Ja daarom moest ie vast ook naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 november 2020 10:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad, postnl om 7:45 dat kan natuurlijk helemaal niet. Verzonnen verhaal is ook aandacht.
Maar wel een gekneusde rib en die gasten hebben wel klappen gehadquote:Op woensdag 18 november 2020 10:29 schreef Piperidine het volgende:
Hij heeft een update op zijn Instagram gezet.
Inderdaad overvallen, bedreigd met vuurwapen, maar geen klappen gehad.
Of volgens Boulevard....een ripquote:Op woensdag 18 november 2020 10:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar wel een gekneusde rib en die gasten hebben wel klappen gehad
quote:De mannen bedreigden hem met een een vuurwapen, meldt de politie. Fred raakte hierbij lichtgewond en liep een gekneusde rip op.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of volgens Boulevard....een rip.
[..]
Via Google is zo'n beetje elk adres van bekende Nederlanders wel te vindenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook fijn, we wisten al in elke straat hij woonde, nu met al die politie in de open deur, weet iedereen ook zijn huisnummer....
Weer niet zo slim van de fotograaf
😂😂😂quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
[..]
Ja die gekneusde rib snap ik ook niet zo, maar goed. Belangrijkste is dat ie voor de rest ok is en blijft, kan me voorstellen dat je hier mentaal wel weer een tik van krijgt.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar wel een gekneusde rib en die gasten hebben wel klappen gehad
Een traphek of leuning kan ook pijn doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die gekneusde rib snap ik ook niet zo, maar goed. Belangrijkste is dat ie voor de rest ok is en blijft, kan me voorstellen dat je hier mentaal wel weer een tik van krijgt.
Gelukkig heeft ie heel veel goede mensen om zich heenquote:Op woensdag 18 november 2020 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die gekneusde rib snap ik ook niet zo, maar goed. Belangrijkste is dat ie voor de rest ok is en blijft, kan me voorstellen dat je hier mentaal wel weer een tik van krijgt.
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
[..]
O? Dus hij heeft erom gevraagd?quote:Op woensdag 18 november 2020 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Deze gozer doet ook alles aan om in de publiciteit te komen.
Nee hoor, je hebt gewoon steeds meer 'bekende' Nederlanders die na een overval alsnog de publiciteit opzoeken en jankend hun verhaal op instagram doen. Alles voor de views en likes.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:16 schreef An_0_Niem het volgende:
Nou nou, wat een overvallen ineens op bekende Nederlanders. Waar komt dit zo vandaan? Want het gebeurt opvallend veel de laatste tijd.
Beiden mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Juist lekker laten afberen door postnl en daarna zeuren over een overvalquote:Op woensdag 18 november 2020 13:29 schreef KingRoland het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |