POLLquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je wil bereiken kan het wel een geschikte oplossing zijnBij een ja/nee-stelling kan je dan één ja doen en vier verschillende opties voor nee, want... Iedereen die voor is wordt verenigd, de tegenstemmers worden verspreid en dan kan het zomaar zijn dat Ja de meest gekozen optie is, met slechts 40% van de stemmen. Daar kan je dan lekker over berichten
Ondertussen niet meer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Momenteel is Ja de meestgekozen optie met 40% van de stemmen. grappig wel
Wie is diegene die koffie wil. @koffieleukquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:16 schreef Strani het volgende:
Dan hier ook nog even, dit is té belangrijk om te laten verdwijnen in het oude topic.
[..]
[poll=926]
Daarom was ik al druk met screenshotten en zoquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Momenteel is Ja de meestgekozen optie met 40% van de stemmen. grappig wel
Je had in dit geval ook pollonaise kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik laat deze ook nog even terugkomen:
[poll=925]
4 wijze, slimme mensen. Die optimisten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
[poll=925]
Het verbaast me dat het aantal besmettingen lager is. Wel mooi. Ik ben benieuwd of ze die strengere maatregelen nog gaan doorvoeren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
[poll=925]
Sinds wanneer ben ik een man😮quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
4 wijze, slimme mensen. Die optimisten.
*mompelt iets over commerciële testenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
4 wijze, slimme mensen. Die optimisten.
Is het lager, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
*mompelt iets over commerciële testen
Ik ben dat alle 3 en vrouw😉quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Want vrouwen kunnen niet wijs, slim en optimist zijn?
Waar word je een man genoemd dan?quote:
Drie van de vier hebben we anders nog nooit bij je kunnen ontdekkenquote:
Ik had inmiddels wel de eerste stem voor Spekpannenkoek verwacht, maar ja, het volk beslist hequote:
Optimist, slim en wijs dat kloptquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie van de vier hebben we anders nog nooit bij je kunnen ontdekken
Optimist, slim en wijs dat kloptquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie van de vier hebben we anders nog nooit bij je kunnen ontdekken
Spel pannekoek is lekker. Maar ik word er ontzettend ziek van als ik het eet☹️quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had inmiddels wel de eerste stem voor Spekpannenkoek verwacht, maar ja, het volk beslist he
Ik heb eens een keertje niet gestemd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had inmiddels wel de eerste stem voor Spekpannenkoek verwacht, maar ja, het volk beslist he
Je bent een volger.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb twee keer over zonder de context te zien in de polls de meestgekozen optie aangeklikt
Waterkanon erop hoor, mensen die ziekenhuizen bezettenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:27 schreef Momo het volgende:
Mooie cijfers, hopelijk zien we snel ook een daling in de ziekenhuisbezetting.
Kookcursus?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Vanmorgen cursus gegeven. Nu ben ik gaar.
Hou die Spaanse taferelen daar, ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waterkanon erop hoor, mensen die ziekenhuizen bezetten
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hou die Spaanse taferelen daar, ja.
Zelfgemaakte popcorn?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al de hele dag wat onrustig, alsof het Sinterklaas, Pasen, m'n verjaardag en Kerst op 1 dag tegelijk is.
Zal komen door de verkiezingen in de USA.
Popcorn genoeg om de nacht door te komen...
Zakje mais in de magnetron, dus wel versquote:
Coole racewagenquote:
Ik ook niet, maar dat kan ook komen door het feit DAT IK VAKANTIE HEBquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben ook echt totaal niet productief vandaag, stomme verkiezingen
Nou dat dus, het vat het wel samen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al de hele dag wat onrustig, alsof het Sinterklaas, Pasen, m'n verjaardag en Kerst op 1 dag tegelijk is.
Zal komen door de verkiezingen in de USA.
Zo, jij kan even vooruit! Ik zie wel dat je zoete popcorn uit Spanje komtquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Plastic er af, verpakking uitvouwen, in midden van magnetron leggen en volle kracht aanzetten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |