pleonasmequote:Op maandag 2 november 2020 13:43 schreef superniger het volgende:
Fred van Leer wordt getroffen door een enorm persoonlijk drama. Er is een zeer heftige seksvideo van de presentator uitgelekt. Dat was donderdagavond het openingsnieuws van Shownieuws. De presentatoren van Shownieuws zaten naar eigen zeggen met een ‘knoop in de maag’ aan de desk, maar vonden toch dat ze het nieuws moesten brengen. “We beginnen de uitzending met een verschrikkelijke avond voor Fred van Leer, Albert“, begon presentatrice Dyantha Brooks.
Albert trok daarop een zeer ernstig gezicht. “Ja, ik begin de avond met een diepe zucht. Toen ik hier de redactie binnenkwam, was er een video ontdekt en aangereikt via Instagram waarop je Fred van Leer ziet in een situatie waarin je Fred van Leer niet wil zien en hij zichzelf ook niet wil zien.”
Het filmpje werd niet uitgezonden in Shownieuws. “We gaan het filmpje natuurlijk niet delen, want dat is strafbaar, het is duidelijk gefilmd door iemand die door Fred van Leer uitgenodigd is en Fred waarschijnlijk onder invloed van iets heeft gebracht. Hij laat hem dingen doen die gewoon echt verschrikkelijk zijn om te zien.”
Story-baas Guido den Aantrekker: “Maar seksueel bedoel je dan? Ik denk dat we dat wel even moeten duiden.”
Albert: “Onder andere, ja. Ik vind dat we zo min mogelijk moeten duiden.”
Guido: “Ja, maar anders blijft het natuurlijk wel een beetje vaag denk ik.”
Albert: “Ja, maar dat is zo’n ontzettend precair verhaal. Aan de ene kant is het een filmpje dat je gezien hebt en het is niet alleen seksueel, maar ook intimiderend en zelfs discriminerend, laat ik dat ook zeggen. Er wordt duidelijk een soort statement gemaakt tegen homo’s, dat kan ik toch wel zo zeggen op die manier. Het is heel triest.”
Dyantha: “Iedereen mag weten dat we allemaal met een enorme knoop in onze maag deze show in zijn gegaan.”
Deskundige Anouk Smulders: “Kijk het niet, deel het niet, schenk er geen aandacht aan.”
Albert: “We zijn een shownieuwsprogramma, dus als zoiets gebeurt moet je het melden. Fred is hartstikke bekend. We laten echter niets zien en beschrijven ook niet expliciet wat er te zien is. We roepen ook op om het niet te delen.”
Fred van Leer ontvangt op sociale media veel steunbetuigingen. Mensen die het filmpje gezien hebben zijn in shock; sommigen spreken van een ‘rape video’. Naar verluidt is Fred gisterenavond naar de politie gegaan.
In de zomer lekten expliciete naaktfoto’s uit van Ferry Doedens, waarop te zien hoe hij zichzelf aan het masturberen was. Die werden uiteindelijk verwijderd van internet.
Want je kan niet aan de pik van een ander trekken?quote:Op maandag 2 november 2020 13:54 schreef maily het volgende:
[..]
pleonasme
verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat hij/zij doet maar hou er rekening mee dat de beelden kunnen uitlekken ....
dan is het geen masturberenquote:Op maandag 2 november 2020 13:55 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Want je kan niet aan de pik van een ander trekken?
op rtlboulevardquote:Het management laat weten dat Fred erg moe is, maar dat het goed met hem gaat. "Fred is inmiddels naar een onbekende locatie vertrokken om bij te komen, maar is dankbaar voor iedereen die met hem meeleeft. Hij vindt het hartverwarmend en wil iedereen dan ook enorm bedanken. Alle mooie en bijzondere berichten geven hem steun en kracht."
Ik dacht daar inmiddels ook wel aan.quote:Op maandag 2 november 2020 17:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Er wordt overal gesuggereerd dat hij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan, een zware mentale inzinking of een zware aanval (hart/ hyperventilatie) lijkt me voor de hand liggender.
Wat was er eigenlijk discriminerend aan? Of heeft Kwalbert daar ook over lopen overdrijven?quote:Op maandag 2 november 2020 20:30 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb het filmpje wel gezien moet ik eerlijk zeggen, maar heftige sextape nou nou.
Het is eerder ontzettend sneu en zielig dat hij in een privé moment wordt gefilmd terwijl hij zó knetter stoned aan een joint aan het hijsen is dat hij het ook allemaal niet helder meekrijgt.
*Nee ik heb geen link naar het filmpje dus dm hoeft niet
Op z'n buik (die van Fred) stond met viltstift iets van "homo f*ck the system" ofzoiets. Discriminerend naar homo's bedoelde Kwalbert dus. De maker sprak ook geen accentloos Nederlands, en in bepaalde culturen is homoseksualiteit ook reden tot discriminatie zal ik maar netjes zeggenquote:Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk discriminerend aan? Of heeft Kwalbert daar ook over lopen overdrijven?
#metoo, ik heb gelukkig geen vrienden die dat delen. Zou ze ook direct ontvriendenquote:Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef Marsenal het volgende:
Filmpje nog steeds niet gezien en dat is oke.
Yeah, right. Iedereen wil dat filmpje zien, whatever. Fred is gewoon een mens, al is het een klootzak irl.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
#metoo, ik heb gelukkig geen vrienden die dat delen. Zou ze ook direct ontvrienden
Ik heb die behoefte niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yeah, right. Iedereen wil dat filmpje zien, whatever. Fred is gewoon een mens, al is het een klootzak irl.
Ik ook niet. Ik ben wel wat beters te doen dan een sexvideo te bekijken van een BN'er waar ik sowieso al vrij weinig mee heb.quote:
En stiekem maar hopen dat iemand jou een pm stuurt met linkjequote:Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef Marsenal het volgende:
Filmpje nog steeds niet gezien en dat is oke.
Ja, victim blaming! Woohoo!quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe dom ben je dan ook om jezelf te laten filmen.
Ook niet per DM?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, victim blaming! Woohoo!
Ik heb ook foto's en filmpjes van mijn sekspartner. Dan is het mijn verantwoordelijkheid om die niet te verspreiden. Niet die van mijn partner.
Zeker niet.quote:
Wil je niet dat er een sexfilmpje in omloop komt, maak geen sex filmpje. Hoe dom ben je in 2020 met alle voorbeelden om jezelf te filmen. Natuurlijk is de dader de verspreider enorm fout, alleen koop je er achteraf als slachtoffer weinig voor. Schade is al gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, victim blaming! Woohoo!
Ik heb ook foto's en filmpjes van mijn sekspartner. Dan is het mijn verantwoordelijkheid om die niet te verspreiden. Niet die van mijn partner.
Nou zeg dat vind ik nou weer een soort bijzonder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Zeker niet.
Wel op bepaalde sites. Die ik helaas voor jou niet ga noemen. (overigens zeker in overleg)
Nee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat vadsige neukende fokkers wil je toch niet zien.
Wil je niet dat je wordt gesist op straat, kleed je normaal.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wil je niet dat er een sexfilmpje in omloop komt, maak geen sex filmpje. Hoe dom ben je in 2020 met alle voorbeelden om jezelf te filmen. Natuurlijk is de dader de verspreider enorm fout, alleen koop je er achteraf als slachtoffer weinig voor. Schade is al gedaan.
Daarom dus beter nadenken de volgende keer Fredje.
Als jij ook op die site zit, kun je ze gewoon zienquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou zeg dat vind ik nou weer een soort bijzonder.
Ja leuk hoor. Leef jij in Disneyland ofzo? Met een beetje realiteitszin weet je dat sommige dingen een effect hebben hoe slecht en fout dat ook is. Loop je in de zomer met een kort rokje als vrouw, dan krijg je geheid marokkaantjes met gesis achter je aan. Dat is hoe dit werkt.quote:[img]https://[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 3 november 2020 16:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Wil je niet dat je wordt gesist op straat, kleed je normaal.
Wil je niet dat je in elkaar wordt geslagen om je geaardheid, loop dan niet hand in hand.
Wil je niet vermoord worden, blijf dan binnen.
Fred deed N I K S fout.
Dan nog is het niet jouw fout, ook al kun jij er het makkelijkst wat aan doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja leuk hoor. Leef jij in Disneyland ofzo? Met een beetje realiteitszin weet je dat sommige dingen een effect hebben hoe slecht en fout dat ook is. Loop je in de zomer met een kort rokje als vrouw, dan krijg je geheid marokkaantjes met gesis achter je aan. Dat is hoe dit werkt.
Je hebt alleen invloed op wat JIJ doet.
Dat heb ik nergens gezegd. Uiteraard ligt de fout bij de andere partij die iets negatiefs doet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan nog is het niet jouw fout, ook al kun jij er het makkelijkst wat aan doen.
En toch zeg je dat Fred (ook) iets fout doet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. Uiteraard ligt de fout bij de andere partij die iets negatiefs doet.
Wellicht is hij niet van slag vanweg de beelden maar wel van wege het geschonden vertrouwen in zijn seks partner(s).quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe dom ben je dan ook om jezelf te laten filmen.
Kinderlijk naief zijn of te goed van vertrouwen zou ik persoonlijk wel als een fout beschouwen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef babylon het volgende:
[..]
En toch zeg je dat Fred (ook) iets fout doet.
Dat zijn geen roddels, dat is vuilbekkerij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef damsco het volgende:
[..]
Geen plek voor sappige roddels in sho?
Nou ja er is natuurlijk een verschil in de gemene opzet van de maker/verspreider van het filmpje en de naďviteit van Fred.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kinderlijk naief zijn of te goed van vertrouwen zou ik persoonlijk wel als een fout beschouwen.
Ergens heeft hij in dat geval wel de keus gemaakt om in een situatie te komen waarin hij zo van de wereld is. En daar heeft hij een hoge prijs voor betaald.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:44 schreef Anouk83 het volgende:
De vraag daargelaten of het verstandig is je te laten filmen door wie dan ook, Fred was zó van de wereld met z'n joint, ik had niet het idee dat hij überhaupt meekreeg dat hij werd gefilmd
Nou dit en een beetje LSD in zijn drankje.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:44 schreef Anouk83 het volgende:
De vraag daargelaten of het verstandig is je te laten filmen door wie dan ook, Fred was zó van de wereld met z'n joint, ik had niet het idee dat hij überhaupt meekreeg dat hij werd gefilmd
Makkelijk lullen, weet jij hoeveel meiden er gedrogeerd en verkracht worden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ergens heeft hij in dat geval wel de keus gemaakt om in een situatie te komen waarin hij zo van de wereld is. En daar heeft hij een hoge prijs voor betaald.
En dat allemaal omdat er blijkbaar een markt voor is. Omdat, zo blijkt ook hier, mensen graag een paar minuten willen lachen om iemand die blijkbaar helemaal van het padje is.
Met het risico dat ik weer in je plakboek kom:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Makkelijk lullen, weet jij hoeveel meiden er gedrogeerd en verkracht worden?
Ff wat drinken met iemand, niet om seks maar om verkoop auto, audiosysteem of gezellig in de kroeg.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met het risico dat ik weer in je plakboek kom:
Ja dat weet ik. Been there.
Nogmaals, ik geef hem nergens de schuld van he, geen victim blaming hier. Het kan alleen geen kwaad om te kijken hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Niet omdat het je fout is, maar gewoon voor je eigen veiligheid.
Gelukkig zegt volgens mij niemand dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ff wat drinken met iemand, niet om seks maar om verkoop auto, audiosysteem of gezellig in de kroeg.
Ff pissen en hup gedrogeerd.
Ik zie dat seks dingetje niet zo.
Lig je vervolgens stijf van de drugs naakt in je bed. Ff jointje erbij, wie zet die tekst op je buik...
Of denkt men dat die dat zelf deed?
Jaja heb je het zelf naar gemaakt vind ik wel heel makkelijk in deze. Laten we vooral hopen dat Fred de naam van die engnek kent. Oog om oog, tand om tand blijkt me in deze wel zo fair.
Die hookup-cultuur in de homowereld is oprecht gewoon best wel gevaarlijk. Een kennis van mij nodigt ook wel eens vreemde mannen uit bij hem thuis via zo'n app. Ze weten elkaars naam volgens mij niet eens en er kunnen makkelijk dingen gebeuren waar je vooraf niet op gerekend had. Als BN'er neem je dan ook nog eens extra risico omdat je een makkelijk doelwit bent. Die overval van Gordon laatst zou ook een seksdate zijn geweest.quote:Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met het risico dat ik weer in je plakboek kom:
Ja dat weet ik. Been there.
Nogmaals, ik geef hem nergens de schuld van he, geen victim blaming hier. Het kan alleen geen kwaad om te kijken hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Niet omdat het je fout is, maar gewoon voor je eigen veiligheid.
Hoge prijs???? Kim K is heeft har filmpje beter uitgemolken. Tis ook maar net hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ergens heeft hij in dat geval wel de keus gemaakt om in een situatie te komen waarin hij zo van de wereld is. En daar heeft hij een hoge prijs voor betaald.
En dat allemaal omdat er blijkbaar een markt voor is. Omdat, zo blijkt ook hier, mensen graag een paar minuten willen lachen om iemand die blijkbaar helemaal van het padje is.
Ja of die jongen van 17, Orlando, die met een veel oudere man afsprak op diens boot. Hij ging erheen zonder geld en vervoer en met de afspraak dat die man zijn terugreis zou betalen. Zo kwetsbaar, om meerdere redenen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef YT123 het volgende:
[..]
Die hookup-cultuur in de homowereld is oprecht gewoon best wel gevaarlijk. Een kennis van mij nodigt ook wel eens vreemde mannen uit bij hem thuis via zo'n app. Ze weten elkaars naam volgens mij niet eens en er kunnen makkelijk dingen gebeuren waar je vooraf niet op gerekend had. Als BN'er neem je dan ook nog eens extra risico omdat je een makkelijk doelwit bent. Die overval van Gordon laatst zou ook een seksdate zijn geweest.
Ik heb het niet over uitmelken?quote:Op woensdag 4 november 2020 06:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoge prijs???? Kim K is heeft har filmpje beter uitgemolken. Tis ook maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Nou nou nou, iets vriendelijker mag ook wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef static het volgende:
[..]
Dat zijn geen roddels, dat is vuilbekkerij.
Boumankliniek is volgens mij als je met verslavingen kampt.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:57 schreef praadje het volgende:
Naar nu blijkt liet de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb Fred van Leer gedwongen opnemen in deze kliniek
De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb liet drie dagen voordat Fred door de brandweer uit zijn woning werd getakeld, door middel van een crisismaatregel gedwongen opnemen in de Bouwman kliniek te Rotterdam omdat Fred een gevaar voor zichzelf vormde.
Deze maatregel kan een burgemeester toepassen als iemand een accuut gevaar vormt voor zichzelf of voor anderen. Helaas duurt de gedwongen opname slechts drie dagen en vonden de behandelaars van Fred het niet noodzakelijk om verlenging aan te vragen.
Zodoende zat Fred die zondag weer thuis. Maar wat zich daar precies heeft afgespeeld is nog altijd officieel niet bekend. Het gerucht dat Fred een poging zou hebben gedaan om zich van het leven te beroven is officieel niet bevestigd.
Feit is wel dat burgemeester Aboutaleb de situatie goed had ingeschat om Fred gedwongen te laten opnemen.
bron: prive
https://www.bekendeburen.(...)name-in-deze-kliniek.
Dat duikt wel weer op. Vast genoeg mensen die het nog op hun telefoon hebben staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:12 schreef roos94 het volgende:
Ik zag Peter R de Vries op tv beweren dat het filmpje voor eeuwig op internet blijft circuleren maar het is juist helemaal nergens gepubliceerd op internet dus wat lult ie
Wat doe jij dan in dit topic sneukneusjequote:Op donderdag 5 november 2020 14:20 schreef Hadjewat het volgende:
@:Roos94 jammer he dat je het niet kan vinden sensatie bak
Het "overkomt " dat soort figuurtjes ook altijd.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef YT123 het volgende:
[..]
Die hookup-cultuur in de homowereld is oprecht gewoon best wel gevaarlijk. Een kennis van mij nodigt ook wel eens vreemde mannen uit bij hem thuis via zo'n app. Ze weten elkaars naam volgens mij niet eens en er kunnen makkelijk dingen gebeuren waar je vooraf niet op gerekend had. Als BN'er neem je dan ook nog eens extra risico omdat je een makkelijk doelwit bent. Die overval van Gordon laatst zou ook een seksdate zijn geweest.
Tegenwoordig heet het Antes/Bouman kliniek en behandelen ze ook mensen met psychische en psychiatrische problemen.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Boumankliniek is volgens mij als je met verslavingen kampt.
Voor mensen buiten die scene wellicht moeilijk te bevatten, maar er zijn echt veel gays die op die vernedering kicken. En dat Fred dat deed is vrij bekend, die zat vaker achter Marokkanen aan met dit soort fantasieën. Niks mis mee en dat praat het verspreiden filmpjes niet goed, maar het is dus ook niet ‘geheel toevallig’ dat dit gebeurtquote:Op donderdag 5 november 2020 14:47 schreef mossad_agent het volgende:
Fred was zo ver van de wereld, dat was niet door slechts die joint hoor. Ook niet door 10 joints, die heeft wat anders naar binnen gekregen, bewust of niet.
Denk ook niet dat hij achter het filmpje stond want hij werd gewoon vernederd...
Gezien het feit dat TLC van Amerikanen is, kan hij zijn toekomst daar waarschijnlijk ook wel vaarwel zeggen.........
Hij ziet er gebroken uit. Wat ik me ook wel kan voorstellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Fred heeft een filmpje op insta gepost over de afgelopen week.
Hij spreekt op het einde ook nog de mensen aan die het verspreiden. Misschien wat voor al die mensen die blijven hengelen.
Ja zeker. Moe en kleine oogjes. Knap dat hij het al kan opbrengen om zo'n filmpje te maken.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij ziet er gebroken uit. Wat ik me ook wel kan voorstellen.
Je weet niet of hij is gedrogeerd oid hč. Maar dat gedoe rond Fred vind ik nu wel cringy worden. Mensen zeggen tranen in hun ogen te hebben bij het zien van zijn video van vandaag. Fred is nu een soort van God. #jesuisFred etc. Echt jongens, doe even normaal met zijn allen.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:14 schreef WaikikiWim het volgende:
Ik kan toch maar weinig medelijden met dit soort mensen hebben hoor. Hoe je als volwassen man in de situatie komt dat je dergelijke dingen doet en het ook nog laat filmen is mij echt een raadsel. Dan heb je toch echt wel een mentale achterstand, of zit je te schreeuwen om aandacht.
Ik vind hem geen God en ik doe ook niet #jesuisFred, maar wat is er verder niet normaal aan meeleven met zo iemand en met zo'n filmpje? Vond het dapper van hem en best aangrijpend om te zien. Ik heb ook een beetje gehuild (nu huil ik snel, maar toch). Vind dat empathie hebben, weinig mis mee.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je weet niet of hij is gedrogeerd oid hč. Maar dat gedoe rond Fred vind ik nu wel cringy worden. Mensen zeggen tranen in hun ogen te hebben bij het zien van zijn video van vandaag. Fred is nu een soort van God. #jesuisFred etc. Echt jongens, doe even normaal met zijn allen.
Meeleven mag, tuurlijk. Ik vind het ook kut voor hem. Maar ik zit niet met tranen in mijn ogen naar zijn video te kijken ofzo. Misschien te nuchter, dunno.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem geen God en ik doe ook niet #jesuisFred, maar wat is er verder niet normaal aan meeleven met zo iemand en met zo'n filmpje? Vond het dapper van hem en best aangrijpend om te zien. Ik heb ook een beetje gehuild (nu huil ik snel, maar toch). Vind dat empathie hebben, weinig mis mee.
Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:
Wat fijn dat voor Fred een uitzondering gemaakt kan worden als het om een crisisopname gaat.
Het zou heel wat doden gescheeld hebben als voor vele verwarden als Fred een spoedplaats bemachtigd kon worden, maar helaas.
White privilege, ik snap het nu.
Geen ervaring gelukkig, maar er bestaat toch zoiets als crisisdienst? Dat functioneert dan niet?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.
Als ik zie huilen moet ik meestal ookquote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meeleven mag, tuurlijk. Ik vind het ook kut voor hem. Maar ik zit niet met tranen in mijn ogen naar zijn video te kijken ofzo. Misschien te nuchter, dunno.
Niet weten dat homo's juist gemarginaliseerd worden en een minderheidsgroep zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:
Wat fijn dat voor Fred een uitzondering gemaakt kan worden als het om een crisisopname gaat.
Het zou heel wat doden gescheeld hebben als voor vele verwarden als Fred een spoedplaats bemachtigd kon worden, maar helaas.
Hij brengt zichzelf toch in zo'n positie?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem geen God en ik doe ook niet #jesuisFred, maar wat is er verder niet normaal aan meeleven met zo iemand en met zo'n filmpje? Vond het dapper van hem en best aangrijpend om te zien. Ik heb ook een beetje gehuild (nu huil ik snel, maar toch). Vind dat empathie hebben, weinig mis mee.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:14 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Hij brengt zichzelf toch in zo'n positie?
Ik kreeg de indruk dat die overbelast is ofzo? Ik weet het fijne er ook niet van.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen ervaring gelukkig, maar er bestaat toch zoiets als crisisdienst? Dat functioneert dan niet?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:35 schreef roos94 het volgende:
Op zich valt het filmpje wel mee toch? Heb het niet gezien maar wat ik hoorde is hij gewoon aan het fappen met wat woorden op zn buik. Poe poe. Is niet zo hysterisch als "golden shower Paay" of een video dat hij een 35 cm zwarte donkeycock via achter naar binnen laat verdwijnen.. of een drol pijpen.
Niet in Nederland. Hier worden ze tot halfgoden vereerd en hebben wel degelijk een voorkeurspositie, die ze zelf ook graag opeisen. In dit land schieten we overal in door, dus ook om de LGDSFTYHDGHJI club tot iets heel bijzonders en speciaal te maken terwijl de bedoeling is om het 'normaal' te maken wat eigenlijk al normaal was voor Nederlandse begrippen.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet weten dat homo's juist gemarginaliseerd worden en een minderheidsgroep zijn.
Ik wou net zeggen, zo’n beetje elke presentator op televisie is heuxmeauxquote:Op donderdag 5 november 2020 18:39 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Hier worden ze tot halfgoden vereerd en hebben wel degelijk een voorkeurspositie, die ze zelf ook graag opeisen. In dit land schieten we overal in door, dus ook om de LGDSFTYHDGHJI club tot iets heel bijzonders en speciaal te maken terwijl de bedoeling is om het 'normaal' te maken wat eigenlijk al normaal was voor Nederlandse begrippen.
Niet met geld, niet met huidskleur maar wel een bekende Nederlander, ook een privilege!quote:Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.
Voor zover ik begrepen heb heeft hij al een verleden met psychische klachtenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Die zelfmoordpoging zal wel net zoiets zijn als die van barbie. Aandacht
Barbie ook. Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb heeft hij al een verleden met psychische klachten
Voor deze discussie kun je een topic openen in R&Pquote:Op donderdag 5 november 2020 18:50 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Niet met geld, niet met huidskleur maar wel een bekende Nederlander, ook een privilege!
En heel lullig gezegd; hij was schijnbaar een gevaar voor zichzelf, niet voor anderen. In tegenstelling tot vele anderen die dus konden fluiten naar een opname, en dus ook onschuldige burgers meenamen in hun waan.
Dat met het trekken van de beurs toch word overgegaan tot acute hulp zoals bij jouw kennis is ook te schandalig voor woorden! Niet zijn schuld natuurlijk. Hoop wel dat het goed is gekomen met hem?
Maar we weten het niet. Dit is speculerenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Barbie ook. Het één sluit het ander niet uit.
Waarom? Daar heb ik niks te zoeken en ik ben er wel klaar mee, met die hele Fred. Veel plezier ermee, met deze borderliner. Gordon is er niks bij.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor deze discussie kun je een topic openen in R&P
Ik ook niet, maar ik vind medeleven voelen en dat uitspreken niet gelijk een teken van doorslaan, maar misschien ben ik daar dan weer wat nuchterder in en begrijp ik wat beter dat elk mens daarin verschillend is.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meeleven mag, tuurlijk. Ik vind het ook kut voor hem. Maar ik zit niet met tranen in mijn ogen naar zijn video te kijken ofzo. Misschien te nuchter, dunno.
Blijkt maar weer dat elk mens anders is.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:49 schreef potjecreme het volgende:
Patricia Paay droeg het met meer waarde.
Helaas kreeg zij niet zoveel medeleven. Dat mogen "wij" ons wel aantrekken.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat elk mens anders is.
Ik ben juist blij dat we als samenleving op dat vlak blijkbaar vooruitgang boeken en dat victim blaming steeds minder de overhand heeft.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Helaas kreeg zij niet zoveel medeleven. Dat mogen "wij" ons wel aantrekken.
Ik ben bang dat het verschil meer zit in de gunfacfor en populariteit van Fred, zowel binnen de showbizz als bij "het volk". Paay is een stuk minder geliefd, volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat we als samenleving op dat vlak blijkbaar vooruitgang boeken en dat victim blaming steeds minder de overhand heeft.
Ja Paay is bekender en was ook voor dat filmpje iemand waar men graag de spot mee dreef. Fred is niet per se bekend bij dat conservatieve zure publiek dat graag zulke uitlatingen doet en heeft wat meer een echte eigen fanbase die empowerend werkt.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het verschil meer zit in de gunfacfor en populariteit van Fred, zowel binnen de showbizz als bij "het volk". Paay is een stuk minder geliefd, volgens mij.
Joh sodemieter op man. Hij is kwetsbaar, dat is duidelijk, en had gewoon de hulp nodig.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:
Ja ik hoop natuurlijk ook heel erg dat het zo werkt.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja Paay is bekender en was ook voor dat filmpje iemand waar men graag de spot mee dreef. Fred is niet per se bekend bij dat conservatieve zure publiek dat graag zulke uitlatingen doet en heeft wat meer een echte eigen fanbase die empowerend werkt.
Maar vooralsnog ga ik uit van het positieve: dat men tegenwoordig iets beter wat victim blaming is en dat het stoppen daarmee heel belangrijk is in de bestrijding van dit probleem, omdat men de verspreiding dan niet meer voor zichzelf kan rechtvaardigen.
Dat heb ik ook inderdaad. Tenzij het echt heftig is zoals je laten onderschijten ofzoquote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd, en respecteer ieders reactie op een gebeurtenis.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat het rondgaan van zo’n filmpje zo erg voor iemand is.
Ik heb niks gezien, hoef het ook niet te zien, maar wat kan nou zo erg zijn dat je dood wilt?
Misschien denk ik er te licht over hoor, maar kan het me gewoon écht niet voorstellen.
Ik denk dat er mensen zijn die nog maar weinig rationeel denken, op zo'n moment. Zeker als je een bepaalde voorbeeldfunctie hebt, zeg maar.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd, en respecteer ieders reactie op een gebeurtenis.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat het rondgaan van zo’n filmpje zo erg voor iemand is.
Ik heb niks gezien, hoef het ook niet te zien, maar wat kan nou zo erg zijn dat je dood wilt?
Misschien denk ik er te licht over hoor, maar kan het me gewoon écht niet voorstellen.
Kwetsbare persoonquote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Zeker snap ik, maar ik zag zojuist zijn filmpje (edit; niet HET filmpje). Woensdag lekken, zondag een zelfmoord poging doen. Dan heb je wel de tijd om weer rationele momenten te hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen zijn die nog maar weinig rationeel denken, op zo'n moment. Zeker als je een bepaalde voorbeeldfunctie hebt, zeg maar.
Snap zeker wel wat je bedoelt. Bij hem speelt misschien ook mee dat hij erbovenop ook nog eens allerlei negatieve reacties kreeg.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Na het zien daarvan post ik mijn post. Staat overigens ook los daarvan eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef Chia het volgende:
Voor degenen die zo nieuwsgierig naar hoe je hier zo slecht op kan gaan: kijk gewoon het filmpje op Fred zijn Insta, want hij beschrijft van moment tot moment wat er door hem heen ging.
Ik denk dat uiteindelijk iedereen er wel slecht op gaat als er een filmpje van een van je meest vernederende ervaring (ook het maken van het filmpje was niet vrijwillig, wat bij veel seksfilmpjes die bijv. lekken door een hacker wel het geval is) ooit zich plotseling exponentieel blijkt te verspreiden.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwetsbare persoon
Plus je weet niet wat voor bak aan vreselijke berichten hij over zich heen heeft gekregen via social media. Dat plus catastroferende gedachten... Kan flink mislopen
Zeker, maar slecht gaan en dood willen, daar zitten nog wel wat momenten tussen. Anyway wellicht te off topic, maar ik ben geen mod hier.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk iedereen er wel slecht op gaat als er een filmpje van een van je meest vernederende ervaring (ook het maken van het filmpje was niet vrijwillig, wat bij veel seksfilmpjes die bijv. lekken door een hacker wel het geval is) ooit zich plotseling exponentieel blijkt te verspreiden.
Bovendien meen ik me uit zijn docu te herinneren dat zoiets sowieso een van zijn grootste nachtmerries is en dat hij daarom in principe ook vrijwel niet (seks)date.
Ja kun je zien dat het niet vrijwillig is? Of heeft hij dat gezegd?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk iedereen er wel slecht op gaat als er een filmpje van een van je meest vernederende ervaring (ook het maken van het filmpje was niet vrijwillig, wat bij veel seksfilmpjes die bijv. lekken door een hacker wel het geval is) ooit zich plotseling exponentieel blijkt te verspreiden.
Bovendien meen ik me uit zijn docu te herinneren dat zoiets sowieso een van zijn grootste nachtmerries is en dat hij daarom in principe ook vrijwel niet (seks)date.
De stap zetten richting en daadwerkelijk een suďcidepoging doen zijn echt wel heel heftig. Dat is niet per se een manier van omgaan die normaal is.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd. https://www.mediacourant.(...)is-ziedend-op-sbs-6/quote:Op donderdag 5 november 2020 19:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja kun je zien dat het niet vrijwillig is? Of heeft hij dat gezegd?
quote:Het filmpje is níet vrijwillig tot stand gekomen, vervolgt Fred. “Het gebeurt niet vrijwillig. Het is in die zin ook geen seksfilmpje. Dat je het samen maakt en dat een hacker het van je telefoon haalt en deelt. Het is echt allemaal te erg.”
Over luxe poes gesproken, ik snapte de meerwaarde niet echt dat hij zei dat zo'n kliniek niet luxe is. Verder wel eens met jouw post. Ik vrees dat door deze emotionele video meer nieuwsgierigheid in mensen gewekt gaat worden. Als hij het wat laconieker gebracht had was dit toch minder het geval geweest denk ik. Maar we hebben inderdaad makkelijk praten.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:47 schreef potjecreme het volgende:
Filmpje gezien maar vindt het nog steeds overtrokken.
Als luxe poes en iemand die graag in de spotlight staat had hij ook kunnen posten. Zo nu hoor ik erbij na, Kim K. Pamela A. en Paris H nu een filmpje van Fred van L.
Daarna een hysterische post met een cryptische boodschap aan de hufter die het heeft gepost.
Maar goed makkelijk praten vanaf de zijlijn.
Dank, had het helemaal verkeerd ingevuld. Ging ervanuit dat de man die het filmde ook degene was die het had verspreid.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd. https://www.mediacourant.(...)is-ziedend-op-sbs-6/
[..]
Ben je misschien lichtelijk autistisch, dat je je niet in andere mensen in kunt leven? Zo'n filmpje is toch te genant voor woorden man. Overal waar je komt lachen de mensen je achter je rug uit. Je bent het lachertje op social media. Waarschijnlijk komt het filmpje ook zijn ouders onder ogen. Al je sociale contacten. Dan wil je toch door de grond zakken? Je hele leven ligt in duigen. Ik kan me heel goed voorstellen dat deze gozer momenten heeft waarop hij het niet meer ziet zitten.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Er zijn natuurlijk ook nog mensen die het geen hol interesseert, die die video ook niet opzoeken/kijken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Overal waar je komt lachen de mensen je achter je rug uit.
Zoals ik al aangaf, er zitten nog heel wat momenten tussen erdoorheen zitten en een poging doen om uit het leven te stappen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben je misschien lichtelijk autistisch, dat je je niet in andere mensen in kunt leven? Zo'n filmpje is toch te genant voor woorden man. Overal waar je komt lachen de mensen je achter je rug uit. Je bent het lachertje op social media. Waarschijnlijk komt het filmpje ook zijn ouders onder ogen, al je sociale contacten. Dan wil je toch door de grond zakken? Je hele leven ligt in duigen. Ik kan me heel goed voorstellen dat deze gozer momenten heeft waarop hij het niet meer ziet zitten.
Daar gaat het toch niet om? In zijn belevingswereld heeft iedereen het filmpje gezien. Ik zou van ellende de deur niet meer uitkomen. Gelukkig beoefen ik geen kinky gay sex.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook nog mensen die het geen hol interesseert, die die video ook niet opzoeken/kijken.
Ja of gewoon een wanhopig moment je weet het niet. Ik denk alleen wel altijd dat als je dat écht wil dat het dan wel lukt.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Die zelfmoordpoging zal wel net zoiets zijn als die van barbie. Aandacht
Wat ik begrepen heb uit het filmpje (ik kan het mis hebben) is dat hij is gered door vrienden. Dus misschien was hij wel bezig met het één en het ander en dat die vrienden de boel hebben afgebroken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:58 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ja of gewoon een wanhopig moment je weet het niet. Ik denk alleen wel altijd dat als je dat écht wil dat het dan wel lukt.
Preciesquote:Op donderdag 5 november 2020 20:58 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ja of gewoon een wanhopig moment je weet het niet. Ik denk alleen wel altijd dat als je dat écht wil dat het dan wel lukt.
Die voorbeeldfunctie bestaat dan toch vooral in zijn eigen hoofd.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen zijn die nog maar weinig rationeel denken, op zo'n moment. Zeker als je een bepaalde voorbeeldfunctie hebt, zeg maar.
Gered door vrienden? Hij zal ze wel op tijd hebben geappt wat hij aan het doen was. Zo kreeg ik ook een keer een foto gestuurd van een bebloede arm. Schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb uit het filmpje (ik kan het mis hebben) is dat hij is gered door vrienden. Dus misschien was hij wel bezig met het één en het ander en dat die vrienden de boel hebben afgebroken.
Kan, geen idee. Ik ken die kerel nauwelijks.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gered door vrienden? Hij zal ze wel op tijd hebben geappt wat hij aan het doen was. Zo kreeg ik ook een keer een foto gestuurd van een bebloede arm. Schreeuw om aandacht.
Ik denk dat bij Fred ook meespeelde dat hij heel zijn opgebouwde carričre in rook zag opgaan. Op zo'n moment denk je alleen maar de ergste dingen. Zoals hij zelf zegt, bij 100 mooie reacties en 1 kutreactie blijf je die ene onthouden.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:47 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zeker, maar slecht gaan en dood willen, daar zitten nog wel wat momenten tussen. Anyway wellicht te off topic, maar ik ben geen mod hier.
En hij heeft toch ook een verleden met depressieve klachten? Door de samenloop van omstandigheden kan zoiets wel het zetje geven om in een nog dieper dal te belanden.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat bij Fred ook meespeelde dat hij heel zijn opgebouwde carričre in rook zag opgaan. Op zo'n moment denk je alleen maar de ergste dingen. Zoals hij zelf zegt, bij 100 mooie reacties en 1 kutreactie blijf je die ene onthouden.
Zeker, snap ik ook wel. Maar dood is nogal wat hč!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat bij Fred ook meespeelde dat hij heel zijn opgebouwde carričre in rook zag opgaan. Op zo'n moment denk je alleen maar de ergste dingen. Zoals hij zelf zegt, bij 100 mooie reacties en 1 kutreactie blijf je die ene onthouden.
Ja maar wat Chia al zegt. Hij heeft al een verleden met depressies.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:18 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zeker, snap ik ook wel. Maar dood is nogal wat hč!
Blijf dan lekker uit de spotlights. Die mensen zijn zo volkomen geil van zichzelf dat ze het liefst elke dag op shownieuws komen. Wees dan reëel en doe je werk gewoon in de luwte, volgens mij is Fred van Leer wel dusdanig goed in zijn vakgebied dat die mogelijkheid er moet zijn. If you can't take the heat, stay away from the fire luidt het gezegde.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar wat Chia al zegt. Hij heeft al een verleden met depressies.
victim blamingquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Blijf dan lekker uit de spotlights. Die mensen zijn zo volkomen geil van zichzelf dat ze het liefst elke dag op shownieuws komen. Wees dan reëel en doe je werk gewoon in de luwte, volgens mij is Fred van Leer wel dusdanig goed in zijn vakgebied dat die mogelijkheid er moet zijn. If you can't take the heat, stay away from the fire luidt het gezegde.
Weer zo'n modewoord. Je kunt je ook afvragen hoe het in godsnaam mogelijk is dat hij zichzelf aftrekkend met het woord homo op z'n hoofd geschreven gefilmd kan worden. Er zijn dagen dat ik niet in een dergelijke situatie kom.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:52 schreef WaikikiWim het volgende:
Je kunt je ook afvragen hoe het in godsnaam mogelijk is dat hij zichzelf aftrekkend met het woord homo op z'n hoofd geschreven gefilmd kan worden.
Om te kunnen victim blamen natuurlijk, want dat bestaat toch niet aangezien het begrip eerder nog niet zoveel bekendheid had.quote:
Ik lees het woord de afgelopen maanden/jaren te pas en te onpas. Victim blaming is dus wanneer een persoon zichzelf in een bizarre situatie werkt en vervolgens via verschillende kanalen zich gaat afvragen hoe het in hemelsnaam zo ver heeft kunnen komen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Om te kunnen victim blamen natuurlijk, want dat bestaat toch niet aangezien het begrip eerder nog niet zoveel bekendheid had.
ja houd maar op met deze actquote:
Niet iedereen heeft trek in een risicomijdend couveuseleven alleen maar om jouw tere zieltje te ontzien. En terecht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Blijf dan lekker uit de spotlights. Die mensen zijn zo volkomen geil van zichzelf dat ze het liefst elke dag op shownieuws komen. Wees dan reëel en doe je werk gewoon in de luwte, volgens mij is Fred van Leer wel dusdanig goed in zijn vakgebied dat die mogelijkheid er moet zijn. If you can't take the heat, stay away from the fire luidt het gezegde.
Ja lekker selectieve interpretatie weer, kan wel merken dat je jezelf erin hebt verdiept.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:55 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ik lees het woord de afgelopen maanden/jaren te pas en te onpas. Victim blaming is dus wanneer een persoon zichzelf in een bizarre situatie werkt en vervolgens via verschillende kanalen zich gaat afvragen hoe het in hemelsnaam zo ver heeft kunnen komen?
Hier gaat het toch om? Ik zeg nergens dat ik het normaal vind. Ik zeg alleen dat deze situatie geen reden moet zijn om het slachtoffer zo neer te zetten. Laat hem zelf lekker weten wat hij doet in z'n vrije tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef WaikikiWim het volgende:
(los van het feit dat ook nog gefilmd wordt)
Lol, mijn tere zieltje? Volgens mij loopt Fred te huilen in de media toch, niet ik. En als hij echt zo'n rockster is en het 'wilde leven' wil leiden, wees dan ook een vent en draag de consequenties.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft trek in een risicomijdend couveuseleven alleen maar om jouw tere zieltje te ontzien. En terecht.
Jawel jij loopt toch te janken dat hij de spotlights dan maar moet vermijden en zo zodat de kans kleiner is op dit soort taferelen waar jij niet mee geconfronteerd wenst te worden? anders had je er immers niet naar gekraaid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:59 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Lol, mijn tere zieltje? Volgens mij loopt Fred te huilen in de media toch, niet ik. En als hij echt zo'n rockster is en het 'wilde leven' wil leiden, wees dan ook een vent en draag de consequenties.
Ik loop helemaal niet te janken. Ik zeg alleen dat je misschien niet klaar bent voor het 'wilde' leven, zoals jij het beschrijft, wanneer je naderhand huilend in de media je verhaal moet doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel jij loopt toch te janken dat hij de spotlights dan maar moet vermijden en zo zodat de kans kleiner is op dit soort taferelen?
Het wilde leven en leven als een rockster komt toch echt uit jouw koker hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niet te janken. Ik zeg alleen dat je misschien niet klaar bent voor het 'wilde' leven, zoals jij het beschrijft, wanneer je naderhand huilend in de media je verhaal moet doen.
Hier staan zoveel gekke dingen van jouw kant dat ik even moest bedenken waar ik ga beginnen. Jij hebt het over het leven in een couveuse, niet ik. Blijkbaar leef je het leven niet ten volste als je jezelf niet aftrekt met het woord 'homo' op je voorhoofd geschreven. Ik denk dat je ook een prima tijd kunt hebben zonder dit soort strapatsen uit te halenquote:Op vrijdag 6 november 2020 09:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Het wilde leven en leven als een rockster komt toch echt uit jouw koker hoor, lees nog maar eens even terug.
Ik heb het alleen gehad over een volledig risicomijdend couveuseleven, want jij vindt dat iemand met een verleden met depressies uit de spotlights zou moeten blijven, omdat dat extra risico's met zich mee zou kunnen brengen.Volgens die redenatie kun je maar beter helemaal nooit meer de deur uit gaan en al helemaal niet deelnemen aan het verkeer, want dat is statistisch gezien een van de gevaarlijkste dingen om te doen, dus ik neem aan dat je dat zelf ook niet doet tenzij je bereid bent om al te sterven. Want zo lang je nog niet klaar bent om dood te gaan kun je dat maar beter vermijden als je reëel wilt zijn.
En niet janken als je een kasplantje wordt door deel te nemen aan het verkeer hč, je hebt zelf bewust voor dat risico gekozen in de wetenschap dat er allemaal gekken rond rijden in moordmachines.Gewoon de consequenties dragen zonder een onvertogen woord te laten vallen ondanks dat anderen de wet hebben overtreden en dat de oorzaak van jouw kasplantheid is.
Jij rekent iemand af op het feit dat hij bepaalde risico's zou hebben genomen, want als je al depressieve klachten hebt zou je de spotlight niet moeten opzoeken volgens jou.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:36 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Hier staan zoveel gekke dingen van jouw kant dat ik even moest bedenken waar ik ga beginnen. Jij hebt het over het leven in een couveuse, niet ik. Blijkbaar leef je het leven niet ten volste als je jezelf niet aftrekt met het woord 'homo' op je voorhoofd geschreven. Ik denk dat je ook een prima tijd kunt hebben zonder dit soort strapatsen uit te halen![]()
En dat je dat vergelijkt met autorijden is best wel gek, maar dat snap je hopelijk zelf ook
Hou eens op!!quote:
Heb niet het idee dat hij zo'n Gordon-type is dat ellende blijft uitmelken. Hij heeft nu alweer best een positief filmpje op zijn Instagram gezet waarin hij onder meer zegt geen stappen naar de verspreider te ondernemen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:35 schreef RipCity het volgende:
Zou Videoland ‘m al volgen de afgelopen dagen voor een docu?!
Y notquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waarin hij onder meer zegt geen stappen naar de verspreider te ondernemen.
Omdat hij dan nog jaren bezig is met die procedure (zie Patricia) en de straffen dan meestal een lachertje zijn. Hij gaat voor zijn geluk, niet voor zijn gelijk.quote:
Volgens NOS zei hij daar achteraan:quote:Op zondag 8 november 2020 22:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ehm, ik meen uit het filmpje begrepen te hebben dat Fred zichzelf iets had aangedaan.. dat hoeft toch niet per se een zelfmoordpoging te zijn?
Ik krijg een heel klein beetje oogkanker van dit verhaal, wat voor een wereld leven deze mensen in?quote:Op zondag 8 november 2020 11:44 schreef Mylene het volgende:
Patty Brard roept ‘leugenachtige’ Fred van Leer op het matje
Patty Brard heeft de ‘leugenachtige’ Fred van Leer op het matje geroepen na zijn beschuldigingen aan het adres van haar Shownieuws-collega Evert Santegoeds. Ze heeft alle partijen zaterdag bij elkaar gebracht om de ruzie te sussen.
Evert Santegoeds ging vrijdagavond in Shownieuws ineens he-le-maal los op Fred van Leer. Hoewel Fred de Privé-baas woensdag zélf heeft gebeld om uitgebreid te vertellen over zijn uitgelekte seksfilmpje en de ellende die daarop volgde, ontkende hij na publicatie ineens een interview te hebben gegeven. Behoorlijk merkwaardig en Evert was dan ook woest.
Patty Brard zat recht tegenover Evert toen hij in Shownieuws losging op Fred en schrok zich een hoedje. “Ik moet je heel eerlijk zeggen: wij zaten hier gisteren in die uitzending en ik hoorde Evert echt harde woorden spreken. Je weet dat als die boos is, dan kan hij boos zijn. Ik kon me er eerlijk gezegd wel wat bij voorstellen.”
Weekend-baas Bart Ettekoven daarop: “Ik begrijp het als hoofdredacteur ook. Wij hebben het ook heel vaak. Dan spreek je iemand, dan heb je een leuk interview met elkaar…”
Patty: “Ja, iemand bélt jou.”
Bart: “Precies, hij werd ook nog gebeld door Fred en vervolgens wordt er dan geroepen: ‘Ik heb nooit een interview gegeven, ik heb hem nooit gesproken.’ Ik kan het me voorstellen, want jij wordt dan als hoofdredacteur als een soort leugenaar weggezet.”
Patty belt manager Fred
Na de uitzending voelde Patty zich niet prettig. “Ik zat gisterenavond in de auto en ik dacht: het zit me toch allemaal niet lekker. Eentje zit er thuis nog steeds doorheen en eentje zit hier woedend. Ergens in het midden is er een waarheid die even op tafel gegooid moet worden, zodat dit niet erger wordt dan het is.”
Patty besloot na de uitzending direct contact op te nemen met Freds manager Conny Schalke-Bax. “Ik heb in de auto nog geappt met de manager van Fred en gezegd: ‘Moet je horen, ik wil me nergens mee bemoeien, maar er gaat hier toch echt iets verkeerd.’”
De tv-diva was bezorgd over de fragiele emotionele toestand van Fred. Hij heeft immers net een zelfmoordpoging achter de rug. “Als we iets niet kunnen gebruiken, is dat Fred op dit moment met modder gaat gooien en ook weer modder terugkrijgt, want dat is in zijn situatie het slechtste wat er er kan gebeuren.”
Fred en Evert begraven strijdbijl
Het lukte uiteindelijk om de partijen samen te brengen. “Lang verhaal kort gemaakt: Fred heeft mij vanochtend gebeld en ik heb ze met zijn manager en met Evert bij elkaar aan de telefoon gebracht. Uiteindelijk hebben ze de strijdbijl begraven.”
Wat hebben ze tegen elkaar gezegd? “Ik weet niet precies wat ze met elkaar hebben besproken en daar wilde ik me ook absoluut niet mee bemoeien. Ik wilde alleen dat er contact kwam.”
Bart: “Maar had Fred nou wel of niet dat interview gedaan?”
Patty: “Hij heeft zeker dat interview gedaan, maar ja, laat ik het zo zeggen: ze hadden allemaal een beetje gelijk, maar ik was wel pro-Evert. Het kan niet waar zijn dat je iemand belt om iets recht te zetten om dan vervolgens te zeggen: ‘Zo had ik het niet geschreven willen zien.’ Dan kijk je het even na.”
bron
zie ook Heftig: Evert Santegoeds kotst op ‘leugenachtige’ Fred van Leer Met Fred die de Privé door kamer smijt, wat nu kennelijk toneel was omdat hij wel een interview had gegeven.
quote:Twee mannen met vuurwapen overvallen woning Fred van Leer en delen klappen uit
Twee mannen die zich voordeden als pakketbezorgers van PostNL hebben woensdagochtend de woning van Fred van Leer overvallen op de Mathenesserlaan. Omstreeks 07.45 uur werd de man die opendeed - de politie wil niet bevestigen dat het om Fred van Leer zelf gaat - bedreigd met een vuurwapen en kreeg klappen.
Het slachtoffer raakte lichtgewond en is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht. De overvallers gingen er rennend vandoor in de richting van de C.P. Tielestraat. De politie is nog naar hen op zoek, maar heeft wel een vuurwapen gevonden.
Het lijkt er niet op dat de overvallers iets hebben buitgemaakt. ,,Maar dat moet nog wel goed worden onderzocht’’, aldus een politiewoordvoerder, die ook nog niets kon vertellen over de aanleiding voor de overval.
Inderdaad, postnl om 7:45 dat kan natuurlijk helemaal niet. Verzonnen verhaal is ook aandacht.quote:
Ja daarom moest ie vast ook naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 november 2020 10:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad, postnl om 7:45 dat kan natuurlijk helemaal niet. Verzonnen verhaal is ook aandacht.
Maar wel een gekneusde rib en die gasten hebben wel klappen gehadquote:Op woensdag 18 november 2020 10:29 schreef Piperidine het volgende:
Hij heeft een update op zijn Instagram gezet.
Inderdaad overvallen, bedreigd met vuurwapen, maar geen klappen gehad.
Of volgens Boulevard....een ripquote:Op woensdag 18 november 2020 10:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar wel een gekneusde rib en die gasten hebben wel klappen gehad
quote:De mannen bedreigden hem met een een vuurwapen, meldt de politie. Fred raakte hierbij lichtgewond en liep een gekneusde rip op.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of volgens Boulevard....een rip.
[..]
Via Google is zo'n beetje elk adres van bekende Nederlanders wel te vindenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook fijn, we wisten al in elke straat hij woonde, nu met al die politie in de open deur, weet iedereen ook zijn huisnummer....
Weer niet zo slim van de fotograaf
😂😂😂quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
[..]
Ja die gekneusde rib snap ik ook niet zo, maar goed. Belangrijkste is dat ie voor de rest ok is en blijft, kan me voorstellen dat je hier mentaal wel weer een tik van krijgt.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar wel een gekneusde rib en die gasten hebben wel klappen gehad
Een traphek of leuning kan ook pijn doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die gekneusde rib snap ik ook niet zo, maar goed. Belangrijkste is dat ie voor de rest ok is en blijft, kan me voorstellen dat je hier mentaal wel weer een tik van krijgt.
Gelukkig heeft ie heel veel goede mensen om zich heenquote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die gekneusde rib snap ik ook niet zo, maar goed. Belangrijkste is dat ie voor de rest ok is en blijft, kan me voorstellen dat je hier mentaal wel weer een tik van krijgt.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
[..]
O? Dus hij heeft erom gevraagd?quote:Op woensdag 18 november 2020 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Deze gozer doet ook alles aan om in de publiciteit te komen.
Nee hoor, je hebt gewoon steeds meer 'bekende' Nederlanders die na een overval alsnog de publiciteit opzoeken en jankend hun verhaal op instagram doen. Alles voor de views en likes.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:16 schreef An_0_Niem het volgende:
Nou nou, wat een overvallen ineens op bekende Nederlanders. Waar komt dit zo vandaan? Want het gebeurt opvallend veel de laatste tijd.
Beiden mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Juist lekker laten afberen door postnl en daarna zeuren over een overvalquote:Op woensdag 18 november 2020 13:29 schreef KingRoland het volgende:
RIP voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |