Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:
Wat fijn dat voor Fred een uitzondering gemaakt kan worden als het om een crisisopname gaat.
Het zou heel wat doden gescheeld hebben als voor vele verwarden als Fred een spoedplaats bemachtigd kon worden, maar helaas.
White privilege, ik snap het nu.
Geen ervaring gelukkig, maar er bestaat toch zoiets als crisisdienst? Dat functioneert dan niet?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.
Als ik zie huilen moet ik meestal ookquote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meeleven mag, tuurlijk. Ik vind het ook kut voor hem. Maar ik zit niet met tranen in mijn ogen naar zijn video te kijken ofzo. Misschien te nuchter, dunno.
Niet weten dat homo's juist gemarginaliseerd worden en een minderheidsgroep zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:
Wat fijn dat voor Fred een uitzondering gemaakt kan worden als het om een crisisopname gaat.
Het zou heel wat doden gescheeld hebben als voor vele verwarden als Fred een spoedplaats bemachtigd kon worden, maar helaas.
White privilege, ik snap het nu.
Hij brengt zichzelf toch in zo'n positie?quote:Op donderdag 5 november 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind hem geen God en ik doe ook niet #jesuisFred, maar wat is er verder niet normaal aan meeleven met zo iemand en met zo'n filmpje? Vond het dapper van hem en best aangrijpend om te zien. Ik heb ook een beetje gehuild (nu huil ik snel, maar toch). Vind dat empathie hebben, weinig mis mee.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:14 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Hij brengt zichzelf toch in zo'n positie?
Ik kreeg de indruk dat die overbelast is ofzo? Ik weet het fijne er ook niet van.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen ervaring gelukkig, maar er bestaat toch zoiets als crisisdienst? Dat functioneert dan niet?
Ervaring mee?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:35 schreef roos94 het volgende:
Op zich valt het filmpje wel mee toch? Heb het niet gezien maar wat ik hoorde is hij gewoon aan het fappen met wat woorden op zn buik. Poe poe. Is niet zo hysterisch als "golden shower Paay" of een video dat hij een 35 cm zwarte donkeycock via achter naar binnen laat verdwijnen.. of een drol pijpen.
Niet in Nederland. Hier worden ze tot halfgoden vereerd en hebben wel degelijk een voorkeurspositie, die ze zelf ook graag opeisen. In dit land schieten we overal in door, dus ook om de LGDSFTYHDGHJI club tot iets heel bijzonders en speciaal te maken terwijl de bedoeling is om het 'normaal' te maken wat eigenlijk al normaal was voor Nederlandse begrippen.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet weten dat homo's juist gemarginaliseerd worden en een minderheidsgroep zijn.
Ik wou net zeggen, zo’n beetje elke presentator op televisie is heuxmeauxquote:Op donderdag 5 november 2020 18:39 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Niet in Nederland. Hier worden ze tot halfgoden vereerd en hebben wel degelijk een voorkeurspositie, die ze zelf ook graag opeisen. In dit land schieten we overal in door, dus ook om de LGDSFTYHDGHJI club tot iets heel bijzonders en speciaal te maken terwijl de bedoeling is om het 'normaal' te maken wat eigenlijk al normaal was voor Nederlandse begrippen.
Niet met geld, niet met huidskleur maar wel een bekende Nederlander, ook een privilege!quote:Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.
Voor zover ik begrepen heb heeft hij al een verleden met psychische klachtenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Die zelfmoordpoging zal wel net zoiets zijn als die van barbie. Aandacht
Barbie ook. Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb heeft hij al een verleden met psychische klachten
Voor deze discussie kun je een topic openen in R&Pquote:Op donderdag 5 november 2020 18:50 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Niet met geld, niet met huidskleur maar wel een bekende Nederlander, ook een privilege!
En heel lullig gezegd; hij was schijnbaar een gevaar voor zichzelf, niet voor anderen. In tegenstelling tot vele anderen die dus konden fluiten naar een opname, en dus ook onschuldige burgers meenamen in hun waan.
Dat met het trekken van de beurs toch word overgegaan tot acute hulp zoals bij jouw kennis is ook te schandalig voor woorden! Niet zijn schuld natuurlijk. Hoop wel dat het goed is gekomen met hem?
Maar we weten het niet. Dit is speculerenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Barbie ook. Het één sluit het ander niet uit.
Waarom? Daar heb ik niks te zoeken en ik ben er wel klaar mee, met die hele Fred. Veel plezier ermee, met deze borderliner. Gordon is er niks bij.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor deze discussie kun je een topic openen in R&P
Ik ook niet, maar ik vind medeleven voelen en dat uitspreken niet gelijk een teken van doorslaan, maar misschien ben ik daar dan weer wat nuchterder in en begrijp ik wat beter dat elk mens daarin verschillend is.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meeleven mag, tuurlijk. Ik vind het ook kut voor hem. Maar ik zit niet met tranen in mijn ogen naar zijn video te kijken ofzo. Misschien te nuchter, dunno.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |