abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196000213
Fred van Leer wordt getroffen door een enorm persoonlijk drama. Er is een zeer heftige seksvideo van de presentator uitgelekt. Dat was donderdagavond het openingsnieuws van Shownieuws. De presentatoren van Shownieuws zaten naar eigen zeggen met een ‘knoop in de maag’ aan de desk, maar vonden toch dat ze het nieuws moesten brengen. “We beginnen de uitzending met een verschrikkelijke avond voor Fred van Leer, Albert“, begon presentatrice Dyantha Brooks.
Albert trok daarop een zeer ernstig gezicht. “Ja, ik begin de avond met een diepe zucht. Toen ik hier de redactie binnenkwam, was er een video ontdekt en aangereikt via Instagram waarop je Fred van Leer ziet in een situatie waarin je Fred van Leer niet wil zien en hij zichzelf ook niet wil zien.”

Het filmpje werd niet uitgezonden in Shownieuws. “We gaan het filmpje natuurlijk niet delen, want dat is strafbaar, het is duidelijk gefilmd door iemand die door Fred van Leer uitgenodigd is en Fred waarschijnlijk onder invloed van iets heeft gebracht. Hij laat hem dingen doen die gewoon echt verschrikkelijk zijn om te zien.”

Story-baas Guido den Aantrekker: “Maar seksueel bedoel je dan? Ik denk dat we dat wel even moeten duiden.”

Albert: “Onder andere, ja. Ik vind dat we zo min mogelijk moeten duiden.”

Guido: “Ja, maar anders blijft het natuurlijk wel een beetje vaag denk ik.”

Albert: “Ja, maar dat is zo’n ontzettend precair verhaal. Aan de ene kant is het een filmpje dat je gezien hebt en het is niet alleen seksueel, maar ook intimiderend en zelfs discriminerend, laat ik dat ook zeggen. Er wordt duidelijk een soort statement gemaakt tegen homo’s, dat kan ik toch wel zo zeggen op die manier. Het is heel triest.”

Dyantha: “Iedereen mag weten dat we allemaal met een enorme knoop in onze maag deze show in zijn gegaan.”

Deskundige Anouk Smulders: “Kijk het niet, deel het niet, schenk er geen aandacht aan.”

Albert: “We zijn een shownieuwsprogramma, dus als zoiets gebeurt moet je het melden. Fred is hartstikke bekend. We laten echter niets zien en beschrijven ook niet expliciet wat er te zien is. We roepen ook op om het niet te delen.”

Fred van Leer ontvangt op sociale media veel steunbetuigingen. Mensen die het filmpje gezien hebben zijn in shock; sommigen spreken van een ‘rape video’. Naar verluidt is Fred gisterenavond naar de politie gegaan.

In de zomer lekten expliciete naaktfoto’s uit van Ferry Doedens, waarop te zien hoe hij zichzelf aan het masturberen was. Die werden uiteindelijk verwijderd van intetnet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Spellchecker maandag 2 november 2020 @ 13:54:31 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196000348
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:43 schreef superniger het volgende:
Fred van Leer wordt getroffen door een enorm persoonlijk drama. Er is een zeer heftige seksvideo van de presentator uitgelekt. Dat was donderdagavond het openingsnieuws van Shownieuws. De presentatoren van Shownieuws zaten naar eigen zeggen met een ‘knoop in de maag’ aan de desk, maar vonden toch dat ze het nieuws moesten brengen. “We beginnen de uitzending met een verschrikkelijke avond voor Fred van Leer, Albert“, begon presentatrice Dyantha Brooks.
Albert trok daarop een zeer ernstig gezicht. “Ja, ik begin de avond met een diepe zucht. Toen ik hier de redactie binnenkwam, was er een video ontdekt en aangereikt via Instagram waarop je Fred van Leer ziet in een situatie waarin je Fred van Leer niet wil zien en hij zichzelf ook niet wil zien.”

Het filmpje werd niet uitgezonden in Shownieuws. “We gaan het filmpje natuurlijk niet delen, want dat is strafbaar, het is duidelijk gefilmd door iemand die door Fred van Leer uitgenodigd is en Fred waarschijnlijk onder invloed van iets heeft gebracht. Hij laat hem dingen doen die gewoon echt verschrikkelijk zijn om te zien.”

Story-baas Guido den Aantrekker: “Maar seksueel bedoel je dan? Ik denk dat we dat wel even moeten duiden.”

Albert: “Onder andere, ja. Ik vind dat we zo min mogelijk moeten duiden.”

Guido: “Ja, maar anders blijft het natuurlijk wel een beetje vaag denk ik.”

Albert: “Ja, maar dat is zo’n ontzettend precair verhaal. Aan de ene kant is het een filmpje dat je gezien hebt en het is niet alleen seksueel, maar ook intimiderend en zelfs discriminerend, laat ik dat ook zeggen. Er wordt duidelijk een soort statement gemaakt tegen homo’s, dat kan ik toch wel zo zeggen op die manier. Het is heel triest.”

Dyantha: “Iedereen mag weten dat we allemaal met een enorme knoop in onze maag deze show in zijn gegaan.”

Deskundige Anouk Smulders: “Kijk het niet, deel het niet, schenk er geen aandacht aan.”

Albert: “We zijn een shownieuwsprogramma, dus als zoiets gebeurt moet je het melden. Fred is hartstikke bekend. We laten echter niets zien en beschrijven ook niet expliciet wat er te zien is. We roepen ook op om het niet te delen.”

Fred van Leer ontvangt op sociale media veel steunbetuigingen. Mensen die het filmpje gezien hebben zijn in shock; sommigen spreken van een ‘rape video’. Naar verluidt is Fred gisterenavond naar de politie gegaan.

In de zomer lekten expliciete naaktfoto’s uit van Ferry Doedens, waarop te zien hoe hij zichzelf aan het masturberen was. Die werden uiteindelijk verwijderd van internet.
pleonasme

verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat hij/zij doet maar hou er rekening mee dat de beelden kunnen uitlekken ....
pi_196000355
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:54 schreef maily het volgende:

[..]

pleonasme

verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat hij/zij doet maar hou er rekening mee dat de beelden kunnen uitlekken ....
Want je kan niet aan de pik van een ander trekken?
  Spellchecker maandag 2 november 2020 @ 13:56:10 #4
197773 crew  maily
pi_196000364
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:55 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Want je kan niet aan de pik van een ander trekken?
dan is het geen masturberen
pi_196000370
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:56 schreef maily het volgende:

[..]

dan is het geen masturberen
oh
pi_196000621
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:56 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

oh
_O- _O- _O-
-nee-
pi_196001592
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:56 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

oh
😂
pi_196003719
quote:
Het management laat weten dat Fred erg moe is, maar dat het goed met hem gaat. "Fred is inmiddels naar een onbekende locatie vertrokken om bij te komen, maar is dankbaar voor iedereen die met hem meeleeft. Hij vindt het hartverwarmend en wil iedereen dan ook enorm bedanken. Alle mooie en bijzondere berichten geven hem steun en kracht."
op rtlboulevard
pi_196004147
Er wordt overal gesuggereerd dat hij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan, een zware mentale inzinking of een zware aanval (hart/ hyperventilatie) lijkt me voor de hand liggender.
  Spellchecker maandag 2 november 2020 @ 17:37:43 #10
197773 crew  maily
pi_196004239
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

op rtlboulevard
Nou .... da's mooi
pi_196008102
Ik heb het filmpje wel gezien moet ik eerlijk zeggen, maar heftige sextape nou nou.
Het is eerder ontzettend sneu en zielig dat hij in een privé moment wordt gefilmd terwijl hij zó knetter stoned aan een joint aan het hijsen is dat hij het ook allemaal niet helder meekrijgt.

*Nee ik heb geen link naar het filmpje dus dm hoeft niet

[ Bericht 10% gewijzigd door Anouk83 op 02-11-2020 20:41:08 (Tekst aangepast ) ]
pi_196008397
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Er wordt overal gesuggereerd dat hij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan, een zware mentale inzinking of een zware aanval (hart/ hyperventilatie) lijkt me voor de hand liggender.
Ik dacht daar inmiddels ook wel aan.
Een soort mental breakdown waarbij toch wel ‘acute’ hulp nodig was. Wie weet met dreiging zichzelf iets aan te doen.
  maandag 2 november 2020 @ 20:48:20 #13
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196008453
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 20:30 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb het filmpje wel gezien moet ik eerlijk zeggen, maar heftige sextape nou nou.
Het is eerder ontzettend sneu en zielig dat hij in een privé moment wordt gefilmd terwijl hij zó knetter stoned aan een joint aan het hijsen is dat hij het ook allemaal niet helder meekrijgt.

*Nee ik heb geen link naar het filmpje dus dm hoeft niet
Wat was er eigenlijk discriminerend aan? Of heeft Kwalbert daar ook over lopen overdrijven?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_196008794
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Wat was er eigenlijk discriminerend aan? Of heeft Kwalbert daar ook over lopen overdrijven?
Op z'n buik (die van Fred) stond met viltstift iets van "homo f*ck the system" ofzoiets. Discriminerend naar homo's bedoelde Kwalbert dus. De maker sprak ook geen accentloos Nederlands, en in bepaalde culturen is homoseksualiteit ook reden tot discriminatie zal ik maar netjes zeggen
pi_196009053
Filmpje nog steeds niet gezien en dat is oke.
-nee-
pi_196012902
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef Marsenal het volgende:
#metoo, ik heb gelukkig geen vrienden die dat delen. Zou ze ook direct ontvrienden
  dinsdag 3 november 2020 @ 00:55:48 #17
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_196012937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

#metoo, ik heb gelukkig geen vrienden die dat delen. Zou ze ook direct ontvrienden
Yeah, right. Iedereen wil dat filmpje zien, whatever. Fred is gewoon een mens, al is het een klootzak irl.
pi_196015032
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2020 00:55 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Yeah, right. Iedereen wil dat filmpje zien, whatever. Fred is gewoon een mens, al is het een klootzak irl.
Ik heb die behoefte niet.
pi_196015354
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 08:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb die behoefte niet.
Ik ook niet. Ik ben wel wat beters te doen dan een sexvideo te bekijken van een BN'er waar ik sowieso al vrij weinig mee heb.
pi_196019237
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef Marsenal het volgende:
En stiekem maar hopen dat iemand jou een pm stuurt met linkje :')
pi_196019794
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_196022190
Hoe dom ben je dan ook om jezelf te laten filmen.
pi_196023636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, victim blaming! Woohoo!

Ik heb ook foto's en filmpjes van mijn sekspartner. Dan is het mijn verantwoordelijkheid om die niet te verspreiden. Niet die van mijn partner.
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:15:20 #24
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196023657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:14 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik heb ook foto's en filmpjes van mijn sekspartner. Dan is het mijn verantwoordelijkheid om die niet te verspreiden. Niet die van mijn partner.
Ook niet per DM? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_196023680
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zeker niet.

Wel op bepaalde sites. Die ik helaas voor jou niet ga noemen. (overigens zeker in overleg :))
pi_196023744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:14 schreef babylon het volgende:

[..]

Wil je niet dat er een sexfilmpje in omloop komt, maak geen sex filmpje. Hoe dom ben je in 2020 met alle voorbeelden om jezelf te filmen. Natuurlijk is de dader de verspreider enorm fout, alleen koop je er achteraf als slachtoffer weinig voor. Schade is al gedaan.

Daarom dus beter nadenken de volgende keer Fredje. :)
pi_196023768
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat vadsige neukende fokkers wil je toch niet zien. :{
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:25:06 #28
459912 FlippingCoin
pi_196023889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:16 schreef babylon het volgende:

[..]

Zeker niet.

Wel op bepaalde sites. Die ik helaas voor jou niet ga noemen. (overigens zeker in overleg :))
Nou zeg dat vind ik nou weer een soort bijzonder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:25:25 #29
459912 FlippingCoin
pi_196023895
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wat vadsige neukende fokkers wil je toch niet zien. :{
Nee. :@
pi_196024002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wil je niet dat er een sexfilmpje in omloop komt, maak geen sex filmpje. Hoe dom ben je in 2020 met alle voorbeelden om jezelf te filmen. Natuurlijk is de dader de verspreider enorm fout, alleen koop je er achteraf als slachtoffer weinig voor. Schade is al gedaan.

Daarom dus beter nadenken de volgende keer Fredje. :)
Wil je niet dat je wordt gesist op straat, kleed je normaal.
Wil je niet dat je in elkaar wordt geslagen om je geaardheid, loop dan niet hand in hand.
Wil je niet vermoord worden, blijf dan binnen.

Fred deed N I K S fout.
pi_196024016
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou zeg dat vind ik nou weer een soort bijzonder.
Als jij ook op die site zit, kun je ze gewoon zien :)

Maar ik ga dat hier niet adverteren, andere hobby :P
pi_196024192
quote:
[img]https://[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 3 november 2020 16:30 schreef babylon het volgende:

[..]

Wil je niet dat je wordt gesist op straat, kleed je normaal.
Wil je niet dat je in elkaar wordt geslagen om je geaardheid, loop dan niet hand in hand.
Wil je niet vermoord worden, blijf dan binnen.

Fred deed N I K S fout.
Ja leuk hoor. Leef jij in Disneyland ofzo? Met een beetje realiteitszin weet je dat sommige dingen een effect hebben hoe slecht en fout dat ook is. Loop je in de zomer met een kort rokje als vrouw, dan krijg je geheid marokkaantjes met gesis achter je aan. Dat is hoe dit werkt.

Je hebt alleen invloed op wat JIJ doet.
pi_196024233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja leuk hoor. Leef jij in Disneyland ofzo? Met een beetje realiteitszin weet je dat sommige dingen een effect hebben hoe slecht en fout dat ook is. Loop je in de zomer met een kort rokje als vrouw, dan krijg je geheid marokkaantjes met gesis achter je aan. Dat is hoe dit werkt.

Je hebt alleen invloed op wat JIJ doet.
Dan nog is het niet jouw fout, ook al kun jij er het makkelijkst wat aan doen.
pi_196024277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:39 schreef babylon het volgende:

[..]

Dan nog is het niet jouw fout, ook al kun jij er het makkelijkst wat aan doen.
Dat heb ik nergens gezegd. Uiteraard ligt de fout bij de andere partij die iets negatiefs doet.
pi_196024291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd. Uiteraard ligt de fout bij de andere partij die iets negatiefs doet.
En toch zeg je dat Fred (ook) iets fout doet.
pi_196025083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
Wellicht is hij niet van slag vanweg de beelden maar wel van wege het geschonden vertrouwen in zijn seks partner(s).
pi_196026699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef babylon het volgende:

[..]

En toch zeg je dat Fred (ook) iets fout doet.
Kinderlijk naief zijn of te goed van vertrouwen zou ik persoonlijk wel als een fout beschouwen.
-nee-
pi_196031260
De vraag daargelaten of het verstandig is je te laten filmen door wie dan ook, Fred was zó van de wereld met z'n joint, ik had niet het idee dat hij überhaupt meekreeg dat hij werd gefilmd
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:36:44 #39
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_196032651
Gelul = weg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:45:51 #40
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196032905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:36 schreef static het volgende:
Gelul = weg.
Geen plek voor sappige roddels in sho?
  dinsdag 3 november 2020 @ 22:19:09 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_196033838
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef damsco het volgende:

[..]

Geen plek voor sappige roddels in sho?
Dat zijn geen roddels, dat is vuilbekkerij.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_196035655
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Kinderlijk naief zijn of te goed van vertrouwen zou ik persoonlijk wel als een fout beschouwen.
Nou ja er is natuurlijk een verschil in de gemene opzet van de maker/verspreider van het filmpje en de naïviteit van Fred.

Hij doet er niemand kwaad mee, alleen zichzelf.
Als je als over een zebrapad loopt en een auto rijdt toch door, loop je ook niet verder. Ook al zou de automobilist fout zitten als het tot een ongeluk komt.
pi_196035745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:44 schreef Anouk83 het volgende:
De vraag daargelaten of het verstandig is je te laten filmen door wie dan ook, Fred was zó van de wereld met z'n joint, ik had niet het idee dat hij überhaupt meekreeg dat hij werd gefilmd
Ergens heeft hij in dat geval wel de keus gemaakt om in een situatie te komen waarin hij zo van de wereld is. En daar heeft hij een hoge prijs voor betaald.

En dat allemaal omdat er blijkbaar een markt voor is. Omdat, zo blijkt ook hier, mensen graag een paar minuten willen lachen om iemand die blijkbaar helemaal van het padje is.
pi_196036570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:44 schreef Anouk83 het volgende:
Nou dit en een beetje LSD in zijn drankje.

Dat mensen er überhaupt vanuit gaan dat dit vrijwillig was.
pi_196036589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ergens heeft hij in dat geval wel de keus gemaakt om in een situatie te komen waarin hij zo van de wereld is. En daar heeft hij een hoge prijs voor betaald.

En dat allemaal omdat er blijkbaar een markt voor is. Omdat, zo blijkt ook hier, mensen graag een paar minuten willen lachen om iemand die blijkbaar helemaal van het padje is.
Makkelijk lullen, weet jij hoeveel meiden er gedrogeerd en verkracht worden?
pi_196036653
Fred zijn fan- base is ondertussen gegroeid naar 10000 op Facebook en 15000 op instagram.
pi_196036708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Makkelijk lullen, weet jij hoeveel meiden er gedrogeerd en verkracht worden?
Met het risico dat ik weer in je plakboek kom:
Ja dat weet ik. Been there.
Nogmaals, ik geef hem nergens de schuld van he, geen victim blaming hier. Het kan alleen geen kwaad om te kijken hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Niet omdat het je fout is, maar gewoon voor je eigen veiligheid.
pi_196036833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nogmaals, ik geef hem nergens de schuld van he, geen victim blaming hier. Het kan alleen geen kwaad om te kijken hoe je in zo'n situatie terecht bent gekomen. Niet omdat het je fout is, maar gewoon voor je eigen veiligheid.
Ff wat drinken met iemand, niet om seks maar om verkoop auto, audiosysteem of gezellig in de kroeg.
Ff pissen en hup gedrogeerd.

Ik zie dat seks dingetje niet zo.

Lig je vervolgens stijf van de drugs naakt in je bed. Ff jointje erbij, wie zet die tekst op je buik...
Of denkt men dat die dat zelf deed?

Jaja heb je het zelf naar gemaakt vind ik wel heel makkelijk in deze. Laten we vooral hopen dat Fred de naam van die engnek kent. Oog om oog, tand om tand blijkt me in deze wel zo fair.
pi_196036875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ff wat drinken met iemand, niet om seks maar om verkoop auto, audiosysteem of gezellig in de kroeg.
Ff pissen en hup gedrogeerd.

Ik zie dat seks dingetje niet zo.

Lig je vervolgens stijf van de drugs naakt in je bed. Ff jointje erbij, wie zet die tekst op je buik...
Of denkt men dat die dat zelf deed?

Jaja heb je het zelf naar gemaakt vind ik wel heel makkelijk in deze. Laten we vooral hopen dat Fred de naam van die engnek kent. Oog om oog, tand om tand blijkt me in deze wel zo fair.
Gelukkig zegt volgens mij niemand dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.
Het kroegscenario lijkt me niet logisch nu, ik acht het waarschijnlijker dat er thuis is afgesproken.
pi_196036903
Trouwens, geen idee wat hij zelf deed, heb het filmpje niet gezien. Ik vind mensen die het kijken ook niet helemaal lekker.
pi_196038205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 00:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die hookup-cultuur in de homowereld is oprecht gewoon best wel gevaarlijk. Een kennis van mij nodigt ook wel eens vreemde mannen uit bij hem thuis via zo'n app. Ze weten elkaars naam volgens mij niet eens en er kunnen makkelijk dingen gebeuren waar je vooraf niet op gerekend had. Als BN'er neem je dan ook nog eens extra risico omdat je een makkelijk doelwit bent. Die overval van Gordon laatst zou ook een seksdate zijn geweest.
pi_196041974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 23:29 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hoge prijs???? Kim K is heeft har filmpje beter uitgemolken. Tis ook maar net hoe je er zelf mee omgaat.
pi_196043664
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef YT123 het volgende:

[..]

Die hookup-cultuur in de homowereld is oprecht gewoon best wel gevaarlijk. Een kennis van mij nodigt ook wel eens vreemde mannen uit bij hem thuis via zo'n app. Ze weten elkaars naam volgens mij niet eens en er kunnen makkelijk dingen gebeuren waar je vooraf niet op gerekend had. Als BN'er neem je dan ook nog eens extra risico omdat je een makkelijk doelwit bent. Die overval van Gordon laatst zou ook een seksdate zijn geweest.
Ja of die jongen van 17, Orlando, die met een veel oudere man afsprak op diens boot. Hij ging erheen zonder geld en vervoer en met de afspraak dat die man zijn terugreis zou betalen. Zo kwetsbaar, om meerdere redenen.

Een goede vriend van me had na zijn coming out een wilde periode met Grinder-dates. Dat was echt afspreken, inderdaad zonder iemands naam te weten en dan zonder een woord te wisselen over tot actie. Alsof hij alles wilde inhalen. Good for him maar niet zonder risico. De schaamte die er helaas voor sommige mensen nog om homoseksualiteit heen hangt speelt ook een rol. Zo doen mannen die slachtoffer zijn van potenrammers op van die seksplekken in het bos vaak geen aangifte.
pi_196043672
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 06:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoge prijs???? Kim K is heeft har filmpje beter uitgemolken. Tis ook maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Ik heb het niet over uitmelken?
  woensdag 4 november 2020 @ 10:38:45 #55
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196046267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef static het volgende:

[..]

Dat zijn geen roddels, dat is vuilbekkerij.
Nou nou nou, iets vriendelijker mag ook wel.
pi_196071928
Naar nu blijkt liet de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb Fred van Leer gedwongen opnemen in deze kliniek
De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb liet drie dagen voordat Fred door de brandweer uit zijn woning werd getakeld, door middel van een crisismaatregel gedwongen opnemen in de Bouwman kliniek te Rotterdam omdat Fred een gevaar voor zichzelf vormde.

Deze maatregel kan een burgemeester toepassen als iemand een accuut gevaar vormt voor zichzelf of voor anderen. Helaas duurt de gedwongen opname slechts drie dagen en vonden de behandelaars van Fred het niet noodzakelijk om verlenging aan te vragen.

Zodoende zat Fred die zondag weer thuis. Maar wat zich daar precies heeft afgespeeld is nog altijd officieel niet bekend. Het gerucht dat Fred een poging zou hebben gedaan om zich van het leven te beroven is officieel niet bevestigd.

Feit is wel dat burgemeester Aboutaleb de situatie goed had ingeschat om Fred gedwongen te laten opnemen.

bron: prive

https://www.bekendeburen.(...)name-in-deze-kliniek.
pi_196072148
quote:
17s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:57 schreef praadje het volgende:
Naar nu blijkt liet de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb Fred van Leer gedwongen opnemen in deze kliniek
De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb liet drie dagen voordat Fred door de brandweer uit zijn woning werd getakeld, door middel van een crisismaatregel gedwongen opnemen in de Bouwman kliniek te Rotterdam omdat Fred een gevaar voor zichzelf vormde.

Deze maatregel kan een burgemeester toepassen als iemand een accuut gevaar vormt voor zichzelf of voor anderen. Helaas duurt de gedwongen opname slechts drie dagen en vonden de behandelaars van Fred het niet noodzakelijk om verlenging aan te vragen.

Zodoende zat Fred die zondag weer thuis. Maar wat zich daar precies heeft afgespeeld is nog altijd officieel niet bekend. Het gerucht dat Fred een poging zou hebben gedaan om zich van het leven te beroven is officieel niet bevestigd.

Feit is wel dat burgemeester Aboutaleb de situatie goed had ingeschat om Fred gedwongen te laten opnemen.

bron: prive

https://www.bekendeburen.(...)name-in-deze-kliniek.
Boumankliniek is volgens mij als je met verslavingen kampt.
  Miss 200.000.000! donderdag 5 november 2020 @ 14:12:04 #58
367000 roos94
pi_196072219
Ik zag Peter R de Vries op tv beweren dat het filmpje voor eeuwig op internet blijft circuleren maar het is juist helemaal nergens gepubliceerd op internet dus wat lult ie :{
pi_196072423
@roos94 jammer he dat je het niet kan vinden sensatie bak
  donderdag 5 november 2020 @ 14:22:18 #60
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196072446
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:12 schreef roos94 het volgende:
Ik zag Peter R de Vries op tv beweren dat het filmpje voor eeuwig op internet blijft circuleren maar het is juist helemaal nergens gepubliceerd op internet dus wat lult ie :{
Dat duikt wel weer op. Vast genoeg mensen die het nog op hun telefoon hebben staan.
  Miss 200.000.000! donderdag 5 november 2020 @ 14:24:58 #61
367000 roos94
pi_196072519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:20 schreef Hadjewat het volgende:
@:Roos94 jammer he dat je het niet kan vinden sensatie bak
Wat doe jij dan in dit topic sneukneusje
pi_196072782
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:24 schreef roos94 het volgende:

[..]

Zeg Hadjewat? Er zijn ook mensen die volgen om het welzijn van Fred, fyi
pi_196072785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 01:42 schreef YT123 het volgende:

[..]

Het "overkomt " dat soort figuurtjes ook altijd. :')

Je neemt bewust een risico, dan niet huilie huilie doen achteraf vind ik.
pi_196072823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Boumankliniek is volgens mij als je met verslavingen kampt.
Tegenwoordig heet het Antes/Bouman kliniek en behandelen ze ook mensen met psychische en psychiatrische problemen.
  donderdag 5 november 2020 @ 14:47:57 #65
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_196073053
Fred was zo ver van de wereld, dat was niet door slechts die joint hoor. Ook niet door 10 joints, die heeft wat anders naar binnen gekregen, bewust of niet.

Denk ook niet dat hij achter het filmpje stond want hij werd gewoon vernederd...

Gezien het feit dat TLC van Amerikanen is, kan hij zijn toekomst daar waarschijnlijk ook wel vaarwel zeggen.........
  donderdag 5 november 2020 @ 14:52:20 #66
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_196073145
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:47 schreef mossad_agent het volgende:
Fred was zo ver van de wereld, dat was niet door slechts die joint hoor. Ook niet door 10 joints, die heeft wat anders naar binnen gekregen, bewust of niet.

Denk ook niet dat hij achter het filmpje stond want hij werd gewoon vernederd...

Gezien het feit dat TLC van Amerikanen is, kan hij zijn toekomst daar waarschijnlijk ook wel vaarwel zeggen.........
Voor mensen buiten die scene wellicht moeilijk te bevatten, maar er zijn echt veel gays die op die vernedering kicken. En dat Fred dat deed is vrij bekend, die zat vaker achter Marokkanen aan met dit soort fantasieën. Niks mis mee en dat praat het verspreiden filmpjes niet goed, maar het is dus ook niet ‘geheel toevallig’ dat dit gebeurt
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_196073901
Fred heeft een filmpje op insta gepost over de afgelopen week.

Hij spreekt op het einde ook nog de mensen aan die het verspreiden. Misschien wat voor al die mensen die blijven hengelen.
pi_196073923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Fred heeft een filmpje op insta gepost over de afgelopen week.

Hij spreekt op het einde ook nog de mensen aan die het verspreiden. Misschien wat voor al die mensen die blijven hengelen.
Hij ziet er gebroken uit. Wat ik me ook wel kan voorstellen.
pi_196073952
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hij ziet er gebroken uit. Wat ik me ook wel kan voorstellen.
Ja zeker. Moe en kleine oogjes. Knap dat hij het al kan opbrengen om zo'n filmpje te maken.
pi_196074101
Wat fijn dat voor Fred een uitzondering gemaakt kan worden als het om een crisisopname gaat.

Het zou heel wat doden gescheeld hebben als voor vele verwarden als Fred een spoedplaats bemachtigd kon worden, maar helaas.
White privilege, ik snap het nu.
pi_196075719
https://www.instagram.com/tv/CHNgVn4J_Fe/

Wat moedig van hem dat hij zijn verhaal doet op Instagram. En slim ook. Nu blijft hij de roddelbladen voor met hun insinuaties. #TeamFred
pi_196075973
Ik kan toch maar weinig medelijden met dit soort mensen hebben hoor. Hoe je als volwassen man in de situatie komt dat je dergelijke dingen doet en het ook nog laat filmen is mij echt een raadsel. Dan heb je toch echt wel een mentale achterstand, of zit je te schreeuwen om aandacht.
pi_196076423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:14 schreef WaikikiWim het volgende:
Ik kan toch maar weinig medelijden met dit soort mensen hebben hoor. Hoe je als volwassen man in de situatie komt dat je dergelijke dingen doet en het ook nog laat filmen is mij echt een raadsel. Dan heb je toch echt wel een mentale achterstand, of zit je te schreeuwen om aandacht.
Je weet niet of hij is gedrogeerd oid hè. Maar dat gedoe rond Fred vind ik nu wel cringy worden. Mensen zeggen tranen in hun ogen te hebben bij het zien van zijn video van vandaag. Fred is nu een soort van God. #jesuisFred etc. Echt jongens, doe even normaal met zijn allen.
pi_196076498
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je weet niet of hij is gedrogeerd oid hè. Maar dat gedoe rond Fred vind ik nu wel cringy worden. Mensen zeggen tranen in hun ogen te hebben bij het zien van zijn video van vandaag. Fred is nu een soort van God. #jesuisFred etc. Echt jongens, doe even normaal met zijn allen.
Ik vind hem geen God en ik doe ook niet #jesuisFred, maar wat is er verder niet normaal aan meeleven met zo iemand en met zo'n filmpje? Vond het dapper van hem en best aangrijpend om te zien. Ik heb ook een beetje gehuild (nu huil ik snel, maar toch). Vind dat empathie hebben, weinig mis mee.
Koel en donker bewaren
pi_196076521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind hem geen God en ik doe ook niet #jesuisFred, maar wat is er verder niet normaal aan meeleven met zo iemand en met zo'n filmpje? Vond het dapper van hem en best aangrijpend om te zien. Ik heb ook een beetje gehuild (nu huil ik snel, maar toch). Vind dat empathie hebben, weinig mis mee.
Meeleven mag, tuurlijk. Ik vind het ook kut voor hem. Maar ik zit niet met tranen in mijn ogen naar zijn video te kijken ofzo. Misschien te nuchter, dunno.
pi_196076625
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:
Wat fijn dat voor Fred een uitzondering gemaakt kan worden als het om een crisisopname gaat.

Het zou heel wat doden gescheeld hebben als voor vele verwarden als Fred een spoedplaats bemachtigd kon worden, maar helaas.
Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.
-nee-
pi_196076668
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Een hoop jaartjes geleden moest er acute psychische zorg naar een kennis van mij, dat lukte niet. Tot we even een rondje vriendjes gingen bellen en de portemenee trokken. Ik denk niet dat het met huidskleur heeft te maken, vooral met geld.
Geen ervaring gelukkig, maar er bestaat toch zoiets als crisisdienst? Dat functioneert dan niet?
pi_196076676
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Meeleven mag, tuurlijk. Ik vind het ook kut voor hem. Maar ik zit niet met tranen in mijn ogen naar zijn video te kijken ofzo. Misschien te nuchter, dunno.
Als ik zie huilen moet ik meestal ook :') Overactieve spiegelneuronen denk ik.
Koel en donker bewaren
pi_196076760
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef Straadthont het volgende:

Niet weten dat homo's juist gemarginaliseerd worden en een minderheidsgroep zijn. :')
pi_196076769
ook jij hoeft hier niet te posten!

[ Bericht 74% gewijzigd door Ole op 05-11-2020 18:51:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')