Maar dan ga je er dus al van uit dat mensen iets gaan doen wat niet mag, dan kun je alle regels van de wereld bedenken maar het begint toch met het houden aan de regels. Ze gaan er hier vanuit dat mensen zich aan de regels gaan houden en dus niet met 4 man thuis gaan afspreken. (wat dus niet de bedoeling is) Als mensen elke keer een escape gaan verzinnen bij een regel houdt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ook prima is.
Mijn stelling is ‘de maatregel 2 ipv 4 buiten is onnodig’. Een argument hierbij is ‘dergelijke groepjes gaan dan eerder binnen afspreken dan buiten, waar de besmettingskans groter is’ (komt nog bij dat het onnodige extra moeite geeft met handhaven en juist handhaving hebben we nu keihard nodig maar soit). Dan hoef ik geen alternatieve oplossing te bedenken, tenzij blijkt dat kleine groepjes van max 4 mensen in de buitenlucht een grote verspreider zijn van het virus wat deze regel direct tegengaat. Dan zou mijn gezeik geen sense maken.
Uiteraard kan je mijn manier van omgaan met de regel afkeuren, alhoewel vgm twee huishoudens nog wel samen thuis mogen afspreken (wat hier het geval is dus in principe is mijn oplossing ‘toegestaan’, maar dat weet ik niet zeker).
Dat mimimimi deed ik he. Maar joh, wat maakt het allemaal uit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ging uiteraard om het woorden in de mond leggen en de ‘mimimi’. Niet het meningsverschil
Ik ook daarna.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mimimimi deed ik he. Maar joh, wat maakt het allemaal uit.
Aan het eind van de dag is maar 1 ding belangrijk: de overwinning van Trump.
Dan ben ik een krat bier kwijtquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is er nog iets dat wij naar het schoen-eet-topic kunnen kopiëren indien Biden wint?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is er nog iets dat wij naar het schoen-eet-topic kunnen kopiëren indien Biden wint?
Beetje zoals de argumenten van Gurley.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook niet een hele sterke post.
Aangezien dit wel de situatie is:quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan ga je er dus al van uit dat mensen iets gaan doen wat niet mag, dan kun je alle regels van de wereld bedenken maar het begint toch met het houden aan de regels. Ze gaan er hier vanuit dat mensen zich aan de regels gaan houden en dus niet met 4 man thuis gaan afspreken. (wat dus niet de bedoeling is)
Nee niks gezetquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:Tjacka 100 euro heeft ingezet.
Even een buitengewoon betrokken reactie geplaatst.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:40 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Utrecht CS op slot. Zwaarbewapende agenten aanwezig
Je vergeet steeds een beetje dat met 4 mensen afspreken in zo'n setting sowieso eigenlijk al niet de bedoeling was. Er zullen (hopelijk) genoeg mensen zijn die zich wel aan de regels houden, dan helpen alle kleine beetjes zonder dat dit nou enorme gevolgen heeft voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aangezien dit wel de situatie is:
Er zal behoefte zijn bij mensen om met vier mensen af te spreken. In deze specifieke situatie (en er zullen meer van dit soort situaties zijn) wordt een oplossing bedacht, namelijk buiten afspreken omdat de kans op elkaar besmetten dan afneemt. Deze oplossing wordt nu afgenomen, waardoor mensen nu eerder kiezen voor het alternatief waar meer kans is op besmetting en wat minder goed te handhaven valt. Een klassieke situatie: ‘als je teveel verbiedt, dan gaan mensen het stiekem doen en wss op een minder veilige manier’. Als er niet heel veel goede reden is om iets per definitie te verbieden, dan kan je dat beter gewoonweg niet doen.
Ik vuur mijn acts ook weer af.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even een buitengewoon betrokken reactie geplaatst.
Uiteindelijk kan ik nu niet mijn drugs in het openbaar doen, Mark Ratte hou daar eens rekening mee!!quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mimimimi deed ik he. Maar joh, wat maakt het allemaal uit.
Aan het eind van de dag is maar 1 ding belangrijk: de overwinning van Trump.
Je mag niet meer met 4 mensen buiten drugs gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ekkelenaids. Nu heb ik wel een kutdag. @:gurney
Promes ipv Neres, is Erik een drinker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die zou zomaar nog eens veel kutter kunnen gaan worden.
Zie niksquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag niet meer met 4 mensen buiten drugs gebruiken.
Nee dit is flauw.
Uhm, kijk maar even op NOS.nl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |