Ik kan het mis hebben, maar volgens mij was hij psychisch in de war....quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ongeluk? heb het verhaal niet gelezen alleen gezien dat hij dood gevonden was
Hey konijntje 🖐🏻quote:
Ik zat te etenquote:
Inderdaadquote:
Zo jong, zo jammer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij was hij psychisch in de war....
Gezeik over garantie van onze Switch. We hadden bezwaar ingediend tegen hun beslissing dat het defect niet onder de garantie valt, dat hebben ze afgewezen.. Zij zeggen dat hij stuk is gegaan door onze toedoen.. maar het slaat nergens op, we hebben niks raars gedaan.. nu wordt het een heel gedoe om ons gelijk alsnog te gaan krijgen..quote:
Rechtsbijstand?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezeik over garantie van onze Switch. We hadden bezwaar ingediend tegen hun beslissing dat het defect niet onder de garantie valt, dat hebben ze afgewezen.. Zij zeggen dat hij stuk is gegaan door onze toedoen.. maar het slaat nergens op, we hebben niks raars gedaan.. nu wordt het een heel gedoe om ons gelijk alsnog te gaan krijgen..
WGR misschien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezeik over garantie van onze Switch. We hadden bezwaar ingediend tegen hun beslissing dat het defect niet onder de garantie valt, dat hebben ze afgewezen.. Zij zeggen dat hij stuk is gegaan door onze toedoen.. maar het slaat nergens op, we hebben niks raars gedaan.. nu wordt het een heel gedoe om ons gelijk alsnog te gaan krijgen..
Snap ik ja. Meestal zijn dat soort bedrijven wel redelijk coulant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat is het defect?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja maar als kleuters er mee gooien is het een ander probleemquote:
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hallo lieve m-a![]()
Gaat het over de Nintendo ?
Kut Nintendo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jabezwaar afgewezen.. ze zeggen dat er door ons iets in de usb-c poort is gekomen waardoor hij is doorgebrand.. maar wij vinden het nogal bizar want we zijn super voorzichtig en netjes met dat ding om gegaan.. dus zou niet weten hoe dat gebeurd zou kunnen zijn.
Heb ik gehad met een nieuwe telefoon. Deed mijn ingang van koptelefoon het niet...maar kreeg gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jabezwaar afgewezen.. ze zeggen dat er door ons iets in de usb-c poort is gekomen waardoor hij is doorgebrand.. maar wij vinden het nogal bizar want we zijn super voorzichtig en netjes met dat ding om gegaan.. dus zou niet weten hoe dat gebeurd zou kunnen zijn.
Hebben we nietquote:
Misschien wel een optie.quote:
Las op internet helaas meer verhalen over dat ze onder de garantie uit probeerde te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja. Meestal zijn dat soort bedrijven wel redelijk coulant.
hey lieverd wat vervelend en wat afwijzend van hun... hopelijk kan je toch nog tot oplossing komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooi zo 👍🏻quote:
Gewoon USB port laten vervangen door de lokale hardware boer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan inderdaad even in wgr proberenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hebben we niet
[..]
Misschien wel een optie.
[..]
Las op internet helaas meer verhalen over dat ze onder de garantie uit probeerde te komen.
Waar had je hem gekocht?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hebben we niet
[..]
Misschien wel een optie.
[..]
Las op internet helaas meer verhalen over dat ze onder de garantie uit probeerde te komen.
Nee precies, slaat nergens op..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wat een onzin. Zo’n defect veroorzaak je echt niet zelf na net 2 weken.
Ik zou het op social media gooienhet is best een bekende winkel dus misschien dat ze dan erop terugkomen
Ik heb daar een hele handige zwager voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon USB port laten vervangen door de lokale hardware boer.
Poot stijf houden, ze proberen vaak als eerst eronder uit te komen. Lijersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee precies, slaat nergens op..
Ja ben ik wel van plan idd.
Nu jij nogquote:
Heb je het via hen proberen op te lossen? Wellicht kun je het direct bij Nintendo zelf proberen.quote:
Is ook maar net waar je het koopt denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poot stijf houden, ze proberen vaak als eerst eronder uit te komen. Lijers
Hey Deisyyquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso vreemd. Want zowel de console als de dock was wat doorgebrand toch. Denk dan toch dat die defecten er al waren en het zeker niet door jullie toedoen komt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja kan, maar ze moeten ons gewoon een nieuwe Switch geven..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom had gebruikte ik het woord vaak ipv altijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook maar net waar je het koopt denk ik?
Vind ik ook. Heb je gewoon recht op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja kan, maar ze moeten ons gewoon een nieuwe Switch geven..
Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom had gebruikte ik het woord vaak ipv altijd
Ik had het laatst ook, ik gemaild dat er een onderdeel van een speaker kapot was kreeg ik als antwoord dat ze dat onderdeel niet op voorraad hadden, dus jammer voor mij.
Los het dan maar op een andere manier op.
Ja doen we ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar zei hebben hem opgestuurd naar Nintendo en Nintendo geeft aan dat ze hem niet kunnen repareren en dat het niet onder de garantie valt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je het via hen proberen op te lossen? Wellicht kun je het direct bij Nintendo zelf proberen.
Sommige trappen daar in. Gewoon bellen en doorgaan tot je je recht hebt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom had gebruikte ik het woord vaak ipv altijd
Ik had het laatst ook, ik gemaild dat er een onderdeel van een speaker kapot was kreeg ik als antwoord dat ze dat onderdeel niet op voorraad hadden, dus jammer voor mij.
Los het dan maar op een andere manier op.
Ze hoort gwn een nieuwe te krijgen. Ze heeft hem nieuw gekocht en daar ook nieuwprijs voor betaald. En dat hij dan na 2 weken al gerepareerd moet worden hoort niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hey klodder 🖐🏻quote:
En tevens goedenavond katjequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja precies, ¤450 betaald en na 2 weken was hij stuk.. dat is niet normaal en ze horen hem gewoon te vervangen. Maar goed, gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is nog weer een ander verhaal helaas..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heb je gewoon recht op.
Goed gezegd idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze hoort gwn een nieuwe te krijgen. Ze heeft hem nieuw gekocht en daar ook nieuwprijs voor betaald. En dat hij dan na 2 weken al gerepareerd moet worden hoort niet.
Had ze hem anders net zo goed van marktplaats kunnen kopen
Ook als je zelf de fout in gaatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hello deisyquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd. Maar ook de winkel had en hoort hier beter mee om te gaan als Nintendo dat zelf niet doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed gezegd idd.
En van een bedrijf als Nintendo verwacht je dit niet
Dat gaf je al een beetje toe toch?quote:
Mailen! Zwart of wit enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige trappen daar in. Gewoon bellen en doorgaan tot je je recht hebt.
Dat bedoel ik, maar dat ligt dan aan de winkel. Een beetje winkel regelt dat zelf wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Idd. Maar ook de winkel had en hoort hier beter mee om te gaan als Nintendo dat zelf niet doet.
Zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dat ligt dan aan de winkel. Een beetje winkel regelt dat zelf wel.
Laat ze maar aantonen dat het jouw fout is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies, ¤450 betaald en na 2 weken was hij stuk.. dat is niet normaal en ze horen hem gewoon te vervangen. Maar goed, gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is nog weer een ander verhaal helaas..
Kost geen drol joh, dat hebben ze binnen 20 minuten klaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja kan, maar ze moeten ons gewoon een nieuwe Switch geven..
Heel belangrijk idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeker![]()
Goede service is belangrijk.
Tot snelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het gezellig, maar ik moet nog eventjes koken en andere dingen doen enzo. Tot laters!
Alleen als er garantie bij zit. Anders zijn ze niks verplicht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze hoort gwn een nieuwe te krijgen. Ze heeft hem nieuw gekocht en daar ook nieuwprijs voor betaald. En dat hij dan na 2 weken al gerepareerd moet worden hoort niet.
Had ze hem anders net zo goed van marktplaats kunnen kopen
Veel plezier met kokenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het gezellig, maar ik moet nog eventjes koken en andere dingen doen enzo. Tot laters!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Als het alleen de USB poort is wel ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kost geen drol joh, dat hebben ze binnen 20 minuten klaar.
Wat is er stuk dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies, ¤450 betaald en na 2 weken was hij stuk.. dat is niet normaal en ze horen hem gewoon te vervangen. Maar goed, gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is nog weer een ander verhaal helaas..
Kook en eetze!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef shiitake het volgende:
Dat kunnen ze testen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het alleen de USB poort is wel ja.
Als er een connector doorgebrand is in zowel het dock als de switch is dat waarschijnlijk niet zo makkelijk te vervangen
Wat een leukerd!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kook en eetze!
Nog 1 spammetjeMooi portret
[ afbeelding ]
Ze kunnen er wel mee wegkomen maar meestal willen ze toch ook dat de klant tevreden is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als er garantie bij zit. Anders zijn ze niks verplicht.
Kleuters met honderde euros games laten spelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kost geen drol joh, dat hebben ze binnen 20 minuten klaar.
Liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kook en eetze!
Nog 1 spammetjeMooi portret
[ afbeelding ]
Nee! IJskoffie is lekker maar koffie hoort heet te zijn, net als thee!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hot coffee
Coffee is supposed to be cold
Ijstheequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee! IJskoffie is lekker maar koffie hoort heet te zijn, net als thee!
Tea is also supposed to be coldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee! IJskoffie is lekker maar koffie hoort heet te zijn, net als thee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |