Wat trek je open?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor bier.
@:gurneyisbestoke
Hoe is je koffiedate trouwens afgelopen of moet dat nog?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat trek je open?
Zal zelf ook nog een biertje nemen voor bij het voetbal. Heb zelf wel zin in een sour
https://www.misterhop.com(...)he-haze-out-of-spacequote:Op dinsdag 3 november 2020 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat trek je open?
Zal zelf ook nog een biertje nemen voor bij het voetbal. Heb zelf wel zin in een sour
Gevalletje ‘gezellige middag, doen we niks mee’. Niet genoeg chemie voor een romantische relatie, niet genoeg wederzijdse aantrekking voor iets casuals (alhoewel ik daar niet moeilijk over had gedaan natuurlijk) maar gewoon een leuke middag gehad. Merk wel dat ik afspreken in een café leuker vind. Het praten en flirten gaat gewoon makkelijker met een drankje op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe is je koffiedate trouwens afgelopen of moet dat nog?
Als je nu gewoon een keer stopt met blowen dan krijg je als vanzelf er weer een heleboel 53 seconden bij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje. 53 seconden van mijn leven gewoon weg. Weg.
Primaquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.misterhop.com(...)he-haze-out-of-space
Had zin in IPA. Zuur heb ik niet veel meer. To Ol pakket is weer onderweg. Hopelijk weer wat sours erbij.
Ken heel die brouwerij niet. Waar heb je die gehaald.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima![]()
https://untappd.com/b/browar-nepomucen-quiet-storm/3288821
Deze gaat het voor mij worden denk ik. De andere sour die ik heb is groen en 11.5% dus die bewaar ik voor een ander moment denk ik
Ken ze allebei enkel van alcoholvrije bieren waar de kwaliteit op zich prima van is. Poolse brouwerij. Heb deze uit mijn vaste winkel, de Hop-In in Rotterdam. Importeren altijd leuke bieren uit bijv Polen en Ruslandquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken heel die brouwerij niet. Waar heb je die gehaald.
Ah, ik haal niet vaak bij de Nederlandse slijter. Of rechtstreeks bij de brouwerij, of in België.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ken ze allebei enkel van alcoholvrije bieren waar de kwaliteit op zich prima van is. Poolse brouwerij. Heb deze uit mijn vaste winkel, de Hop-In in Rotterdam. Importeren altijd leuke bieren uit bijv Polen en Rusland
En nu?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Het staat inmiddels 0-6. @:muskusboktor57
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu neem ik je tips voortaan met een nog grotere korrel zout.
Niet gek als je in de buurt woont van de Caigny. Daar betaal je ca 50% van de prijs voor Scandinavische bieren tov Nederland. Bij de Nederlandse zaken is het verstandiger om te kijken naar de Poolse, Tsjechische en Russische bieren ivm prijzen (naast de gebruikelijke Nederlandse, Britse en Estse toppers natuurlijk).quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, ik haal niet vaak bij de Nederlandse slijter. Of rechtstreeks bij de brouwerij, of in België.
Alles tegen hem zetten juist.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu neem ik je tips voortaan met een nog grotere korrel zout.
Zelfs de Nederlandse bieren zijn in België (caigny) veel goedkoper.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet gek als je in de buurt woont van de Caigny. Daar betaal je ca 50% van de prijs voor Scandinavische bieren tov Nederland. Bij de Nederlandse zaken is het verstandiger om te kijken naar de Poolse, Tsjechische en Russische bieren ivm prijzen (naast de gebruikelijke Nederlandse, Britse en Estse toppers natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |