abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 november 2020 @ 18:59:18 #101
22592 crew  Ole
pi_196078373
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:49 schreef potjecreme het volgende:
Patricia Paay droeg het met meer waarde.
Blijkt maar weer dat elk mens anders is.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196078402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Blijkt maar weer dat elk mens anders is.
Helaas kreeg zij niet zoveel medeleven. Dat mogen "wij" ons wel aantrekken.
pi_196078424
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Helaas kreeg zij niet zoveel medeleven. Dat mogen "wij" ons wel aantrekken.
Ik ben juist blij dat we als samenleving op dat vlak blijkbaar vooruitgang boeken en dat victim blaming steeds minder de overhand heeft.
pi_196078857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat we als samenleving op dat vlak blijkbaar vooruitgang boeken en dat victim blaming steeds minder de overhand heeft.
Ik ben bang dat het verschil meer zit in de gunfacfor en populariteit van Fred, zowel binnen de showbizz als bij "het volk". Paay is een stuk minder geliefd, volgens mij.
pi_196078977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het verschil meer zit in de gunfacfor en populariteit van Fred, zowel binnen de showbizz als bij "het volk". Paay is een stuk minder geliefd, volgens mij.
Ja Paay is bekender en was ook voor dat filmpje iemand waar men graag de spot mee dreef. Fred is niet per se bekend bij dat conservatieve zure publiek dat graag zulke uitlatingen doet en heeft wat meer een echte eigen fanbase die empowerend werkt.

Maar vooralsnog ga ik uit van het positieve: dat men tegenwoordig iets beter wat victim blaming is en dat het stoppen daarmee heel belangrijk is in de bestrijding van dit probleem, omdat men de verspreiding dan niet meer voor zichzelf kan rechtvaardigen.
  Miss 200.000.000! donderdag 5 november 2020 @ 19:27:06 #106
367000 roos94
pi_196078979
Patries wilde ook zelfmoord plegen
  donderdag 5 november 2020 @ 19:27:53 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196078996
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:
Wat fijn dat voor Fred een uitzondering gemaakt kan worden als het om een crisisopname gaat.

Het zou heel wat doden gescheeld hebben als voor vele verwarden als Fred een spoedplaats bemachtigd kon worden, maar helaas.
White privilege, ik snap het nu.
Joh sodemieter op man. Hij is kwetsbaar, dat is duidelijk, en had gewoon de hulp nodig.
Crisisdienst is er voor iedereen

Knap dat hij dit deelt, ik hoop dat hij die schaamte weg kan mikken en ik hoop dat meer mensen eens niet zo debiel narrow minded gaan zijn over wat anderen in de slaapkamer uitspoken ofzo.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196079106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja Paay is bekender en was ook voor dat filmpje iemand waar men graag de spot mee dreef. Fred is niet per se bekend bij dat conservatieve zure publiek dat graag zulke uitlatingen doet en heeft wat meer een echte eigen fanbase die empowerend werkt.

Maar vooralsnog ga ik uit van het positieve: dat men tegenwoordig iets beter wat victim blaming is en dat het stoppen daarmee heel belangrijk is in de bestrijding van dit probleem, omdat men de verspreiding dan niet meer voor zichzelf kan rechtvaardigen.
Ja ik hoop natuurlijk ook heel erg dat het zo werkt.

Fred spreekt inderdaad een grote groep vrouwen aan en dat doet-ie heel goed. Met zijn lijn bij Shoeby richt hij zich op allerlei soorten vrouwen en maten en dat kweekt natuurlijk ook wel sympathie. En je ziet juist dat heel veel van die vrouwen voor hem opkomen op de sociaal.
pi_196079124
Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd, en respecteer ieders reactie op een gebeurtenis.

Ik kan me alleen niet voorstellen dat het rondgaan van zo’n filmpje zo erg voor iemand is.
Ik heb niks gezien, hoef het ook niet te zien, maar wat kan nou zo erg zijn dat je dood wilt?
Misschien denk ik er te licht over hoor, maar kan het me gewoon écht niet voorstellen.
  Miss 200.000.000! donderdag 5 november 2020 @ 19:33:47 #110
367000 roos94
pi_196079151
quote:
80s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd, en respecteer ieders reactie op een gebeurtenis.

Ik kan me alleen niet voorstellen dat het rondgaan van zo’n filmpje zo erg voor iemand is.
Ik heb niks gezien, hoef het ook niet te zien, maar wat kan nou zo erg zijn dat je dood wilt?
Misschien denk ik er te licht over hoor, maar kan het me gewoon écht niet voorstellen.
Dat heb ik ook inderdaad. Tenzij het echt heftig is zoals je laten onderschijten ofzo
pi_196079177
quote:

Ik denk dat er mensen zijn die nog maar weinig rationeel denken, op zo'n moment. Zeker als je een bepaalde voorbeeldfunctie hebt, zeg maar.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 5 november 2020 @ 19:37:22 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196079279
quote:

Kwetsbare persoon

Plus je weet niet wat voor bak aan vreselijke berichten hij over zich heen heeft gekregen via social media. Dat plus catastroferende gedachten... Kan flink mislopen
pi_196079306
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk dat er mensen zijn die nog maar weinig rationeel denken, op zo'n moment. Zeker als je een bepaalde voorbeeldfunctie hebt, zeg maar.
Zeker snap ik, maar ik zag zojuist zijn filmpje (edit; niet HET filmpje). Woensdag lekken, zondag een zelfmoord poging doen. Dan heb je wel de tijd om weer rationele momenten te hebben.
Anyway, het doet verder niets af aan de ernstige gevolgen die dit soort ‘geintjes’ hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 19:42:04 ]
pi_196079354
Het is ook maar net hoe je in elkaar zit. Mensen die wat gevoeliger zijn trekken zich dit misschien meer aan dan mensen die schijt aan alles hebben.

En zo'n filmpje als dit met een BN'er zal ook ook wel in het buitenland opduiken en gedeeld worden. Dit beperkt zich niet tot alleen Nederland.
pi_196079443
Voor degenen die zo nieuwsgierig naar hoe je hier zo slecht op kan gaan: kijk gewoon het filmpje op Fred zijn Insta, want hij beschrijft van moment tot moment wat er door hem heen ging.
pi_196079489
quote:

Snap zeker wel wat je bedoelt. Bij hem speelt misschien ook mee dat hij erbovenop ook nog eens allerlei negatieve reacties kreeg.
Heb zelf in mijn jonge jaren ook zoiets aan de hand gehad en weet nog wel dat ik het het ergste vond dat mijn vader het zou zien. En ja rationeel kun je dan denken dat (bijna) iedereen seks heeft en mijn vader dat ook heus wel weer, maar toch.

Bij Fred kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er ook een zweem van homofobie meespeelt in de reacties. Een bepaalde gevoeligheid, ook door zijn pestverleden, zal misschien oom een rol spelen.
pi_196079539
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef Chia het volgende:
Voor degenen die zo nieuwsgierig naar hoe je hier zo slecht op kan gaan: kijk gewoon het filmpje op Fred zijn Insta, want hij beschrijft van moment tot moment wat er door hem heen ging.
Na het zien daarvan post ik mijn post. Staat overigens ook los daarvan eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 19:46:07 ]
pi_196079549
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Kwetsbare persoon

Plus je weet niet wat voor bak aan vreselijke berichten hij over zich heen heeft gekregen via social media. Dat plus catastroferende gedachten... Kan flink mislopen
Ik denk dat uiteindelijk iedereen er wel slecht op gaat als er een filmpje van een van je meest vernederende ervaring (ook het maken van het filmpje was niet vrijwillig, wat bij veel seksfilmpjes die bijv. lekken door een hacker wel het geval is) ooit zich plotseling exponentieel blijkt te verspreiden.

Bovendien meen ik me uit zijn docu te herinneren dat zoiets sowieso een van zijn grootste nachtmerries is en dat hij daarom in principe ook vrijwel niet (seks)date.
pi_196079579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik denk dat uiteindelijk iedereen er wel slecht op gaat als er een filmpje van een van je meest vernederende ervaring (ook het maken van het filmpje was niet vrijwillig, wat bij veel seksfilmpjes die bijv. lekken door een hacker wel het geval is) ooit zich plotseling exponentieel blijkt te verspreiden.

Bovendien meen ik me uit zijn docu te herinneren dat zoiets sowieso een van zijn grootste nachtmerries is en dat hij daarom in principe ook vrijwel niet (seks)date.
Zeker, maar slecht gaan en dood willen, daar zitten nog wel wat momenten tussen. Anyway wellicht te off topic, maar ik ben geen mod hier.
pi_196079587
Filmpje gezien maar vindt het nog steeds overtrokken.

Als luxe poes en iemand die graag in de spotlight staat had hij ook kunnen posten. Zo nu hoor ik erbij na, Kim K. Pamela A. en Paris H nu een filmpje van Fred van L.

Daarna een hysterische post met een cryptische boodschap aan de hufter die het heeft gepost.

Maar goed makkelijk praten vanaf de zijlijn.
pi_196079740
quote:

[..]

Ja kun je zien dat het niet vrijwillig is? Of heeft hij dat gezegd?
  donderdag 5 november 2020 @ 19:54:37 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196079771
quote:

[..]

De stap zetten richting en daadwerkelijk een suïcidepoging doen zijn echt wel heel heftig. Dat is niet per se een manier van omgaan die normaal is.

Doet niets af aan de ernstig hiervan en ik zeg daarbij ook zeker niet dat hij zich aanstelt of weet ik wat.
Dat hij kwetsbaar is als persoon, dat wel. Hoop dat hij goede nazorg krijgt en begeleiding bij weerbaarder worden.

Laatste wat je zegt, geen idee, niet gezien. Lijkt me idd niet makkelijk te daten of casual (creatieve) seks te hebben als je hem bent iig.
pi_196079796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja kun je zien dat het niet vrijwillig is? Of heeft hij dat gezegd?
Heeft hij gezegd. https://www.mediacourant.(...)is-ziedend-op-sbs-6/
quote:
Het filmpje is níet vrijwillig tot stand gekomen, vervolgt Fred. “Het gebeurt niet vrijwillig. Het is in die zin ook geen seksfilmpje. Dat je het samen maakt en dat een hacker het van je telefoon haalt en deelt. Het is echt allemaal te erg.”
pi_196079851
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:47 schreef potjecreme het volgende:
Filmpje gezien maar vindt het nog steeds overtrokken.

Als luxe poes en iemand die graag in de spotlight staat had hij ook kunnen posten. Zo nu hoor ik erbij na, Kim K. Pamela A. en Paris H nu een filmpje van Fred van L.

Daarna een hysterische post met een cryptische boodschap aan de hufter die het heeft gepost.

Maar goed makkelijk praten vanaf de zijlijn.
Over luxe poes gesproken, ik snapte de meerwaarde niet echt dat hij zei dat zo'n kliniek niet luxe is. Verder wel eens met jouw post. Ik vrees dat door deze emotionele video meer nieuwsgierigheid in mensen gewekt gaat worden. Als hij het wat laconieker gebracht had was dit toch minder het geval geweest denk ik. Maar we hebben inderdaad makkelijk praten.
pi_196079886
quote:
Dank, had het helemaal verkeerd ingevuld. Ging ervanuit dat de man die het filmde ook degene was die het had verspreid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')