Ja ook dood las ikquote:
Idd. Maar als je bij opstarten van andere programma's ook minuut moet wachten en bij browsen van opgeslagen foto's ook even moet wachten is het wel frustrerendquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Minuut is dan nog wel netjes.![]()
Je raakt het wel gewend dat het langer duurt maar als je een nieuwe hebt en het duurt maar paar seconden ga je niet een minuut willen wachten![]()
Leende soms ook de laptop van mijn zusje toen die van mij kapot ging. Hoofdpijn was dat. Veel te traag en amper nog ruimte
Onderschat mij nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:04 schreef aloa het volgende:
Echt goeie chocolade kan je niet veel van op.
Nee ik vind voor een supermarkt 20:00 al vroeg om te sluiten nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, voor die kleine bedrijven.
Maar zou niet meer terug willen naar de tijd dat supermarkten al om 18 uur dicht zijn, of dat er hele zondagen niets open is en je alleen nog eventueel bij tankstations terecht kunt...
Ja in wat voor wereld leven wij he. Niet normaal.quote:
Ow ja foto’squote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd. Maar als je bij opstarten van andere programma's ook minuut moet wachten en bij browsen van opgeslagen foto's ook even moet wachten is het wel frustrerend
Heb altijd pure chocoladequote:
Geen misdrijf...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in wat voor wereld leven wij he. Niet normaal.
O ongeluk? heb het verhaal niet gelezen alleen gezien dat hij dood gevonden wasquote:
Hallo boos ik ben dud0rquote:
Chocoladequote:
Moet je maar beter opletten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het wat er weg gehaald is? Ik heb het gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |