar onzin zijn want het helpt niet, dat vind ik een beetje raar want dan gaat het inderdaad niet helpen nee. Het zou meer helpen als iedereen zich wel aan de regels houdt.
Iedereen erbij bij Ajax.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh kut. Zou morgen naar de saunaGOAT gaan.
Dan zijn we het wel aardig eens ja, het is ook niet zo dat ik mij vanaf maart nooit eens niet aan de regels heb gehouden hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat met zijn vieren afspreken niet zo netjes is geef ik je mee maar rationeel maak ik mij er niet zo druk om, in deze specifieke situatie gaat het om mijn buurman die ik vrijwel iedere dag zie en een koppel waardoor de kans op verdere verspreiding miniem is.
Verder ben ik zeer netjes met de regels en hou ik mij tot dusver aan vrijwel alles, wat overigens ook wel is omdat ik in het onderwijs werk en dat ik daar onmogelijk alle regels kan volgen helaas (waardoor ik nu ook afstand hou met mijn ouders). Ben zelf enorm van het principe dat je de regels wel onzin kan vinden maar je er beter wel aan kan houden dus ach. Dus zo ver staan we niet uit elkaar
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, Promes en Ekkelenkamp spelen.
Geen sauna thuis hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:56 schreef Tjacka het volgende:
Oh nieuwe maatregelen vanaf morgenavond 10 uur. saunaGOAT gaat dus door.
Een herfstwandeling onder psychedelica is een flinke aanraderquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zijn we het wel aardig eens ja, het is ook niet zo dat ik mij vanaf maart nooit eens niet aan de regels heb gehouden hoor.Maar ik vind die 4 man niet zo'n probleem, vooral ook omdat ik niet zou weten wat ik nu buiten wil ga doen met dit weer.
Mag ik bij jou in de sauna? Xquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen sauna thuis hebben
@:donraja check deze skere gast
Smerige junkquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een herfstwandeling onder psychedelica is een flinke aanrader
Nee joh. Ik zie het morgen wel. Of misschien nog wel later door de vertragingen in uitslagen enzo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie de wekker ook zetten vannacht? @:scrummie @:onlogisch
Dit is niet helemaal uitgekomen @onlogischquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Waarom proberen die Democraten het ook nog?Wat een gestuntel in Iowa.
Er is geen duidelijke man die het op kan nemen tegen Trump.
Dit gaan de saaiste verkiezingen in jaren worden in de VS.
Wat trek je open?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor bier.
@:gurneyisbestoke
Hoe is je koffiedate trouwens afgelopen of moet dat nog?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat trek je open?
Zal zelf ook nog een biertje nemen voor bij het voetbal. Heb zelf wel zin in een sour
https://www.misterhop.com(...)he-haze-out-of-spacequote:Op dinsdag 3 november 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat trek je open?
Zal zelf ook nog een biertje nemen voor bij het voetbal. Heb zelf wel zin in een sour
Gevalletje ‘gezellige middag, doen we niks mee’. Niet genoeg chemie voor een romantische relatie, niet genoeg wederzijdse aantrekking voor iets casuals (alhoewel ik daar niet moeilijk over had gedaan natuurlijk) maar gewoon een leuke middag gehad. Merk wel dat ik afspreken in een caf leuker vind. Het praten en flirten gaat gewoon makkelijker met een drankje op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe is je koffiedate trouwens afgelopen of moet dat nog?
Als je nu gewoon een keer stopt met blowen dan krijg je als vanzelf er weer een heleboel 53 seconden bij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje. 53 seconden van mijn leven gewoon weg. Weg.
Primaquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.misterhop.com(...)he-haze-out-of-space
Had zin in IPA. Zuur heb ik niet veel meer. To Ol pakket is weer onderweg. Hopelijk weer wat sours erbij.
Ken heel die brouwerij niet. Waar heb je die gehaald.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima![]()
https://untappd.com/b/browar-nepomucen-quiet-storm/3288821
Deze gaat het voor mij worden denk ik. De andere sour die ik heb is groen en 11.5% dus die bewaar ik voor een ander moment denk ik
Ken ze allebei enkel van alcoholvrije bieren waar de kwaliteit op zich prima van is. Poolse brouwerij. Heb deze uit mijn vaste winkel, de Hop-In in Rotterdam. Importeren altijd leuke bieren uit bijv Polen en Ruslandquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken heel die brouwerij niet. Waar heb je die gehaald.
Ah, ik haal niet vaak bij de Nederlandse slijter. Of rechtstreeks bij de brouwerij, of in Belgi.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ken ze allebei enkel van alcoholvrije bieren waar de kwaliteit op zich prima van is. Poolse brouwerij. Heb deze uit mijn vaste winkel, de Hop-In in Rotterdam. Importeren altijd leuke bieren uit bijv Polen en Rusland
En nu?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Het staat inmiddels 0-6. @:muskusboktor57
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu neem ik je tips voortaan met een nog grotere korrel zout.
Niet gek als je in de buurt woont van de Caigny. Daar betaal je ca 50% van de prijs voor Scandinavische bieren tov Nederland. Bij de Nederlandse zaken is het verstandiger om te kijken naar de Poolse, Tsjechische en Russische bieren ivm prijzen (naast de gebruikelijke Nederlandse, Britse en Estse toppers natuurlijk).quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, ik haal niet vaak bij de Nederlandse slijter. Of rechtstreeks bij de brouwerij, of in Belgi.
Alles tegen hem zetten juist.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu neem ik je tips voortaan met een nog grotere korrel zout.
Zelfs de Nederlandse bieren zijn in Belgi (caigny) veel goedkoper.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet gek als je in de buurt woont van de Caigny. Daar betaal je ca 50% van de prijs voor Scandinavische bieren tov Nederland. Bij de Nederlandse zaken is het verstandiger om te kijken naar de Poolse, Tsjechische en Russische bieren ivm prijzen (naast de gebruikelijke Nederlandse, Britse en Estse toppers natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |