Mag ik van jou alvast een voorspelling voor donderdag of wil je daar nog even mee wachten?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door het slotje heen ja. Die tellen niet mee.
3-1quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik van jou alvast een voorspelling voor donderdag of wil je daar nog even mee wachten?
Feyenoord thuis.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm, nu moet ik opzoeken of ze thuis of uit moeten. Zou je dat ook nog even willen zeggen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alleen boos.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..](PARODIE)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alleen boos.
O ja, ik zie het.quote:
Leuk geprobeerd. Dit nemen wij niet serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende: Die mislukte pannekoek kun je op twee manier uitleggen trouwens.
![]()
Oh je gaat voor twee praten? Dan haak ik af hoor, dan sluit ik mij bij @Bolasie aan. Dat is echt ontzettend zielig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Dit nemen wij niet serieus.
Ik maak altijd liever ruzie met jou, dan komt er inhoudelijks ook nog wel eens wat terug. Hier kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook meer van verwacht had.
Ja, ik kan er ook niet echt van genieten.quote:
Nou sorry hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niet echt van genieten.
Blijf je deze act wanhopig in stand houden tot er wel iemand op reageert? Zo ja, bij deze.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:52 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie waarom staat deze niet in de OP
AMERICA
Bij dezequote:Op dinsdag 3 november 2020 16:52 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie waarom staat deze niet in de OP
AMERICA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |